Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг. Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг. Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға , талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг
Күні: 18.11.2017 жыл
Коуч: Ақбаева А. Өткізілетін орны: 17 кабинет
Коучинг сессияныңтақырыбы:
Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Жалпы мақсатым:
Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға , талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Күтілетін нәтиже:
Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.Сабақ беру әдісі өзгереді.Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артадыТоппен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
1.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялықахуал
І.Топқа бөлу
«Ой қозғау»
ІІ. Топтық жұмыс(15 мин)
ІІІ. Жаттығу жұмыстары
ІҮ. Презентация көрсету
Кері байланыс «Өрмекші» тәсілі (2 минут)
СІЗДІҢ өмірлік істеріңізге күш - қуат және сәттілік тілеймін!
Топқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучингке деген қызығушылығын ояту
Бейнекөріністер: «Жансая», «Жамбыл»Топтарға сұрақ қойылады:1 топ. «Дарынды» балалар қандай болуы керек? 2топ. «Талантты» балалар қандай болуы керек ? 3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?
Бейнекөріністерді терең түсіну.Жеке жұмыс.Топпен жұмыс.
МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.
Топпен жұмыс жасату. Постер қорғату.
Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.3 – топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.1-тапсырма: Кез-келген тақпақ айту2-тапсырма: Сол тақпақты әнге салып айту.3-тапсырма:Сол тақпақты репп бағытында айту.Мюнстенберг әдістемесіБұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған. ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минутЖас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар? Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.
Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.
Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.
Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.
Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.
Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін «Өрмек құру» арқылы білдіреді, тілек тілейді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз