Уақыты:
|
Күні: 9.11.2016
ж. Тренер: Мукатаева
К Б
|
Коучинг сабақтың
тақырыбы
|
Көшбасшылық
- оқу үдерісінің
кепілі.
|
Жалпы мақсаты
|
Көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра
отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін
кеңейту.
|
Күтілетін нәтиже
|
Топтаса жұмыс атқара отырып,басқару және
көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің
ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға
үйренеді.Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді.
Кәсіби білім, біліктері өседі.
|
Әдебиет
|
1. Мұғалімге араналған
нұсқаулық.
2. Үлестірме материалдар
3. А.Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да
қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы
2013ж.
4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ
әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж.
|
Уақыт
|
Коучтің
әректі
|
Тыңдаушылардың
әрекеті
|
3
мин.
|
Көңіл күй сыйлау,
сәлемдесу.
|
Бір -
біріне қарап көтеріңкі көңіл күй
сыйлайды.
|
10
мин.
|
2. Ой қозғау: Көшбасшылық ол
не?
Көшбасшы ол
кім?
Әр топтағы байқалған көшбасшы
тағайындалады.Олар өздерінің тобына топ мүшелерін
жинайды.
(клок бадиес ойыны) әр ойыншы
қасында отырған адаммен танысады және кейбіреулерінің атын жазып
алады.Сағат тілінің қастарына аттарды жазу
керек.
1-құшақтасады
2-құлағынан
ұстайды
3- арқасына массаж
жасайды
4-мұрнымен
амандасады
5-қолынан
ұстайды
6-. бетінен
сүйеді
7-арқаларын
түйістіреді
8- қол ұстасып ән
айтады
9- бір аяқпен
секіреді
10-қолын көтеріп
амандасады
11-аяқпен
амандасады
12- орнына
апарады.
Топ ережесін
құру.
1-топ: ЭКСПО-
2017
2- топ: Тәуелсіздікке 25
жыл
3-топ: Универсиада-
2017
|
әр топ өз эмблемасын
алады
|
5
мин.
|
Кластер әдісі арқылы көшбасшыға тән
қасеттерді атау:
1.
Оптимист
2. Әділ,
қарапайым
3.
Мәдениетті
4.
Шығармашыл
5. Зерттеуші
гуманист
6. Жаңашыл
Формативті бағалау
|
Көшбасшыға тән қасеттерді
қағаз бетіне
жазады.
|
7
мин.
|
«Көшбасшылық және тұлға»
бейнебаян қарау.
Сахналық көрініс: «Ақылдың
алты қалпағы» «Көшбасшылық-оқу үдерісінің кепілі»
ме?
Аталған образдарды топта аса
шығармашылықпен сомдау.
Кері байланыс: Не түсінгені
жайлы, көшбасшы болу үшін қай қасиеттерді ұстанғаны дүрыс
екендіктерін сұрау
|
Әр топ көшбасшы түрлеріне
байланысты қалпақ түріне байланысты шынайы түрде ойнау
керек.
|
10
мин.
|
Топтық
жұмыс:
1-топ:
Көшбасшы –
ол....
Көшбасшы болу
үшін....
2-топ:
Көшбасшы ең
алдымен.....
Көшбасшыға тән
қасиеттер......
3-топ:
Көшбасшы болып тумайды, ол
қалыптасады, себебі...
Мен көшбасшыға түртіп алу
үшін,ұсынар едім.........
|
Бұл тапсырманы әр топ өз
шығармашылықтарымен орындайды.
(Постер)
|
|
|
|
2
мин.
|
Слайдпен
жұмыс:
Көшбасшылық ұғымын
түсіндіру.
(МАН)
|
Көшбасшы ұғымы жайлы мәлімет
алады.
|
3
мин.
2
мин.
|
Бейнекөрініс
«Құмырсқа»
Топта талқылатып, 1 қатысушы
өз ойларын қорыту.
Қызыл өрік – сергіті
сәті.
|
Бейнекөріністі көріп, топта
пікірлесіп, ортаға біреуі шығып ой
қорытады
|
3
мин.
|
Кері байланыс: Тақтаға үлкен
түрі көрсетіледі.
|
Барлық қатысушыға ақ параққа
сұрақтың жауаптарын жазу керек.
|
|
|
|
|
|
|