Қостанай облысы, Арқалық
қаласы
А.Құнанбаев атындағы №6 жалпы
орта білім беретін мектебінің
Мұғалімі Шамшина Гүлнар
Балғақызы
Тақырыбы: «Көшбасшылықтың оқушыларды
оқыту сапасына ықпалы бар ма?»
Мақсаты: Коучинг барысында
көшбасшылық туралы
мұғалімдердің көзқарасын қалыптастыра отырып, практикалық
тапсырмалар арқылы түсініктерін
кеңейту, өз идеяларын дәлелдеуге
дағдыландыру. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалын аша
білу.
Күтілетін
нәтиже:
|
Топтаса жұмыс атқара
отырып, басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады,
көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті
жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту
сапасына ықпалын барын біледі.
|
Сілтеме: Мұғалімге арналған
нұсқаулық
Ресурстар: Үлестірмелі материалдар, А4,
А3 қағаздары, маркерлер,
постерлер,бейнетаспа
Р/с
|
Кезеңдері
|
тәсілі
|
уақыты
|
Коучтың
іс-әрекеті.
Қойылатын
сұрақтар
|
Коучингке қатысушылардың
әрекеті. Күтілетін
нәтиже
|
1.
|
Ұйымдастыру кезеңі. Коучинг
мақсатымен таныстыру
|
Шаттық
шеңбері
|
2мин
|
«Біз бір-бірімізге
ұқсаймыз»
Коучингке қатысушылардың
қарым-қатынасын бір-біріне
жақындастыру.
Коучингке қатысушыларға
сәттілік тілеймін.
|
Қатысушылар жанындағы адамның
ерекше қасиеттерін айтады.
Коучингке қатысушылар өз
ойларын айтады.
|
2.
|
Топқа
бөлу
|
|
2мин
|
Көшбасшылыққа байланысты
3сөйлем арқылы топтарға бөлінеді.1.
Мен тобырдан бөлек болғанды
ұнатамын.
2. Жекелей жетістікке
жеткеннен гөрі, топта жұмыс істеген қатты ұнайды.3.Мектепте топпен
жұмыс істегенде басқаларға ықпал етуге
тырысамын.
|
Көшбасшылыққа байланысты
сөйлем арқылы топтарға
бөлінеді.
|
3.
|
Ой
қозғау.
Бейнетаспа
көрсетіледі.
|
АКТ-ны
қолдану
|
5мин
|
1. Бұл бейнетаспа не туралы?
2.
Бейнетаспада көшбасшы өз міндетін атқара алды
ма?
3.
Бөлінген көшбасшылық деген не?
Қорытынды: өз ойларын ауызша
айту.
Берілген тақырып бойынша
топтардан көшбасшы
шығару
|
Қатысушылар өз ойларын
айтады
Өз жобаларын басқа топтарға
ұсыну барысында көшбасшылық қасиетті танытқан тұлғаны
көшбасшы деп таниды.
|
4.
|
Негізгі
бөлім. Көшбасшылық қабілеттер туралы нақты
теориялық
білім
|
Топпен жұмыс
жасау
|
10
мин
|
1-топ
Көшбасшы( мұғалімдер) оқыту
сапасын арттыру үшін мектепте қандай өзгеріс енгізе
алады?
2-топ
«Көшбасшы (мұғалімнің) іс-әрекетінде
кездесетін кедергілерді анықтау және оны жою
жолдары »
3топ
«Оқушылардың көшбасшылық қабілетін жұмыс істеу
үрдісінде қалай
дамытамыз?»
Слайд
көрсетілім
|
Топтық жұмыс
орындайды
Постер
қорғайды
көшбасшылық туралы нақты
түсінік алады. көшбасшы жаңашылдық
енгізеді;
Көшбасшы мұғалімдер оқыту
әдістемесі мен оқушылардың білімін жақсартуға лайықты жағдай жасау
арқылы оқушылардың оқу үлгеріміне ықпал
етеді.
|
5.
|
Педагогикалық жағдаятқа
байланысты тапсырмалар:
|
Рөлдік
тапсырма
|
|
1. 10 сыныптың білім сапасы
төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде сыныппен қандай жұмыс
жүргізесіз?
2. 10
сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде пән
мұғалімдерімен қандай жұмыс
жүргізесіз?
3. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы
ретінде ата-анамен қандай жұмыс
жүргізесіз?
|
Коучинг нәтижесі. Тапсырманы
орындайды
|
|
Сергіту
сәті Тренинг Гүл
жасау
|
бейнелеу
|
5мин
|
Тыңдаушылар жұбындағы мүшелерімен гүлді
бейнелейді.
|
Барлық
бейнелейді.
|
6.
|
Рефлексия.
Кері
байланыс
|
жазу
|
2мин
|
«Идеялар қоржыны» әдісі. «Алма
ағашы»
|
Қатысушылар өз ойларын жазу
арқылы сабақты қаншалықты меңгергендерін
көрсетеді, тілек арқылы
бағалайды. Өзін-өзі
бағалайды.
|
7.
|
Қорытындылау
|
әңгімелесу
|
7мин
|
Сіздің бүгінгі коучингтен
алған әсеріңіз қандай?
|
“Көшбасшылық дегеніміз - дұрыс қадам жасау,
ал басқару – қадамды дұрыс жасау” екенін
ұғынды. Атқарған жұмыстарына
қорытынды
жасайды.
|