Коучинг тақырыбы: «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг тақырыбы: «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?» тақырыбында өткізілген коучинг кәделеріңізге жарасын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қостанай облысы, Арқалық қаласы

А.Құнанбаев атындағы №6 жалпы орта білім беретін мектебінің

Мұғалімі Шамшина Гүлнар Балғақызы

Тақырыбы: «Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалы бар ма?»

Мақсаты: Коучинг барысында көшбасшылық туралы мұғалімдердің көзқарасын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалын аша білу.

Күтілетін нәтиже:

Топтаса жұмыс атқара отырып, басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді. Көшбасшылықтың оқушыларды оқыту сапасына ықпалын барын біледі.




Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Ресурстар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, постерлер,бейнетаспа


Р/с

Кезеңдері

тәсілі

уақыты

Коучтың іс-әрекеті.

Қойылатын сұрақтар

Коучингке қатысушылардың әрекеті. Күтілетін нәтиже

1.





Ұйымдастыру кезеңі. Коучинг мақсатымен таныстыру

Шаттық шеңбері


2мин



«Біз бір-бірімізге ұқсаймыз»

Коучингке қатысушылардың қарым-қатынасын бір-біріне жақындастыру.

Коучингке қатысушыларға сәттілік тілеймін.

Қатысушылар жанындағы адамның ерекше қасиеттерін айтады.

Коучингке қатысушылар өз ойларын айтады.

2.



Топқа бөлу







2мин



Көшбасшылыққа байланысты 3сөйлем арқылы топтарға бөлінеді.1. Мен тобырдан бөлек болғанды ұнатамын.

2. Жекелей жетістікке жеткеннен гөрі, топта жұмыс істеген қатты ұнайды.3.Мектепте топпен жұмыс істегенде басқаларға ықпал етуге тырысамын.





Көшбасшылыққа байланысты сөйлем арқылы топтарға бөлінеді.



3.


Ой қозғау.

Бейнетаспа көрсетіледі.


АКТ-ны қолдану


5мин

1. Бұл бейнетаспа не туралы?

2. Бейнетаспада көшбасшы өз міндетін атқара алды ма?

3. Бөлінген көшбасшылық деген не?

Қорытынды: өз ойларын ауызша айту.

Берілген тақырып бойынша топтардан көшбасшы шығару

Қатысушылар өз ойларын айтады


Өз жобаларын басқа топтарға ұсыну барысында  көшбасшылық қасиетті танытқан тұлғаны  көшбасшы деп таниды.

4.

Негізгі бөлім. Көшбасшылық  қабілеттер туралы нақты теориялық білім


Топпен жұмыс жасау


10 мин

1-топ

Көшбасшы( мұғалімдер) оқыту сапасын арттыру үшін мектепте қандай өзгеріс енгізе алады?

2-топ

«Көшбасшы (мұғалімнің) іс-әрекетінде кездесетін кедергілерді анықтау және оны жою жолдары »

3топ

«Оқушылардың көшбасшылық қабілетін жұмыс істеу үрдісінде қалай дамытамыз?»

Слайд көрсетілім

Топтық жұмыс орындайды

Постер қорғайды

көшбасшылық туралы нақты түсінік  алады. көшбасшы жаңашылдық енгізеді;

Көшбасшы мұғалімдер оқыту әдістемесі мен оқушылардың білімін жақсартуға лайықты жағдай жасау арқылы оқушылардың оқу үлгеріміне ықпал етеді.


5.

Педагогикалық жағдаятқа байланысты тапсырмалар:


Рөлдік тапсырма


1. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде сыныппен қандай жұмыс жүргізесіз?

2. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде пән мұғалімдерімен қандай жұмыс жүргізесіз?

3. 10 сыныптың білім сапасы төмендеп кетті. Сіз көшбасшы ретінде ата-анамен қандай жұмыс жүргізесіз?

Picture 4 Коучинг нәтижесі. Тапсырманы орындайды


Сергіту сәті Тренинг Гүл жасау

бейнелеу

5мин

Тыңдаушылар жұбындағы мүшелерімен гүлді бейнелейді.

Барлық бейнелейді. Picture 10

6.


Рефлексия.

Кері байланыс



жазу

2мин

«Идеялар қоржыны» әдісі. «Алма ағашы»

Picture 6 Қатысушылар өз ойларын жазу арқылы сабақты қаншалықты меңгергендерін көрсетеді, тілек арқылы бағалайды. Өзін-өзі бағалайды.


7.

Қорытындылау

әңгімелесу

7мин

Сіздің бүгінгі коучингтен алған әсеріңіз қандай?

Көшбасшылық дегеніміз - дұрыс қадам жасау, ал басқару – қадамды дұрыс жасау” екенін ұғынды. Атқарған жұмыстарына қорытынды

жасайды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі