Шығыс Қазақстан облысы Аягөз ауданы «С.Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ биология пәні мұғалімі Шакенова Назгуль Сансызбаевна
Коучинг сессиясының жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қалыптастырушы бағалаудың - оқу мен оқытудағы тиімділігі |
|
Жалпы мақсаты: |
Әріптестеріме 7 модуль жайлы түсінік беру, әріптестерімнің кәсіби әлеуетін арттыруға арналған идеялармен және тәсілдермен қамтамасыз ету барысында оқыту үшін бағалауды ұғындырып, оларды өз тәжірибесінде қолдануға баулу. |
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімнің біліктілігін арттырады, шығармашылық пен ізденіске жетелейді, оқыту үшін қалыптастырушы бағалауды қолдана алады, қалыптастырушы бағалаудың тиімді әдістерін жоспарлай алады. |
|
Көрнекі құралдар-жабдықтар |
Үлестірмелі қағаздар, плакаттар, компьютер, маркер, слайд, топқа бөлуге арналған құралдар, интерактивті тақта, мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
Оқыту әдістері |
СТО
элементтері, оқу мен оқытуды бағалау, жұптық және топтық жұмыс,
постер әдісі |
|
Сабақ барысы |
1. Қызығушылықты ояту. А) Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестері. Сіздерді бүгінгі коучингте көргеніме өте қуаныштымын. Бүгінгі коучингіміздің басында «Шаттық шеңбері» ойынын ойнауды ұсынамын. Сіздерге тақтаның алдына шығуларыңызды өтінемін. Бір-бірлеріңіздің қолдарыңыздан ұстап бүгінгі күнге тілек тілеңіздер. Ә) Түсті моншақтар беру арқылы топқа бөлемін. Топ ережесін құруды ұсынамын. Б) Миға шабуыл. Әріптестеріме 7 модуль жайлы түсінік беремін. В) БББ әдісі (білемін, білгім келеді, білдім) 2. Мағынаны тану. А) Қалыптастырушы бағалау туралы түсіндіру. Ә) «Аялдама» әдісімен постер құрау, қорғау. Постерді критерийалды бағалап ұнаған постерге стикер жабыстырады. Бағалау дегеніміз не және бағалау үдерісіндегі қандай негізгі қағидаттарды білесіздер? Топтық жұмысты бағалау критерийлері
Ә) Сергіту сәті. Б) «Дубляж» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалу туралы бейнежазбаға салып екі немесе үш минуттық дубляж жасап, топ алдында көрсету. «Алдар көсе - Саудагерлік дипломатия» «Алдар Көсе - Тегін сыйлық» «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды. 3. Ой толғау. А) БББ әдісімен үшінші нені білдім бөлігіне стикер жапсыру Ә) Рефлексия бүгінгі коучингтан алған жаңа түсінікті үш сөзбен, түсініксіз болған ұғымды екі сөзбен, бір сөзбен көңіл-күйіңізді сипаттаңыз. Б) Коучтың қорытынды сөзі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалаудың оқу мен оқытудағы тиімділігі
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалаудың оқу мен оқытудағы тиімділігі
Шығыс Қазақстан облысы Аягөз ауданы «С.Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ биология пәні мұғалімі Шакенова Назгуль Сансызбаевна
Коучинг сессиясының жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қалыптастырушы бағалаудың - оқу мен оқытудағы тиімділігі |
|
Жалпы мақсаты: |
Әріптестеріме 7 модуль жайлы түсінік беру, әріптестерімнің кәсіби әлеуетін арттыруға арналған идеялармен және тәсілдермен қамтамасыз ету барысында оқыту үшін бағалауды ұғындырып, оларды өз тәжірибесінде қолдануға баулу. |
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімнің біліктілігін арттырады, шығармашылық пен ізденіске жетелейді, оқыту үшін қалыптастырушы бағалауды қолдана алады, қалыптастырушы бағалаудың тиімді әдістерін жоспарлай алады. |
|
Көрнекі құралдар-жабдықтар |
Үлестірмелі қағаздар, плакаттар, компьютер, маркер, слайд, топқа бөлуге арналған құралдар, интерактивті тақта, мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
Оқыту әдістері |
СТО
элементтері, оқу мен оқытуды бағалау, жұптық және топтық жұмыс,
постер әдісі |
|
Сабақ барысы |
1. Қызығушылықты ояту. А) Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестері. Сіздерді бүгінгі коучингте көргеніме өте қуаныштымын. Бүгінгі коучингіміздің басында «Шаттық шеңбері» ойынын ойнауды ұсынамын. Сіздерге тақтаның алдына шығуларыңызды өтінемін. Бір-бірлеріңіздің қолдарыңыздан ұстап бүгінгі күнге тілек тілеңіздер. Ә) Түсті моншақтар беру арқылы топқа бөлемін. Топ ережесін құруды ұсынамын. Б) Миға шабуыл. Әріптестеріме 7 модуль жайлы түсінік беремін. В) БББ әдісі (білемін, білгім келеді, білдім) 2. Мағынаны тану. А) Қалыптастырушы бағалау туралы түсіндіру. Ә) «Аялдама» әдісімен постер құрау, қорғау. Постерді критерийалды бағалап ұнаған постерге стикер жабыстырады. Бағалау дегеніміз не және бағалау үдерісіндегі қандай негізгі қағидаттарды білесіздер? Топтық жұмысты бағалау критерийлері
Ә) Сергіту сәті. Б) «Дубляж» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалу туралы бейнежазбаға салып екі немесе үш минуттық дубляж жасап, топ алдында көрсету. «Алдар көсе - Саудагерлік дипломатия» «Алдар Көсе - Тегін сыйлық» «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды. 3. Ой толғау. А) БББ әдісімен үшінші нені білдім бөлігіне стикер жапсыру Ә) Рефлексия бүгінгі коучингтан алған жаңа түсінікті үш сөзбен, түсініксіз болған ұғымды екі сөзбен, бір сөзбен көңіл-күйіңізді сипаттаңыз. Б) Коучтың қорытынды сөзі. |
шағым қалдыра аласыз













