Коучинг
|
Күні :
|
Өткізетін
мұғалімдер:
|
В.Терешкова атындағы № 93
жалпы орта білім беретін мектебінің математика пән
мұғалімі
Оралбаева
Г.Р
|
Тақырыбы:
|
«БЖБ»,«ТЖБ» жұмыстарын
құрастыру және өткізу ережесі
|
Мақсаты:
|
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша бағалау
тапсырмаларын дайындау жолдарын талдау,құрылған тапсырмаларды
саралау жұмыстарын жүргізу. Бағалаудың тиімділігі туралы
пікірталасқа түсу.
|
Оқыту нәтижесі:
|
Қатысушылар бағалау тапсырмаларын құрастырады,
сараптайды, пікірталасқа түседі.
|
Түйінді идеялар
|
Оқу
мақсаты, бағалау критерийлері, дескриптор, БЖБ,
ТЖБ,
|
Пайдаланған әдіс
тәсілдер
|
«Жүріп оқу», «Жылдам дебат», «Алғыс
білдіремін»
|
Қажетті құралдар
|
А 4
парағы, маркер, стикер, лента,
|
Тапсырмалардың
түрлері
|
Уақыты
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мүғалімдердің
іс-әрекеті
|
Амандасу
|
1
мин
|
Армысыздар, құрметті қонақтар,
әріптестер.
|
|
Шаттық шеңбер
|
1
мин
|
Бүгінгі күнгі жұмысымыз практикалық жұмыс
бағытында болғандықтан, бір-бірімізге бетпе-бет қарап тұрып, жұпта
жұмыс жасауларыңызды сұраймын. Әркімнің пікірі құнды, әркімнің пікірі
бағалы, сондықтан өз ойымызды ортаға салып
отырайық.
|
|
Жұптарға бөлу
|
2
мин
|
Топқа бөлініп орналассақ, бір-бірімізге көз
үйретіп, түрлі тәсілдермен амандасып
алайық:
1.Ассалаумағалейкум (төс
қағысу)
2.Саламатсыз ба ? (қол
алысады)
3. Нello! (жымиып қол
бұлғайды)
4. Жапондарша бас иіп
амандасады.
5.Қытайлықтарша екі қолын
кеуде тұсына қойып, иіліп сәлем
береді.
Бүгінгі күніміз сәтті өтсін
деген ниетпен бір-бірімізге жақсы көңіл-күй сыйлап, барлығымыз
бірге «Бүгінгі күн – нұрын шашсын!» деп жақсы тілек тілеуіңізді
сұраймын!
|
Қатысушылар құшақтасып, қол
алысып, қол бұлғап, иіліп
амандасады.
|
Таныстырылым
көрсету
|
1
мин
|
«Опять двойка» суретін көрсетіп, түрткі сұрақтары
қойылады:
-Суреттен не көріп
тұрмыз?
-Суреттен қандай ой
түйдік?
“Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін
латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі
сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе
өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінгенін
немесе тәртібін мұқият бақылауы болып
тобылады.
|
Таныстырылым тамашалайды. Сұрақтарға жауап
береді. Ой бөліседі.
|
« Конверттегі сұрақтар
»
|
10
мин
|
1-топ «Критериалды бағалау дегеніміз
не?»
2-топ «Қалыптастырушы бағалау дегеніміз
не?»
3-топ «Бөлім бойынша жиынтық бағалау дегеніміз
не?»
4-топ «Тоқсан бойынша жиынтық бағалау дегеніміз
не?»
|
Әр
жұп берілген тақырыпты талдап, топқа
таныстырады.
|
Таныстырылым
|
3
мин
|
БЖБ,ТЖБ туралы таныстырылым
көрсетіледі.
|
Таныстырылыммен танысады
|
Топтық жұмыс
|
5мин
|
Топта жұптағы қатысушылар
біріге отырып өз пәндері бойынша БЖБ
құрастырады.
|
БЖБ
құрастырады.
|
Қорытынды
|
5
мин
|
Қатысушылар «Жаңартылған білім беру жүйесіндегі
бағалау жүйесі нәтижелі деп санаймыз ба» тақырыбына жылдам дебат
(жақтаушы, даттаушы).
|
Топ
мүшелері берілген тақырып бойынша жақтаушы, даттаушы ретінде пікір
білдіреді.
|
Кері байланыс
|
5
мин
|
Пікірталас соңында әр қатысушы «Алғыс білдіремін»
әдісімен әріптесіне алғыс білдіреді.
|
Әріптесіне алғыс
білдіреді.
|