Кўп хонали сонларни ёзма бўлиш.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кўп хонали сонларни ёзма бўлиш.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қисқа муддатли режа

Фан номи: Математика

52-дарс

Бўлим:

2- А бўлим. Кўпайтириш ва бўлиш. « Маданий мерос» умумий мавзу доирасида.

Педагогнинг исми - шарфи:

Шахноза Умарходжаева

Куни:

19.11.2024

Синфи:4-В

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарснинг мавзуси:

Кўп хонали сонларни ёзма бўлиш.

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар

4.1.2.11. икки хонали, уч хонали сонга ёзмача кўпайтириш ва бўлиш алгоритмларини қўллаш.

Қадириятлар


Б.Т.Б.Талаб қүндылығы: ізденіпаз жаңашыл ұрпақ.Бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы:

Дарснинг вақти

Педагогнинг ҳаракати

Ўқувчининг харакати

Баҳолаш

Ресурс-

лар

Боши 5-10минут


(ЎЁ, Ж)Дарсни кўтаринки руҳ билан бошлаш мақсадида, ўқувчилар «Сиз билмайсиз, мен бўш вақтимда қўшиқ айтишни яхши кўраман» деб ҳар бири қандай қизиқиш ва қобилиятга эга эканлигини бирин-кетин айтишади. Ўқувчилар билан илиқ кайфият яратилганидан кейин дарснинг мавзуси ва мақсади эълон қилинади.

Ўқувчиларнинг стулларига ёпиштирилган стикердаги “Чаққон” ва “Зийрак” ёзувларига қараб гуруҳларга бирикишади.

Ўқувчиларга янги мавзуни очиш мақсадида “Ақлий ҳужум” усулидан фойдаланиб, “Туркистонда қандай иншоотлар қуриляпти?” деган савол гуруҳларга берилади, постер тайёрлаш топшириғи берилади.

Билим олувчиларнинг ўйлаш қобилиятларини орттириш мақсадида “Энг зийрак” усули орқали бугунги дарс мақсади белгилаб


Смайлик-лар,

шаклли қоғозлар





слайд

Ўртаси 30 минут





(ЎЁ, Г) Дарсликдаги ҳисоблашнинг турли усулларини ёзишга доир топшириқ

1-топшириқ.

797080

414500

489330

916000

241*2000

96300:300

560000:80

72000:8000

320*99

320*1001

320*300

23400*20

45*99

45*1001

45*1000

320*1000

200*240

72000:900

540000:60

3700*200


Дескриптор. Билим олувчи:

-Ҳар бир устундаги ифодаларнинг қийматини топади.

-Расмдаги қозоқ халқининг ёзувчилари ва маърифатпарварларининг исми шарифини аниқлайди.


Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан



Китоб


Дафтар


(ЎЁ, Г) “Ким чаққон?” ўйини

27200:320

17920:280

22400:640

16720:440

14880:620

986000:5800

178600:470

285600:3400


Дескриптор. Билим олувчи:

-Бўлинмаларнинг қийматларини топади.

- Сонларнинг қисқарилиши ва бажарилиш


Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан



Оқ қоғозга тузилган жадвал




(Ў.Ё.Ж.)4- топшириқ. Тенгламаларни ечинг.

570*х-4700=13540 (31*550-x)*120 =10200


Дескриптор. Билим олувчи:

-Тенгламанинг ечилиш йўлларини айтади;

-Тенгламанинг жавобини текшириб

Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан



(Ў.Ё. Г)5- топшириқ. Масалани диаграммада берилган маълумотлардан фойдаланиб ечинг.

Оилада учта бола бор. Онасининг ёши ҳамма болаларининг ёшини қўшганидан 5 ёш ортиқ. Отасининг ёши Аброр билан Бобурнинг ёшини қўшганидан 3 марта ортиқ. Кимнинг ёши катта: отасининг ёшими ёки онасининг ёшим? Неча ёш катта?


Дескриптор. Билим олувчи:

-Масаланинг шартини ўқийди?

-Қисқача шартини тузади.

-Ечимини бажаради .

-Жавобини айтади

Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан



Китоб


7- топшириқ. Жадвал бўйича ифода тузинг.

A

9045

6936

?

7344

525

B

15

68

75

34

?

A*B

?

?

?

?

?

A:B

?

?

31

?

25


Дескриптор: Билим олувчи:

-Жадвал бўйича ифода тузади.

-Бажарилиш йўлларини тушунтириб беради.

Тушиб қолдирилган сонларни топади.

Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан

Жадвал

Якуни 10минут





Уйга вазифа: 9-10 - топшириқ

Қайта боғланиш:



Дарсни қай даражада тушунганлари ҳақида стикерларга ёзади




Оқ қоғоз

Стикер-

лар





Текширилди:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
136
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі