Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу.
Түгендеу.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын
анықтау.
Сабақ тақырыбы және
мақсаты мен таныстыру.
‘’QAZ
MATH’’ платформасы арқылы оқушыларды
топқа бөлу.
Үй тапсырмасы
:
«Wordwall» платформасында дайындалған
тест тапсырмаларды
орындайды.
|
Оқушылар сүреттер
бойынша сабақ тақырыбын
анықтайды.
Сабақ тақырыбы және
мақсаты мен танысады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтау
Мадақтау
|
Презентация
‘’QAZ
MATH’’ платформасы
«Wordwall» платформасы
|
Жаңа
сабақ
Сабақтың
ортасы
|
Мұғалім жаңа сабақты
презентация арқылы
түсіндіреді.
«Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс» бейнематериалы
көрсетіледі.
1-тапсырма
«Сұрақты ұстап
ал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
-
1.Кенесары Қасымұлының қай
жерде ,қай жылы дүниеге
келді?
-
2.Кенесары Қасымұлы кімнің
немересі
-
3.Ұлт –азаттық көтерісті
ұйымдастырған жылдары.
-
4.Үш жүздің өкілдері
Кенесарыны қай жердің ханы етіп
сайлады?
-
5.Кенесарының ұлт-азаттық
қозғалысты ұйымдастырудағы басты 3
мақсаты?
-
1
-
2
-
3
6.Кенесары хан кімнің қолынан
қаза тапты?
7.Кенесары ескерткіші қай
қалада орналасқан?
2
–тапсырма
Постер қорғау. 3 топқа
тақырыптар бөлініп беріледі.
Тақырып
Fliррity платформасы арқылы бөлініп
беріледі.
1-тақырып: Кенесары
Қасымулының өмірбаяны
2-тақырып: Көтерілістің
себептері мен мақсаттары
3-тақырып: Көтерілістің
нәтижесі мен жеңілу
себептері
3
тапсырма. Fliррity платформасы арқылы оқушы
таңдалып, сұрақтарға жауап
береді.
Ақиқат/Жалған
Кенесары Қасымұлы найман
руынан шыққын Шыңғыс ханның ұрпағы
|
|
1841-1847 жылдары Кенесары
Қазақ хандығын басқарған, қазақтың соңғы
ханы
|
|
Кенесарының негізгі мақсаты
Қазақ хандығын Ресей империясына қосу
|
|
Кенесары ханды өлтірген
қырғыз манаптары
|
|
|
Оқушылар жаңа сабақ
бойынша ақпарат алады.
Видеобейнематериалды
тамашалайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға жауап
береді
Постер түзіп
қорғайды.
Ақпараттардың ақиқат
немесе жалған екендігін
айтады.
|
Мадақтау
Мадақтау.
Мадақтау
Мадақтау
Мадақтау
|
Презентация
«Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс»
Бейнематериал
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Fliррity платформасы
Презентация
Fliррity платформасы
Презентация
|
Қорытынды
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
Бекіту:
«Classtime» платформасында түзілген тапсырманы
орындайды.
Кері
байланыс
«Бас
бармақ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс
жасайды
-Барлығын
түсіндім
-Енді түсініп
келемін
-Түсінбедім
|
Топтар бір-бірін
бағалайды
Тест тапсырмасын
орындайды.
Сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
Мадақтау
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Презентация
Презентация
|