0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Арайлым Жалей№39 М.Жұмабаев атындағыжалпы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Шымкент қаласы
Креативті мұғалім- заман талабыҚазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты жолдауын тарту етті. Осы жолдауда: "Білім беру ісінде 4К моделіне: креативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуге басты назар аударылуда" - деп атап, көрсетті. Осы орайда, заманауи білім беру сапасын арттыру болып табылады. Креативті педагог құзыреттілігі ұғымының мазмұны төмендегі белгілерден тұрады: - білімнің жұмылдырылуы, білімді пайдалана білуі;- әдістердің икемділігі;- сыни ойлауы;- шешімді қабылдау іскерлігі, біліктілігі."Креативтік" ұғымы шығармашылық, дарындылық, шығармашылыққа икемділік деңгейін білдіреді. Тұлғаның шығармашалық құзыреттілігінің құрылымына мынадай қасиеттер жатады: шығармашылыққа икемділік,мәселелерді шешу, өзіне деген сенімділігі, талдауға деген икемділік т.б. Елбасымыздың Жолдаудағы мақсат, міндеттерін іске асыру - әр педагог парызы. Жауапкершілігі шексіз, қадірі мол мамандық иесінің ұрпаққа білім мен тәрбие берудегі алар орнын әр мұғалім бар болмысын сезінгені абзал. Өйткені, бәсекеге қабілетті тұлға даярлауда білім сапасын көтерудің негізгі тетігі- білімді әрі креативті ұстаз. Бүгінгі шәкірт- ертеңгі ел тізгінін ұстар, мемлекетіміздің болашағы. Қазіргі кезде жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруге мемлекеттік деңгейде мән берілуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдарларында "... ұлттың бәсекелестік қабілеті, алдымен оның білім деңгейімен айқындалатыны» атап көрсетілген. Оқушылының білім алуы – ақпаратпен жұмыс десек, оны қатаң түрде басқаруға болады. Сондықтан, білімді ақпараттандыру компьютермен, элекрондық құралдармен жұмыс істеумен шектелмейді. Оқытуға ақпараттар тұрғысынан қарау педагогика алдына көптеген мәселелер қойып отыр. Жас маман ой-өрісі кең, инновациялық шығармашылық қабілеті мол, сын тұрғысынан ойлай білетін жеке тұлға болып қалыптасуы керек. Ойлау қабілетін дамыту, ең бастысы жүйелілікті қалыптастыру. Стратегияларды қолдану арқылы білім беруде – істеген нірсенің 70 пайызы, оқығанның 20 пайызы, естігеннің 10 пайызы сақталатынына орай іскерлікпен жұмыс жүргізіледі.Қоғам дамының ең басты шарты- креативті тұлға тәрбиелеу десек, сол криеативті тұлғаны тек креативті ұстаз ғана тәрбиелей алуы ұстаздар мен білім алушылардың білімділік және кәсіби шеберлігін қажет етеді. Демек, қазіргі қолданып жүрген сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу- оқыту мақсатына жетудің бірден –бір жолы. Заман талабына сай электронды оқулық, интернет, web сайдты қолданудағы жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану саясиэкономикалық пәндер үшін маңызы зор. «Қайратыңа әдісіңді жолдас ет, әдісіңе ақылықты жолдас ет» деген халық нақылы ұлт ұзтазының ұстанымына айналуы тиіс.«Тәрбие негізі-білім, даналық негізі ғылым» десек, ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәлеметтер күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, оқушының қабілетін, бейімділігін дамыту білім беру, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелейтін бірден бір жолы- оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, педагогикалық қызметкерлерге ғылымның негіздерін игеру үшін ізгілік, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыра отырып, оқушының әлеуметтік-психологиялық жауапкершілігін арттырады. Сондай ақ, қоғам мен табиғат жөнінде білімдерін кеңейтеді, шығармашылық ізденіс негізінде қабілеттерін дамытады, дүниетанымында саналы мәдениет қалыптастырады. Бүгінгі ұстаздың алдында «біз бәріміз жаңарып, жасөспірім буынды жаңаша тәрбиелеуіміз керек» деген міндет тұр. Мінекей, осындай ғасырда өмір сүріп, тәлім-тәрбие ме білім беріп отырған біздер, мұғалімдер үшін де креативтілікті туылғаннан бастап бойларына сіңіріп келе жатқан қазіргі буынның оқушылары үшін де бұл ғасырдың берері де, алары да мол десем артық емес.«Баланы оқытудың мақсаты- оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз-ақ дамуға қабілетті ету» деп көрсетті, - Эльберт Хаббарт. Ол үшін мұғалім көштен қалмай өз біліктілігімізді арттыру мақсатымен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы сабақ беру үдерісін қызықтыру керек. Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай, білім алуда белсенді әрекет етуі керек. Белсенді оқу аясында көңілді білім алады. Жаңартылған және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдер өз шеберлігін көрсетеді. Мұғалімдер оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын сонымен қатар олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысады. Тек өз шығармашылығын шыңдаған ұстаз ғана жаңаша, креативке толы білім береді деп сенемін.«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында»- деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздарды өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп тұр. Бұл «Ұстаз» атты ұлы сүрлеуге соқпағын салып жол тартқан көкірегі ояу, көзі ашық әрбір адамға берілген елеулі ескерту. Сабақты тартымды өткізіп, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін әр сабағымызды түрлендіріп отыру шарт. Ол үшін тек бір технологиямен шектеліп қалмай, әртүрлі технологияның элементтерін пайдалану қажет.Қорытындылай келе айтарым: «Кемел білім берілмей, келісті ұрпақ өспейді» - дегендей, сол келісті ұрпақтың келешегі үшін бүгінгі ұстаздар алдында ХХІ ғасырда әлемдік жетістікке жету жолында оқу-тәрбие үдерісінде өткенге қарап бас иетін, болашаққа қарап білек сыбанатын, креативті, қатаң бәсекелестікке төтеп беретін білімді, жаңашыл, жаны таза оқушылар тірбиелеу үшін жұмыла бірігіп еңбектенуіміз қажет.
Креативті мұғалім- заман талабыҚазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты жолдауын тарту етті. Осы жолдауда: "Білім беру ісінде 4К моделіне: креативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуге басты назар аударылуда" - деп атап, көрсетті. Осы орайда, заманауи білім беру сапасын арттыру болып табылады. Креативті педагог құзыреттілігі ұғымының мазмұны төмендегі белгілерден тұрады: - білімнің жұмылдырылуы, білімді пайдалана білуі;- әдістердің икемділігі;- сыни ойлауы;- шешімді қабылдау іскерлігі, біліктілігі."Креативтік" ұғымы шығармашылық, дарындылық, шығармашылыққа икемділік деңгейін білдіреді. Тұлғаның шығармашалық құзыреттілігінің құрылымына мынадай қасиеттер жатады: шығармашылыққа икемділік,мәселелерді шешу, өзіне деген сенімділігі, талдауға деген икемділік т.б. Елбасымыздың Жолдаудағы мақсат, міндеттерін іске асыру - әр педагог парызы. Жауапкершілігі шексіз, қадірі мол мамандық иесінің ұрпаққа білім мен тәрбие берудегі алар орнын әр мұғалім бар болмысын сезінгені абзал. Өйткені, бәсекеге қабілетті тұлға даярлауда білім сапасын көтерудің негізгі тетігі- білімді әрі креативті ұстаз. Бүгінгі шәкірт- ертеңгі ел тізгінін ұстар, мемлекетіміздің болашағы. Қазіргі кезде жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруге мемлекеттік деңгейде мән берілуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдарларында "... ұлттың бәсекелестік қабілеті, алдымен оның білім деңгейімен айқындалатыны» атап көрсетілген. Оқушылының білім алуы – ақпаратпен жұмыс десек, оны қатаң түрде басқаруға болады. Сондықтан, білімді ақпараттандыру компьютермен, элекрондық құралдармен жұмыс істеумен шектелмейді. Оқытуға ақпараттар тұрғысынан қарау педагогика алдына көптеген мәселелер қойып отыр. Жас маман ой-өрісі кең, инновациялық шығармашылық қабілеті мол, сын тұрғысынан ойлай білетін жеке тұлға болып қалыптасуы керек. Ойлау қабілетін дамыту, ең бастысы жүйелілікті қалыптастыру. Стратегияларды қолдану арқылы білім беруде – істеген нірсенің 70 пайызы, оқығанның 20 пайызы, естігеннің 10 пайызы сақталатынына орай іскерлікпен жұмыс жүргізіледі.Қоғам дамының ең басты шарты- креативті тұлға тәрбиелеу десек, сол криеативті тұлғаны тек креативті ұстаз ғана тәрбиелей алуы ұстаздар мен білім алушылардың білімділік және кәсіби шеберлігін қажет етеді. Демек, қазіргі қолданып жүрген сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу- оқыту мақсатына жетудің бірден –бір жолы. Заман талабына сай электронды оқулық, интернет, web сайдты қолданудағы жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану саясиэкономикалық пәндер үшін маңызы зор. «Қайратыңа әдісіңді жолдас ет, әдісіңе ақылықты жолдас ет» деген халық нақылы ұлт ұзтазының ұстанымына айналуы тиіс.«Тәрбие негізі-білім, даналық негізі ғылым» десек, ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәлеметтер күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, оқушының қабілетін, бейімділігін дамыту білім беру, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелейтін бірден бір жолы- оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, педагогикалық қызметкерлерге ғылымның негіздерін игеру үшін ізгілік, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыра отырып, оқушының әлеуметтік-психологиялық жауапкершілігін арттырады. Сондай ақ, қоғам мен табиғат жөнінде білімдерін кеңейтеді, шығармашылық ізденіс негізінде қабілеттерін дамытады, дүниетанымында саналы мәдениет қалыптастырады. Бүгінгі ұстаздың алдында «біз бәріміз жаңарып, жасөспірім буынды жаңаша тәрбиелеуіміз керек» деген міндет тұр. Мінекей, осындай ғасырда өмір сүріп, тәлім-тәрбие ме білім беріп отырған біздер, мұғалімдер үшін де креативтілікті туылғаннан бастап бойларына сіңіріп келе жатқан қазіргі буынның оқушылары үшін де бұл ғасырдың берері де, алары да мол десем артық емес.«Баланы оқытудың мақсаты- оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз-ақ дамуға қабілетті ету» деп көрсетті, - Эльберт Хаббарт. Ол үшін мұғалім көштен қалмай өз біліктілігімізді арттыру мақсатымен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы сабақ беру үдерісін қызықтыру керек. Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай, білім алуда белсенді әрекет етуі керек. Белсенді оқу аясында көңілді білім алады. Жаңартылған және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдер өз шеберлігін көрсетеді. Мұғалімдер оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын сонымен қатар олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысады. Тек өз шығармашылығын шыңдаған ұстаз ғана жаңаша, креативке толы білім береді деп сенемін.«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында»- деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздарды өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп тұр. Бұл «Ұстаз» атты ұлы сүрлеуге соқпағын салып жол тартқан көкірегі ояу, көзі ашық әрбір адамға берілген елеулі ескерту. Сабақты тартымды өткізіп, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін әр сабағымызды түрлендіріп отыру шарт. Ол үшін тек бір технологиямен шектеліп қалмай, әртүрлі технологияның элементтерін пайдалану қажет.Қорытындылай келе айтарым: «Кемел білім берілмей, келісті ұрпақ өспейді» - дегендей, сол келісті ұрпақтың келешегі үшін бүгінгі ұстаздар алдында ХХІ ғасырда әлемдік жетістікке жету жолында оқу-тәрбие үдерісінде өткенге қарап бас иетін, болашаққа қарап білек сыбанатын, креативті, қатаң бәсекелестікке төтеп беретін білімді, жаңашыл, жаны таза оқушылар тірбиелеу үшін жұмыла бірігіп еңбектенуіміз қажет.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жалей Арайлым АбдықадырқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Креативті мұғалім- заман талабы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Креативті мұғалім- заман талабы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғам дамының ең басты шарты- креативті тұлға тәрбиелеу десек, сол криеативті тұлғаны тек креативті ұстаз ғана тәрбиелей алуы ұстаздар мен білім алушылардың білімділік және кәсіби шеберлігін қажет етеді. Демек, қазіргі қолданып жүрген сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу- оқыту мақсатына жетудің бірден –бір жолы. Заман талабына сай электронды оқулық, интернет, web сайдты қолданудағы жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану саясиэкономикалық пәндер үшін маңызы зор. «Қайратыңа әдісіңді жолдас ет, әдісіңе ақылықты жолдас ет» деген халық нақылы ұлт ұзтазының ұстанымына айналуы тиіс.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Арайлым Жалей№39 М.Жұмабаев атындағыжалпы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Шымкент қаласы
Креативті мұғалім- заман талабыҚазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты жолдауын тарту етті. Осы жолдауда: "Білім беру ісінде 4К моделіне: креативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуге басты назар аударылуда" - деп атап, көрсетті. Осы орайда, заманауи білім беру сапасын арттыру болып табылады. Креативті педагог құзыреттілігі ұғымының мазмұны төмендегі белгілерден тұрады: - білімнің жұмылдырылуы, білімді пайдалана білуі;- әдістердің икемділігі;- сыни ойлауы;- шешімді қабылдау іскерлігі, біліктілігі."Креативтік" ұғымы шығармашылық, дарындылық, шығармашылыққа икемділік деңгейін білдіреді. Тұлғаның шығармашалық құзыреттілігінің құрылымына мынадай қасиеттер жатады: шығармашылыққа икемділік,мәселелерді шешу, өзіне деген сенімділігі, талдауға деген икемділік т.б. Елбасымыздың Жолдаудағы мақсат, міндеттерін іске асыру - әр педагог парызы. Жауапкершілігі шексіз, қадірі мол мамандық иесінің ұрпаққа білім мен тәрбие берудегі алар орнын әр мұғалім бар болмысын сезінгені абзал. Өйткені, бәсекеге қабілетті тұлға даярлауда білім сапасын көтерудің негізгі тетігі- білімді әрі креативті ұстаз. Бүгінгі шәкірт- ертеңгі ел тізгінін ұстар, мемлекетіміздің болашағы. Қазіргі кезде жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруге мемлекеттік деңгейде мән берілуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдарларында "... ұлттың бәсекелестік қабілеті, алдымен оның білім деңгейімен айқындалатыны» атап көрсетілген. Оқушылының білім алуы – ақпаратпен жұмыс десек, оны қатаң түрде басқаруға болады. Сондықтан, білімді ақпараттандыру компьютермен, элекрондық құралдармен жұмыс істеумен шектелмейді. Оқытуға ақпараттар тұрғысынан қарау педагогика алдына көптеген мәселелер қойып отыр. Жас маман ой-өрісі кең, инновациялық шығармашылық қабілеті мол, сын тұрғысынан ойлай білетін жеке тұлға болып қалыптасуы керек. Ойлау қабілетін дамыту, ең бастысы жүйелілікті қалыптастыру. Стратегияларды қолдану арқылы білім беруде – істеген нірсенің 70 пайызы, оқығанның 20 пайызы, естігеннің 10 пайызы сақталатынына орай іскерлікпен жұмыс жүргізіледі.Қоғам дамының ең басты шарты- креативті тұлға тәрбиелеу десек, сол криеативті тұлғаны тек креативті ұстаз ғана тәрбиелей алуы ұстаздар мен білім алушылардың білімділік және кәсіби шеберлігін қажет етеді. Демек, қазіргі қолданып жүрген сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу- оқыту мақсатына жетудің бірден –бір жолы. Заман талабына сай электронды оқулық, интернет, web сайдты қолданудағы жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану саясиэкономикалық пәндер үшін маңызы зор. «Қайратыңа әдісіңді жолдас ет, әдісіңе ақылықты жолдас ет» деген халық нақылы ұлт ұзтазының ұстанымына айналуы тиіс.«Тәрбие негізі-білім, даналық негізі ғылым» десек, ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәлеметтер күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, оқушының қабілетін, бейімділігін дамыту білім беру, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелейтін бірден бір жолы- оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, педагогикалық қызметкерлерге ғылымның негіздерін игеру үшін ізгілік, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыра отырып, оқушының әлеуметтік-психологиялық жауапкершілігін арттырады. Сондай ақ, қоғам мен табиғат жөнінде білімдерін кеңейтеді, шығармашылық ізденіс негізінде қабілеттерін дамытады, дүниетанымында саналы мәдениет қалыптастырады. Бүгінгі ұстаздың алдында «біз бәріміз жаңарып, жасөспірім буынды жаңаша тәрбиелеуіміз керек» деген міндет тұр. Мінекей, осындай ғасырда өмір сүріп, тәлім-тәрбие ме білім беріп отырған біздер, мұғалімдер үшін де креативтілікті туылғаннан бастап бойларына сіңіріп келе жатқан қазіргі буынның оқушылары үшін де бұл ғасырдың берері де, алары да мол десем артық емес.«Баланы оқытудың мақсаты- оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз-ақ дамуға қабілетті ету» деп көрсетті, - Эльберт Хаббарт. Ол үшін мұғалім көштен қалмай өз біліктілігімізді арттыру мақсатымен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы сабақ беру үдерісін қызықтыру керек. Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай, білім алуда белсенді әрекет етуі керек. Белсенді оқу аясында көңілді білім алады. Жаңартылған және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдер өз шеберлігін көрсетеді. Мұғалімдер оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын сонымен қатар олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысады. Тек өз шығармашылығын шыңдаған ұстаз ғана жаңаша, креативке толы білім береді деп сенемін.«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында»- деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздарды өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп тұр. Бұл «Ұстаз» атты ұлы сүрлеуге соқпағын салып жол тартқан көкірегі ояу, көзі ашық әрбір адамға берілген елеулі ескерту. Сабақты тартымды өткізіп, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін әр сабағымызды түрлендіріп отыру шарт. Ол үшін тек бір технологиямен шектеліп қалмай, әртүрлі технологияның элементтерін пайдалану қажет.Қорытындылай келе айтарым: «Кемел білім берілмей, келісті ұрпақ өспейді» - дегендей, сол келісті ұрпақтың келешегі үшін бүгінгі ұстаздар алдында ХХІ ғасырда әлемдік жетістікке жету жолында оқу-тәрбие үдерісінде өткенге қарап бас иетін, болашаққа қарап білек сыбанатын, креативті, қатаң бәсекелестікке төтеп беретін білімді, жаңашыл, жаны таза оқушылар тірбиелеу үшін жұмыла бірігіп еңбектенуіміз қажет.
Креативті мұғалім- заман талабыҚазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты жолдауын тарту етті. Осы жолдауда: "Білім беру ісінде 4К моделіне: креативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуге басты назар аударылуда" - деп атап, көрсетті. Осы орайда, заманауи білім беру сапасын арттыру болып табылады. Креативті педагог құзыреттілігі ұғымының мазмұны төмендегі белгілерден тұрады: - білімнің жұмылдырылуы, білімді пайдалана білуі;- әдістердің икемділігі;- сыни ойлауы;- шешімді қабылдау іскерлігі, біліктілігі."Креативтік" ұғымы шығармашылық, дарындылық, шығармашылыққа икемділік деңгейін білдіреді. Тұлғаның шығармашалық құзыреттілігінің құрылымына мынадай қасиеттер жатады: шығармашылыққа икемділік,мәселелерді шешу, өзіне деген сенімділігі, талдауға деген икемділік т.б. Елбасымыздың Жолдаудағы мақсат, міндеттерін іске асыру - әр педагог парызы. Жауапкершілігі шексіз, қадірі мол мамандық иесінің ұрпаққа білім мен тәрбие берудегі алар орнын әр мұғалім бар болмысын сезінгені абзал. Өйткені, бәсекеге қабілетті тұлға даярлауда білім сапасын көтерудің негізгі тетігі- білімді әрі креативті ұстаз. Бүгінгі шәкірт- ертеңгі ел тізгінін ұстар, мемлекетіміздің болашағы. Қазіргі кезде жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруге мемлекеттік деңгейде мән берілуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдарларында "... ұлттың бәсекелестік қабілеті, алдымен оның білім деңгейімен айқындалатыны» атап көрсетілген. Оқушылының білім алуы – ақпаратпен жұмыс десек, оны қатаң түрде басқаруға болады. Сондықтан, білімді ақпараттандыру компьютермен, элекрондық құралдармен жұмыс істеумен шектелмейді. Оқытуға ақпараттар тұрғысынан қарау педагогика алдына көптеген мәселелер қойып отыр. Жас маман ой-өрісі кең, инновациялық шығармашылық қабілеті мол, сын тұрғысынан ойлай білетін жеке тұлға болып қалыптасуы керек. Ойлау қабілетін дамыту, ең бастысы жүйелілікті қалыптастыру. Стратегияларды қолдану арқылы білім беруде – істеген нірсенің 70 пайызы, оқығанның 20 пайызы, естігеннің 10 пайызы сақталатынына орай іскерлікпен жұмыс жүргізіледі.Қоғам дамының ең басты шарты- креативті тұлға тәрбиелеу десек, сол криеативті тұлғаны тек креативті ұстаз ғана тәрбиелей алуы ұстаздар мен білім алушылардың білімділік және кәсіби шеберлігін қажет етеді. Демек, қазіргі қолданып жүрген сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу- оқыту мақсатына жетудің бірден –бір жолы. Заман талабына сай электронды оқулық, интернет, web сайдты қолданудағы жаңа ақпаратты технологияларды пайдалану саясиэкономикалық пәндер үшін маңызы зор. «Қайратыңа әдісіңді жолдас ет, әдісіңе ақылықты жолдас ет» деген халық нақылы ұлт ұзтазының ұстанымына айналуы тиіс.«Тәрбие негізі-білім, даналық негізі ғылым» десек, ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәлеметтер күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, оқушының қабілетін, бейімділігін дамыту білім беру, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелейтін бірден бір жолы- оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, педагогикалық қызметкерлерге ғылымның негіздерін игеру үшін ізгілік, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыра отырып, оқушының әлеуметтік-психологиялық жауапкершілігін арттырады. Сондай ақ, қоғам мен табиғат жөнінде білімдерін кеңейтеді, шығармашылық ізденіс негізінде қабілеттерін дамытады, дүниетанымында саналы мәдениет қалыптастырады. Бүгінгі ұстаздың алдында «біз бәріміз жаңарып, жасөспірім буынды жаңаша тәрбиелеуіміз керек» деген міндет тұр. Мінекей, осындай ғасырда өмір сүріп, тәлім-тәрбие ме білім беріп отырған біздер, мұғалімдер үшін де креативтілікті туылғаннан бастап бойларына сіңіріп келе жатқан қазіргі буынның оқушылары үшін де бұл ғасырдың берері де, алары да мол десем артық емес.«Баланы оқытудың мақсаты- оны әрі қарай мұғалімнің көмегінсіз-ақ дамуға қабілетті ету» деп көрсетті, - Эльберт Хаббарт. Ол үшін мұғалім көштен қалмай өз біліктілігімізді арттыру мақсатымен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы сабақ беру үдерісін қызықтыру керек. Оқушылар тек тыңдаумен айналыспай, білім алуда белсенді әрекет етуі керек. Белсенді оқу аясында көңілді білім алады. Жаңартылған және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдер өз шеберлігін көрсетеді. Мұғалімдер оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын сонымен қатар олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысады. Тек өз шығармашылығын шыңдаған ұстаз ғана жаңаша, креативке толы білім береді деп сенемін.«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында»- деп білім қызметкерлерінің бірінші құрылтайында сөйлеген сөзінде Елбасы айтқандай ұстаздарды өз Отанын шексіз сүйетін, еліміздің болашағына, оның гүлденуіне аянбай үлес қосатын білімді жеткіншектерді даярлау міндеттері күтіп тұр. Бұл «Ұстаз» атты ұлы сүрлеуге соқпағын салып жол тартқан көкірегі ояу, көзі ашық әрбір адамға берілген елеулі ескерту. Сабақты тартымды өткізіп, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін әр сабағымызды түрлендіріп отыру шарт. Ол үшін тек бір технологиямен шектеліп қалмай, әртүрлі технологияның элементтерін пайдалану қажет.Қорытындылай келе айтарым: «Кемел білім берілмей, келісті ұрпақ өспейді» - дегендей, сол келісті ұрпақтың келешегі үшін бүгінгі ұстаздар алдында ХХІ ғасырда әлемдік жетістікке жету жолында оқу-тәрбие үдерісінде өткенге қарап бас иетін, болашаққа қарап білек сыбанатын, креативті, қатаң бәсекелестікке төтеп беретін білімді, жаңашыл, жаны таза оқушылар тірбиелеу үшін жұмыла бірігіп еңбектенуіміз қажет.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
10688
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













