Материалдар / Крест жорықтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Крест жорықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім оқушы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Тарау 6.2A: Крест жорықтары


Мерзімі: Мұғалім аты-жөні, тегі:


Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Крест жорықтары христиан Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау


Сабақ мақсаты:

Кресть жорықтарының негізінде Еуропа мен Шығыстағы өзгерістерді анықтау


Сабақ түрі:

аралас


Бағалау критерийлері:

Крест жорықтарының 3 (үш) жағымды (оң) салдарын анықтайды;

Крест жорықтарының 3 (үш) жағымсыз (теріс) әсерін анықтайды;

орын алған өзгерістер туралы қорытынды жасайды;


Тілдік мақсаттар:

Берілген сабақ төменгі тілдік құзыреттіліктерін дамытады:

  • Тыңдалым (аудирование) – видеоматериал көру негізінде практикалық тапсырма орындау барысында

  • Оқылым – практикалық тапсырма орындау кезінде тарихи деректермен және мәтіндермен жұмыс барысында

  • Жазылым – практикалық тапсырма орындау барысында жазбаша жұмыстарын орындау

  • Айтылым - сыныпта (жұпта) талқылау барысында және мұғалім сұрақтарына жауап беру кезінде


Құндылықтарды дарыту:

Басқа елдердің тарихын құрметтеуді дарыту


Пәнаралық байланыстар:

география, экономика


АКТ қолдану дағдылары:

Интерактивті тақтаны қолдану, презентация


Диалогқа және жазуға арналған пайдалы фразалар:

Бірінші себебі болды ..........................

Берілген дерек ....................................................туралы айтады

Маған білу керек сияқтысы мынау...................................…


Бастапқы білімдер:

Христиан дінінің сендіру жүйесі ретінде оқыту.


Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңі.

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеті

Ресурстар


Сабақтың басы

2 минут



6 минут









2 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сабаққа дайындық. Оқушылардың сәлемдесуі.



ФБ/Ж. 1 қосымша бойынша үй тапсырмасын орындауын тексеру. Орындалған тапсырмалар бойынша мұғалімнің


пікірі. Қалыптастырушы бағалау.

Дескрипторлар.

Оқушы:

  • Кескін картада 1-4 крест жорықтарының бағыттарын анықтайды (жұмыс аяқталған соң өзара бақылау ұйымдастырылады (оқушылар арасында және мұғаліммен)


Бастапқы ынтыландырушы материал БЫМ/К. Мұғалім оқушыларға қолдарын жууын өтінеді.

Сұрақ:

Адамдар әр кезде осылай жасаған ба?

Тазалық (гигиена) қай уақытта еуропа елдерінің күнделікті ісіне айналды?





Дидактика-лық материал


Қосымша 1





Сабақтың ортасы






10 минут














10 минут



















5 минут

II. Жобалау

- Сіздердің ойыңызша бүгін біз қандай тақырыпты өтеміз? (оқушылардың болжамдары)

Тақырыпты анықтап дәптерлерге жазу. Сабақ мақсаттарымен танысу.


  1. Тапсырманы орындау (жұптық жұмыс):

Оқушыларға бір-біріне әсер еткен крест жорықтарының себептері бар карточка ұсыныңыз. Сол себептерді жағымды және жағымсыз салдарларға және маңыздылығы бойынша топтастыру қажет. Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:

Оқушы:

  • Крест жорықтарының нәтижесіндегі өзгерістерді маңыздылығы бойынша топтастырады.

  • Крест жорықтарының салдарларын жағымды және жағымсыз етіп бөледі (жұмыс аяқталған соң бір-бірін бағалау ұйымдастырылады).


  1. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып крест жорықтарының христиандық Еуропаға және мұсылман әлеміне әсері жайында қорытынды жасаңыз. Жұмыс барысында оқушыларға өздері келісетін 2 жаққа бөлініп тұруына ұсыныс жасап, олардың шешімдерін талқыға салыңыз.

Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар:

Оқушылар:

  • Крест жорықтарының мұсылман әлеміне әсерін анықтайды;

  • Крест жорықтарының Еуропаға әсерін анықтайды;

  • Крест жорықтарының 3 жағымсыз әсерін анықтайды

  • Крест жорықтарының 3 жағымды әсерін анықтайды (жұмыс аяқталған соң оқушылар өздері таңдаған тақтайшаға барады және өзара бағалау өткізеді).


  1. Ж. Дәптерлерде жұмыс.

«Не себепті крест жорықтары христиандық Еуропаны мұсылман әлеміне қарағанда көбірек өзгерттітақырыбында тарихшы ретінде қорытынды жасау.









Дидактикалық материал

Қосымша 2











Қосымша 3

Тақтайшалар: «Еуропа көп өзгерді», «Мұсылман әлемі көп өзгерді»








Дәптерлерде жұмыс жасау.


Сабақтың соңы

5 минут

«Үш кезең» стратегиясы:

Оқушыларға сабақ барысында 3 жақсы жасалған әрекетті және әлі де жұмыстарын жақсарту керек екені туралы 1 іс-әрекетті атау керек.

V. Үй тапсырмасы: теориялық материалды қайталау.



Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)



Жұпта жұмыс істеу: қабілеті жоғары оқушылар қабілеттері орташа оқушыларға көмектесуде, ал мұғалімнің үлгерімі төмен оқушыларға көмектесуі.

Бағалау критерийлері, қадағалау, оқушылардың крментарийлері.

Кабинет қаіпсіздік нормаларына сай қамтмасыз етілген, оқушылардың отырысына назар аудару керек.


Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына жетті ма? Жоқ болса неге? Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Жоспардан қандай ауытқулар болды және неге?


Жалпы баға

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? (сабақ беру мен оқыту жөнінде ойланып көріңіз)?

1:

2:

Сабақтың жақсаруына не әсер етуі мүмкін (оқыту мен оқу жөнінде ойланып көріңіз

1:

2:

Сыныпта сабақ барысында мен оқушылардың қандай қиындықтарын анықтадым және келешекте сабақтарда неге назар аудару қажет?



Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!