Материалдар / Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі күні дамыған елдер жоғары сапалы білім жүйесімен жұмыс істеуде. Өйткені қазіргі заманда елдің бәсекеге қабілеттілігі оның азаматтарының білім деңгейімен анықталады, сондықтан білім беру жүйесі заман талабына сәйкес дамуы тиіс. Оқушыларды жаңартылған білім беру бағдарламасының талабына сай инновациялық әдіс-тәсілдермен оқытып, ой-өрісі кең, саналы, еркін азамат етіп тәрбиелеу қажеттілігі де осы себептен туындап отыр. Оның үстіне білім берудің жүйесін қарқынды дамытқан бұл үрдістің жалпы білім беретін мектептерге белсенді түрде енгізіле бастауы көңілді қуантады. Курстың маңыздылығы да міне, осында. Сонымен қорыта айтсам курс аясында жоғарыда айтылған міндеттер мен мәселелер өз шешімін табуда. Міндетіміз ауыр, мақсатымыз айқын. Отандық білім беру саласында әлемдік тәжірибедегі алдыңғы қатарлы идеяларды басшылыққа ала отырып, жаңаша ойлай алатын білімді шәкірттер қатарын көбейтсек, жақсы нәтижеге жеттік деп білеміз
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.2А бөлімі Мектеп:

Крест жорықтары


Мерзімі: Мұғалім аты:


Сынып: 7(6) сынып Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы: Католиктік шіркеудің шығысқа жорық жасаудың 1-4 крест жорықтарының мақсатын, себеп-салдарын біледі.

Оқушылардың көпшілігі:Крест жорықтарының ерекшеліктерін анықтайды.

Оқушылардың кейбіреулері:Крест жорықтарының Еуропа мен ислам әлемінің мәдени өміріне ықпалын салыстырады.

Ойлау дағдалары:

Білу, түсіну, қолдану.

Бағалау критерийлері:

Крест жорықтарының себептері мен салдарын көрсетеді.

Крест жорықтарының христиан және мұсылман әлеміне тигізген әсерін көрсетеді.

Тілдік мақсаттар:

Берілген сабақ төменгі тілдік құзыреттіліктерін дамытады:

Тақырыпқа тән лексика және терминология:

Крест, Папа Урбан II, Христиан, Ислам, Рыцарьлық ордендер.

Диалог және жазылым үшін пайдалы сөз тіркестері:

- Христиан шіркеуі шығысқа жорықты ұйымдастырушы. Себебі....

- I Крест жорығына кедейлер қатысты. Себебі....

- 1-4 Крест жорықтары өздерін тонаушы басқыншылар екенін көрсетті. Себебі....

- Крест жорықтарының тиімді және тиімсіз жақтары болды. Себебі....

- Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін өзгертті. Өйткені....

Құндылықтарды дарыту:

Мәңгілік ел:Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы – мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні.

Пәнаралық байланыстар:

ГеографияXI-XV ғ.ғ. Еуропаның саяси картасы.

Алдыңғы білім

Христиан дінінің пайда болу тарихын біледі. Ислам мәдениетінің өркендеуін біледі. Крест жорықтарының себептерін сипаттайды.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңі.

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

4 минут


8 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Топқа біріктіру «Саяхат» әдісі

Өткен тақырыпты пысықтау «Бинго»әдісі

Қалыптастырушы бағалау: Топтық бағалау.

Бағалау критерийі.

- Сұрақтардың дұрыс құрастырылуы;

- Ашық сұрақтардың көбірек қойылуы.

Р.Т.Айтбай, Ә.Қ.Қасымова. «Дүние жүзі тарихы» 7 (6) сынып. Алматы: Атамұра – 2017 жыл., А4 қағазы

Сабақтың ортасы


12 минут






























8 минут











Мұғалімнің слайдпен таныстырылымы.

Б.Т.1. Тапсырма. «Жигсо» әдісі»

Мәтінмен жұмыс.«Түртіп алу»әдісі

1топ. Тапсырма. Крест жорықтарының мұсылман әлеміне әсері.

Дескриптор:

  • Крест жорықтарының себептері мен бағыттарын түсінеді;

  • Крест жорықтарының мұсылман әлеміне әсерін анықтайды.


2 топ. Тапсырма. Крест жорықтарының Еуропаға әсері.

Дескриптор:

- Крест жорықтарының себептері мен бағыттарын түсінеді;

- Крест жорықтарының Еуропаға әсерін анықтайды.


3 топ. Тапсырма. Крест жорықтарының жағымсыз жақтары.

Дескриптор:

- Крест жорықтарының себептері мен бағыттарын түсінеді;

- Крест жорықтарының 3 жағымсыз әсерін анықтайды.


4 топ. Тапсырма. Крест жорықтарының жағымды жақтары.

Дескриптор:

  • Крест жорықтарының себептері мен бағыттарын түсінеді;

  • Крест жорықтарының 3 жағымды әсерін анықтайды.

Қ.Б. «Бутерброт»

Саралау.Диалог және қолдау көрсету

Ж.Ж. 2. Тапсырма. «Ойлан, жұптас, тап!»

Уақыты

Крест жорықтарының ұйымдастырушылар

Крест жорықта-рының

Себебі

Крест жорықтары-ның мақсаты





Дескриптор:

- Крест жорықтарының хронологиялық шеңберінатайды;

- Крест жорықтарының ұйымдастырушыларынатайды;

- Крест жорықтарының себептерін анықтайды;

- Крест жорықтарының мақсатын атайды;

- Крест жорықтарындағы басты оқиғалардысипаттайды.

Қ.Б.. Бірін-бірі бағалау.«Смайликтер» әдісі.

Саралау: Дереккөз

Слайд

Р.Т.Айтбай, Ә.Қ.Қасымова. «Дүние жүзі тарихы» 7 (6) сынып. Алматы: Атамұра – 2017 жыл. А4 қағазы




А4 қағазы






















Р.Т.Айтбай, Ә.Қ.Қасымова. «Дүние жүзі тарихы» 7 (6) сынып. Алматы: Атамұра – 2017 жыл. А4 қағазы

Сабақтың соңы

6минут
















Кері байланыс

2 минут

Ж. 3. Тапсырма. Дәптермен жұмыс.

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгерткендігін кестеде толтырыңыз.

Христиандық Еуропа

Мұсылман әлемі




НесебептікрестжорықтарыхристиандықЕуропанымұсылманәлемінеқарағандакөбірекөзгертті? Қорытынды жаса.

Дескриптор:

-Крест жорықтарының Еуропа мен ислам әлемінің мәдени өміріне ықпалын салыстырады;

-Крест жорықтары христиандық Еуропаны мұсылман әлеміне қарағанда көбірек өзгерткендігіне қорытынды жасайды.

Қ.Б. Өзін-өзі бағалау«Өмір ағашы» әдісі.

Саралау.Қорытынды.

Кері байланыс:"ҚҚҚ" әдісі.

Құнды

Қызықты

Қиын болды


Үй тапсырмасы: Жіктеу: Үлгерімі жоғары оқушы: «Кластер» әдісімен тапсырма орындайды. Крест жорықтарының Еуропа мен мұсылман әлеміне әсері қандай болды деп ойлайсың?

Ж

Үлгерімі орта оқушы: «ТТ» әдісімен кесте толтырады.

Тиімді жағы

Тиімсіз жағы




Үлгерімі төмен оқушы: «Иә, жоқ» әдісімен сұрақтарға жауап береді.

  1. Крест жорығын христиан шіркеуі бастады. Иә, жоқ!

  2. Бірінші крест жорығы 1096 жылы болды. Иә, жоқ!

  3. Крест жорығы Еуропа үшін тиімсіз болды. Иә, жоқ!

Оқыған материалды қайталау және тақырыпқа байланысты қызықты мәліметтер іздену. Тест құрастыру.


Дәптерлерде жұмыс жасау.

















Стикерлер.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбие элементі)


А) Саралау.Диалог және қолдау көрсету

В) Саралау: Дереккөз

С) Саралау.Қорытынды.


АShape1 ) «Кластер» әдісіКрест жорықтарының Еуропа мен мұсылман әлеміне әсері

Shape3 Shape2

Shape4

Shape5 Shape7 Shape6



В)«ТТ»әдісімен кесте толтырады.

Тиімді жағы

Тиімсіз жағы



С) «Иә, жоқ» әдісімен сұрақтарға жауап бере алады.

  1. Крест жорығын христиан шіркеуі бастады. Иә, жоқ!

  2. Бірінші крест жорығы 1096 жылы болды. Иә, жоқ!

  3. Крест жорығы Еуропа үшін тиімсіз болды. Иә, жоқ!


Бағалау критерийлері, топтық бағалау «бутерброт» әдісі, бірін-бірі бағалау «смайликтер»әдісі, өзін-өзі бағалау «өмір ағашы» әдісі..

Кабинет қаіпсіздік нормаларына сай қамтмасыз етілген, оқушылардың отырысына назар аудару керек.

Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына жетті ма? Жоқ болса неге? Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Жоспардан қандай ауытқулар болды және неге?



Жалпы баға

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? (сабақ беру мен оқыту жөнінде ойланып көріңіз)?

1:

2:

Сабақтың жақсаруына не әсер етуі мүмкін (оқыту мен оқу жөнінде ойланып көріңіз

1:

2:

Сыныпта сабақ барысында мен оқушылардың қандай қиындықтарын анықтадым және келешекте сабақтарда неге назар аудару қажет?




ЖИ арқылы жасау
13 Қараша 2018
29628
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі