Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Критериалды бағалау
Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау - оқушылардың білімін нақты бағалау үшін қолданылатын белсенді әдістердің бірі. Критериалды бағалау - қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау ретінде жүргізіледі. Ұсынылып отырған коучинг сессияның жоспары мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг-сессия. Модуль: Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. №2орта мектеп мұғалімі ТуржупароваГульшат (25.02.2014 жыл)
Сабақ тақырыбы
Критериалды бағалау
Жалпымақсаты
Бағалау критерийлері туралы, оны жасаудағы негізгі мақсат, рубрикатордың құрылымы туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже
Критериалды бағалау туралы білімдерін жетілдіреді, рубрикатор жасауға дағдыланады
Түйіндіидеялар
Критериалды бағалау – шынайы бағалаудың кепілі
Әдебиет
МАН (оқулық), google.com
Уақыты
Коучәрекеті
Қатысушыларәрекеті
Ресурстар
11.25 -12.10
3мин
3мин
2 мин1 мин
3 мин
1мин3 мин
2 мин
10 мин
3мин
3 мин
3 мин
2 мин
Қызығушылықты ояту:Тыңдаушыларды ортаға шақыру«Таныс болайық» ойынын өткізуТопқа бөлемін (купюралар арқылы)
Гүлдің суретін салғызамынМұғалімдердің салған суреттерін бағалаймын
РЕФЛЕКСИЯ (гүлдің суретін бағалау туралы)
Бағалау деген не?
Критериалды бағалау (слайдтар тізбегі арқылы критериалды бағалау және оның түрлеріне түсінік беремін)
Рубрикатор туралы түсінік беремін (слайдтар арқылы)
Бағалау критерийлерімен таныстыра отырып, «Бірыңғай мектеп формасының үлгісі» тақырыбына постер дайындату (топтық жұмыс)
Постер қорғау
Топтардың салған суреттерін белгіленген бағалау критерийлері бойынша бағалаймыз (өзара бағалау)
Критериалды бағалау: «+ және-»
Кері байланыс жүргіземін
Қатысушылар ортаға шығып, бір бірлерімен танысады
Купюралар арқылы үш топқа бөлінеді
Өз қалаулары бойынша әрбір қатысушы еркін түрде гүлдің суретін саладыКоучтің бағалауын тыңдайды
Қатысушылар өз жұмыстарына берілген бағалар туралы рефлексия жасайдыӘр топ өздерінің пікірлерін айтады, бір бірін тыңдайды
Тыңдайды
Тыңдайды
Коучтің түсініктемесін тыңдай отырып, тапсырма бойынша топта жұмыс жасайды
Топтық жұмыстырын қорғайды
Топтар бірін бірі бағалайды
Жеке және топта жұмыс жасай отырып, критериалды бағалау туралы ойларын ортаға салады
Бүгінгі коучинг бойынша кері байланыс парағын толтырады
Купюралар, аудиодыбыс
Қағаз, қалам
Интер.тақта, слайдтар
Интеракт.тақта, слайдтар
Интеракт.тақта, слайдтар
Флипчарт, маркер, фломастер
Интеракт.тақта, слайдтар
Кері байланыс парағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз