Материалдар / Критериалды бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Критериалды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау - оқушылардың білімін нақты бағалау үшін қолданылатын белсенді әдістердің бірі. Критериалды бағалау - қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау ретінде жүргізіледі. Ұсынылып отырған коучинг сессияның жоспары мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
499
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучинг-сессия. Модуль: Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. 2орта мектеп мұғалімі Туржупарова Гульшат (25.02.2014 жыл)
Сабақ тақырыбыКритериалды бағалау
Жалпы мақсатыБағалау критерийлері туралы, оны жасаудағы негізгі мақсат, рубрикатордың құрылымы туралы түсінік беру
Күтілетін нәтижеКритериалды бағалау туралы білімдерін жетілдіреді, рубрикатор жасауға дағдыланады
Түйінді идеяларКритериалды бағалау шынайы бағалаудың кепілі
ӘдебиетМАН (оқулық), google.com
УақытыКоуч әрекеті

Қатысушылар әрекеті

Ресурстар
11.25 -12.10

3мин



3мин

2 мин1 мин

3 мин

1мин3 мин





2 мин

10 мин





3мин

3 мин



3 мин



2 мин



Қызығушылықты ояту:Тыңдаушыларды ортаға шақыру«Таныс болайық» ойынын өткізуТопқа бөлемін (купюралар арқылы)

Гүлдің суретін салғызамынМұғалімдердің салған суреттерін бағалаймын

РЕФЛЕКСИЯ (гүлдің суретін бағалау туралы)

Бағалау деген не?

Критериалды бағалау (слайдтар тізбегі арқылы критериалды бағалау және оның түрлеріне түсінік беремін)

Рубрикатор туралы түсінік беремін (слайдтар арқылы)

Бағалау критерийлерімен таныстыра отырып, «Бірыңғай мектеп формасының үлгісі» тақырыбына постер дайындату (топтық жұмыс)

Постер қорғау

Топтардың салған суреттерін белгіленген бағалау критерийлері бойынша бағалаймыз (өзара бағалау)

Критериалды бағалау: «+ және-»



Кері байланыс жүргіземін



Қатысушылар ортаға шығып, бір бірлерімен танысады



Купюралар арқылы үш топқа бөлінеді

Өз қалаулары бойынша әрбір қатысушы еркін түрде гүлдің суретін саладыКоучтің бағалауын тыңдайды

Қатысушылар өз жұмыстарына берілген бағалар туралы рефлексия жасайдыӘр топ өздерінің пікірлерін айтады, бір бірін тыңдайды

Тыңдайды





Тыңдайды

Коучтің түсініктемесін тыңдай отырып, тапсырма бойынша топта жұмыс жасайды



Топтық жұмыстырын қорғайды

Топтар бірін бірі бағалайды

Жеке және топта жұмыс жасай отырып, критериалды бағалау туралы ойларын ортаға салады

Бүгінгі коучинг бойынша кері байланыс парағын толтырады






Купюралар, аудиодыбыс

Қағаз, қалам







Интер.тақта, слайдтар

Интеракт.тақта, слайдтар



Интеракт.тақта, слайдтар



Флипчарт, маркер, фломастер







Интеракт.тақта, слайдтар











Кері байланыс парағы


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!