Материалдар / Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек.Критериалды бағалауда рубрикатор,дескрипторды біледі.Сабақта тапсырмаларға критерий жасауды үйренеді,үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
264
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг- сабақтың жоспары
Күні:
Сабақтың тақырыбы:

Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме ?

Модуль :
Мақсаты :

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Критериалды бағалау теориясын сабақ үдерісінде жүзеге асыра білу
және оның тиімділігіне кӛз жеткізу; «рубрикатор», «критерий»,
«дескриптор» терминдерін түсінуге кӛмек жасау.

Оқытудың нәтижелері :

Мұғалімдер:
 Критериалды бағалауда рубрикатор, дескрипторды біледі.
 Бағалаудың үдерісін қалай жақсартатынын біледі.
 Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауының әр түрлі
тұрғыларын қолданады.
 Критериалды бағалау арқылы мұғалімдер мен оқушылар
сабақта туындаған мәселелерді шешеді.
 Сабақта тапсырмаларға критерий жасауды үйренеді, үйретеді.
Топтық, жұптық
Ғаламтор желісі, слайд, А-4 форматты қағаз, фломастер, стикер,
бағалау парақшасы, смайликтер
Коуч-сабақтың жүруі:
Коучтің әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеттері

Жұмыс түрі
Ресурстар, дереккӛз
Ӛткізетін кезеңі
Психология-лық
ахуал
Тренинг
«Мен...және тәтті
тілек»
Топқа бӛлу.

Уақ
(45 м)
3 мин

1 мин

«Ой шақыру»
Қ. Сарин
«Тәуелсіздік»
ӛлеңі
Слайд

5 мин

Тапсырма
«Жүйткі, қиял!»

15 мин

Сурет салу
Суретке мәтін
құрастыру
Бағалау парақ-

5 мин

Амандасу.

1.Үш түрлі смайлик
арқылы
2. Алтын ереже
Сұрақтарға жауап алу
Ӛлеңді мәнерлеп оқуға
тапсырма беру және баға
беру.
Критерий, дескриптор,
рубрикатор туралы түсінік
Ӛлеңді қайта бағалату
Топтарға тапсырмалар
беру.
1-топ - эссе жазу
2-топ - сурет салу
3-топ Бағалау критерийін
дайындау

Бәрі шеңбер құрады. Әр адам ӛзін үш
сын
есімнен
тұратын
сӛзбен
таныстырады.
Мысалы: Мен қарапайым, талапшыл,
кӛпшіл жанмын. Бәріңізге нұрлы ӛмір
тілеймін.
Таңдаған смайликтері арқылы топқа
бӛлініп отырады.
Сұрақтар арқылы бағалау туралы
білетіндерін ортаға салады.
Әр топтан бір адам шығып ӛлеңді
мәнерлеп оқиды. Бірін – бірі бағалайды.
Критериалды бағалаудың негіздерін
біледі, түсінеді, үйренеді.
Критерий мен дескриптор арқылы баға
береді.
Үш топ бір біріне стикер арқылы
пікірлерін білдіреді.
Әр топ ӛздеріне берілген тапсырмалар
бойынша бірлесе жұмыс жасайды.
Пікірлерін білдіреді.
Жұптасып критерий дайындайды. Екі

шасын дайындау

«Топтастыру»
әдісі
Слайд қорытынды
Кері байланыс

топтың жұмысын бағалайды.

Критериалды бағалау
білім сапасының артуына
ықпал ете ме?
Критериалды бағалаудың
маңыздылығы туралы ой
қорытылады.
«Бағдаршам», стикер
арқылы

Топтар бірлесе түйгендерін жазып
шығады.
Оқудағы білім сапасының артуына
критериалды бағалаудың тиімділігін
тәжірибеде тереңірек қолданады.
Қызыл түсінбедім
Сары толық емес, әлі де білгім
келеді.
Жасыл толық түсіндім, жүзеге асыра
аламын.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!