Материалдар / Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?

Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек.Критериалды бағалауда рубрикатор,дескрипторды біледі.Сабақта тапсырмаларға критерий жасауды үйренеді,үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Коучинг- сабақтың жоспары

Күні:
Сабақтың тақырыбы: Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме ?

Модуль : Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Мақсаты : Критериалды бағалау теориясын сабақ үдерісінде жүзеге асыра білу
және оның тиімділігіне кӛз жеткізу; «рубрикатор», «критерий»,
«дескриптор» терминдерін түсінуге кӛмек жасау.

Оқытудың нәтижелері : Мұғалімдер:
 Критериалды бағалауда рубрикатор, дескрипторды біледі.
 Бағалаудың үдерісін қалай жақсартатынын біледі.
 Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауының әр түрлі
тұрғыларын қолданады.
 Критериалды бағалау арқылы мұғалімдер мен оқушылар
сабақта туындаған мәселелерді шешеді.
 Сабақта тапсырмаларға критерий жасауды үйренеді, үйретеді.
Жұмыс түрі Топтық, жұптық
Ресурстар, дереккӛз Ғаламтор желісі, слайд, А-4 форматты қағаз, фломастер, стикер,
бағалау парақшасы, смайликтер
Коуч-сабақтың жүруі:
Ӛткізетін кезеңі Уақ
(45 м)
Коучтің әрекеті Қатысушылардың іс-әрекеттері
Психология-лық
ахуал
Тренинг
«Мен...және тәтті
тілек»
3 мин Амандасу.

Бәрі шеңбер құрады. Әр адам ӛзін үш
сын есімнен тұратын сӛзбен
таныстырады.
Мысалы: Мен қарапайым, талапшыл,
кӛпшіл жанмын. Бәріңізге нұрлы ӛмір
тілеймін.
Топқа бӛлу. 1 мин

1.Үш түрлі смайлик
арқылы
2. Алтын ереже
Таңдаған смайликтері арқылы топқа
бӛлініп отырады.
«Ой шақыру» Сұрақтарға жауап алу Сұрақтар арқылы бағалау туралы
білетіндерін ортаға салады.
Қ. Сарин
«Тәуелсіздік»
ӛлеңі
5 мин Ӛлеңді мәнерлеп оқуға
тапсырма беру және баға
беру.
Әр топтан бір адам шығып ӛлеңді
мәнерлеп оқиды. Бірін – бірі бағалайды.
Слайд 5 мин Критерий, дескриптор,
рубрикатор туралы түсінік
Ӛлеңді қайта бағалату
Критериалды бағалаудың негіздерін
біледі, түсінеді, үйренеді.
Критерий мен дескриптор арқылы баға
береді.
Тапсырма
«Жүйткі, қиял!»

Сурет салу

Суретке мәтін
құрастыру
Бағалау парақ-
15 мин Топтарға тапсырмалар
беру.

1-топ - эссе жазу
2-топ - сурет салу

3-топ Бағалау критерийін
дайындау
Үш топ бір біріне стикер арқылы
пікірлерін білдіреді.

Әр топ ӛздеріне берілген тапсырмалар
бойынша бірлесе жұмыс жасайды.
Пікірлерін білдіреді.

Жұптасып критерий дайындайды. Екі


Page 2
























шасын дайындау топтың жұмысын бағалайды.
«Топтастыру»
әдісі
Критериалды бағалау
білім сапасының артуына
ықпал ете ме?
Топтар бірлесе түйгендерін жазып
шығады.
Слайд -
қорытынды
Критериалды бағалаудың
маңыздылығы туралы ой
қорытылады.
Оқудағы білім сапасының артуына
критериалды бағалаудың тиімділігін
тәжірибеде тереңірек қолданады.
Кері байланыс «Бағдаршам», стикер
арқылы

Қызыл түсінбедім
Сары толық емес, әлі де білгім
келеді.
Жасыл толық түсіндім, жүзеге асыра
аламын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ