Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме?
Критериалды бағалау білім сапасының артуына ықпал ете ме ?
Модуль :
Мақсаты :
Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Критериалды бағалау теориясын сабақ үдерісінде жүзеге асыра білу
және оның тиімділігіне кӛз жеткізу; «рубрикатор», «критерий»,
«дескриптор» терминдерін түсінуге кӛмек жасау.
Оқытудың нәтижелері :
Мұғалімдер:
Критериалды бағалауда рубрикатор, дескрипторды біледі.
Бағалаудың үдерісін қалай жақсартатынын біледі.
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауының әр түрлі
тұрғыларын қолданады.
Критериалды бағалау арқылы мұғалімдер мен оқушылар
сабақта туындаған мәселелерді шешеді.
Сабақта тапсырмаларға критерий жасауды үйренеді, үйретеді.
Топтық, жұптық
Ғаламтор желісі, слайд, А-4 форматты қағаз, фломастер, стикер,
бағалау парақшасы, смайликтер
Коуч-сабақтың жүруі:
Коучтің әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеттері
Жұмыс түрі
Ресурстар, дереккӛз
Ӛткізетін кезеңі
Психология-лық
ахуал
Тренинг
«Мен...және тәтті
тілек»
Топқа бӛлу.
Уақ
(45 м)
3 мин
1 мин
«Ой шақыру»
Қ. Сарин
«Тәуелсіздік»
ӛлеңі
Слайд
5 мин
Тапсырма
«Жүйткі, қиял!»
15 мин
Сурет салу
Суретке мәтін
құрастыру
Бағалау парақ-
5 мин
Амандасу.
1.Үш түрлі смайлик
арқылы
2. Алтын ереже
Сұрақтарға жауап алу
Ӛлеңді мәнерлеп оқуға
тапсырма беру және баға
беру.
Критерий, дескриптор,
рубрикатор туралы түсінік
Ӛлеңді қайта бағалату
Топтарға тапсырмалар
беру.
1-топ - эссе жазу
2-топ - сурет салу
3-топ Бағалау критерийін
дайындау
Бәрі шеңбер құрады. Әр адам ӛзін үш
сын
есімнен
тұратын
сӛзбен
таныстырады.
Мысалы: Мен қарапайым, талапшыл,
кӛпшіл жанмын. Бәріңізге нұрлы ӛмір
тілеймін.
Таңдаған смайликтері арқылы топқа
бӛлініп отырады.
Сұрақтар арқылы бағалау туралы
білетіндерін ортаға салады.
Әр топтан бір адам шығып ӛлеңді
мәнерлеп оқиды. Бірін – бірі бағалайды.
Критериалды бағалаудың негіздерін
біледі, түсінеді, үйренеді.
Критерий мен дескриптор арқылы баға
береді.
Үш топ бір біріне стикер арқылы
пікірлерін білдіреді.
Әр топ ӛздеріне берілген тапсырмалар
бойынша бірлесе жұмыс жасайды.
Пікірлерін білдіреді.
Жұптасып критерий дайындайды. Екі
шасын дайындау
«Топтастыру»
әдісі
Слайд қорытынды
Кері байланыс
топтың жұмысын бағалайды.
Критериалды бағалау
білім сапасының артуына
ықпал ете ме?
Критериалды бағалаудың
маңыздылығы туралы ой
қорытылады.
«Бағдаршам», стикер
арқылы
Топтар бірлесе түйгендерін жазып
шығады.
Оқудағы білім сапасының артуына
критериалды бағалаудың тиімділігін
тәжірибеде тереңірек қолданады.
Қызыл түсінбедім
Сары толық емес, әлі де білгім
келеді.
Жасыл толық түсіндім, жүзеге асыра
аламын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз