Алматы
облысы
Іле
ауданы
Чапаев
ауылы
№45 орта мектеп
МКМ
оқу-тәрбие ісінің
орынбасары
Идрышева
Фарзана Борисовна
Дөңгелек үстел
тақырыбы: Критериалды бағалау
технологиясын қолданудың тиімділігі
Дөңгелек үстелдің
мақсаты - бастауыш сынып оқушыларының
білімін
критериалды бағалауда
туындаған идеялар мен
пікірлерді айқындау;
критериалды бағалау
технологиясының қолданудың
тиімділігі
жөнінде пікір
алмасу.
Дөңгелек үстел
ұйымдастырушылар : оқу-тәрбие ісінің орынбасары Идрышева Фарзана
Борисовна,үйлестіруші Дощанова Әлия
Қатысушылар: бастауыш сынып
мұғалімдері
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Бір ұстаздың көзін байлап,
қолына заттар ұстату, иіскеп сезу, дәмін тату арқылы қандай зат
және оны сипатта, баға бер деп тапсырма беріледі. (алманы, жеп
иіскеп баға береді)
Ал алдымызда отырған
оқушылардың қандай қасиеттері, қандай іс-әрекеттеріне қарап
бағалаймыз? Бағалау деген не? оның қандай түрлері
бар?
-
Баға деген не? Критериалды
бағалау деген не?
-
Жаңартылған бағдарлама бойынша
бастауыш сыныптарда оқытуда оқушы білімін критериалды бағалаудың
оқушы, мұғалім, ата-ана үшін қандай маңызы
бар?
-
Бүгінде нені оқыту қажет?
Заманауи білім беруден Сіз қандай артықшылықтар
байқадыңыз?
-
Қазіргі заман ұстазы қандай
болуы керек? ХХІ ғасырда оқушылар неге машықтануы
қажет?
-
Неліктен баланың жауабын
бағалау маңызды?
-
ХХI ғасыр мектебіндегі ұстаз
тұлғасы қандай болмақ?
-
Бағалаудың жүргізілу жолдары.
-
Бақылау парағын қалай толтыру
қажет?
-
Журнал толтыру қалай жүзеге
асырылады?
-
Кері байланыс қандай сиямен
жазылу керек?
-
Жиынтық бақылау қалай
жүргізіледі
-
Ескі журналдар керек пе?
-
Модерация қай кезде, қалай, не
үшін жүзеге асады?
Қорытындылау
-
Мұғалімдердің пікірлері
талқыланады,
-
Жоғарыда қойылған сұрақтарға
жауап беру
-
Ситуациядан шығу жолдарын
қарастыру
Күтілетін
нәтиже
-
Критериалды бағалаудың
ерекшелігі
-
Бағалау кезіндегі пайдалы
жақтары
-
Ата-ана, мұғалім, оқушы үшін
тиімділігін білу
-
Жоғарыда көтерілген барлық
сұрақтарға ұтымды жауаптар алу