Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған . Бастауыш сыныптарда критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі туралы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы облысыІле ауданыЧапаев ауылы№45 орта мектеп МКМоқу-тәрбие ісінің орынбасарыИдрышева Фарзана Борисовна
Дөңгелек үстел тақырыбы: Критериалды бағалаутехнологиясын қолданудың тиімділігі
Дөңгелек үстелдің мақсаты - бастауыш сынып оқушыларының білімінкритериалды бағалауда туындаған идеялар менпікірлерді айқындау; критериалды бағалау технологиясының қолданудың тиімділігі жөнінде пікір алмасу.
Дөңгелек үстел ұйымдастырушылар : оқу-тәрбие ісінің орынбасары Идрышева Фарзана Борисовна,үйлестіруші Дощанова ӘлияҚатысушылар: бастауыш сынып мұғалімдері
Ұйымдастыру кезеңі
Бір ұстаздың көзін байлап, қолына заттар ұстату, иіскеп сезу, дәмін тату арқылы қандай зат және оны сипатта, баға бер деп тапсырма беріледі. (алманы, жеп иіскеп баға береді)
Ал алдымызда отырған оқушылардың қандай қасиеттері, қандай іс-әрекеттеріне қарап бағалаймыз? Бағалау деген не? оның қандай түрлері бар?
Дөңгелек үстел барысында келесі сұрақтар талқыланды:
Баға деген не? Критериалды бағалау деген не?
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сыныптарда оқытуда оқушы білімін критериалды бағалаудың оқушы, мұғалім, ата-ана үшін қандай маңызы бар?
Бүгінде нені оқыту қажет? Заманауи білім беруден Сіз қандай артықшылықтар байқадыңыз?
Қазіргі заман ұстазы қандай болуы керек? ХХІ ғасырда оқушылар неге машықтануы қажет?
Неліктен баланың жауабын бағалау маңызды?
ХХI ғасыр мектебіндегі ұстаз тұлғасы қандай болмақ?
Бағалаудың жүргізілу жолдары.
Бақылау парағын қалай толтыру қажет?
Журнал толтыру қалай жүзеге асырылады?
Кері байланыс қандай сиямен жазылу керек?
Жиынтық бақылау қалай жүргізіледі
Ескі журналдар керек пе?
Модерация қай кезде, қалай, не үшін жүзеге асады?
Қорытындылау
Мұғалімдердің пікірлері талқыланады,
Жоғарыда қойылған сұрақтарға жауап беру
Ситуациядан шығу жолдарын қарастыру
Күтілетін нәтиже
Критериалды бағалаудың ерекшелігі
Бағалау кезіндегі пайдалы жақтары
Ата-ана, мұғалім, оқушы үшін тиімділігін білу
Жоғарыда көтерілген барлық сұрақтарға ұтымды жауаптар алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз