Материалдар / Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған . Бастауыш сыныптарда критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
610
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы

Іле ауданы

Чапаев ауылы

45 орта мектеп МКМ

оқу-тәрбие ісінің орынбасары

Идрышева Фарзана Борисовна



Дөңгелек үстел тақырыбы: Критериалды бағалау технологиясын қолданудың тиімділігі



Дөңгелек үстелдің мақсаты - бастауыш сынып оқушыларының білімін

критериалды бағалауда туындаған идеялар мен

пікірлерді айқындау; критериалды бағалау

технологиясының қолданудың тиімділігі

жөнінде пікір алмасу.


Дөңгелек үстел ұйымдастырушылар : оқу-тәрбие ісінің орынбасары Идрышева Фарзана Борисовна,үйлестіруші Дощанова Әлия

Қатысушылар: бастауыш сынып мұғалімдері


Ұйымдастыру кезеңі

  1. Бір ұстаздың көзін байлап, қолына заттар ұстату, иіскеп сезу, дәмін тату арқылы қандай зат және оны сипатта, баға бер деп тапсырма беріледі. (алманы, жеп иіскеп баға береді)

Ал алдымызда отырған оқушылардың қандай қасиеттері, қандай іс-әрекеттеріне қарап бағалаймыз? Бағалау деген не? оның қандай түрлері бар?

  • Дөңгелек үстел барысында келесі сұрақтар талқыланды:



  1. Баға деген не? Критериалды бағалау деген не?

  2. Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сыныптарда оқытуда оқушы білімін критериалды бағалаудың оқушы, мұғалім, ата-ана үшін қандай маңызы бар?

  3. Бүгінде нені оқыту қажет? Заманауи білім беруден Сіз қандай артықшылықтар байқадыңыз?

  4. Қазіргі заман ұстазы қандай болуы керек? ХХІ ғасырда оқушылар неге машықтануы қажет?

  5. Неліктен баланың жауабын бағалау маңызды?

  6. ХХI ғасыр мектебіндегі ұстаз тұлғасы қандай болмақ?

  7. Бағалаудың жүргізілу жолдары.

  8. Бақылау парағын қалай толтыру қажет?

  9. Журнал толтыру қалай жүзеге асырылады?

  10. Кері байланыс қандай сиямен жазылу керек?

  11. Жиынтық бақылау қалай жүргізіледі

  12. Ескі журналдар керек пе?

  13. Модерация қай кезде, қалай, не үшін жүзеге асады?



Қорытындылау



  • Мұғалімдердің пікірлері талқыланады,

  • Жоғарыда қойылған сұрақтарға жауап беру

  • Ситуациядан шығу жолдарын қарастыру

Күтілетін нәтиже

  1. Критериалды бағалаудың ерекшелігі

  2. Бағалау кезіндегі пайдалы жақтары

  3. Ата-ана, мұғалім, оқушы үшін тиімділігін білу

  4. Жоғарыда көтерілген барлық сұрақтарға ұтымды жауаптар алу

Picture 15

Picture 17





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!