Әдістемелік бірлестік Келісілді
отырысында қаралды Мектеп директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі А.А.Бутабаев
Ж.А.Жетписова « » 2024ж.
« » 2024ж.
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Глубокое ауданы бойынша білім бөлімінің «Оралхан Бөкей атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Мұғалім: Нурсеитова Нурлан Кабыкеновна.
Пәні: Дүниежүзі тарихы.
Сынып: 6«Г»
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуы және оқу-тәрбие процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруы тиіс:
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
– «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒ министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 бұйрығы 6, 86, 85 қосымша оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;
– Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хаты Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні
Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11 сыныптарда
"Қазақстан тарихы" міндетті оқу пәні ретінде оқытылады.
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу процесі үлгілік оқу жоспарлары бойынша жүргізіледі - "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. № 500 бұйрығы (өзгерістермен, , ҚР Оқу-ағарту министрінің 12 бұйрығымен енгізілген). 08. 2022 ж. № 365п 30.09.2022 ж. № 412 өзгерту енгізілді – , ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 № 194 бұйрығымен (кіріспе).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні бойынша 5-11 сыныптарға арналған оқу жүктемесінің көлемі
5 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
6-сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
7 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
8 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
9 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
10-11 сынып-аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)– оқу жүктемесі.
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
|
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
|
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
6-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
7-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
8-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
9-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Орта ғасырлар тарихы 6-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1- тоқсан |
||||||
|
1 |
Рим империясының құлауы |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
|
6.3.1.1 «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
|
2 |
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды? |
6.3.2.3 Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
|
|
3 |
Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді? |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 |
|
|
|
|
4 |
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті? БЖБ №1 |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 20 мин |
|
|
|
|
5 |
Феодализм
|
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?
|
6.4.2.1 экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау; 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау |
1 |
|
|
|
6 |
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?
|
6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау 6.1.2.1 үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.2.2 өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
7 |
Ислам тарихы |
Исламның тарихында 610 - 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру |
1 |
|
|
|
8 |
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды? БЖБ №2 |
6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау |
1 20 мин |
|
|
|
|
2- тоқсан |
||||||
|
9 |
Крест жорықтары |
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?
|
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
|
10 |
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау; 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
11 |
Моңғолдар |
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
12 |
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті? БЖБ №3 |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 20 мин |
|
|
|
|
13 |
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
|
«Қара індет» не себепті жылдам таралды ?
|
6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
14 |
«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?
|
6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау; 6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
|
15 |
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? БЖБ №4 |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 20 мин |
|
|
|
|
16 |
|
Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады? |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
3 -тоқсан |
||||||
|
17 |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
18 |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
1 |
|
|
||
|
19 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
20 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
1 |
|
|
||
|
21 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? БЖБ №5 |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
22 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
23 |
Сауда, қолөнер және әлемді игеру |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
24 |
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру; 6.2.4.3 картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
25 |
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? БЖБ №6 |
6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау; 6.3.2.7 «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) |
1 20 мин |
|
|
|
|
26 |
1 |
|
|
|||
|
4 -тоқсан |
||||||
|
27 |
Қайта өрлеу дәуірі
|
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті? |
6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау; 6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
28 |
1 |
|
|
|||
|
29 |
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты? БЖБ №7 |
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
30 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
31 |
Реформация |
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? |
6.2.1.1 адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау; 6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контр- реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
32 |
Ғылыми революция |
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды? БЖБ №8 |
6.2.4.2 жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалықтардың маңыздылығын анықтау; 6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
33 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
34 |
Орта ғасырлар тарихы бойынша қорытынды сабақ |
Бөлімдер бойынша негізгі оқыту мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ.6-сынып.ДЖТ.2024-2025ж
КТЖ.6-сынып.ДЖТ.2024-2025ж
Әдістемелік бірлестік Келісілді
отырысында қаралды Мектеп директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі А.А.Бутабаев
Ж.А.Жетписова « » 2024ж.
« » 2024ж.
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Глубокое ауданы бойынша білім бөлімінің «Оралхан Бөкей атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Мұғалім: Нурсеитова Нурлан Кабыкеновна.
Пәні: Дүниежүзі тарихы.
Сынып: 6«Г»
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуы және оқу-тәрбие процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруы тиіс:
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
– «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒ министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 бұйрығы 6, 86, 85 қосымша оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;
– Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хаты Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні
Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11 сыныптарда
"Қазақстан тарихы" міндетті оқу пәні ретінде оқытылады.
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу процесі үлгілік оқу жоспарлары бойынша жүргізіледі - "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. № 500 бұйрығы (өзгерістермен, , ҚР Оқу-ағарту министрінің 12 бұйрығымен енгізілген). 08. 2022 ж. № 365п 30.09.2022 ж. № 412 өзгерту енгізілді – , ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 № 194 бұйрығымен (кіріспе).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні бойынша 5-11 сыныптарға арналған оқу жүктемесінің көлемі
5 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
6-сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
7 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
8 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
9 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
10-11 сынып-аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)– оқу жүктемесі.
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
|
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
|
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
6-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
7-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
8-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
9-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Орта ғасырлар тарихы 6-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1- тоқсан |
||||||
|
1 |
Рим империясының құлауы |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
|
6.3.1.1 «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
|
2 |
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды? |
6.3.2.3 Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
|
|
3 |
Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді? |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 |
|
|
|
|
4 |
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті? БЖБ №1 |
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 20 мин |
|
|
|
|
5 |
Феодализм
|
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?
|
6.4.2.1 экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау; 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау |
1 |
|
|
|
6 |
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?
|
6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау 6.1.2.1 үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау 6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.2.2 өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
7 |
Ислам тарихы |
Исламның тарихында 610 - 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру |
1 |
|
|
|
8 |
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды? БЖБ №2 |
6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау |
1 20 мин |
|
|
|
|
2- тоқсан |
||||||
|
9 |
Крест жорықтары |
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?
|
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
|
10 |
Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау; 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
11 |
Моңғолдар |
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
12 |
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті? БЖБ №3 |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 20 мин |
|
|
|
|
13 |
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
|
«Қара індет» не себепті жылдам таралды ?
|
6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
14 |
«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?
|
6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау; 6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
|
15 |
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? БЖБ №4 |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 20 мин |
|
|
|
|
16 |
|
Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады? |
6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
|
3 -тоқсан |
||||||
|
17 |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
18 |
XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
1 |
|
|
||
|
19 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
20 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілерінің билігіндей шексіз болды ма? |
1 |
|
|
||
|
21 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? БЖБ №5 |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату; 6.3.1.5 саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі елдердің билеушілерінің қызметін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
22 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
23 |
Сауда, қолөнер және әлемді игеру |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
24 |
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде? |
6.4.1.2 ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру; 6.2.4.3 картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
25 |
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? БЖБ №6 |
6.2.4.3 картадан XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық ашылулардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау; 6.3.2.7 «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) |
1 20 мин |
|
|
|
|
26 |
1 |
|
|
|||
|
4 -тоқсан |
||||||
|
27 |
Қайта өрлеу дәуірі
|
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті? |
6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау; 6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
28 |
1 |
|
|
|||
|
29 |
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты? БЖБ №7 |
6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау; 6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
30 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
31 |
Реформация |
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? |
6.2.1.1 адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау; 6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контр- реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
32 |
Ғылыми революция |
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды? БЖБ №8 |
6.2.4.2 жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалықтардың маңыздылығын анықтау; 6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
33 |
1 20 мин |
|
|
|||
|
34 |
Орта ғасырлар тарихы бойынша қорытынды сабақ |
Бөлімдер бойынша негізгі оқыту мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













