Әдістемелік бірлестік Келісілді
отырысында қаралды Мектеп директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі А.А.Бутабаев
Ж.А.Жетписова « » 2024ж.
« » 2024ж.
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Глубокое ауданы бойынша білім бөлімінің «Оралхан Бөкей атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Мұғалім: Нурсеитова Н. К.
Пәні: Қазақстан тарихы, Дүниежүзі тарихы.
Сынып: 7«А,В»
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуы және оқу-тәрбие процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруы тиіс:
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
– «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒ министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 бұйрығы 6, 86, 85 қосымша оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;
– Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хаты Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні
Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11 сыныптарда
"Қазақстан тарихы" міндетті оқу пәні ретінде оқытылады.
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу процесі үлгілік оқу жоспарлары бойынша жүргізіледі - "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. № 500 бұйрығы (өзгерістермен, , ҚР Оқу-ағарту министрінің 12 бұйрығымен енгізілген). 08. 2022 ж. № 365п 30.09.2022 ж. № 412 өзгерту енгізілді – , ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 № 194 бұйрығымен (кіріспе).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні бойынша 5-11 сыныптарға арналған оқу жүктемесінің көлемі
5 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
6-сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
7 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
8 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
9 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
10-11 сынып-аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)– оқу жүктемесі.
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
|
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
|
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
6-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
7-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Жаңа заман тарихы 7-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
1- тоқсан |
|||||||
|
1 |
Жаңа заманның басталуы |
Курсқа кіріспе. XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды? |
7.4.2.3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану; 7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
2 |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті? БЖБ №1 |
7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау |
1 |
|
|
||
|
3 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
4 |
XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония); 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
5 |
1 |
|
|
||||
|
6 |
Ағартушылық идеяларының таралуы |
Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
7.2.1.1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
7 |
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? БЖБ №2 |
7.3.2.7 еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; 7.3.1.1 республикалық басқару құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
8 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
2 -тоқсан |
|||||||
|
9 |
Француз бұржуазиялықреволюциясы ның көрінісі |
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды? |
7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану |
1 |
|
|
|
|
10 |
Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдардың белгілерін (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.3.1.1 республикалық құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
11 |
Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды? БЖБ №3 |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.4 империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында); 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
1 |
|
|
||
|
12 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
13 |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
Ресей мен Британия Иранға ықпал ету үшін неге бақталас болды? |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау; 7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
14 |
Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме? |
7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру; 7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
||
|
15 |
Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? БЖБ №4 |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
||
|
16 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
3 -тоқсан |
|||||||
|
17 |
XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
7.3.2.2 XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
|
|
18 |
Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
7.1.1.3 еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.2.1.2 миссионерліктің міндеттерін анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
1 |
|
|
||
|
19 |
Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері |
1848 ж. революциялар Еуропада қандай саяси идеяларды қалыптастырды? |
7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялар дың себептерін сипаттау; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; 7.2.3.3 К. Маркстың көзқарастарын және марксизмнің қоғамдық өмірге ықпалын түсіндіру; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
|
|
20 |
1 |
|
|
||||
|
21 |
Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады? БЖБ №5 |
7.3.1.4 әртүрлі елдердің бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттердің (Италия, Германия) қалыптасу маңызын анықтау; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
||
|
22 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
23 |
XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы |
Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды? |
7.2.3.1 Ресейде жаңа қоғамдық-саяси ағымдардың (халықшылдық, либерализм) пайда болу себептерін анықтау; 7.3.1.3 тарихи оқиғаны түсіндіру үшін «басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
|
|
24 |
XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік |
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды? |
7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
25 |
Әлемдік отарлау жүйесі қалай қалыптасты? БЖБ №6 |
7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.3.2.3 отаршылдық экспансияның салдарын талдау арқылы XIX ғасырдағы әлемнің саяси картасындағы негізгі өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
||
|
26 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
4 -тоқсан |
|||||||
|
27 |
Америка Құрама Штаттарының күшеюі |
АҚШ-тың батыс бағыттағы аумағы қалай кеңейді? |
7.3.1.2 XIX ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
28 |
АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды? |
7.1.2.2 трансатлантикалық құлдықтың ерекшеліктерін анықтау; 7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
29 |
Неліктен АҚШ өз әскери кемелерін Жапонияға жіберді? БЖБ №7 |
7.4.1.3 АҚШ-ғы капиталистік монополиялардың даму ерекшеліктерін анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау; 7.2.1.2 миссионерліктің міндеттерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
30 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
31 |
Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу |
XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді? |
7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану |
1 |
|
|
|
|
32 |
Эмиль Золяның «Мен айыптаймын!» атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
||
|
33 |
Ғылыми ойдың дамуы
|
XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың адамдар өміріне ықпалы зор болды? БЖБ №8 |
7.2.4.1 өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау; 7.2.1.1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|
|
34 |
1 20 мин |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ.7-сынып.ДЖТ.
КТЖ.7-сынып.ДЖТ.
Әдістемелік бірлестік Келісілді
отырысында қаралды Мектеп директоры
Әдістемелік бірлестік жетекшісі А.А.Бутабаев
Ж.А.Жетписова « » 2024ж.
« » 2024ж.
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Глубокое ауданы бойынша білім бөлімінің «Оралхан Бөкей атындағы қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Мұғалім: Нурсеитова Н. К.
Пәні: Қазақстан тарихы, Дүниежүзі тарихы.
Сынып: 7«А,В»
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуы және оқу-тәрбие процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруы тиіс:
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
– «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒ министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 бұйрығы 6, 86, 85 қосымша оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;
– Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хаты Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні
Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11 сыныптарда
"Қазақстан тарихы" міндетті оқу пәні ретінде оқытылады.
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу процесі үлгілік оқу жоспарлары бойынша жүргізіледі - "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. № 500 бұйрығы (өзгерістермен, , ҚР Оқу-ағарту министрінің 12 бұйрығымен енгізілген). 08. 2022 ж. № 365п 30.09.2022 ж. № 412 өзгерту енгізілді – , ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 № 194 бұйрығымен (кіріспе).
"Дүниежүзі тарихы" оқу пәні бойынша 5-11 сыныптарға арналған оқу жүктемесінің көлемі
5 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
6-сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
7 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
8 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
9 сынып- аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)
10-11 сынып-аптасына 1 сағат (жылына 34 сағат)– оқу жүктемесі.
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
|
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
|
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
6-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
7-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Жаңа заман тарихы 7-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат
|
№ |
Ауыспалы /бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
1- тоқсан |
|||||||
|
1 |
Жаңа заманның басталуы |
Курсқа кіріспе. XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды? |
7.4.2.3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану; 7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
2 |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті? БЖБ №1 |
7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау |
1 |
|
|
||
|
3 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
4 |
XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония); 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
5 |
1 |
|
|
||||
|
6 |
Ағартушылық идеяларының таралуы |
Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
7.2.1.1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
|
7 |
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? БЖБ №2 |
7.3.2.7 еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; 7.3.1.1 республикалық басқару құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
8 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
2 -тоқсан |
|||||||
|
9 |
Француз бұржуазиялықреволюциясы ның көрінісі |
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды? |
7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану |
1 |
|
|
|
|
10 |
Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдардың белгілерін (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.3.1.1 республикалық құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
11 |
Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды? БЖБ №3 |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.4 империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында); 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
1 |
|
|
||
|
12 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
13 |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
Ресей мен Британия Иранға ықпал ету үшін неге бақталас болды? |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау; 7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
14 |
Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме? |
7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру; 7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
||
|
15 |
Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? БЖБ №4 |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
||
|
16 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
3 -тоқсан |
|||||||
|
17 |
XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
7.3.2.2 XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
1 |
|
|
|
|
18 |
Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
7.1.1.3 еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.2.1.2 миссионерліктің міндеттерін анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
1 |
|
|
||
|
19 |
Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері |
1848 ж. революциялар Еуропада қандай саяси идеяларды қалыптастырды? |
7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялар дың себептерін сипаттау; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; 7.2.3.3 К. Маркстың көзқарастарын және марксизмнің қоғамдық өмірге ықпалын түсіндіру; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
|
|
20 |
1 |
|
|
||||
|
21 |
Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады? БЖБ №5 |
7.3.1.4 әртүрлі елдердің бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттердің (Италия, Германия) қалыптасу маңызын анықтау; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
||
|
22 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
23 |
XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы |
Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды? |
7.2.3.1 Ресейде жаңа қоғамдық-саяси ағымдардың (халықшылдық, либерализм) пайда болу себептерін анықтау; 7.3.1.3 тарихи оқиғаны түсіндіру үшін «басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
|
|
24 |
XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік |
1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды? |
7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
25 |
Әлемдік отарлау жүйесі қалай қалыптасты? БЖБ №6 |
7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.3.2.3 отаршылдық экспансияның салдарын талдау арқылы XIX ғасырдағы әлемнің саяси картасындағы негізгі өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
||
|
26 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
4 -тоқсан |
|||||||
|
27 |
Америка Құрама Штаттарының күшеюі |
АҚШ-тың батыс бағыттағы аумағы қалай кеңейді? |
7.3.1.2 XIX ғасырдағы Америка Құрама Штаттары территориясының кеңею үдерісін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
28 |
АҚШ-тағы құлдық қалай жойылды? |
7.1.2.2 трансатлантикалық құлдықтың ерекшеліктерін анықтау; 7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
29 |
Неліктен АҚШ өз әскери кемелерін Жапонияға жіберді? БЖБ №7 |
7.4.1.3 АҚШ-ғы капиталистік монополиялардың даму ерекшеліктерін анықтау; 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау; 7.2.1.2 миссионерліктің міндеттерін анықтау |
1 |
|
|
||
|
30 |
1 20 мин |
|
|
||||
|
31 |
Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу |
XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді? |
7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану |
1 |
|
|
|
|
32 |
Эмиль Золяның «Мен айыптаймын!» атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді? |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану |
1 |
|
|
||
|
33 |
Ғылыми ойдың дамуы
|
XIX ғасырдағы қай ғылыми жаңалықтың адамдар өміріне ықпалы зор болды? БЖБ №8 |
7.2.4.1 өзгерістер мен сабақтастықты көрсету арқылы адам мен қоғам өміріндегі ғылыми жаңалықтардың маңызын талдау; 7.2.1.1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|
|
34 |
1 20 мин |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз













