Материалдар / КТЖ 3,4,6 сынып

КТЖ 3,4,6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ 3 сынып, 4 сынып, 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
33
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

Сынып: 3


Барлығы: 34сағат, аптасына 1 сағат

Бөлім (ортақ тақырыптар)

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескертпе

1 тоқсан

1

1-бөлім - Бағдарламалау (ортақ тақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?")

Өміріміздегі қайталаулар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

1



2

Циклдар

3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1



3-4

Кейіпкердің қозғалысы

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

2



5-8

Желіде тілдесу

3.​3.​2.​1 жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдалану;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

4



2 тоқсан




9

2-бөлім

Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет")

Ойынның сценарийі.

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

1



10

Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

1



11-12

Кейіпкерлер

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 .программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

2



13

Костюм ауыстыру

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1



14-16

Менің ойыным

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

3



3 тоқсан




17-18

3 бөлім

Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Атақты тұлғалар")

Жобаға идея


3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

2



19-20

Құжатты рәсімдейміз

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу

2



21-22

Мәтіндегі иллюстрациялар

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

2



23-24

Робот қолының қозғалысы

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

2



25

Цикл блогі

3.5.21 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1



26-27

"Робот-тазартқыш" жасау


3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

2



4 тоқсан




28

4-бөлім – Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Су – тіршілік көзі")

Презентация жасау

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді қолдану;

1



29

Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

1



30-31

Анимация және ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

2



32-33

5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер").

Фотосуреттер

3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

2



34

Жобамен таныстыру


3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

2




















«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

Сынып: 4


Барлығы: 34сағат, аптасына 1 сағат


Бөлім (ортақ тақырыптар)

Пән тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескеру

1 тоқсан

1

1-бөлім

Программалау (ортақ тақырыптары: "Менің Отаным – Қазақстан", "Адами құндылықтар")

Айнымалылар

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану;

1



2

Кейіпкердің костюмін өзгерту

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

1



3

Өз ойынының сценарийі

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

1



4-5

Логикалық операторлар

4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану;

2



6-7

Салыстыру операторлары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану;

2



8

Өз ойыным

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

2



2 тоқсан




9-10

2-бөлім Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: ("Мәдени мұра", "Мамандықтар әлемі")

Түс датчигі

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

2



11

Бағдаршам-робот

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

1



12-13

Ультрадыбыс датчигі

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

2



14-15

Лабиринттан шығу

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

2



16-17

Кегль-ринг

4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

2



3 тоқсан




18

3-бөлім

Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар")

Бейнежазба

4.​2.​4.​1 бейнеклиптерді жасау

1



19-20

Бейнені өңдеу

4.​2.​4.​1 бейнеклиптерді жасау

2



21-22

4 бөлім Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Қоршаған ортаны қорғау")



Презентацияларға арналған ақпарат

4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау;

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

2



23

Презентациядағы дыбыстар

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1



24

Презентациядағы бейне

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1



25-27

Презентациядағы анимация

4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

2



4 тоқсан




28-29

5-бөлім

Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: "Болашаққа саяхат", "Ғарышқа саяхат")

Интернеткеі деректер жіберу

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

2



30-31

Пароль сенімділігі

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау;

2



32

Болашақтағы компьютерлер

4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;

2



33-34

"Болашақтағы компьютер" шағын жоба

4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.

2














«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

Сынып: 6

Барлығы: 34 сағат, аптасына: 1 сағат


р/с

Ауыспалы тақырыптар/бөлім

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І тоқсан (8 сағат)

1-2

Компьютерлік жүйелер және желілер

Эргономика дегеніміз не?

6.4.1.1 эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдау және шешу;

6.4.2.1 интернетке тәуелділіктің проблемаларын талқылау;

2



3-4

Есептеу техникасының даму тарихы

6.1.1.1 компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу;

2



5-6

Компьютер қалай жұмыс істейді

6.1.1.2 компьютердің негізгі құрылғыларының өзара

әрекеттесуін түсіндіру;

6.1.2.1 операциялық жүйелердің негізгі функцияларын атау;

2



7

Сымсыз желілер.


6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсіндіру;

1


БЖБ №1

8

Сымсыз желілер

6.1.3.1 сымсыз байланыстың артықшылықтарын түсіндіру;

1



ІІ тоқсан (8 сағат)

9

3D-баспа

3D – редакторы

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;

6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;

1



10-11

3D-редактор құралдары

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;

2



12-13

Конус, цилиндр және сфера құру

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

2



14

Объектілердің 3D модельдері

6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;

1



15

Объектілердің 3D модельдері.


6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;


1


БЖБ №2

16


3D – баспасы

6.3.1.6 басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттау;

6.3.1.7 3D-баспасын баптау;


1



ІІІ тоқсан (10 сағат)

17

PYTHON тілінде программалау

IDE-мен танысу

6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану;

1



18

Тіл әліппесі. Синтаксис

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1



19

Мәліметтер типтері

6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;

1



20

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1



21

Санды енгізу және шығару

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1


БЖБ №3.

22

Санды енгізу және шығару

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1



23-24

Сызықтық алгоритмдерді программалау

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

2



25

Сызықтық алгоритмдерді программалау.

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1


БЖБ №4

26

Сызықтық алгоритмдерді программалау

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1



ІV тоқсан (8 сағат)

27-28

Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

Сілтемелер (сноски)

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер);

2



29

Гиперсілтемелер

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер);

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру;

6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру;

1



30-31

Мазмұны

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

2



32

Реферат

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру;

1



33

Реферат

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру;

1


БЖБ №5.

34

Реферат

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

6.4.2.2 «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру;

1








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ