Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Дүниетану» пәні бойынша 3- сыныптың күнтізбелік – тақырыптық жоспарға арналған түсінік хат.
2021-2022 оқу жылы
1-4 сыныптардың оқу үрдісі төмендегі бұйрықтар негізінде жүзеге асырылады:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (28.08.2020 № 372 өзгерістер мен толықтырулармен);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (04.09.2018 ж. № 415 өзгерістер мен толықтырулармен 20.08.2021 ж.) ;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 (10.05.2018 ж. № 199) бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары;
«Орта білімнен кейін орта, техникалық және кәсіптік ұйымдардың педагог қызметкерлері орындауға міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы.
«Дүниетану» оқу пәнінің мазмұны адам, табиғат және қоғам, оның ішінде отбасы, мәдениет, денсаулық, қарым-қатынас, ұлт, қауымдастық, мемлекет, қоршаған табиғи орта сияқты оқыту нысандарына тоғыстырылған.
Бұл оқу пәні негізгі және жоғары мектепте қоғамдық-гуманитарлық ғылымдар циклі пәндерінің негізін қалай отырып, олардың өзара байланысы мен тәуелділігі жөніндегі білім жүйесін құрайтын кіріктірілген пропедевтикалықпән.
Ол Қазақстан тұрғындарының әлеуметтік, моральдық, шығармашылық және коммуникативтік өмірінің жалпы бейнесін көрсетеді, өзі, үйі, отбасы мәселелері негізінде оқушылардың қоршаған орта туралы түсініктерін дамытуға ықпал етеді.
«Дүниетану» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3-сыныпта – аптасына – 1 сағат, оқу жылында – 34 сағатты құрайды.
«Дүниетану» пәні бойынша оқушылардың білімі мен біліктілігі қалыптастырушы бағалау шеңберінде сұрақ-жауап нәтижелері, бақылау жұмыстарының, тест тапсырмалары, практикалық жұмыстар мен диктанттар нәтижелері бойынша кері байланыс беру және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, қажетті форматтағы сабақты құру мақсатында, сонымен қатар, рәсімдер саны нақты анықталынған жиынтық бағалау шеңберінде бағаланады және сынып журналына балл қою қарастырылады.
Мұғалім дүниетану сабақтарында пән бойынша қосымша жұмыс түрлерін өткізе алады. Өткізу мерзімі мен жұмыс түрлерін мұғалімнің өзі анықтайды.
«Дүниетану» оқу пәнінің 3-сыныпқа арналған базалық мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
«Мен және қоғам» бөлімі: отбасы; отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастар; әулет шежіресін құрастыру; өз әулетінің құндылықтарын анықтау; өз шығындарын жоспарлау; өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну; мектеп және мектеп қауымдастығы; сыныптың өзін-өзі басқару ережелері; түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдары; қоғамда өзін өзі ұстау әдеп нормалары; адамдар арасындағы достықтың маңыздылығы; менің атамекенім; елді мекендердің түрлі белгілері; қала мен ауылдың байланысы; денсаулық пен қауіпсіздік; тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелері; спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау; табиғи ортадағы қауіп-қатерлер; өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау; құқық және міндет; Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызы; мерекелер; Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерінің маңызы;
«Елімнің табиғаты» бөлімі: жергілікті жерде бағдарлану; астрономиялық белгілер бойынша көкжиек бағыттарын анықтау; масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің жоспарын құру; климат және ауа райы; жер климатының негізгі түрлері; ауа райы мен климаттың қолайсыз жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелері; табиғи жағдайлардың адам өміріне және оның іс-әрекетіне әсері; адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары); геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелері; туризм; Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингісі;
«Тарих беттерінен» бөлімі: көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктері; тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру; Қазақстанның тарихи тамыры; Түркілердің өмір салтымен танысу; Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар; Қазақ хандығының құрылу себептері; көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері; хандар, батырлар мен билердің рөлі; Абылай хан; Керей хан; Жәнібек хан; Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм; Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек» монументі, «Мәңгілік Ел» қақпасы); тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлі.
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау саны |
|||
|
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
3-сынып |
1 |
1 |
1 |
1 |
Дүниетану пәні.
3 «а» сыныбы.
Аптасына: 1 сағат
Барлығы: 34 сағат
р\с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
|
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
I.Жанды табиғат. |
Жер бетіндегі климат неге тәуелді? |
|
3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды; 3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау. |
1 |
08.09.21 |
|
2 |
|
Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді? Адам табиғаттың бір бөлшегі |
|
3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру 3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау. |
1 |
15.09.21 |
|
3 |
|
Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігім. |
|
3.1.4.3.Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп- қатерлерді анықтау және бағалау. 3.1.4.4 Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлау. |
1 |
22.09.21 |
|
4 |
II.Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен. |
Адамдар не үшін еңбек етеді? |
|
3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру 3.2.2.2 ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру |
1 |
29.09.21 |
|
5 |
|
Адам және табиғат |
|
3.1.2.1 сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын ұсыну; 3.1.2.2. түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіру. |
|
06.10.21 |
|
6 |
|
Отбасы шығыстары қалай жоспарланады? |
3.1.1.4.өз шығыстарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5. өз шығыстарын оңтайландыру жолдарын ұсыну. 3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау |
1 |
13.10.21 |
|
|
7 |
|
Адам досымен мықты. Біз – әрқашан біргеміз! |
|
3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру |
1 |
20.10.21 |
|
8 |
|
Біздің Ата Заңымыз -Конституция. БЖБ№1 |
3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау 3.2.2.2 Ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру 3.1.5.1 Қазақстан Республикасының Конституциясының маңызын түсіндіру 3.1.2.3 Қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру. |
1 |
27.10.21 |
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
III.Уақыт
|
Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз |
|
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру. 3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну |
1 |
10.11.21 |
|
10 |
|
Менің ататегім қайдан бастау алады? |
3.1.1.1отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру; 3.1.1.2. әулет шежіресін құрастыру. |
1 |
17.11.21 |
|
|
11 |
|
Спорт – денсаулық кепілі! |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау. |
1 |
24.11.21 |
|
|
12 |
|
Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты. |
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру |
1 |
08.12.21 |
|
|
13 |
IV.Сәулет өнері
|
Елді мекендер қандай болады? |
|
3.2.2.2 ауа райы мен климаттың қолайсыз жағдайларында өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру. 3.1.3.1 елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырату (тип, көлемі, қызметі) |
1 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |