Сабақтың
№
|
Ауыспалы тақырыптар
|
Пән
тақырыптары
|
Оқу мақсаттары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1
|
1-бөлім. Программалау(ортақ
тақырыптары: «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами
құндылықтар»)
8
сағат
|
Айнымалылар
|
4.4.2.1 айнымалыларды
қолдану;
|
1
|
|
|
2
|
Кейіпкердің костюмін
өзгерту
|
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге
асыру;
|
1
|
|
|
3
|
Өз ойынының
сценарийі
|
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер
жасау;
|
1
|
|
|
4
|
Логикалық
операторлар
|
4.4.1.2 логикалық операторларды
пайдалану;
|
1
|
|
|
5
|
Салыстыру
операторлары
|
4.4.1.3 салыстыру операторларын
пайдалану;
|
1
|
|
|
6
|
Салыстыру
операторлары
|
4.4.1.3 салыстыру операторларын
пайдалану;
|
1
|
|
|
7
|
«Адамгершілік-асыл
қасиет»
|
4.4.2.2
өз сценарийі бойынша ойын
жасау;
|
1
|
|
|
8
|
Өз
ойыным
|
4.4.2.2
өз сценарийі бойынша ойын
жасау;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
2-бөлім -Робототехника.
Лабиринт және кегль-ринг («Мәдени мұра», «Мамандықтар
әлемі»)
8
сағат
|
Түс
датчигі
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
10
|
Бағдаршам-робот
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
11
|
Бағдаршам-робот
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
12
|
Ультрадыбыс
датчигі
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
13
|
Лабиринттан
шығу
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
14
|
Лабиринттан
шығу
|
4.5.1.1
түс датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
15
|
Кегль-ринг
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
16
|
Кегль-ринг. Жоба
құру.
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін
қолдану;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17
|
3-бөлім. Бейне жасау«Табиғи
құбылыстар»
4
сағат
|
Бейне
жазба
|
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;
|
1
|
|
|
18
|
Бейнені
өңдеу
|
4.2.4.1
бейнеклиптердіжасау;
|
1
|
|
|
19
|
«Табиғат қандай көркем!» шағын
жоба
|
4.2.4.1 бейнеклиптерді
жасау;
|
1
|
|
|
20
|
«Табиғат қандай көркем!» шағын
жоба
|
4.2.4.1 бейнеклиптерді
жасау;
|
|
|
|
21
|
4 бөлім.
Презентациялар(ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны
қорғау»)
|
Презентацияларға арналған
ақпарат
|
4.2.3.1 слайд үшін макет
таңдау;
4.3.1.1 ақпарат іздеу
(компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін
үзіндісі)
|
1
|
|
|
22
|
Презентацияларға арналған
ақпарат
|
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану
(бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);
|
1
|
|
|
23
|
Презентациядағы
дыбыстар
|
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер,
дыбыстар және бейнелерді пайдалану;
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені
кірістіру;
|
1
|
|
|
24
|
Презентациядағы
дыбыстар
|
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер,
дыбыстар және бейнелерді пайдалану;
4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені
кірістіру;
|
1
|
|
|
25
|
Презентациядағы
бейне
|
4.2.3.2 презентациялардағы
нысандар анимациясын келтіру;
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта
фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді
пайдалану;
4.2.3.3
презентацияға дыбыс пен
бейнені кірістіру;
|
1
|
|
|
26
|
Презентациядағы
анимация
|
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың
анимациясын келтіру;
4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27
|
5-бөлім. Болашақтың
компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа
саяхат»)
|
Электрондық
пошта
|
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта
арқылы қабылдау және жіберу;
|
1
|
|
|
28
|
Интернетке деректер
жіберу
|
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта
арқылы қабылдау және жіберу;
|
1
|
|
|
29
|
Пароль
сенімділігі
|
4.3.2.1браузер параметрлерін
қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді
көру)
|
1
|
|
|
30
|
Пароль
сенімділігі
|
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта
арқылы қабылдау және жіберу;
4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін
айқындау;
|
1
|
|
|
31
|
«Мен ғарышкер
боламын!» шағынжоба
|
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта
фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді
пайдалану;
|
1
|
|
|
32
|
Болашақтағы
компьютерлер
|
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді
технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты
екенін түсіндіру
|
1
|
|
|
33
|
«Болашақтағы
компьютер»
|
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі
файлдар мен бумалар);
|
1
|
|
|
34
|
«Болашақтағы компьютер» шағын
жоба.
|
4.4.2.2
өз сценарийі бойынша ойын
жасау;
|
1
|
|
|
|
34
сағат
|