Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ 4 сынып Т2 199 бұйрықпен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
2023-2024 жылына арналған «Бастауыш сынып» пәндерінен 1-4 сыныптың күнтізбелік - тақырыптық жоспары келесі
құжаттарға негізделіп құрылған:
-
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы (ҚР Оқу ағарту министірінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы,23.09.2022 ж. №406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)
-
«Қазақстан Республикасында бастауыш , негізгі орта және жалпы орта,білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы»
(ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. №500 бұйрығы,ҚР Оқу ағарту министрінің 12.08.22 ж. №365; 30.09.2022ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен толықтырылды )
-
«Жалпы білім беретін ұйымдарына арналған, жалпы білім беретін пәндер,таңдау курстары мен факултативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу ағарту министрінің 16.09.2022 №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж.
№ 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
-
Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды асттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы
ҚР БҒМ 18.03.2008 ж. №125 бұйрығы, ҚР Оқу ағарту министрінің 13.04.2023 ж. № 96 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
-
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтырдың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған
оқу-әдістемелік кешендердің , оның ішінді электрондық нысандығы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05.2020 ж. №212 бұйрығы,
ҚР Оқу ағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен,жаңа редакцияда ҚР Оқу ағарту министрінің
03.07.2023 ж. № 193 бұйрығымен)
Ұзақ мерзімді күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау:
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 100 бұйрығы. 348);
«Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы);
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау пәндері мен таңдау пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);
«Білімді ұлт» «Сапалы білім» ұлттық жобасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 Қаулысы.
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы мониторингті, аралық және қорытынды аттестаттауды жүргізудің үлгілік ережесін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің тізбесін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 22 мамырдағы бұйрығы) № 216);
«Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы);
«2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік-нұсқау хат. - Нұр-Сұлтан: Ы. Алтынсарин, 2022. - 320 б. негізінде құрастырылған.
"Қазақ тілі" оқу пәнінің 2-сыныпқа арналған базалық мазмұны: 1) тыңдалым: тақырыпқа байланысты шағын диалог/монологтің мазмұнын түсіну, тыңдау/көру материалдарындағы негізгі ойды анықтау, тірек сөздер бойынша тақырыбын болжау, кесте толтыру және суреттерді орналастыру арқылы түсінгенін білдіру, тыңдалым бойынша жағымды/жағымсыз кейіпкерлерді ажырату; 2) айтылым: тақырып бойынша шағын диалог/монолог, сұрақтар құрастыру, пікір айту, жағдаяттарды талдау, этикет сөздерді қолдану, шағын мәтінді мазмұндау, кейіпкерлерді сипаттау, сурет/иллюстрция/постер бойынша сөйлеу, оқиғаларды және кейіпкерлерді салыстыру; 3 3) оқылым: оқудың түрлері, шағын мәтінді рөлге бөліп, мәнерлеп, түсініп оқу, қарапайым фразалар, мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату, сөздікпен, анықтамалықтармен жұмыс; 4) жазылым: сурет/комикс/иллюстрация бойынша мәтін құрастыру, тыңдау/көру материалдарының мазмұны, төл әріптердің каллиграфиясы, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздер, орфография, тасымал; 5) сөйлеу әрекеттері аясындағы тілдік дағдылар (лингвистикалық терминдер қолданылмайды) бойынша: фонетика: төл дыбыстардың артикуляциясы, орфоэпия, дауыс ырғағы, буын, интонация, буын және дыбыс үндестігі; лексика: тақырыпқа қатысты лексикалық минимум, жиі қолданылатын сөздер, бейтарап сөздер, репликалар, қаратпа сөздер, антонимдер; грамматика: заттың атын (жалпы/жалқы) білдіретін сөздер, ілік, табыс, жатыс септіктері, көмекші есімдер, ауызша/жазбаша тілдегі етістіктің шақ, рай формалары, қалып етістіктері, сұрау есімдіктері, мекен үстеулер, жалғаулық шылаулар, әдеп сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі, жай сөйлемдер мен құрмалас сөйлемдер.
"Қазақ тілі" пәнін оқытудың мақсаты – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету.
Қойылған мақсатқа жету үшін мынадай міндеттердің шешілуі көзделеді: 1) тілдік дағдыларды (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) дамыту; 2) қазақ тіліндегі сөздік қорды үздіксіз дамыту әдістерін меңгерту; 3) тұрмыста, қоғамдық орындарда, мәдени орталарда қазақ тілінде қарымқатынас жасау қабілеттері мен дағдыларын дамыту; 4) қазақ тілінде меңгерген білім, білік, дағдыларын күнделікті өмірде өз бетінше қолдануға дағдыландыру; 5) шығармашылықпен жұмыс істеуді, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
«2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хат. – Нұр-Сұлтан: Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2022. – 320 б. басшылыққа ала отырып 2023-2024 оқу жылының 4-сыныбына қазақ тілі пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрылды. Жалпы жылдық сағат саны – 136, апталық сағат саны – 4, әр тоқсанда ортақ тақырып\бөлім бойынша жиынтық бағалау саны – 4, тоқсандық жиынтық бағалау саны – 4, әр тоқсанда диктант саны – 4.
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫ ЖҮРГІЗУ КЕСТЕСІ
№ р\р |
Бөлім |
Жұмыс түрі |
Уақыты |
Оқу тоқсаны |
|||
I тоқсан |
|||
1 |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 «Менің Отаным – Қазақстан» |
Бақылау жұмысы |
|
2 |
Бөлім бойынша Диктант №2 «Құндылықтар» |
Бақылау жұмысы |
|
3 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
Бақылау жұмысы |
|
II тоқсан |
|||
4 |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 «Мәдени мұра» |
Бақылау жұмысы |
|
5 |
Бөлім бойынша Диктант №2 «Мамандықтар әлемі » |
Бақылау жұмысы |
|
6 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №2 |
Бақылау жұмысы |
|
III тоқсан |
|||
7 |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 «Табиғат құбылыстары» |
Бақылау жұмысы |
|
8 |
Бөлім бойынша Диктант №2 «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
Бақылау жұмысы |
|
9 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №3 |
Бақылау жұмысы |
|
IV тоқсан |
|||
10 |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 «Ғарышқа саяхат» |
Бақылау жұмысы |
|
11 |
Бөлім бойынша Диктант №2 «Болашаққа саяхат» |
Бақылау жұмысы |
|
12 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №4 |
Бақылау жұмысы |
|
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
4 – сынып
Жылдық : 136 сағат, аптасына 4 сағат.
Оқулық: Қазақ тілі 4-сынып ,Н.Ж.Дәулеткереева.,Г.Б.Мухангалиева
Алматыкітап баспасы, 2019.
№ |
Бөлім |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Са ғат са ны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 тоқсан (32 сағат) |
|
|||||
|
|
|||||
1. |
Менің Отаным – Қазақстан |
Қазақстанның қалалары |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру |
1 |
|
|
2. |
Бурабайдағы демалыс |
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
|
|
|
3. |
«Туған ел» көрмесі |
4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
|
|
|
4. |
Мемлекеттік рәміздер |
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау |
1 |
|
|
|
5. |
Рәміздер туралы білім сайысы |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 |
|
|
|
6. |
Өз туым |
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
|
|
|
7. |
Менің сапарым |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
|
|
|
8. |
Қайталау сабағы |
4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 |
|
|
|
9. |
Ауыл сыртында |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып/рөлге бөліп оқу |
1 |
|
|
|
10. |
Менің ауылым |
4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 |
|
|
|
11. |
Әлидің үйі |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
|
|
|
12. |
Бөлмедегі заттар |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/ жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру |
1 |
|
|
|
13. |
Сүйікті қаламыз |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
|
|
|
14. |
Менің отбасым |
4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу |
1 |
|
|
|
15. |
Шегарашы |
4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану |
1 |
|
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |