Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
КТЖ 5 сынып Атамұра
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қараша 2018
4635
46 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат
Бөлімдер
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Оқу мақсаты
Cағат саны
Мерзімі
1-тоқсан 16 сағат
1.Таза, мінсіз асыл сөз
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебайдың ерліктері
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің құрылымдық сипаты
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің көркемдік ерекшелігі мен маңызы
БЖБ №1
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
1
Қобыланды батыр жыры. Алғашқы сын
5.Т/Ж1Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады;
1
Қобыланды батыр жыры. Кейіпкерлер бейнесі
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Қобыланды батыр жыры. Әйелдер бейнесі
5.Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Қобыланды батыр жыры. Тұлпарлар бейнесі
Қобыланды батыр жыры. Жыршы
5.Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Қобыланды батыр жыры. Жыршы
Қобыланды батыр жыры. Тарих және жыр
5.Т/Ж4Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
5.Б/С1Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.
1
Қобыланды батыр жыры. Кейіпкер және шынайы өмір
БЖБ №2
5.Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Дала данышпаны
5.А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Асан атаға хат
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Туған жерің – Жерұйығың
БЖБ №3
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
2-тоқсан 16 сағат
2.Тәрбиенің қайнар бұлағы
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Жетімдік
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Не жетім?
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Көркем сөз
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Авторға хат
БЖБ №1
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Ыбырай Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – еңбек адамы
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – ел қамқоршысы
5.Б/С1 Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
5.Т/Ж4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл.Қыпшақ Сейітқұл – кәсіпкерлік әліппесі
5.А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл . Сейітқұл – заманынан озып туған адам
БЖБ №2
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Ы.Алтынсарин Атымтай жомарт. Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт . Жомарттық пен сараңдық
5.А/И1Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт
5.А/И2.Шығармадағы кейіпкер бейнесін анықтау
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Өмірді өзгерткен кеңес
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады . Кәсібінен нәсіп тапқан
5.А/И4Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады .
БЖБ №3
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5. А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
3-тоқсан 20 сағат
3. Адамгершілік - асыл қасиет
Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі
5 Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
5 А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы
5 Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Әке өсиеті
5 Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Ахмет атаға хат
БЖБ №1
5 А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу
1
Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді
5. Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді. Лагерьге жолдама
5. Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Алғашқы таныстық
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
5. А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5. Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Бақаның әлегі
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі
5. Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала
5. Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сенім арту
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5. А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Құпия кеңес
БЖБ №2
5. Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5. А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
5. Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Үміт
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
5.А/И2.эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Арман
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Марат Қабанбай Бауыр әңгімесі. Шынайы өмір
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Оқырман
БЖБ №3
5.Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
4-тоқсан 16 сағат
4.Отбасы құндылықтары
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Танысу
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала.Уәде
5. Т/Ж1Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Бақытты сәт
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
1
Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала. Сағыныш
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Алданған арман
БЖБ №1
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжеге барайық
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Қонақта
5.А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Ажардың әжесі
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Шіркін, менің әжем!
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжені аңсау
БЖБ №2
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
БЖБ №3
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
5-сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат
Бөлімдер
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Оқу мақсаты
Cағат саны
Мерзімі
1-тоқсан 16 сағат
1.Таза, мінсіз асыл сөз
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Кендебайдың ерліктері
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің құрылымдық сипаты
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Керқұла атты Кендебай ертегісі. Керқұла атты Кендебай ертегісінің көркемдік ерекшелігі мен маңызы
БЖБ №1
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
1
Қобыланды батыр жыры. Алғашқы сын
5.Т/Ж1Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады;
1
Қобыланды батыр жыры. Кейіпкерлер бейнесі
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Қобыланды батыр жыры. Әйелдер бейнесі
5.Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Қобыланды батыр жыры. Тұлпарлар бейнесі
Қобыланды батыр жыры. Жыршы
5.Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Қобыланды батыр жыры. Жыршы
Қобыланды батыр жыры. Тарих және жыр
5.Т/Ж4Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
5.Б/С1Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.
1
Қобыланды батыр жыры. Кейіпкер және шынайы өмір
БЖБ №2
5.Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Дала данышпаны
5.А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Асан атаға хат
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Асанқайғының жерге айтқан сыны аңызы. Туған жерің – Жерұйығың
БЖБ №3
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
2-тоқсан 16 сағат
2.Тәрбиенің қайнар бұлағы
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Жетімдік
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Не жетім?
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Көркем сөз
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
1
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас өлеңі. Авторға хат
БЖБ №1
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Ыбырай Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – еңбек адамы
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл. Сейітқұл – ел қамқоршысы
5.Б/С1 Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
5.Т/Ж4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл.Қыпшақ Сейітқұл – кәсіпкерлік әліппесі
5.А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
1
Ы.Алтынсарин Қыпшақ Сейітқұл . Сейітқұл – заманынан озып туған адам
БЖБ №2
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Ы.Алтынсарин Атымтай жомарт. Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт . Жомарттық пен сараңдық
5.А/И1Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
1
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт
5.А/И2.Шығармадағы кейіпкер бейнесін анықтау
5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Өмірді өзгерткен кеңес
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады. Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады . Кәсібінен нәсіп тапқан
5.А/И4Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Ы.Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады .
БЖБ №3
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5. А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
3-тоқсан 20 сағат
3. Адамгершілік - асыл қасиет
Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі
5 Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Адамдық диқаншысы өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы
5 А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы
5 Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Әке өсиеті
5 Т/Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Ахмет Байтұрсынұлы Егіннің бастары мысалы. Ахмет атаға хат
БЖБ №1
5 А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу
1
Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді
5. Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Бердібек СоқпақбаевМенің атым Қожа повесінен үзінді. Лагерьге жолдама
5. Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Алғашқы таныстық
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
5. А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
5. Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Бақаның әлегі
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі
5. Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала
5. Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Сенім арту
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5. А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
1
Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінен үзінді. Құпия кеңес
БЖБ №2
5. Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5. А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;
5. Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Үміт
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі
5.А/И2.эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Арман
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Марат Қабанбай Бауыр әңгімесі. Шынайы өмір
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Марат Қабанбаев Бауыр әңгімесі. Оқырман
БЖБ №3
5.Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
4-тоқсан 16 сағат
4.Отбасы құндылықтары
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Танысу
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала.Уәде
5. Т/Ж1Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Бақытты сәт
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
1
Тынымбай Нұрмағанбетов
Анасын сағынған бала. Сағыныш
5. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
1
Тынымбай Нұрмағанбетов Анасын сағынған бала. Алданған арман
БЖБ №1
5. Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжеге барайық
5.Т/Ж2Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Қонақта
5.А/И2Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Ажардың әжесі
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
5.А/И4.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Шіркін, менің әжем!
5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.
1
Нұрдәулет Ақыш Нағыз әже қайда?. Әжені аңсау
БЖБ №2
5.Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.Т/Ж1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.А/И2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
1
1
Джек Лондон Мексика ұлы әңгімесі
БЖБ №3
5.Б/С3.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
1
Тоқсандық жиынтық бағалау
1
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)