Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
КТЖ 5-сынып, қазақ тілі, АрманПВ
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
Т.Н.Ермекова, Ж.К. Отарбекова, Р.Н.Мұнасаева. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2017. – 144 бет
Аптасына- 3 cағат, жылына- 102 сағат
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқу мақсаттары |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||
|
І тоқсан ( 24 сағат) |
|
|
||||||
1 |
1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Фонетика |
1.Ана тілі-ұлт байлығы |
5.2.1.1 - мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; |
1 |
|
|
|||
2 |
|
2. Тіл – қатынас құралы |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|||
3 |
|
3. Тіл – бірлік құралы |
5.3.1.1 - берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|||
4 |
|
4. Тіл тазалығы |
5.3.1.1 - берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|||
5 |
|
5.Жеті жұрттың тілін біл |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|||
6 |
|
6.Сөйлеу мәдениеті
|
5.2.2.1 -лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; |
1 |
|
|
|||
7 |
|
7. Амандасу – сөз әдебі |
5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||
8 |
|
8. Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық , әдептілік |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.4.1.1 -қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|||
9 |
|
9. Тілі байдың ойы да бай |
5.2.1.1 - мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау |
1 |
|
|
|||
10 |
2-бөлім: Киім. Сән.Талғам. Фонетика |
1. Киім түрлері және сән туралы түсінік |
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
|
|
|||
11
|
|
2. Киім стильдері |
5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу; 5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
|
|
|||
12 |
|
3. Қазақтың ұлттық киімдері |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.4.2.1 -сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||
13 |
|
4 Киім мінез айнасы |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.4.2.1 -сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||
14 |
|
5. Қазақстандық дизайнерлер |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||
15 |
|
6. Талғам |
5.2.3.1 -жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.4.2.1 -сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу; |
1 |
|
|
|||
16 |
|
7. Киім кию мәдениеті. БЖБ № 1 |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; |
1 |
|
|
|||
17 |
3-бөлім: Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер |
8.Балаға ат қою |
5.2.3.1 -хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
|
|
|||
18 |
|
9. Бесікке салу |
5.1.4.1 -тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 5.4.3.1 -тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
19 |
|
10. Тұсау кесу |
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||
20 |
|
11. Тілашар |
5.4.3.1 -тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
21 |
|
12. Туған күн |
5.2.4.1 - ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
|
|
|||
22 |
|
13. Қонақ күту дәстүрі БЖБ №2 |
5.1.4.1 -тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.4.3.1 -тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздердікөркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
|||
23 |
|
ТЖБ №1
|
|
1 |
|
|
|||
24 |
|
14. Қазақ халқының салт – дәстүрлері |
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||
|
ІІ тоқсан ( 24 сағат) |
||||||||
1
|
4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Лексика |
1.Адам және табиғат |
5.2.3.1 -хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
2 |
|
2.Қазақстанның «Қызыл кітабы» -1 сабақ |
5.3.1.1 -берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
1 |
|
|
|||
3 |
|
3.Қазақстанның «Қызыл кітабы» -2 сабақ |
5.3.1.1 -берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
1 |
|
|
|||
4 |
|
4. «Бақа мен үйрек» ертегісі |
5.2.1.1 -мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
|
|
|||
5 |
|
5. Жан-жануарлар туралы ертегілер -1 сабақ |
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||
6 |
|
6. Жан-жануарлар туралы ертегілер-2 сабақ |
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
|
|
|
|||
7 |
|
7. Адам және жыртқыш аң |
5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
8 |
|
8. Өсімдік және музыка |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.3.1 -тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
9 |
|
9. Ғажайып ағаштар (кіріктірілген) |
5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазу;5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
1 |
|
|
|||
10 |
|
10.Миуалы ағаш |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
11 |
|
11.Жеміс-жидектің пайдасы-1 сабақ
|
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
12 |
|
12.Жеміс-жидектің пайдасы-2 сабақ БЖБ №3
|
5.1.2.1 -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.4.3.1 -омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; |
1 |
|
|
|||
13 |
5-бөлім: Бос уақыт және хобби
|
1.Бос уақытты тиімді пайдалану |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
|
|
|||
14 |
|
2.Уақыттың қадірі |
5.2.1.1 -мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
|
|
|||
15 |
|
3. Балалық шақ |
5.3.4.1 - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.2.3.1 -хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|||
16 |
|
4.Уақыт алтыннан қымбат |
5.1.2.1 - әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||
17 |
|
5. Үйірменің үйретері көп (кіріктірілген) |
5.3.4.1 - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
1 |
|
|
|||
18 |
|
6. Хобби (кіріктірілген) |
5.2.3.1 -хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
|
|
|||
19 |
|
7.Ұлы адамдардың өмірінен |
5.1.2.1 - әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.2.1.1 -мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; |
1 |
|
|
|||
20 |
|
8. Шаршамаймын десең -1 сабақ. БЖБ №4
|
5.1.2.1 - әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
|
|
|||
21 |
|
8. Шаршамаймын десең -2 сабақ. |
5.1.2.1 - әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
|
|
|||
22 |
|
9. ТЖБ № 2 |
|
1 |
|
|
|||
23 |
|
10. Мен еліктейтін кейіпкердің сүйікті ісі |
5.3.4.1 - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
1 |
|
|
|||
24 |
|
11. Мен бос уақытымды қалай өткіземін? |
5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|||
|
|||||||||
3-тоқсан (30 сағат) |
|||||||||
1 |
6-бөлім: Қиял әлемі. Сөз таптары |
1. Фантазия |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
1 |
|
|
|||
2 |
|
2. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі |
5.1.1.1 -тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|||
3 |
|
3. «Ер Төстік» ертегісі |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|||
4 |
|
4. Қиял мен аңыз |
5. 3.4.1 -эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; |
1 |
|
|
|||
5 |
|
5. Өнер -білім бар жұрттар |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.6.1 -мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
1 |
|
|
|||
6 |
|
6. Қожаның қиялы |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
|
|
|||
7 |
|
7. Космогондық ою-өрнек-адам қиялының жемісі |
5.2.7.1 - энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|||
8 |
|
8. «Ғажайып планета» |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|||
9 |
|
9. Плутонға сапар |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; |
1 |
|
|
|||
10 |
7-бөлім: Көлік және жол белгілері. Сөз таптары |
1.Бағдаршам |
5.2.5.1 - мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
|
|
|||
11 |
|
2. Жол қауіпсіздігінің ережелері |
5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
|
|
|||
12 |
|
3. Көліктің пайда болу тарихы |
5.1.4.1 - тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
|
|
|||
13 |
|
4. Қазіргі кездегі автокөлік түрлері |
5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру 5.1.4.1 - тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
|
|
|||
14 |
|
5. Су көліктері |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
|
|
|||
15 |
|
6. Әуе көліктері |
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
|
|
|||
16 |
|
7. Жол қозғалысына қатысушылар |
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. |
1 |
|
|
|||
17 |
|
8. Жол белгілерін білеміз бе? |
5.2.5.1 - мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. |
1 |
|
|
|||
18 |
|
9. Қоғамдық көлік атаулары
|
5.1.1.1 -тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
|
|
|||
19 |
|
10. Көлік және жол белгілері БЖБ №5 |
5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; |
1
|
|
|
|||
20 |
8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. Сөз таптары |
1.Бала Абай |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу |
1
|
|
|
|||
21 |
|
2.Бағып-қағуда көп мағына бар |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
|
|
|||
22 |
|
3. Асыл қасиет |
5.2.4.1 - ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
|
|
|||
23 |
|
4. Уәдеге адалдық |
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.3.1.1 -берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
1 |
|
|
|||
24 |
|
5. Жауынгердің тұлғасы |
5.1.6.1 -коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; 5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; |
1 |
|
|
|||
25 |
|
6. Әке-балаға сыншы БЖБ |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; |
1 |
|
|
|||
26 |
|
7. Әлін білмеген әлек БЖБ-6. |
5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
27 |
|
8.Жақсыдан үйрен-жаманнан жирен! |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
|
|
|
|||
28 |
|
9.ТЖБ №3 |
1 |
|
|||||
29 |
|
10.Күш атасы.
|
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.3.1.1 -берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
1 |
|
||||
30 |
|
11.Кейіпкер бейнесі
|
5.1.6.1 -коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; 5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу |
1 |
|
|
|||
|
4-тоқсан – 24 сағат |
|
|
||||||
1 |
9-бөлім:Аспан әлемінің құпиялары. Төл сөз бен автор сөзі |
1.Ерте дүниедегі халық астрономиясы-1 сабақ |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.1.4.1 - тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
|
|
|||
2 |
|
2.Ерте дүниедегі халық астрономиясы -2 сабақ |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.1.4.1 - тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
|
|
|||
3 |
|
3. Жер –ғаламшар |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
1 |
|
|
|||
4 |
|
4.Ай және Күн |
5.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
1 |
|
|
|||
5 |
|
5. Көк аспан |
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
1 |
|
|
|||
6 |
|
6. Жұлдыздар жымыңдайды |
5. 3.4.1 -эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
1 |
|
|
|||
7 |
|
7.Аспан өрнектері |
5.2.7.1 - энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
1 |
|
|
|||
8 |
|
8. Аспан шамдары |
5.1. 6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру 5.4.5.5 - төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
1 |
|
|
|||
9 |
|
9.Шолпан жұлдызы |
5.1.4.1 -тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 5.1.2.1. - әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ; |
1 |
|
|
|||
10 |
|
10. Айға сапар БЖБ |
5.1.2.1- әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ; 5.1.4.1 -тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; |
1 |
|
|
|||
11 |
|
11. Мен ғарышкер боламын! |
5.1. 6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; 5.1.2.1. -әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру ; |
1 |
|
|
|||
12 |
|
12. Мен аспан әлеміне барсам, ... БЖБ №7 |
5.4.5.5 - төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру; |
1 |
|
|
|||
13 |
10-бөлім. Саяхат және демалыс. Төл сөз бен автор сөзі |
1.Саяхат,оның түрлері |
5.1.1.1 -тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
|
|
|||
14 |
|
2. Жазғы саяхат |
5.2.3.1 - хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату |
1
|
|
|
|||
15 |
|
3. Қысқы саяхат |
5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; |
1 |
|
|
|||
16 |
|
4. Елордаға саяхат.
|
5. 3.4.1 -эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.4.4.5 -төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру; |
1 |
|
|
|||
17 |
|
5. Алматыға саяхат (кіріктірілген)
|
5.2.4.1 - ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
|
|
|||
18 |
|
6. Тауға саяхат |
5.2.7.1 - энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хатқұрастырып жазу |
1 |
|
|
|||
19 |
|
7.Атақты саяхатшылар (кіріктірілген)
|
5.3.2.1.-жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.; 5.4.5.5 - төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|||
20 |
|
8. Қазақ саяхатшысы- Шоқан Уәлиханов |
5.1.6.1 -коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; 5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
|
|
|||
21 |
|
9. Қазақтың қазіргі саяхатшылары БЖБ №8 |
5.2.7.1 - энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; |
1 |
|
|
|||
22 |
|
ТЖБ №4 |
|
1 |
|
|
|||
23 |
|
10.Саяхатқа шығу ережелері
|
5.3.2.1.-жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; 5. 3.4.1 -эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
1 |
|
|
|||
24 |
|
12. Табиғатта демалудың пайдасы |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.4.5.5 - төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
1 |
|
|
сертификат алыңыз!