Алгебра 7-сынып
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы; Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді;
ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығының (соңғы өзгерістер мен толықтырулар 2021 жылғы 29 желтоқсандағы №614 бұйрығымен енгізілген); ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы (өзгерістер ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 мамырдағы № 193 бұйрығымен енгізілген); ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндірінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген.
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектің №399 бұйрығына; 2023-2024 оқу жылында «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу -тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
Алгебра – математиканың негізгі бөлімдерінің бірі. Ол ғылым мен техниканың тілі болып табылады. Алгебраның көмегімен табиғат пен қоғамда болып жатқан құбылыстар мен процестер меңгеріліп, оларға болжау жасалады және бейнеленеді. Алгебра пәні мектепте оқытылатын көптеген пәндерді, ең алдымен жаратылыстану-математика циклінің барлық пәндерін, әсіресе физика, информатика және геометрия пәндерін игеруді қамтамасыз етеді.
Оқу бағдарламасының мақсаты – « Алгебра» пәнінің мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту.
Міндеттері:
1) "Сандар", "Алгебра", "Статистика және ықтималдықтар теориясы", "Математикалық модельдеу және анализ" бөлімдері бойынша математикалық білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау;
2) әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге мүмкіндік беру;
3) есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға, шынайы процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге бағыттау;
4) өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
5) практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
6) коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану қабілетін дамыту;
7) өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
8) математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу тарихымен таныстыру;
9) қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ету;
10) математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына – 3 сағат, жылына – 102 сағат
БЖБ саны – 7, ТЖБ саны – 4
«Алгебра» пәні 7 «А» -сыныбы
Барлығы: 102 сағат, аптасына: 3 сағат
|
№ р/с |
№ р/с |
Бөлім/Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
I тоқсан 24 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1 |
5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау |
Дәреже |
5.1.1.3 натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; |
1 |
01.09.23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2 |
Дәреже |
5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету; |
1 |
04.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
3 |
7.1A Бүтін көрсеткішті дәреже |
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
7.1.2.1 натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу; 7.1.2.2 санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау; |
1 |
06.09 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
4 |
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
7.1.2.15натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану; 7.4.2.3 шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау; |
1 |
08.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
5 |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
7.1.2.3нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін білу; 7.1.2.4бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету; |
1 |
11.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
6 |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
7.1.2.6көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; |
1 |
13.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
7 |
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; |
1 |
15.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
8 |
Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру |
7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану; |
1 |
18.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
9 |
Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру |
7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтау; |
1 |
20.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
10 |
Санның стандарт түрі |
7.1.1.1 сандарды стандарт түрде жазу; 7.1.2.8 стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігін және ретін табу; |
1 |
22.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
11 |
Санның стандарт түрі |
7.1.2.7 стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану; 7.1.2.9 стандарт түрде жазылған сандарды салыстыру; |
1 |
25.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
12 |
Санның стандарт түрі |
7.1.2.10 шамаларды бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде жазу; 7.1.2.11шамалардың жуық мәндерін табу және оларды стандарт түрде жазу; |
1 |
27.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
13 |
Санның стандарт түрі |
7.1.2.12 жуық шамалардың абсолюттік және салыстырмалы қателіктерін есептеу; 7.1.2.13 калькулятордың көмегімен жуықтап есептеулерді орындау; |
1 |
29.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
14 |
Мәтінді есептерді шығару. БЖБ№1 |
7.4.2.1өте кіші немесе өте үлкен сандармен берілген шамаларға байланысты есептер шығару; |
1 |
02.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
15 |
7.1B Көпмүшелер |
Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі |
7.2.1.2бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Алгебра
7-сынып
Түсінік
хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және
жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы»
(бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы; Оқу пәні бойынша
оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш,
негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын
бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу
жоспарына тәуелді;
ҚР
Білім
және
ғылым
министрінің 2018
жылғы
30
қазандағы
№ 595
бұйрығының (соңғы
өзгерістер мен
толықтырулар 2021
жылғы
29
желтоқсандағы №614 бұйрығымен
енгізілген); ҚР Білім
және
ғылым
министрінің 2008
жылғы 18
наурыздағы
№125 бұйрығы
(өзгерістер ҚР
БҒМ 2022
жылғы
12
мамырдағы №
193
бұйрығымен енгізілген); ҚР Білім және ғылым
министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген
Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндірінің үлгілік оқу
бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы №545 бұйрықпен өзгерістер
мен толықтырулар енгізілген.
«Жалпы білім беру ұйымдарына
арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және
жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу
бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту
министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектің №399 бұйрығына; 2023-2024
оқу жылында «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында
оқу -тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы»
әдістемелік нұсқау хатына сәйкес
әзірленген.
Алгебра – математиканың
негізгі бөлімдерінің бірі. Ол
ғылым мен техниканың тілі болып табылады. Алгебраның көмегімен
табиғат пен қоғамда болып жатқан құбылыстар мен процестер
меңгеріліп, оларға болжау жасалады және бейнеленеді. Алгебра пәні
мектепте оқытылатын көптеген пәндерді, ең алдымен
жаратылыстану-математика циклінің барлық пәндерін, әсіресе физика,
информатика және геометрия пәндерін игеруді қамтамасыз
етеді.
Оқу бағдарламасының
мақсаты – « Алгебра» пәнінің мазмұнын
сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық
сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре
отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің
озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін
дамыту.
Міндеттері:
1) "Сандар", "Алгебра",
"Статистика және ықтималдықтар теориясы", "Математикалық модельдеу
және анализ" бөлімдері бойынша математикалық білім, білік және
дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай
жасау;
2) әртүрлі мәнмәтіндегі
есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық
заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды
оқып білуге мүмкіндік беру;
3) есептерді шешу мақсатында
оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға, шынайы
процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге
бағыттау;
4) өздігінен оқуға және
болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті
физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда
зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық
іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым
дағдыларын қалыптастыру;
5) практикалық есептерді
шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда
лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни
тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін
дамыту;
6) коммуникативтік дағдыларын,
оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар
әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан
алынған ақпаратты қолдану қабілетін
дамыту;
7) өздігінен және топта жұмыс
істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық,
табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық
қасиеттерді дамыту;
8)
математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу
тарихымен таныстыру;
9)
қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін
қамтамасыз ету;
10) математика оқыту процесінде
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын
дамыту.
Оқу жүктемесінің
көлемі: аптасына
– 3
сағат, жылына
– 102
сағат
БЖБ саны – 7, ТЖБ саны –
4
«Алгебра» пәні 7 «А»
-сыныбы
Барлығы: 102 сағат,
аптасына: 3 сағат №
р/с №
р/с
Бөлім/Ауыспалы
тақырыптар
Сабақтың
тақырыбы
Оқу
мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
Ескерту
I тоқсан 24
сағат
1
1
5-6 сыныптардағы
математика курсын
қайталау
Дәреже
5.1.1.3 натурал сан
дәрежесінің анықтамасын
білу;
1
01.09.23
2
2
Дәреже
5.1.1.4 натурал
санды ондық жазылу түрінде
көрсету;
1
04.09
3
3
7.1A
Бүтін көрсеткішті
дәреже
Натурал көрсеткішті
дәреже және оның қасиеттері 7.1.2.1 натурал көрсеткішті
дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін
білу;
7.1.2.2 санның дәрежесі қандай
цифрға аяқталатынын
анықтау;
1
06.09
4
4
Натурал көрсеткішті
дәреже және оның қасиеттері
7.1.2.15натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттерін
қолдану; 7.4.2.3 шаршы мен текшенің
сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен
көлемі қалай өзгеретінін
бағалау;
1
08.09
5
5
Бүтін көрсеткішті
дәреже және оның қасиеттері 7.1.2.3нөл және бүтін теріс
көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін
білу;
7.1.2.4бүтін көрсеткішті
дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде
көрсету;
1
11.09
6
6
Бүтін көрсеткішті
дәреже және оның қасиеттері 7.1.2.6көрсеткіші нөлге тең
дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін
табу;
7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін
табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолдану;
1
13.09
7
7
Бүтін көрсеткішті
дәреже және оның қасиеттері
7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін
табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін
қолдану;
1
15.09
8
8
Құрамында дәрежесі
бар өрнектерді түрлендіру
7.1.2.5 алгебралық өрнектерді
ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін
қолдану;
1
18.09
9
9
Құрамында дәрежесі
бар өрнектерді түрлендіру
7.2.3.1 құрамында
дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін
мүшелерін анықтау;
1
20.09
10
10
Санның стандарт
түрі 7.1.1.1 сандарды стандарт
түрде жазу;
7.1.2.8 стандарт түрде
жазылған санның мәнді бөлігін және ретін
табу;
1
22.09
11
11
Санның стандарт
түрі 7.1.2.7 стандарт түрде
жазылған сандарға арифметикалық амалдар
қолдану;
7.1.2.9 стандарт түрде жазылған сандарды
салыстыру;
1
25.09
12
12
Санның стандарт
түрі 7.1.2.10 шамаларды бір өлшем
бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде
жазу;
7.1.2.11шамалардың жуық мәндерін табу
және оларды стандарт түрде
жазу;
1
27.09
13
13
Санның стандарт
түрі 7.1.2.12 жуық шамалардың абсолюттік
және салыстырмалы қателіктерін
есептеу;
7.1.2.13 калькулятордың
көмегімен жуықтап есептеулерді
орындау;
1
29.09
14
14
Мәтінді есептерді
шығару. БЖБ№1
7.4.2.1өте кіші
немесе өте үлкен сандармен берілген шамаларға байланысты есептер
шығару;
1
02.10
15
15
7.1B Көпмүшелер
Бірмүшелер және
оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт
түрі
7.2.1.2бірмүше
анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін
табу;
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













