Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ БЕЙНЕЛЕУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп директоры ___________ «_____»___________2024ж
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ
топтық сабақтарЫНЫҢ күнтізбелік-тақырыптық жоспары
(Әліппе ПӘНІ БОЙЫНША)
Түсінік хат
Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығының 1-қосымшасы, бастауыш білім беру деңгейінің 1-сыныбына арналған «Әліппе» пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасының (оқыту қазақ тілінде) мазмұны және тереңдетілген педагогикалық диагностика нәтижесін негізге ала отырып құрастырылды.
Арнайы педагогтың түзете-дамыту жұмыстарының мазмұны келесі бағыттардан тұрады:
Бірінші бағыты – оқу қызметінің компоненттерін жетілдіру. Мақсаты: Ұсынылған оқу тапсырмасын мақсатты таңдап алу және тапсырманы соңына дейін орындау, оқу тапсырмасын орындау кезінде өз қызметін жоспарлай білу, оқу тапсырмасын орындау нәтижесі бойынша өзіндік бақылауды орындау, үлгіге назар аудару, тапсырманы тексеру, қателерді түзету мен орындалған жұмыс туралы ауызша есеп беруге үйрету.
Екінші бағыты – білім алудағы олқылықтарды толықтыру. «Әліппе» пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жүргізілген тереңдетілген педагогикалық диагностика нәтижелерін негізге ала отырып, келесі оқу мақсаттары енгізілді.
«Әліппе» оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
Тыңдалым мен айтылым:
1) мұғалімнің, өзге білім алушылардың сөзін тыңдай білу, тыңдалым мәнін түсіну, сұраққа дұрыс әрі нақты жауап беруді қалыптастыру; коммуникативтік мақсаттарына сәйкес қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
2) ертегі айту; өлең, санамақ, мақал-мәтел, жаңылтпаш, жұмбақты жатқа айту;
3) дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білуді; буын, сөзді буынға бөлу; дауысты дыбыстардың буын құрау дағдыларын қалыптастыру;
4) дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін/ сәйкес еместігін анықтау;
5) сөздік қорын байыту; сөзді тіркестіре білу, сөйлем және шағын мәтін (сюжетті суреттер бойынша әңгіме құрау; көрген-білгені, естігені туралы әңгімелеу) құрай білу;
6) сөз әдебінің формаларын қолдану (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу).
Ескерту: Тыңдалым материалының көлемі: 30 сек - 1мин.
15. Оқылым:
1) сөздер мен сөйлемдердің құрылымын сызба арқылы түсініп, тани білу (сөздегі буын санын, сөйлемдегі сөз санын анықтау);
2) сөздің мағынасын, сөйлемде айтылған ойды түсіну;
3) қазақ тіліндегі жұп дыбыстардың (а-ә, о-ө, ұ-ү, ы-і, л-р, н-ң, с-з, с-ш, ж-ш, п-б, к-қ, г-ғ) ерекшеліктерін тану, өзге тілден енген сөздерде кездесетін дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету;
4) сөйлемді (2-6 сөз), мәтінді (4-10 сөйлем) түсініп, дауыстап оқу;
5) буындап оқудан сөзді үзбей, толық оқуға үйрету.
16. Жазылым:
1) жазуға дайындық (дұрыс отырғызу, жарықтың дұрыс түсуі, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу кезінде қарындаш/қаламды ұстай білу); парақтағы кеңістікті бағдарлай білуді қалыптастыру (жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жазу жолының жоғарғы және төменгі сызықтары мен тік көлбеу сызықтардан шықпау); сурет салу, штрихтау, бастыра жазу, әріп элементтерін жазу;
2) сурет бойынша сөйлем құрастыру, берілген сөздерден сөйлемдер құрастыру, сөйлемдегі сөздердің санын анықтау, сөйлемдердің графикалық модельдерін құру;
3) көркем жазу нормаларын сақтай отырып, әріп элементтерін, бас және кіші әріптерді, буын, сөз, сөйлемді және оларды байланыстыра жазу;
4) сөйлемнің басындағы сөзді бас әріптен жазу, сөйлем ішінде сөздердің бөлек жазылуы, сөйлемнің соңына тыныс белгісін қою;
5) қарапайым сұрақтарға жазбаша жауап беру, сюжетті суретке қарап мәтін құрастыру;
6) қатесіз, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылының соңында қорытынды педагогикалық диагностика жүргізіліп, түзете-дамыту жұмыстарының нәтижесі қорытындыланады, мониторинг жасалады.
1-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 16 сағат
№ |
Жеке сабақ/топтық сабақ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
Педагогикалық диагностика жеке жүргізіледі |
Тереңдетілген педагогикалық диагностика |
|
4 |
1-15.09.24 |
|
|
Топтық сабақ |
Сөйлем. Сөз |
|
1 |
17.09.24 |
|
|
Топтық сабақ |
Буын. Дыбыс |
|
1 |
19.09.24 |
|
|
Топтық сабақ |
А дыбысы және әрпі |
|
1 |
24.09.24 |
|
|
Топтық сабақ |
Р дыбысы және әрпі |
|
2 |
26.09.24 1.10.24 |
|
|
Топтық сабақ |
Л дыбысы және әрпі |
|
2 |
3.10.24 08.10.24 |
|
|
Топтық сабақ |
У дыбысы және әрпі |
|
2 |
10.10.24 15.10.24 |
|
|
Топтық сабақ |
Н дыбысы және әрпі |
|
1 |
17.10.24 |
|
|
Топтық сабақ |
С дыбысы және әрпі |
|
2 |
22.10.24 24.10.24 |
|
2-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 16 сағат
№ |
Жеке сабақ/топтық сабақ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1. |
Топтық сабақ |
О дыбысы және әрпі |
|
2 |
5.11.24 7.11.24 |
|
2 |
Топтық сабақ |
Т дыбысы және әрпі |
|
2 |
12.11.24 14.11.24 |
|
3 |
Топтық сабақ |
Қ дыбысы және әрпі |
|
|
19.11.24 21.11.24
|
|
4 |
Топтық сабақ |
Ы дыбысы және әрпі |
|
2 |
26.11.24 28.11.24 |
|
5 |
Топтық сабақ |
З дыбысы және әрпі |
|
2 |
3.12.24 5.12.24 |
|
6 |
Топтық сабақ |
М дыбысы және әрпі |
|
2 |
10.12.24 12.12.24 |
|
7 |
Топтық сабақ |
Е дыбысы және әрпі |
|
2 |
17.12.24 19.12.24 |
|
8 |
Топтық сабақ |
Д дыбысы және әрпі |
|
2 |
26.12.24 24.12.24 |
|
3-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 20 сағат
№ |
Жеке сабақ/топтық сабақ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
Топтық сабақ |
Ш дыбысы және әрпі |
|
2 |
7.01.25 9.01.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ұ дыбысы және әрпі |
|
2 |
14.01.25 16.01.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Б дыбысы және әрпі |
|
2 |
21.01.25 23.01.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ѝ дыбысы және әрпі |
|
2 |
28.01.25 30.01.25 |
|
|
Топтық сабақ |
К дыбысы және әрпі |
|
2 |
4.02.25 6.02.25 |
|
|
Топтық сабақ |
І дыбысы және әрпі |
|
2 |
11.02.25 13.02.25 |
|
|
Топтық сабақ |
ң дыбысы және әрпі |
|
1 |
18.02.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ғ дыбысы және әрпі |
|
2 |
20.02.25 25.02.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ж дыбысы және әрпі |
|
1 |
27.02.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ә дыбысы және әрпі |
|
1 |
04.03.25 |
|
|
Топтық сабақ |
П дыбысы және әрпі |
|
1 |
6.03.25 |
|
|
Топтық сабақ |
Ү дыбысы және әрпі |
|
1 |
11.03.25 |
|
13 |
Топтық сабақ |
Ө дыбысы және әрпі |
|
1 |
13.03.25 |
|
4-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 16 сағат
№ |
Жеке сабақ/топтық сабақ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Топтық сабақ |
Г дыбысы және әрпі |
|
1 |
01.04.25 |
|
2 |
Топтық сабақ |
И дыбысы және әрпі |
|
1 |
03.04.25 |
|
3 |
Топтық сабақ |
Я дыбысы және әрпі |
|
1 |
08.04.25 |
|
4 |
Топтық сабақ |
Ю дыбысы және әрпі |
|
1 |
10.04.25 |
|
5 |
Топтық сабақ |
Х дыбысы және әрпі |
|
1 |
18.04.25 |
|
6 |
Топтық сабақ |
һ дыбысы және әрпі |
|
1 |
22.04.25 |
|
7 |
Топтық сабақ |
Щ дыбысы және әрпі |
|
1 |
24.04.25 |
|
8 |
Топтық сабақ |
В дыбысы және әрпі |
|
1 |
25.04.25 |
|
9 |
Топтық сабақ |
Э дыбысы және әрпі |
|
1 |
29.04.25 |
|
10 |
Топтық сабақ |
Ȅдыбысы және әрпі |
|
1 |
1.05.25 |
|
11 |
Топтық сабақ |
Ц дыбысы және әрпі |
|
1 |
2.05.25 |
|
12 |
Топтық сабақ |
Ф дыбысы және әрпі |
|
1 |
6.05.25 |
|
13 |
Топтық сабақ |
Ч дыбысы және әрпі |
|
1 |
13.05.25 |
|
14 |
Топтық сабақ |
ь және ъ таңбалары |
|
1 |
15.05.25 |
|
15 |
Түзете-дамыту жұмыстарының нәтижесін қорытындылау |
Қорытынды педагогикалық диагностика |
|
2 |
16.05.25 20.05.25 |
|
Арнайы педагог