Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ Дүниежүзі тарихы 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ежелгі заман дүниежүзі тарихы 5-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 36 сағат
№ |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1- тоқсан (9 сағат) |
||||||
1 |
Терімшілер-аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге дейін |
Алғашқы адам қалай пайда болды? |
5.1.1.1 түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру |
1 |
|
|
2 |
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған? |
5.2.2.1 ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану; 5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу |
1 |
|
|
|
3 |
Неліктен адамдар егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналыса бастады? |
5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау; 5.4.1.2 «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу; 5.4.2.1 экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру |
1 |
|
|
|
4 |
Өзен алқаптары өркениеттері |
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды? |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
1 |
|
|
5 |
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз? БЖБ № 1 |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
|
6 |
Ежелгі Египет |
Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған? |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; |
1 |
|
|
7 |
Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды? |
5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу; 5.2.2.2 Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау; |
1 |
|
|
|
8 |
Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді? БЖБ №2 |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
1 |
|
|
|
9 |
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон табытханасы қандай сыр шертеді? |
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
2 – тоқсан ( 8 сағат) |
|
|
|
||
10 |
Қос дөңгелекті арбалар және империялар |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? |
5.3.2.1 ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін "империя"
ұғымын білу және пайдалану; |
1 |
|
|
11 |
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? |
5.3.2.1 ежелгі заман
тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін "империя"
ұғымын білу және пайдалану; |
1 |
|
|
|
12 |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды? |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.1.2.1 ежелгі қоғамның
әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; |
1 |
|
|
|
13 |
Ежелгі Орта Азия империялары қаншалықты қуатты болды? БЖБ №1 |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың
пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін
талдау; |
1 |
|
|
|
14 |
Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы |
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті? |
5.4.1.3 ежелгі
өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
|
1 |
|
|
15 |
Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды? |
5.1.2.3 қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру
үшін "касталық жүйе" ұғымын
қолдану; |
1 |
|
|
|
16 |
Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды? БЖБ №2 |
5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау |
1 |
|
|
|
17 |
Ежелгі сауда орталығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды? |
5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің
шаруашылық жүйесін сипаттау; |
1 |
|
|
|
3 –тоқсан (10 сағат) |
||||||
18 |
Ежелгі Қытай |
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? |
5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
1 |
|
|
19 |
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді? |
5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
|
20 |
Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми жаңалықтары бүгінгі күнге дейін жетті? |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
1 |
|
|
|
21 |
Ежелгі Грекия |
Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады? БЖБ №1 |
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
22 |
Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды? |
5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
|
|
|
23 |
Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленді? |
5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
|
|
|
24 |
Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады? |
5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы
мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін "империя" ұғымын білу
және пайдалану; |
1 |
|
|
|
25 |
Ежелгі Грекия мәдениеті |
Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті? |
5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
1 |
|
|
26 |
Ежелгі Грекия өнері қандай болды? БЖБ №2 |
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
|
27 |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті? |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия,
астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен
әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау; |
1 |
|
|
|
4 – тоқсан (9 сағат) |
||||||
28 |
Рим империясының гүлденуі |
Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды? |
5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
|
29 |
Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды? |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
1 |
|
|
|
30 |
Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениет арқылы қалай айқындалады? |
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру |
1 |
|
|
|
31 |
Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды? |
5.1.2.2 ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау; |
1 |
|
|
|
32 |
Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды? БЖБ №1 |
5.3.2.3 Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау |
1 |
|
|
|
33 |
Дәуірлер кезеңіндегі Рим |
І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды? |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру; 5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау; 5.2.1.1 негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру |
1 |
|
|
34 |
IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді? |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру; 5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау |
1 |
|
|
|
35 |
Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай? БЖБ №2 |
5.2.4.1 ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру; |
1 |
|
|
|
36 |
Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай? |
5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
1 |
|
|