Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ еңбекке баулу 1 сынып.docx
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: Ә/Б ОТЫРЫСЫНДА
Мектеп директорының міндетін атқарушы Мектеп директорының әдістеме қаралды
А. Жақсылықова ісі жөніндегі орынбасары Хаттама №1
А. Жақсылықова Бірлестік жетекшісі Б. Аханаева
___________________ _________________ _________________
« ____ » __________ 2022 ж. «____» ________ 2022 ж. «____» _______ 2022 ж.
ТАҚЫРЫПТЫҚ - КҮНТІЗБЕЛІК
ЖОСПАР
ПӘНІ: Еңбекке баулу
МҰҒАЛІМ: Сейтқасымова Г.
СЫНЫП: 1 «А», «Б», «В», «Г»
САҒАТ САНЫ: 35
2022-2023 оқу жылы
Түсінік хат
«Еңбекке баулу» пәнін оқытудың мақсаты – жеке тұлғаның қалыптасуы және өз ойын білдіруінің негізі ретінде, рухани-адамгершілік мәдениетін дамыту, шығармашылық, кеңістіктік-образдық ойлауын, көркемдік-технологиялық білімінің негізін қалыптастыру.
«Еңбекке баулу» пәнін меңгерудің пәндік нәтижелері еңбектің адам өміріндегі шығармашылық және адамгершілік мәні туралы алғашқы түсініктерді, материалдар мен олардың қасиеттері, жобалау, модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталуы тиіс деп белгілейді.
3. «Еңбекке баулу» оқу пәнінің міндеттері:
1) әртүрлі іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы пәндік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді дамыту;
2) ұлттық және әлемдік материалдық мәдениет пен өнер шығармаларымен таныстыру арқылы құндылық бағыттарын қалыптастыру;
3) білім алушылардың визуалды және эстетикалық қабылдауын, сыни ойлауын дамыту үшін терминологиялық аппарат қалыптастыру;
4) бақылау, эксперимент жүргізу және көрсетілім жасау арқылы зерттеу дағдыларын дамыту;
5) әртүрлі материалдар мен құралдарды қолдану арқылы шығармашылықпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;
6) білім алушылардың өзін-өзі бағалауын жоғарылату және жағымды көзқарас қалыптастыру;
7) коммуникацияның бір тілі ретінде ұлттық және әлемдік мәдениет мұраларының мағынасын, рөлін түсіндіру;
8) өз жұмысын жасау үшін, әртүрлі ақпарат түрлерін (іздеу, жинау, сұрыптау) бағдарлау қабілетін дамытуға ықпал жасайтын, әртүрлі танымдық, коммуникативтік, ұйымдастырушылық және адамгершілік сипаттағы міндеттерді өздігінен шешу тәжірибелерін қалыптастыру;
9) ұжымдық, топтық және жеке жұмыстарды орындау процесінде қолдың моторикасын, сенсорикалық, қиялдауы мен шығармашылығын, елестетуін және қабылдауын дамыту.
4. Жеке тұлғалық қасиеттердің кең ауқымды дағдылармен бірлесе дамытылуы білім берудің «Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты құндылықтарын бойына сіңіруіне, Отанына риясыз қызмет ететін, білімді, білікті, рухани терең азамат болып қалыптасуына негіз болады.
«Еңбекке баулу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1-сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 35 сағат;
«Еңбекке баулу» пәнін ұйымдастыру оңайдан қиынға, жеңілден күрделіге қарай, жүйелілік, сабақтастық, бірізділік және көрнекілік ұстанымдарына негізделеді.
№ р/с |
Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері |
Ортақ тақырып |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|||||||||
1-тоқсан 8 сағат |
|||||||||||||||
1. |
Шығармашылық идеяларды білу және тану |
Өзім туралы |
Өзін-өзіне қызмет ету деген не? |
1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау 1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау |
1 |
|
|||||||||
2. 3. |
|
«Мен кішкентай көмекшімін» |
1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғижәнежасанды) жәнеқұралдардықолдану, эксперимент жүргізу |
1 |
|
||||||||||
«Мен кішкентай көмекшімін» |
1.1.3.1 шығармашылық идеялары мен ерекшелігін (пішін, фактурасы, біріктіру тәсілі, дайындау технологиясы ) салыстырып көрсету |
1 |
|
||||||||||||
4. |
Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау Талдау және бағалау (презентация)
|
Алуан түрлі қағаздар . |
1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу. 1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
1 1 |
|
||||||||||
5. |
Кеме жасаймыз |
1.2.3.1 қауіпсіздіктехникасынсақтап, материалдардыжәнеқұралдардықолдану |
|||||||||||||
6. 7. 8-9 |
Шығармашылық идеяларды білу және тану Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау Талдау және бағалау (презентация) |
Менің мектебім |
Табиғи материалдардың түрлері мен оны сақтау жағдайы. Табиғатқа серуен Табиғи материалдардан панно жасау |
1.1.3.1 шығармашылық идеялары мен ерекшелігін (пішін, фактурасы, біріктіру тәсілі, дайындау технологиясы ) салыстырып көрсету 1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу 1.2.2.1 қарапайым тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 1.2.2.2 айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау |
1 1 2 |
|
|||||||||
2-тоқсан 8 сағат |
|||||||||||||||
10 11. 12. |
Шығармашылық идеяларды білу және тану |
Менің отбасым және достарым |
Қағаздың құпиялары. Қағаздың қандай қасиеттері бар. Қағазды қалай қауіпсіз кесуге болады? |
1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау 1.1.2.2 қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау |
1 1 |
|
|||||||||
Қазақ дастарханы |
1.2.1.1 қарапайымәдістер мен тәсілдердіпайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғижәнежасанды) жәнеқұралдардықолдану, эксперимент жүргізу |
1 |
|
||||||||||||
13. |
Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау |
Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз. |
1.2.2.1 қарапайымтәсілдерменматериалдардыжәнекомпоненттердіөлшеу, белгілеу, қию, формасынкелтіру, жинақтау, қосужәнебіріктіру 1.2.2.2 айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау 1.2.2.3 шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану |
1 1 |
|
||||||||||
«Менің отбасым» коллаж |
|
||||||||||||||
14. |
|||||||||||||||
15. 16. |
Талдау және бағалау (презентация) |
Бізді қоршаған әлем |
Мозаика өнерімен танысамыз. «Алма» мозайкасын жасаймыз. |
1.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, бұйым) қарапайым тәсілдермен таныстыру 1.3.3.1 шығармашылық жұмысын түсіндіру |
1 |
|
|||||||||
3-тоқсан 9 сағат |
|||||||||||||||
17. 18. |
Шығармашылық идеяларды білу және тану |
Саяхат |
Жануарлар әлеміне саяхат. Жануарлардың көлемді бейнесін жасаймыз. (мысық пішінін мүсіндейміз) |
1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау 1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау 1.1.2.2 қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау |
1 1 |
|
|||||||||
19. 20. |
Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау |
Симметриялы фигуралар дегеніміз не? Көбелек» мүсінін жасау. |
1.2.3.1 Жұмысты орындау үшін кескіндеме мен техника түрлерін білу. |
1 |
|
||||||||||
|
|
1 |
|
||||||||||||
21. 22. 23. 24. |
Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау Шығармашы лық жұмысты талқылау және бағалау |
Салт-дәстүр және әдебиет |
Сәндік-қолданбалы өнер дегеніміз не? Қазақстанның сәндік қолданбалы өнері Қолөнер бұйымдарындағы ұлттық ою-өрнектер. Қағаздан ою-өрнектер қию. |
1.2.2.1 қарапайымтәсілдерменматериалдардыжәнекомпоненттердіөлшеу, белгілеу, қию, формасынкелтіру, жинақтау, қосужәнебіріктіру 1.2.2.2 айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау 1.2.2.3 шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану 1.2.3.1 қауіпсіздіктехникасынсақтап, материалдардыжәнеқұралдардықолдану |
1 1 1 1 |
|
|||||||||
25. 26. |
Қазақтың ою-өрнегін жасаймыз. «Жұлдыз» ою-өрнегі. |
1.3.1.1 өзініңжұмысын(эскиз, бұйым) қарапайымтәсілдерментаныстыру 1.3.3.1 шығармашылықжұмысынтүсіндіру |
1 1 |
|
|||||||||||
4-тоқсан 9 сағат |
|||||||||||||||
27. 28-29. 30-31 32 |
Шығармашылық идеяларды білу және тану |
Тағам және сусын |
Ермексаздан «Тегене» мүсінін жасау. Дән тұқымдарынан мозайка құрастыру. Сюжетті аппликация құрастыру Қағаздан ұлттық элементтерді пайдаланып ыдыс-аяқ жасау. |
1.2.1.1 қарапайымәдістер мен тәсілдердіпайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғижәнежасанды) жәнеқұралдардықолдану, эксперимент жүргізу 1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 1.2.3.1 қауіпсіздіктехникасынсақтап, материалдардыжәнеқұралдардықолдану |
1 2 2 1 |
|
|||||||||
33. 34. |
Талдау және бағалау (презентация) Шығармашылық идеяларды білу және тану Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау Талдау және бағалау (презентация) |
Дені саудың-жану сау |
Ермексаздан жеміс-жидектер мүсіндеу. «Пайдасыз тағамдар» тақырыбында постер. |
1.3.1.1 өзініңжұмысын(эскиз, бұйым) қарапайымтәсілдерментаныстыру 1.3.3.1 шығармашылықжұмысынтүсіндіру 1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау |
1 1 |
|
|||||||||
35. 36. |
Саңырауқұлақ» жапсырмалау. «Бақыла. Үйрен. Құрастыр» техникалық үлгілеу және құрастыру туралы мәлімет беру. |
1.2.1.1 қарапайымәдістер мен тәсілдердіпайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғижәнежасанды) жәнеқұралдардықолдану, эксперимент жүргізу |
1 1 |
|