КТЖ Информатика инвариант

Тақырып бойынша 26 материал табылды

КТЖ Информатика инвариант

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика инвариант сабаққа арналған Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Информатика» инвариант бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

11 сынып

(жаратылыстану – математикалық бағыт)


р/с

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі



Ескертпе




1 тоқсан -8 сағат

I бөлім.  АҚПАРАТТЫҚ ПРОЦЕСТЕР

1

Ақпаратты ұсыну Ақпаратты өлшеу

5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсыну;

5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру;

1




2

Ақпаратты шифрлау Ақпаратты екілік кодтау

5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау;

5.2.1.4 компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру

1




3-4

Санау жүйелер

10.2.2.1 ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару

2




5

Арифметикалық санау жүйелері Логикалық операциялар

10.2.2.3 маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюнктор, инвертор

10.2.2.4 логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту немесе керісінше;
10.1.1.1 басқару құрылғысының (БҚ), арифметика- логикалық құрылғының (АЛҚ) және жад регистрінің процессордың бір бөлігі ретінде функциясын сипаттау

1




6

Ақиқат кестесі

10.2.2.2 берілген логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін құру

1




ІI БӨЛІМ. PYTHON ТІЛІНДЕ ПРОГРАММАЛАУ

7

Сызықтық бағдарламалау есептерін шешу

6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1




8

Арифметикалық амалдарды орындау ережелері

6.3.2.1 Python (пайтон) тілінде программалау

1




9

Мәліметтер типтері

6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;

1




2 тоқсан -8 сағат

10

Деректерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру

6.3.2.1 Python (пайтон) тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

1




11

Тармақталу алгоритмін программалау

7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

1




12

While және for циклі. Циклді басқару: continue, break және else

8.3.3.1 While (уайл) цикл операторын пайдалану;

8.3.3.2 For (фор) цикл операторын пайдалану;

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue (континю), break (брик), else (элс))

1




13

Python-дағы бір және екі өлшемді массивтер

9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;

9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде бағдарламаларды жасау;

1




14

Қолданушы функциялар мен процедуралар

10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

1




15

Файлдармен жұмыс

10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

1




ІІІ БӨЛІМ. ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫМЕН ЖҰМЫС

16

Деректер қоры

9.2.2.1 «дерекқор, жазба, өріс» терминдерін түсіндіру;

1




17

Деректерді іздеу және ауыстыру

9.2.2.3 деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру

1




3- тоқсан 10 сағат

18

Деректер қорының негізгі ұғымдары

9.2.2.1 «дерекқор, жазба, өріс» терминдерін түсіндіру;

1




IV- БӨЛІМ. КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕР ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗДІК

19

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

10.6.1.1 желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар);

10.6.1.2 IP (ай пи)-мекен-жайының мақсатын және көрсетілуін түсіндіру;

10.6.1.3 домендік атаулардың жүйесінің (DNS (ди эн эс)) мақсатын түсіндіру

10.6.1.4 жеке виртуалды желінің мақсатын түсіндіру

1




20

Желілік топология

10.6.1.1 желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар);

10.6.1.2 IP (ай пи)-мекен-жайының мақсатын және көрсетілуін түсіндіру;

10.6.1.3 домендік атаулардың жүйесінің (DNS (ди эн эс)) мақсатын түсіндіру

10.6.1.4 жеке виртуалды желінің мақсатын түсіндіру

1




21

Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі түсініктері, қауіптері. Ақпаратты қорғау құралдары мен кеңестері

10.6.2.1 1 "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қол жетімділік" терминдер маңызын түсіндіру

10.6.2.2 Деректерді шифрлау қажеттілігін бағалау

1




22

Ақпараттық қауіпсіздіктің бұзылуы. Пайдаланушылардың рөлі. Қазақстан Республикасындағы ақпараттық қауіпсіздік. Ақпараттық қауіпсіздік саясаты

10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық аутентификация

1




V- БӨЛІМ. 3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ ВЕБ-ЖОБАЛАУ

23

Веб-сайт туралы түсінік. HTML тілінің негіздері

10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-тегтерін қолдану

1




24

Мәтінді пішімдеу

10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-тегтерін қолдану

1




25

HTML web-сайттарын әзірлеу әдістері

10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)-тегтерін қолдану

1




26

Сайттарды жобалау және құру технологиясы

10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану

1




27

Графикалық примитивтерді жасау үшін 3D редакторының құралдарын пайдалану

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;

6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;

1




28

3D редакторларының көмегімен графикалық примитивтерді құру

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;

1




4-тоқсан 8 сағат

29

Күрделі айналу денелерін құру және оларды түрлендіру

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;

1




VІ- БӨЛІМ. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ

30

Нейрондық желілер негіздері Нейрондық желілер архитектурасы

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

1




31

Нейрондық желілерді жобалау және практикада қолдану

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

1




32

Нейрондық желілердің этикалық және әлеуметтік аспектілері

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

1




33

Машиналық оқыту негіздері

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

1




34

Машиналық оқытудың этикалық және әлеуметтік аспектілері

11.3.4.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

1






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
55
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі