Түсінік хат
« Жас математик» - бастауыш сынып оқушыларына арналған бағдарлама . Бағдарламада оқушылардың шығармашылық қабілетін барынша ашып,толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру көзделіп отыр.
Берілген құрал бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызуғушылығын дамытуға жағдай жасай отырып,баланы ізденімпаздыққа және өзіне сенімді болуға ұмтылдырады, ақыл-ой деңгейін қалыптыстырады. Ұсынылған құралмен жұмыс жасау кезінде баланың бойындағы қорқыныш пен қате жасап қоямын-ау деген мазасыз ойлар төмендейді де,сенімділік пен тұрақтылық дамиды.
Математикалық сабақ берудін қажетті формасы(факультатив сабақтары) ретінде жүргізіледі. Өзіндік жұмыстар баланың ойлау қабілетіне, бақылау жұмыстарына, сонымен қатар оның танымдық белсенділігінің артуына бағытталады. Бұл тапсырмаларды орындау барысында ең алдымен, жеткілікті көлем, жүйелілік және мақсаттылық болуы керек. «Жас математик» факультативі оқушының білімін кеңейту және тереңдету,олардың оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру,ойлау қабілетін дамыту мақсатында жүргізілетін сабақ.
Тапсырмалар баға қоюға емес ,оқыту мен дамытуға арналған. Сол себепті тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыру болып табылады. Яғни, назар аудару , елестету , есте сақтаудың түрлері ,сұрыптау, зейінді дамыту және ойша тұжырымдама жасау.
Құрылған тапсырмалар мазмұны жағынан бір –біріне ұқсамайды. Бұл баланың ой- өрісін дамытып қана қоймай , оны байқағыштыққа , шапшаңдыққа , ойын дәлелдеуге де үйретеді, әрі оны жалықтырмайды.
Мақсаты:
- математика пәні бойынша білім берудің сапасын қалыптастыру , жеке тұлғаны заман талабына сай дамыту;
-оқушылардың танымдық тапсырмалар арқылы мүмкіндіктерін білу ,
-
логикалық ойлау қабілетін арттыру;
-
елестету , есте сақтау және сұрыптау зейінін дамыту;
-
байқағыштыққа, шапшаңдыққа ,ойын дәл айтуға үйрету;
Міндеті:
- оқушылардың даму деңгейін анықтау ,
-
оқушылардың қиялын , зейінің , жадында сақтауын жетілдіру,
-
математика пәнінен алған білімдерін қолдана білуге машықтандыру .
-
түрліше тәсілдер мен жұмыс жасай отырып,алған білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже :
- Оқушының ой-өрісі дамиды;
- Ойлау іскерлігі
қалыптасады.
- Ақыл- ойы жетіледі.
- Есте сақтау қабілеті артады.
- Қызығушылық қабілеті оянады.
- Тіл, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
- Оқушы өз бетімен жұмыс жасау.
Мазмұндық бөлім
-
10 -100 көлеміндегі сандар.
1.0-10 көлеміндегі сандар. 2.Толық ондықтар.3. 11 – ден 20 – ға дейінгі сандардың құрылуы,жазылуы,оқылуы.4. 21 – ден 100 – ге дейінгі сандар.5. Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту. 6. Құрама есептер.7.Қосындыдан санды азайту.8. Толық ондықтар.
2. Теңдік, теңсіздіктер, теңдеу .
1.Теңдеулер, теңсіздік, теңдеу шешу.
3.Геометриялық фигуралар.
1. Фигураларды белгілеу. 2. Сыйымдылық.Литр. 3. Ұзындық өлшем бірліктері. 4. Шаршы,тіктөртбұрыштың.5. Бұрыштардың түрлері. 6. Шаршы,тіктөртбұрыштың қасиеті. 7. Геометриялық фигуралар. 8. Фигураларды белгілеу. .
3.Амалдарды орындауға арналған есептер.
1. Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту 2. Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер.3. Математикалық санамақ,жұмбақ,жаңылтпаш. 4. Логикалық есептер. 5. Жақшалы өрнектер. 6. Сыйымдылық.Литр. 7. Тест тапсырмасы. 8. Таблица жаттау. 9. Кім жылдам.10. Тест жұмысы. Қорытындылау. 11. Бағасы.Құны. Теңге. 12. Тәулік.Апта.Ай. . 13. Білімді мыңды жығар. 14. Өзіндік жұмыс.15. Қосудың терімділік қасиеті. 16. Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер. 17. Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер.
Нормативтік бөлім
|
Р/С |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Пән аралық байланыс |
Сағат саны |
Уақыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Кіріспе |
|
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
0- ден 10- ға дейінгі сандар. |
Санадарды санап, жазуға оларды оқи алуға дағдыландыру. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Толық ондықтар. |
Толық ондықтар құрамымен таныстыру |
Ана тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Теңдіктер,теңсіздіктер,теңдеулер. |
Теңдіктер және теңсіздіктерге есеп шығара білуге үйрету. |
Қазақ тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Логикалық есептер. |
Логикалық есептер шығару арқылы ойлау қабілеттерін арттыру. |
Ана тіллі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
11 – ден 20 – ға дейінгі сандардың құрылуы,жазылуы,оқылуы |
11-20-дейінгі сандардың құрамын, жазылуын білуге үйрету. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту. |
Ондықтар және бірліктерді ажырата білуге баулу. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Тест тапсырмасы |
Алған білімдерін тексеру |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Фигураларды белгілеу. |
Фигураларды атап, пішіндерін ажырата білуге машықтандыр |
Еңбек, бейнелеу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер |
Белгісіз азайтқыштарды тауып, есептер шығаруға дағдыландыру |
Еңбек |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Жақшалы өрнектер. |
Жақшалы өрнектерге есептер шығарып,білімдерін пысықтау. |
Қазақ тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Математикалық санамақ,жұмбақ,жаңылтпаш. |
Санамақ,жұмбақтара арқылы шығармашылық қабілеттерін арттыру |
Қазақ тілі ана тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Сыйымдылық.Литр. |
Сыйымдылық өлшемдеріне арналған есептер шығарып, білімдерін пысықтау. |
Қазақ тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Бағасы.Құны. Теңге. |
Теңге туралы мағұлмат беріп,есеп шығару машықтарын арттыру. |
Қазақ тілі дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
21 – ден 100 – ге дейінгі сандар |
100-ге дейінгі сандарға байланысты есептер шығару |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Ұзындық өлшем бірліктері. |
Ұзындық өлшем біріліктеріне байланысты есептер шығару |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Тест тапсырмасы |
Алған білімдерін тексеру |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Бұрыштардың түрлері. |
Бұрыш түрлеріне арналған есептер шығару. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Шаршы,тіктөртбұрыштың қасиеті. |
Шаршымен тіктөртбұрыштың қасиеттерімен таныстыру,есептер шығару. |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Білімді мыңды жығар |
Математикадан алған білімдерін сынап көру. |
Қазақ тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Таблица жаттау |
2,3-тің таблицасын жаттауға үйрету. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Құрама есептер. |
Құрама есептерге білімдерін нығайту. |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Қосудың терімділік қасиеті |
Терімділік қасиетіне байланысты есептер шығарту. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
Қосындыдан санды азайту тәсілі. |
Қосындыдан санды азайту тәсілдерін меңгеріп,есептер шығару. |
Қазақ тілі |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 |
Тәулік.Апта.Ай. |
Тақырып бойынша берілген есептер шығару, дағдылану. |
Дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
26 |
Күрделі құрылымды теңдеуді шешу |
Күрделі құрлымды теңдеуді шеше білуге үйрету. |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27 |
Кері есептер шығару. |
Кері есептер шығару дағдыларын арттыру |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
28 |
Өзіндік жұмыс |
Өз бетінше есептер шығару. |
|
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29 |
Геометриялық фигуралар. |
Геометриялық фигуралардың қасиеттерін ұғындыру. |
Еңбек бейнелеу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
30 |
Тест тапсырмалары. Ойлан, тап |
Ойын арқылы есеп шығаруға дағдыландыру,білімдерін тексеру. |
Бейнелеу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
31 |
Үш таңбалы санды есептеудің жазбаша тәсілдері |
Үш таңбалы санды есептеудің жазбаша түрін пысықтау. |
Бейнелеу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
32 |
Математикалық сөзжұмбақ, ребустар шешу. |
Сөзжұмбақ,ребус шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
Бенелеу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 |
Кім жылдам |
Сайыс арқылы шапшаң есеп шығару шеберліктерін бйқау |
Бенелеу дүние тану |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
34 |
Тест жұмысы. Қорытындылау. |
Жыл бойы
а Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Түсінік
хат
«
Жас математик» -
бастауыш сынып оқушыларына арналған
бағдарлама .
Бағдарламада оқушылардың
шығармашылық қабілетін барынша ашып,толыққанды қоғам құруға өзінің
бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға
қалыптастыру көзделіп отыр.
Берілген
құрал бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызуғушылығын дамытуға
жағдай жасай отырып,баланы ізденімпаздыққа және өзіне сенімді
болуға ұмтылдырады, ақыл-ой деңгейін қалыптыстырады. Ұсынылған
құралмен жұмыс жасау кезінде баланың бойындағы қорқыныш пен қате
жасап қоямын-ау деген мазасыз ойлар төмендейді де,сенімділік пен
тұрақтылық дамиды.
Математикалық сабақ берудін қажетті формасы(факультатив
сабақтары) ретінде жүргізіледі. Өзіндік жұмыстар баланың ойлау
қабілетіне, бақылау жұмыстарына, сонымен қатар оның танымдық
белсенділігінің артуына бағытталады. Бұл тапсырмаларды орындау
барысында ең алдымен, жеткілікті көлем, жүйелілік және мақсаттылық
болуы керек. «Жас математик» факультативі оқушының
білімін кеңейту және
тереңдету,олардың оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру,ойлау
қабілетін дамыту мақсатында жүргізілетін
сабақ.
Тапсырмалар баға қоюға емес ,оқыту мен дамытуға арналған.
Сол себепті тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін
дамыту мен қалыптастыру болып табылады. Яғни, назар аудару ,
елестету , есте сақтаудың түрлері ,сұрыптау, зейінді дамыту және
ойша тұжырымдама жасау.
Құрылған
тапсырмалар мазмұны жағынан бір –біріне ұқсамайды. Бұл баланың ой-
өрісін дамытып қана қоймай , оны байқағыштыққа , шапшаңдыққа , ойын
дәлелдеуге де үйретеді, әрі оны жалықтырмайды.
Мақсаты:
- математика пәні бойынша білім
берудің сапасын қалыптастыру , жеке тұлғаны заман
талабына
сай дамыту;
-оқушылардың танымдық тапсырмалар арқылы мүмкіндіктерін
білу ,
логикалық
ойлау қабілетін арттыру;
елестету
, есте сақтау және сұрыптау зейінін дамыту;
байқағыштыққа, шапшаңдыққа ,ойын дәл айтуға
үйрету;
Міндеті:
- оқушылардың даму деңгейін
анықтау ,
оқушылардың қиялын , зейінің , жадында сақтауын
жетілдіру,
математика пәнінен алған білімдерін қолдана білуге
машықтандыру .
түрліше
тәсілдер мен жұмыс жасай отырып,алған білімдерін
дамыту.
Күтілетін нәтиже :
- Оқушының ой-өрісі
дамиды;
- Ойлау іскерлігі
қалыптасады. Мазмұндық
бөлім
10 -100 көлеміндегі
сандар.
1.0-10 көлеміндегі сандар.
2.Толық ондықтар.3. 11 – ден 20 – ға дейінгі сандардың
құрылуы,жазылуы,оқылуы.4. 21 – ден 100 – ге дейінгі сандар.5.
Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту.
6. Құрама есептер.7.Қосындыдан санды азайту.8. Толық
ондықтар. 2. Теңдік, теңсіздіктер, теңдеу
.
1.Теңдеулер, теңсіздік, теңдеу
шешу.
3.Геометриялық
фигуралар.
1. Фигураларды
белгілеу. 2. Сыйымдылық.Литр. 3. Ұзындық өлшем
бірліктері. 4. Шаршы,тіктөртбұрыштың.5. Бұрыштардың түрлері. 6.
Шаршы,тіктөртбұрыштың қасиеті. 7. Геометриялық
фигуралар. 8. Фигураларды белгілеу. .
3.Амалдарды орындауға арналған
есептер.
1. Сандардың ондық құрамы
негізінде қосу және азайту 2. Белгісіз азайғышты табуға берілген
есептер.3. Математикалық санамақ,жұмбақ,жаңылтпаш.
4. Логикалық есептер. 5. Жақшалы
өрнектер. 6. Сыйымдылық.Литр. 7.
Тест тапсырмасы. 8. Таблица жаттау. 9. Кім жылдам.10. Тест жұмысы.
Қорытындылау. 11. Бағасы.Құны. Теңге.
12. Тәулік.Апта.Ай. . 13. Білімді мыңды
жығар. 14. Өзіндік жұмыс.15. Қосудың терімділік қасиеті. 16.
Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер. 17. Белгісіз азайғышты
табуға берілген есептер.
Нормативтік
бөлім
Р/С
Тақырыбы
Мақсаты
Пән
аралық байланыс
Сағат
саны
Уақыты
1
Кіріспе
1
2
0- ден
10- ға дейінгі сандар.
Санадарды
санап, жазуға оларды оқи алуға дағдыландыру.
Дүние
тану
1
3
Толық
ондықтар.
Толық
ондықтар құрамымен таныстыру
Ана
тілі
1
4
Теңдіктер,теңсіздіктер,теңдеулер.
Теңдіктер
және теңсіздіктерге есеп шығара білуге үйрету.
Қазақ
тілі
1
5
Логикалық есептер.
Логикалық
есептер шығару арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
Ана
тіллі
1
6
11 – ден 20 – ға дейінгі
сандардың құрылуы,жазылуы,оқылуы
11-20-дейінгі сандардың құрамын, жазылуын білуге
үйрету.
Дүние
тану
1
7
Сандардың ондық құрамы
негізінде қосу және азайту.
Ондықтар
және бірліктерді ажырата білуге баулу.
Дүние
тану
1
8
Тест
тапсырмасы
Алған
білімдерін тексеру
1
9
Фигураларды белгілеу.
Фигураларды атап, пішіндерін ажырата білуге
машықтандыр
Еңбек,
бейнелеу 1
10
Белгісіз азайғышты табуға
берілген есептер
Белгісіз
азайтқыштарды тауып, есептер шығаруға
дағдыландыру
Еңбек
1
11
Жақшалы өрнектер.
Жақшалы
өрнектерге есептер шығарып,білімдерін пысықтау.
Қазақ
тілі
1
12
Математикалық
санамақ,жұмбақ,жаңылтпаш.
Санамақ,жұмбақтара арқылы шығармашылық қабілеттерін
арттыру Қазақ тілі
ана
тілі
1
13
Сыйымдылық.Литр.
Сыйымдылық өлшемдеріне арналған есептер шығарып, білімдерін
пысықтау.
Қазақ
тілі
1
14
Бағасы.Құны. Теңге.
Теңге
туралы мағұлмат беріп,есеп шығару машықтарын
арттыру.
Қазақ
тілі дүние тану
1
15
21 –
ден 100 – ге дейінгі сандар
100-ге
дейінгі сандарға байланысты есептер шығару
Дүние
тану
1
16
Ұзындық өлшем бірліктері.
Ұзындық
өлшем біріліктеріне байланысты есептер шығару
Дүние
тану
1
17
Тест
тапсырмасы
Алған
білімдерін тексеру
1
18
Бұрыштардың түрлері.
Бұрыш
түрлеріне арналған есептер шығару.
Дүние
тану
1
19
Шаршы,тіктөртбұрыштың қасиеті.
Шаршымен
тіктөртбұрыштың қасиеттерімен таныстыру,есептер
шығару.
1
20
Білімді мыңды
жығар
Математикадан алған білімдерін сынап
көру.
Қазақ
тілі
1
21
Таблица
жаттау
2,3-тің
таблицасын жаттауға үйрету.
Дүние
тану
1
22
Құрама
есептер.
Құрама
есептерге білімдерін нығайту.
1
23
Қосудың терімділік қасиеті
Терімділік қасиетіне байланысты есептер
шығарту.
Дүние
тану
1
24
Қосындыдан санды азайту тәсілі.
Қосындыдан санды азайту тәсілдерін меңгеріп,есептер
шығару.
Қазақ
тілі
1
25
Тәулік.Апта.Ай.
Тақырып
бойынша берілген есептер шығару, дағдылану.
Дүние
тану
1
26
Күрделі құрылымды теңдеуді шешу
Күрделі
құрлымды теңдеуді шеше білуге үйрету.
1
27
Кері
есептер шығару.
Кері
есептер шығару дағдыларын арттыру
1
28
Өзіндік
жұмыс
Өз
бетінше есептер шығару.
1
29
Геометриялық фигуралар.
Геометриялық фигуралардың қасиеттерін
ұғындыру.
Еңбек
бейнелеу
1
30
Тест
тапсырмалары. Ойлан, тап
Ойын
арқылы есеп шығаруға дағдыландыру,білімдерін
тексеру.
Бейнелеу
1
31
Үш таңбалы санды есептеудің
жазбаша тәсілдері
Үш
таңбалы санды есептеудің жазбаша түрін пысықтау.
Бейнелеу
1
32
Математикалық сөзжұмбақ, ребустар
шешу.
Сөзжұмбақ,ребус шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
Бенелеу
1 33
Кім
жылдам
Сайыс
арқылы шапшаң есеп шығару шеберліктерін бйқау
Бенелеу
дүние тану
1
34
Тест
жұмысы. Қорытындылау.
Жыл бойы
а |













