Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні: Қазақ тілі
9 – Сынып
Т.Н.Ермекова, К.Ә.Бертілеуова, Р.А.Абишева
«Арман-ПВ 2019ж»
Барлығы: 72 сағат, аптасына: 2 сағат
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
||
|
І тоқсан 17сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
1 – бөлім
Мәңгілік Ел – мұратым. |
«Қазақстан - 2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол. |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Мәңгілік Ел құндылықтары. |
9.1.2.1.қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала, Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Мәңгілік Ел-бабалар арманы. |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
«Мәңгілік Ел» идеясы – ұлы мұратымыз. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Мәңгілік Ел болу үшін... |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.3.2.1. мақсытты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру: |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6
|
Тәрбие мен тәлім – әл-Фараби теориясының ажырамас бір бөлігі |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Астана – тәуелсіздік тұғыры. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
Мәңгілік Ел – ұлт пен ұлыс тілегі. БЖБ № 1. |
9.3.6.1. жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау: 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
9 |
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік». |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
2 – бөлім. Жаһандау мәселелері |
Жаһандану дәуірі мен ана тілі. |
9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу. 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер. |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Мәдени жаһандану процесі. |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы. БЖБ № 2. |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Жаһандағы қымбат 7 бренд. |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1
|
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
ТЖБ. |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары. |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
17 |
|
Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары |
|
1 |
|
|
|
|
|
||
|
ІІ тоқсан 15 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
3 – бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017
|
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау ; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық жетістіктері |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Тәуелсіз Қазақстаным. Қазақ елінің тұңғыш президенті |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Қазақстан Республикасының елордасы . |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау;
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Есіл жағасындағы арман қала |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Болашақтың энергиясы. |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
|
«ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ №1 |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
8 |
4 – бөлім Адам
құқығы мен бостандығы. |
Азаттықтың Ата Заңы. |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Ата Заң – мемлекеттің негізі |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
Азаматтардың құқықтары мен бостандығы. |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Әйел құқығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Бала құқығы – басты құндылық. БЖБ № 2 |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
Бала құқықтарының қорғалуы. Туған жерге туың тік |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
ІІІ тоқсан 20 сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
5 – бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. |
Отбасы – ұлт құндылығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Демография деген не? |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Қазақстан Республикасының демографиялық жағдайы |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Қазақсатанның демографиялық саясаты |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Әлемдегі демографиялық өзгерістер |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Қазақстандағы отбасы күні БЖБ № 1 |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
6 – бөлім Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі. |
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Гендік инженерия – заман талабы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
Биотехнология саласындағы жаңалықтар |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Қазақстандағы биотехнология ғылымының дамуы |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Атақты биотехнологтер |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
7 – бөлім Бұқаралық ақпарат
құралдары. |
Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
15 |
Төртінші биліктің пайда болу тарихы |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері. БЖБ № 2 |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
17 |
Әлемдік бұқаралық ақпарат құралдары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
18 |
ТЖБ |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
19 |
Қазақстан Республикасының телеарналары |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
20 |
Дәстүрлі БАҚ пен жаңа медиаәлем |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау ; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
ІV тоқсан 16 сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
8 – бөлім Әлемдегі қақтығыс және бейбітшілік. |
Әлемдегі саяси және әскери қақтығыстар ошағы |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Ұлтаралық қақтығыстар: себебі мен салдары |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Дінаралық қақтығыстар: шығу себебі мен салдары. |
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Әлем тыныштығын сақтайтын халықаралық ұйымдар. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Бейбітшілікті аңсаған әлем елдері. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Қазақстан – бейбітшілік пен ынтымақтастық жаршысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Бейбітшілік және келісім сарайы. № 1 БЖБ |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
Әлем тыныштығы – ел тыныштығының кепілі. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
9 – бөлім Табиғи ресурстарды тиімді
пайдалану. |
Табиғат ресурстары және олардың түрлері |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
10 |
Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары |
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Табиғат ресурстары – ел байлығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Қазақстан Республикасының минералдық ресурстары. БЖБ№ 2 |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Қазақстан Республикасының энергетикалық ресурстары. |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңыздытұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Қазақстан Республикасының биологиялық ресурстары. |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану: |
1 |
|
|
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ Қазақ тілі
КТЖ Қазақ тілі
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні: Қазақ тілі
9 – Сынып
Т.Н.Ермекова, К.Ә.Бертілеуова, Р.А.Абишева
«Арман-ПВ 2019ж»
Барлығы: 72 сағат, аптасына: 2 сағат
|
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
||
|
І тоқсан 17сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
1 – бөлім
Мәңгілік Ел – мұратым. |
«Қазақстан - 2050» - Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол. |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Мәңгілік Ел құндылықтары. |
9.1.2.1.қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала, Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Мәңгілік Ел-бабалар арманы. |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
«Мәңгілік Ел» идеясы – ұлы мұратымыз. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Мәңгілік Ел болу үшін... |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.3.2.1. мақсытты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру: |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6
|
Тәрбие мен тәлім – әл-Фараби теориясының ажырамас бір бөлігі |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Астана – тәуелсіздік тұғыры. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
Мәңгілік Ел – ұлт пен ұлыс тілегі. БЖБ № 1. |
9.3.6.1. жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау: 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
9 |
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік». |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
2 – бөлім. Жаһандау мәселелері |
Жаһандану дәуірі мен ана тілі. |
9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу. 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
11 |
Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер. |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Мәдени жаһандану процесі. |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы. БЖБ № 2. |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Жаһандағы қымбат 7 бренд. |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1
|
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
ТЖБ. |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары. |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе); 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
17 |
|
Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары |
|
1 |
|
|
|
|
|
||
|
ІІ тоқсан 15 сағат |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
3 – бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017
|
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау ; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық жетістіктері |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Тәуелсіз Қазақстаным. Қазақ елінің тұңғыш президенті |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Қазақстан Республикасының елордасы . |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау;
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Есіл жағасындағы арман қала |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Болашақтың энергиясы. |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
|
«ЭКСПО - 2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ №1 |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
8 |
4 – бөлім Адам
құқығы мен бостандығы. |
Азаттықтың Ата Заңы. |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Ата Заң – мемлекеттің негізі |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
Азаматтардың құқықтары мен бостандығы. |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Әйел құқығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Бала құқығы – басты құндылық. БЖБ № 2 |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
Бала құқықтарының қорғалуы. Туған жерге туың тік |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
ІІІ тоқсан 20 сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
5 – бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. |
Отбасы – ұлт құндылығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Демография деген не? |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Қазақстан Республикасының демографиялық жағдайы |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Қазақсатанның демографиялық саясаты |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Әлемдегі демографиялық өзгерістер |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Қазақстандағы отбасы күні БЖБ № 1 |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
6 – бөлім Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі. |
Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
9 |
Гендік инженерия – заман талабы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
10 |
Биотехнология саласындағы жаңалықтар |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Қазақстандағы биотехнология ғылымының дамуы |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Атақты биотехнологтер |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
7 – бөлім Бұқаралық ақпарат
құралдары. |
Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары. |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
15 |
Төртінші биліктің пайда болу тарихы |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері. БЖБ № 2 |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
17 |
Әлемдік бұқаралық ақпарат құралдары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
18 |
ТЖБ |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
19 |
Қазақстан Республикасының телеарналары |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
20 |
Дәстүрлі БАҚ пен жаңа медиаәлем |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау ; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
ІV тоқсан 16 сағат |
|
|
|
||||||||
|
1 |
8 – бөлім Әлемдегі қақтығыс және бейбітшілік. |
Әлемдегі саяси және әскери қақтығыстар ошағы |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
2 |
Ұлтаралық қақтығыстар: себебі мен салдары |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Дінаралық қақтығыстар: шығу себебі мен салдары. |
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
4 |
Әлем тыныштығын сақтайтын халықаралық ұйымдар. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
5 |
Бейбітшілікті аңсаған әлем елдері. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
Қазақстан – бейбітшілік пен ынтымақтастық жаршысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
7 |
Бейбітшілік және келісім сарайы. № 1 БЖБ |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
8 |
Әлем тыныштығы – ел тыныштығының кепілі. |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
9 – бөлім Табиғи ресурстарды тиімді
пайдалану. |
Табиғат ресурстары және олардың түрлері |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
10 |
Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары |
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
Табиғат ресурстары – ел байлығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
12 |
Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
13 |
Қазақстан Республикасының минералдық ресурстары. БЖБ№ 2 |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
14 |
Қазақстан Республикасының энергетикалық ресурстары. |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңыздытұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
|
16 |
Қазақстан Республикасының биологиялық ресурстары. |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану: |
1 |
|
|
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз













