Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ Қазақ тілі 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Қазақ тілі. 9-сынып
Барлығы - 68 сағат, аптасына - 2 сағат
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтар тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзім |
Ескерту |
|
|
|
|
|
|
І тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
І бөлім. Мәңгілік Ел - мұратым ІІ бөлім. Жаһандану мәселелері
|
«Қазақстан –2050» – Мәңгілік Елге бастайтын ең абыройлы жол |
9.1.1.1. мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
5.09 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Мәңгілік Ел құндылықтары |
9.1.1.1. мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
7.9 |
|
|
|
|
|
|
||
3 |
Мәңгілік Ел – бабалар арманы |
9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
12.09 |
|
|
|
|
|
|
||
4 |
Мәңгілік Ел идеясы – ұлы мұратымыз |
9.2.3.1. мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
14.09 |
|
|
|
|
|
|
||
5 |
Мәңгілік Ел болу үшін... |
9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
19.09 |
|
|
|
|
|
|
||
6 |
Тәрбие мен тәлім – әл-Фараби теориясының ажырамас бір бөлігі |
9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
21.09 |
|
|
|
|
|
|
||
7
|
Астана – Тәуелсіздік тұғыры |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау 9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
26.09 |
|
|
|
|
|
|
||
8 |
Мәңгілік Ел – ұлт пен ұлыс тілегі. ББЖБ № 1 |
9.1.1.1. мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру.9.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
28.09 |
|
|
|
|
|
|
||
9 |
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» |
9.1.4.1. мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау. 9.4.3.1. стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
3.10 |
|
|
|
|
|
|
||
10 |
Жаһандану дәуірі мен ана тілі |
9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу.9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
5.10 |
|
|
|
|
|
|
||
11 |
Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
10.10 |
|
|
|
|
|
|
||
12 |
Мәдени жаһандану процесі ББЖБ № 2 |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту. 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
12.10 |
|
|
|
|
|
|
||
13 |
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
17.10 |
|
|
|
|
|
|
||
14 |
Жаһандағы қымбат 7 бренд
|
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау. 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
19.10 |
|
|
|
|
|
|
||
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) |
1 |
24.10 |
|
|
|
|
|
|
||
16 |
Жаһандану процесіндегі Қазақстанның құндылық бағдарлары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау. 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
1 |
26.10 |
|
|
|
|
|
|
||
ІІ тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|
|
|||||||
17 |
ІІІ бөлім. Тәуелсіздік жылдарын дағы Қазақстан. ЭКСПО - 2017 |
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні. |
9.1.2.1қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
7.11 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық жетістіктері |
9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
9.11 |
|
|
|
|
|
|
||
19 |
Тәуелсіз Қазақстаным |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу. 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
14.11 |
|
|
|
|
|
|
||
20 |
Қазақ елінің тұңғыш Президенті |
9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
16.11 |
|
|
|
|
|
|
||
21 |
Қазақстан Республикасының елордасы |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
21.11 |
|
|
|
|
|
|
||
22 |
Есіл жағасындағы арман қала. |
9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу |
1 |
23.11 |
|
|
|
|
|
|
||
23 |
Болашақтың энергиясы |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау. 9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу. |
1 |
28.11 |
|
|
|
|
|
|
||
24 |
«ЭКСПО – 2017» - Қазақстанның мақтанышы. ББЖБ № 3 |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу. |
1 |
30.11 |
|
|
|
|
|
|
||
25 |
ІV бөлім. Адам құқығы мен бостандығы |
Азаттықтың Ата Заңы |
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
5.12 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
Азаматтардың құқықтары мен бостандығы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
7.12 |
|
|
|
|
|
|
||
27 |
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
12.12 |
|
|
|
|
|
|
||
28 |
Әйел құқығы |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
14.12 |
|
|
|
|
|
|
||
29 |
Бала құқығы – басты құндылық. ББЖБ № 4 |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
19.12 |
|
|
|
|
|
|
||
30 |
Бала құқықтарының қорғалуы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу(аргументативті эссе); 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
21.12 |
|
|
|
|
|
|
||
31 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау |
1 |
26.12 |
|
|
|
|
|
|
||
32 |
|
Туған жерге туыңды тік |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
1 |
28.12 |
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан (20 сағат) |
|
|
|
|
|
|||||||
33 |
V бөлім. Отбасы және демография лық өзгеріс |
Отбасы – ұлт құндылығы |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
Демография деген не? |
9.2.1.1тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
11 |
|
|
|
|
|
|
||
35 |
Қазақстан Республикасының демографиялық жағдайы |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
16 |
|
|
|
|
|
|
||
36 |
Қазақстанның демографиялық саясаты |
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
18 |
|
|
|
|
|
|
||
37 |
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
23 |
|
|
|
|
|
|
||
38 |
Әлемдегі демографиялық өзгерістер |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
25 |
|
|
|
|
|
|
||
39 |
Қазақстандағы отбасы күні. ББЖБ № 5 |
9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
30.01.24 |
|
|
|
|
|
|
||
40 |
VІ бөлім. Биотехноло гия және гендік инженерия келешегі |
Биотехнология – ХХІ ғасыр технологиясы |
9.1.2.1қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (пікірталас, дәріс) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
1 |
1.02.24 |
|
|
|
|
|
|
|
41 |
Гендік инженерия – заман талабы |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
1 |
6.02 |
|
|
|
|
|
|
||
42 |
Биотехнология саласындағы жаңалықтар |
9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
8.02.24 |
|
|
|
|
|
|
||
43 |
Қазақстандағы биотехнология ғылымының дамуы |
9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
13.02.24 |
|
|
|
|
|
|
||
44 |
Атақты биотехнологтер |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
15.02.2024 |
|
|
|
|
|
|
||
45 |
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе). |
1 |
20 |
|
|
|
|
|
|
||
46 |
VІІ бөлім. Бұқаралық ақпарат құралдары
|
Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
Төртінші биліктің пайда болу тарихы |
9.2.1.1тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
27.02.24 |
|
|
|
|
|
|
||
48 |
Бұқаралық ақпарат құралдарының түрлері |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
29.02.2024 |
|
|
|
|
|
|
||
49 |
Әлемдік бұқаралық ақпарат құралдары. ББЖБ № 6 |
9.2.3.1 мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
5.03 |
|
|
|
|
|
|
||
50 |
Қазақстан Республикасының телеарналары |
9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
51 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
52 |
Дәстүрлі БАҚ пен жаңа медиаәлемі |
9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
ІV тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|
|
|||||||
54 |
VІІІ бөлім. Әлемдегі қақты ғыстар және бейбіт шілік. Синтак сис |
Әлемдегі саяси және әскери қақтығыстар ошағы |
9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;. 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
2.04.24 |
|
|
|
|
|
|
|
55 |
Ұлтаралық қақтығыстар: себебі мен салдары |
9.2.3.1 тұжырымдамалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
4.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
56 |
Дінаралық қақтығыстар: шығу себебі мен салдары |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарымқатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
9.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
57 |
Әлем тыныштығын сақтайтын халықаралық ұйымдар |
9.2.6.1белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
11.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
58 |
Бейбітшілікті аңсаған әлем елдері |
9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
16.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
59 |
Қазақстан – бейбітшілік пен ынтымақтастық жаршысы |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе). 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
18.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
60 |
Бейбітшілік және келісім сарайы. ББЖБ № 7 |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
23.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
61 |
Әлем тыныштығы – ел тыныштығының кепілі |
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
25.04.24 |
|
|
|
|
|
|
||
62 |
ІХ бөлім. Табиғат ресурстарын тиімді пайда лану. Пунк туация |
Табиғат ресурстары және олардың түрлері |
9.1.2.1қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
30.04.24 |
|
|
|
|
|
|
|
63 |
Қазақстан жеріндегі табиғат ресурстары |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра 1225 білу 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
||
65 |
Табиғат ресурстары – ел байлығы ББЖБ № 8 |
9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. 9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
1 |
7 |
|
|
|
|
|
|
||
66 |
Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі. |
9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
||
67 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
68 |
Қазақстан Республикасының минералдық ресурстары Қазақстан Республикасының энергетикалық ресурстары |
9.2.3.1 мақала, презентацияның құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
Барлығы - 68 сағат |
|
|
|
|
|