КТЖ Қазақ тілі мен әдебиеті

Тақырып бойынша 31 материал табылды

КТЖ Қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Т2 Қазақ тілі мен әдебиетінен КТЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 10-сынып (Т2)

Барлығы:170 сағат, аптасына: 5 сағат

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мүкеева

Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2019 жыл


р/с

Ауыспалы

тақырыптар

Сабақтың тақырыптары

Оқу мақсаты

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту


1-тоқсан – 40 сағат


1-2


І.Еңбек нарығы және сұраныс. Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы»










1-2. Еңбек нарығы

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыра білу;

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын білу.

2



3-4

3-4. Кәсіпкерлік – табыс көзі

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала, тезистер, сұхбаттар құрастыра білу;

10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану.

2



5-6

5-6. Кәсіпкерлік - шеберлік

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

2



7-8

7-8. Әлеуметтік сұраныс және отандық өнім

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын білу;

10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация).

2



9-10

9-10. Балғабек Қадырбекұлы – танымал жазушы

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау.

2



11-12

11-12. Теміржолшы – тарихи оқиға шежіресі

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

2



13-14

13-14. Нәтиже сабақ. БЖБ №1

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

2



15-16

ІІ. Отандық өнеркәсіп өнімі. Ғ.Мұстафин «Қарағанды» романынан үзінді

1-2. Отандық өнімді пайдаланамыз

10.​1.​6.​1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу;

10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану.

2



17-18


3-4. Орталық Қазақстан – кенді аймақ

10.​2.​6.​1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру;

10.5.1.1 көптік мәнді есімдер мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс қолдану.

2



19-20


5-6. Қарағанды-кеншілер қаласы

10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация).

2



21-22


7-8. Ғ.Мұстафин «Қарағанды»романынан үзінді

10.​3.​1.​1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау;

10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау.

2



23-24


9-10. Дауысы дәуірмен ұласқан

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу.

2



25-26


11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №2

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау;

10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру.

2



27-28

ІІІ. Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті. Дулат Исабеков «Әпке» драмасы

1-2. Қазақ киносының атасы

10.​2.​2.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

2



29-30


3-4. Қазақстанның мәдени өмірі

10.​1.​4.​1 драмалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.​1.​5.​1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.

2



31-32


5-6. Театр фестивальдары

10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау;

10.5.1.2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



33-34


7-8. Тарихи шығарманы сахналау

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

10.5.1.2. сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орындықолдану.

2



35-36-37


9-10-11. Д.Исабеков «Әпке» драмасы

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу.

3



38

12. Тоқсандық жиынтық бағалау №1

10.1.3.1, 10.3.1.1, 10.3.2.1, 10.1.6.1, 10.2.2.1, 10.4.6.1, 10.2.3.1.

1



39-40

13-14. Нәтиже сабақ

10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау;

10.5.1.2 сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2




2-тоқсан – 40 сағат

41-42

4.Ұлттық экологиялық мәдениет

1-2. Ұлттық экология бастаулары

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



43-44

3-4. Экологиялық мәдениет және тыйым сөздер

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау.

2



45-46

5-6. Экология және кәсіби маман мәдениеті

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис жазу;

10.4.6.1 сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

2



47-48


7-8. «Жасыл белдеу» бағдарламасы және экология

10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау.

2



49-50

9-10. Қадыр Мырза Әлі – философ ақын

10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау;

10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



51-52

11-12. Қадыр Мырза Әлі «Аралым»

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу;

10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



53-54


13-14. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №3

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.

2



55-56

5.Мұхит- тіршілік мекені.

Әбдіжәміл Нүрпесов «Қан мен тер»

1-2. Мұхиттағы жануарлар әлемі

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.5.1.4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



57-58

3-4. Мұхиттағы өсімдік әлемі

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу.

2



59-60

5-6. Каспий теңізі

10.​1.​2.​1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.5.1.4 есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



61-62

7-8. Мұхит және экологиялық проблемалар

10.​1.​3.​1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.​2.​1.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану.

2



63-64-65

9-10-11. Әбдіжәміл Нұрпейісов «Қан мен тер»романы

10.​1.​2.​1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.​3.​3.​1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

3



66-67

12-13. Адамзат тағдырының жыршысы

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.​4.​2.​1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе).

2



68-69

14-15. Нәтиже сабақ.

БЖБ №4


10.​2.​6.​1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе).

2



70-71-72

6.Ұлттық таным және мерекелер. Жүсіпбек Аймауытов «Әнші» әңгімесі

1-3. Ұлттық мерекелер

10.​3.​4.​1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау;

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау;

10.5.1.5 мәтін құрауда есімше сөздерді стильдік қызметіне сай орынды қолдану.

3



73-74


4-5. Айт қабыл болсын!

10.​4.​3.​1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу;

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу.

2



75-76-77


6-8. Ж.Аймауытов «Әнші»әңгімесі


10.​1.​4.​1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.​1.​5.​1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.

3



78


9. Тоқсандық жиынтық бақылау №2

10.1.2.1, 10.1.4.1, 10.1.5.1, 10.3.1.1, 10.2.6.1, 10.2.5.1, 10.2.2.1, 10.4.1.1, 10.4.3.1, 10.4.6.1, 10.5.1.3.

1



79-80


10-11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?


10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

2




3-тоқсан – 50 сағат

81-82

7.Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?»

1-2. Сауда тарихы

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру;

10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау.

2



83-84

3-4. Ұлы Жібек жолы – сауда мәдениетінің өркендеу биігі

10.​2.​6.​1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі) ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын түсіндіру;

10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтінқұрауда орынды қолдану.

2



85-86

5-6. Екіжақты келісімді сауда


10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу;

10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру.

2



87-88

7-8. Сауда мәдениеті және тұтынушы құқығы

10.​1.​3.​1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



89-90

9-10. Экспортқа шығарылатын өнімдер

10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу;

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру.

2



91-92

11-12. Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең, табылады?»

10.​1.​3.​1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау.

2



93

13-14. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе);

10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

1



94-95

8.Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне. Жанболат Ауыпбаев «Ашылмаған аралдар» кітабынан «Диктор» теректі әңгімесі

1-2. Радиоарналарды тыңдаймын

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.5.1.7 шылаулардың сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды қолдану.

2



96-97

3-4. Қазақтың тұңғыш журналист қыздары

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

2



98-99

5-6. Отбасы және гендерлік саясат

10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау;

10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.

2



100-101

7-8. Телефон – байланыс құралы

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.4.3.1шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу.

2



102-103

9-10. Қазақтың тұңғыш дикторы

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

10.3.5.1 мәтін тақырыбына байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ қорытындылар жасау.

2



104-105

11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №5

10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;

10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

2



106-107

9. Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі, Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы

1-2. Тұрмыстық қалдықтар

10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, тезис) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы)талдау жасау;

10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану.

2



108-109

3-4. Өндірістік қалдықтар

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды)қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру;

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу.

2



110-111

5-6. Қауіпті қалдықтар

10.2.1.1ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану.

2



112-113

7-8. Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан»

10.1.4.1 прозалықшығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау.

2



114-115

9-10. Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан»

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру;

10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру.

2



116-117

11-12. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі

10.1.4.1 прозалықшығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау.

2



118

13. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №6

10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру.

1



119

10. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек. Ұлықбек Есдәулет «Қара пима» поэмасы

1. Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздіктің жіктелуі

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;

10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану.

1



120

2. Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік топтар

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

1



121-122

3-4. Жұмыссыздық және әлеуметік теңсіздік

10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну(тірек-схема, менталды карта, презентация);

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету.

2



123-124

5-6. Ұлықбек Есдәулет – ақын, қайраткер

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.

2



125-126

7-8. Ұлықбек Есдәулет «Қара пима» поэмасы

10.1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе, аргументативті эссе).

2



127

9. Ұлықбек Есдәулет «Қара пима» трагедиялық шығарма

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1



128

10. Тоқсандық жиынтық бақылау №3

10.1.4.1,10.3.2.1, 10.4.2.1, 10.2.5.1.

1



129-130

11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

10.5.2.1 мәтін құрауда сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды қолдану;

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.

2



4-тоқсан – 40 сағат

131-132

11. Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы.Бердібек Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион» әңгімесі

1-2. Нашақорлық – қоғамдық дерт

10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу;

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

2



133-134

3-4. Темекі тарту – зиянды әдет

10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің , абзацтардың орналасу тәртібін,ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру.

2



135-136

5-6. Саламатты өмір салтын ұстанамын

10.3.2.1 ғылыми – көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, эссе, баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделеуін білу, жанрлық және тілдік ережелектерін талдау;

10.3.6.1мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау.

2



137-138

7-8. Денсаулықты сақтау өз қолымызда

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе);

10.4.3.1 шығырмашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу.

2



139-140

9-10. Бердібек Соқпақбаев «Он алты жасар чемпион» (әңгіме)

10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе).

2



141-142

11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №7

10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу;

10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау;

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

2



143-144

12.Сандық технологияны пайдаланудағы теңсіздік. Мұхтар Шаханов «Өркениеттің адасуы» романынан үзінді «Компьютер басты жарты адамдар»


1-2. Сандық технология

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

2



145-146

3-4. Электронды үкімет

10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу;

10.2.6.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі ( иллюстрация, фотосурет,сызба,шартты белгі) ақпараттарды салыстыру,негізгі идеясын түсіндіру.

2



147-148

5-6. Сандық теңсіздік

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату,мәтін идеясымен байланысын анықтау;

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірімен салыстырып бағалау.

2



149-150

7-8. Мұхтар Шахановтың «Компьютербасты жарты адамдар»

10.4.2.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ( дисскусивті эссе, аргументативті эссе);

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

2







151-152

9-10. «Өркениеттің адасуы» романынан үзінді

10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;

10.3.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

2



153-154

11-12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №8

10.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта, презентация);

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

2





155-156

13. Қоғам және заң. Ермек

Өтетілеуұлы «Ата заң»,

Шешендік сөздер

1-2. «Тәртіпке бағынған ел құл болмайды»

10.1.4.1 драмалық,прозалық,поэзиялық шығарманы тыңдау,шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айкындау;

10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әр түрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру,өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу.

2



157-158

3-4. Тәртіпсіздік неден басталады?

10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құралда орынды қолдану;

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің,абзацтардың орналасу тәртібін,ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау,оған түсініктеме беру.

2



159-160-161

5-7. Құқықбұзушылық, қылмыс жақсылыққа апармайды

10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью, баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау жасау;

10.4.6.1 мәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

3



162-163-164

8-10. Ермек

Өтетілеуұлы

10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау;

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

3





165-166

11-12. Ата заң

10.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу;

10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

2



167

13. Тоқсандық жиынтық бақылау №4

10.1.3.1, 10.1.6.1, 10.3.1.1, 10.4.2.1, 10.5.2.2, 10.2.6.1.

1



168-169

14-15. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің (аралас )жасалу жолдарын біуі, жазба жұмыстарында орынды қолдану.

2



170

16. Қайталау сабағы.

10.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну.

1





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
280
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі