|
№
р/с
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтың
тақырыптары
|
Оқу
мақсаты
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
1-тоқсан – 40
сағат
|
|
1-2
|
І.Еңбек нарығы және
сұраныс. Балғабек Қыдырбекұлы «Теміржолшы»
|
1-2. Еңбек
нарығы
|
10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыра
білу;
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
білу.
|
2
|
|
|
|
3-4
|
3-4. Кәсіпкерлік – табыс
көзі
|
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, шағын мақала, тезистер, сұхбаттар
құрастыра білу;
10.5.1.1 көптік мәнді есімдер
мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс
қолдану.
|
2
|
|
|
|
5-6
|
5-6. Кәсіпкерлік -
шеберлік
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.4.6.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
2
|
|
|
|
7-8
|
7-8. Әлеуметтік сұраныс және
отандық өнім
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
білу;
10.4.4.1 тақырып бойынша
мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша
мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта,
презентация).
|
2
|
|
|
|
9-10
|
9-10. Балғабек Қадырбекұлы –
танымал жазушы
|
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен
рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау.
|
2
|
|
|
|
11-12
|
11-12. Теміржолшы – тарихи
оқиға шежіресі
|
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен
рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау;
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
|
2
|
|
|
|
13-14
|
13-14. Нәтиже
сабақ. БЖБ
№1
|
10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру;
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
|
2
|
|
|
|
15-16
|
ІІ. Отандық өнеркәсіп
өнімі. Ғ.Мұстафин «Қарағанды» романынан
үзінді
|
1-2. Отандық өнімді
пайдаланамыз
|
10.1.6.1 көтерілген мәселе
бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және
салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде
дәлелдеу;
10.5.1.1 көптік мәнді есімдер
мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс
қолдану.
|
2
|
|
|
|
17-18
|
|
3-4. Орталық Қазақстан – кенді
аймақ
|
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру;
10.5.1.1 көптік мәнді есімдер
мен көптік жалғауларды ажырата танып, дұрыс
қолдану.
|
2
|
|
|
|
19-20
|
|
5-6. Қарағанды-кеншілер
қаласы
|
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу
жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды
қолдану;
10.4.4.1 тақырып бойынша
мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша
мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта,
презентация).
|
2
|
|
|
|
21-22
|
|
7-8. Ғ.Мұстафин
«Қарағанды»романынан үзінді
|
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.1.4.1 прозалық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау.
|
2
|
|
|
|
23-24
|
|
9-10. Дауысы дәуірмен
ұласқан
|
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (интервью) құрылымы мен
рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау;
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, интервью жазу.
|
2
|
|
|
|
25-26
|
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№2
|
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру.
|
2
|
|
|
|
27-28
|
ІІІ. Қазақ киносы мен
театрының қазіргі келбеті. Дулат Исабеков «Әпке»
драмасы
|
1-2. Қазақ киносының
атасы
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау,
сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі).
|
2
|
|
|
|
29-30
|
|
3-4. Қазақстанның мәдени
өмірі
|
10.1.4.1 драмалық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.1.5.1 мәтіннен автордың
көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып,
астарлы ойды анықтау.
|
2
|
|
|
|
31-32
|
|
5-6. Театр
фестивальдары
|
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы
(жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау
жасау;
10.5.1.2. сын есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
33-34
|
|
7-8. Тарихи шығарманы
сахналау
|
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;
10.5.1.2. сын есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда
орындықолдану.
|
2
|
|
|
|
35-36-37
|
|
9-10-11. Д.Исабеков «Әпке»
драмасы
|
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
10.4.3.1 шығармашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу.
|
3
|
|
|
|
38
|
12. Тоқсандық жиынтық
бағалау №1
|
10.1.3.1, 10.3.1.1, 10.3.2.1,
10.1.6.1, 10.2.2.1, 10.4.6.1, 10.2.3.1.
|
1
|
|
|
|
39-40
|
13-14. Нәтиже
сабақ
|
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндер (эссе) бойынша салыстырмалы
(жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты аудиториясы) талдау
жасау;
10.5.1.2 сын есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
|
2-тоқсан – 40 сағат
|
|
41-42
|
4.Ұлттық экологиялық
мәдениет
|
1-2. Ұлттық экология
бастаулары
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.5.1.3 сан есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
43-44
|
3-4. Экологиялық мәдениет және
тыйым сөздер
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.3.5.1 мәтін тақырыбына
байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ
қорытындылар жасау.
|
2
|
|
|
|
45-46
|
5-6. Экология және кәсіби
маман мәдениеті
|
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, тезис жазу;
10.4.6.1 сөйлем деңгейінде
тыныс белгілерін қолдана білу.
|
2
|
|
|
|
47-48
|
|
7-8. «Жасыл белдеу»
бағдарламасы және экология
|
10.1.4.1 поэзиялық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (тезис) құрылымы мен
рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау.
|
2
|
|
|
|
49-50
|
9-10. Қадыр Мырза Әлі –
философ ақын
|
10.3.5.1 мәтін тақырыбына
байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ
қорытындылар жасау;
10.5.1.3 сан есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
51-52
|
11-12. Қадыр Мырза Әлі
«Аралым»
|
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу;
10.5.1.3 сан есімнің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
53-54
|
|
13-14. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№3
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.
|
2
|
|
|
|
55-56
|
5.Мұхит- тіршілік
мекені.
Әбдіжәміл Нүрпесов «Қан мен
тер»
|
1-2. Мұхиттағы жануарлар
әлемі
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.5.1.4 есімдіктердің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
57-58
|
3-4. Мұхиттағы өсімдік
әлемі
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын
жазу.
|
2
|
|
|
|
59-60
|
5-6. Каспий
теңізі
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.5.1.4 есімдіктердің жасалу
жолдарын білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
61-62
|
7-8. Мұхит және экологиялық
проблемалар
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік
және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу
жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
63-64-65
|
9-10-11. Әбдіжәміл Нұрпейісов
«Қан мен тер»романы
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
|
3
|
|
|
|
66-67
|
12-13. Адамзат тағдырының
жыршысы
|
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (баспасөз парағы) құрылымы
мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау;
10.4.2.1 қажетті клишелер
мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз
ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті
эссе).
|
2
|
|
|
|
68-69
|
14-15. Нәтиже
сабақ.
БЖБ
№4
|
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру;
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе).
|
2
|
|
|
|
70-71-72
|
6.Ұлттық таным және
мерекелер. Жүсіпбек Аймауытов «Әнші»
әңгімесі
|
1-3. Ұлттық
мерекелер
|
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік
және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью) бойынша
салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты
аудиториясы) талдау жасау;
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.5.1.5 мәтін құрауда есімше
сөздерді стильдік қызметіне сай орынды
қолдану.
|
3
|
|
|
|
73-74
|
|
4-5. Айт қабыл
болсын!
|
10.4.3.1 шығармашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу;
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, интервью жазу.
|
2
|
|
|
|
75-76-77
|
|
6-8. Ж.Аймауытов
«Әнші»әңгімесі
|
10.1.4.1 прозалық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.1.5.1 мәтіннен автордың
көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып,
астарлы ойды анықтау.
|
3
|
|
|
|
78
|
|
9. Тоқсандық жиынтық
бақылау №2
|
10.1.2.1, 10.1.4.1, 10.1.5.1,
10.3.1.1, 10.2.6.1, 10.2.5.1, 10.2.2.1, 10.4.1.1, 10.4.3.1,
10.4.6.1, 10.5.1.3.
|
1
|
|
|
|
79-80
|
|
10-11. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
|
2
|
|
|
|
3-тоқсан – 50 сағат
|
|
81-82
|
7.Сауда мен көмек: екі
жақты келісімді сауда. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең,
табылады?»
|
1-2. Сауда
тарихы
|
10.2.4.1 мәтіндегі
бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау, оған түсініктеме беру;
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы
деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру
және оны бағалау.
|
2
|
|
|
|
83-84
|
3-4. Ұлы Жібек жолы – сауда
мәдениетінің өркендеу биігі
|
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (иллюстрация, фотосурет, сызба, шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру, негізгі идеясын
түсіндіру;
10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы
мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтінқұрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
85-86
|
5-6. Екіжақты келісімді
сауда
|
10.1.6.1 көтерілген мәселе
бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және
салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде
дәлелдеу;
10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай
отырып, жинақы мәтін (компрессия)
құрастыру.
|
2
|
|
|
|
87-88
|
7-8. Сауда мәдениеті және
тұтынушы құқығы
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы
мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
89-90
|
9-10. Экспортқа шығарылатын
өнімдер
|
10.1.6.1 көтерілген мәселе
бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және
салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде
дәлелдеу;
10.2.4.1 мәтіндегі
бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау, оған түсініктеме беру.
|
2
|
|
|
|
91-92
|
11-12. Ыбырай Алтынсарин
«Дүние қалай етсең, табылады?»
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, баспасөз парағы)
құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін
талдау.
|
2
|
|
|
|
93
|
13-14. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе);
10.5.1.6 үстеудің жасалу жолы
мен сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
1
|
|
|
|
94-95
|
8.Бұқаралық ақпарат
құралдарындағы гендерлік бейне. Жанболат Ауыпбаев «Ашылмаған
аралдар» кітабынан «Диктор» теректі
әңгімесі
|
1-2. Радиоарналарды
тыңдаймын
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.5.1.7 шылаулардың
сөйлемдегі қызметін білу, мәтін құрауда орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
96-97
|
3-4. Қазақтың тұңғыш журналист
қыздары
|
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі).
|
2
|
|
|
|
98-99
|
5-6. Отбасы және гендерлік
саясат
|
10.3.5.1 мәтін тақырыбына
байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ
қорытындылар жасау;
10.1.5.1 мәтіннен автордың
көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып,
астарлы ойды анықтау.
|
2
|
|
|
|
100-101
|
7-8. Телефон – байланыс
құралы
|
10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру;
10.4.3.1шығармашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу.
|
2
|
|
|
|
102-103
|
9-10. Қазақтың тұңғыш
дикторы
|
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;
10.3.5.1 мәтін тақырыбына
байланысты қосымша материалдарды энциклопедиялардан тауып, ортақ
қорытындылар жасау.
|
2
|
|
|
|
104-105
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№5
|
10.1.5.1 мәтіннен автордың
көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып,
астарлы ойды анықтау;
10.2.3.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
|
2
|
|
|
|
106-107
|
9. Жер планетасындағы
қауіпті қалдықтар. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі, Қайнар Олжай
«Жер мен аспан арасындағы дастан»
кітабы
|
1-2. Тұрмыстық
қалдықтар
|
10.3.4.1
ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, тезис) бойынша
салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары, мақсатты
аудиториясы)талдау жасау;
10.5.2.1 мәтін құрауда
сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
108-109
|
3-4. Өндірістік
қалдықтар
|
10.1.2.1 мәтінді тыңдай
отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды)қысқаша түртіп жазу
(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын
түсіндіру;
10.4.1.1 публицистикалық және
ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, шағын мақала
жазу.
|
2
|
|
|
|
110-111
|
5-6. Қауіпті
қалдықтар
|
10.2.1.1ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу
жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды
қолдану;
10.5.2.1 мәтін құрауда
сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
112-113
|
7-8. Қайнар Олжай «Жер мен
аспан арасындағы дастан»
|
10.1.4.1 прозалықшығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.3.6.1
мәтін мазмұнындағы деректі
ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және
оны бағалау.
|
2
|
|
|
|
114-115
|
9-10. Қайнар Олжай «Жер мен
аспан арасындағы дастан»
|
10.2.4.1 мәтіндегі
бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау, оған түсініктеме беру;
10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай
отырып, жинақы мәтін (компрессия)
құрастыру.
|
2
|
|
|
|
116-117
|
11-12. Думан Рамазан «Соңғы
дем» әңгімесі
|
10.1.4.1 прозалықшығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.3.6.1
мәтін мазмұнындағы деректі
ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және
оны бағалау.
|
2
|
|
|
|
118
|
13. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№6
|
10.4.5.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай
отырып, жинақы мәтін (компрессия)
құрастыру.
|
1
|
|
|
|
119
|
10. Әлеуметтік теңсіздік:
адам құқықтары және көмек. Ұлықбек Есдәулет «Қара пима»
поэмасы
|
1. Қоғамдағы әлеуметтік
теңсіздіктің жіктелуі
|
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету;
10.5.2.1 мәтін құрауда
сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды
қолдану.
|
1
|
|
|
|
120
|
2. Әлеуметтік теңсіздік және
әлеуметтік топтар
|
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау.
|
1
|
|
|
|
121-122
|
3-4. Жұмыссыздық және
әлеуметік теңсіздік
|
10.4.4.1 тақырып бойынша
мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша
мәліметтерді жинақтап ұсыну(тірек-схема, менталды карта,
презентация);
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз
әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға
әсер ету.
|
2
|
|
|
|
123-124
|
5-6. Ұлықбек Есдәулет – ақын,
қайраткер
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.
|
2
|
|
|
|
125-126
|
7-8. Ұлықбек Есдәулет «Қара
пима» поэмасы
|
10.1.5.1 мәтіннен автордың
көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып,
астарлы ойды анықтау;
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, дискуссивті эссе,
аргументативті эссе).
|
2
|
|
|
|
127
|
9. Ұлықбек Есдәулет «Қара
пима» трагедиялық шығарма
|
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
|
1
|
|
|
|
128
|
10. Тоқсандық жиынтық
бақылау №3
|
10.1.4.1,10.3.2.1, 10.4.2.1,
10.2.5.1.
|
1
|
|
|
|
129-130
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
10.5.2.1 мәтін құрауда
сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін орынды
қолдану;
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу.
|
2
|
|
|
|
4-тоқсан – 40 сағат
|
|
131-132
|
11. Жастардың денсаулығы -
қоғам байлығы.Бердібек Соқпақбаев «Он алты
жасар чемпион» әңгімесі
|
1-2. Нашақорлық – қоғамдық
дерт
|
10.1.6.1 көтерілген мәселе
бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және
салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде
дәлелдеу;
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
133-134
|
3-4. Темекі тарту – зиянды
әдет
|
10.2.1.1
ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу
жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды
қолдану;
10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің
, абзацтардың орналасу тәртібін,ақпараттың тақырыппен байланысын
анықтау, оған түсініктеме беру.
|
2
|
|
|
|
135-136
|
5-6. Саламатты өмір салтын
ұстанамын
|
10.3.2.1 ғылыми – көпшілік
және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, эссе, баспасөз
парағы) құрылымы мен рәсімделеуін білу, жанрлық және тілдік
ережелектерін талдау;
10.3.6.1мәтін мазмұнындағы
деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру
және оны бағалау.
|
2
|
|
|
|
137-138
|
7-8. Денсаулықты сақтау өз
қолымызда
|
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті
эссе);
10.4.3.1 шығырмашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу.
|
2
|
|
|
|
139-140
|
9-10. Бердібек Соқпақбаев «Он алты жасар
чемпион» (әңгіме)
|
10.1.4.1 прозалық шығарманы
тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені
айқындау;
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті
эссе).
|
2
|
|
|
|
141-142
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№7
|
10.4.3.1 шығармашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу;
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы
деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру
және оны бағалау;
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
143-144
|
12.Сандық технологияны
пайдаланудағы теңсіздік. Мұхтар Шаханов «Өркениеттің
адасуы» романынан үзінді «Компьютер басты жарты
адамдар»
|
1-2. Сандық
технология
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну;
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
145-146
|
3-4. Электронды
үкімет
|
10.2.5.1 пікірталастың
«пікірталас-монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог»
түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу;
10.2.6.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі ( иллюстрация, фотосурет,сызба,шартты белгі)
ақпараттарды салыстыру,негізгі идеясын
түсіндіру.
|
2
|
|
|
|
147-148
|
5-6. Сандық
теңсіздік
|
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату,мәтін идеясымен байланысын
анықтау;
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірімен салыстырып бағалау.
|
2
|
|
|
|
149-150
|
7-8. Мұхтар Шахановтың
«Компьютербасты жарты адамдар»
|
10.4.2.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу ( дисскусивті эссе, аргументативті
эссе);
10.3.3.1 әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді
шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
|
2
|
|
|
|
151-152
|
9-10. «Өркениеттің адасуы»
романынан үзінді
|
10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру;
10.3.1.1 мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай отырып, факті мен көзқарасты
ажырату, мәтін идеясымен байланысын
анықтау.
|
2
|
|
|
|
153-154
|
11-12. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
БЖБ
№8
|
10.4.4.1 тақырып бойынша
мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша
мәліметтерді жинақтап ұсыну (тірек-схема, менталды карта,
презентация);
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
155-156
|
13. Қоғам және заң.
Ермек
Өтетілеуұлы «Ата
заң»,
Шешендік
сөздер
|
1-2. «Тәртіпке бағынған ел құл
болмайды»
|
10.1.4.1
драмалық,прозалық,поэзиялық шығарманы тыңдау,шығармада көтерілген
жалпыадамзаттық мәселені айкындау;
10.1.6.1 көтерілген мәселе
бойынша әр түрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және
салыстыру,өз көзқарасын аргументтер негізінде
дәлелдеу.
|
2
|
|
|
|
157-158
|
3-4. Тәртіпсіздік неден
басталады?
|
10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу
жолын анықтау, ауызша мәтін құралда орынды
қолдану;
10.2.4.1 мәтіндегі
бөлімдердің,абзацтардың орналасу тәртібін,ақпараттың тақырыппен
байланысын анықтау,оған түсініктеме беру.
|
2
|
|
|
|
159-160-161
|
5-7.
Құқықбұзушылық, қылмыс жақсылыққа
апармайды
|
10.3.4.1 ғылыми-көпшілік және
публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, интервью, баспасөз
парағы) бойынша салыстырмалы (жанры, құрылымы, тілдік құралдары,
мақсатты аудиториясы) талдау жасау;
10.4.6.1 мәтін бойынша тілдік
бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем деңгейінде тыныс
белгілерін қолдана білу.
|
3
|
|
|
|
162-163-164
|
8-10.
Ермек
Өтетілеуұлы
|
10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы
деректі ақпаратты толық анықтап,негізгі ойға өз көзқарасын білдіру
және оны бағалау;
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
3
|
|
|
|
165-166
|
11-12. Ата
заң
|
10.4.3.1 шығармашылық жазба
жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді
қолданып жазу;
10.4.6.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, сөйлем
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.
|
2
|
|
|
|
167
|
13. Тоқсандық жиынтық
бақылау №4
|
10.1.3.1, 10.1.6.1, 10.3.1.1,
10.4.2.1, 10.5.2.2, 10.2.6.1.
|
1
|
|
|
|
168-169
|
14-15. Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
10.5.2.2 құрмалас сөйлемдердің
(аралас )жасалу жолдарын біуі, жазба жұмыстарында орынды
қолдану.
|
2
|
|
|
|
170
|
16. Қайталау
сабағы.
|
10.1.3.1 оқу-кәсіби,
қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған
сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну.
|
1
|
|
|