Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Геометрия
8-сынып
Түсінік хат
Ұзақ мерзімді жоспар ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы
№292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы
№668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік
оқу бағдарламалары, 2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының
жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың
ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру
ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың,
оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша
әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін
бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының
2013 жылғы 27 қыркүйектегі №400 бұйрығына өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2017
жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары
негізінде құрылған.
Оқыту мақсаты:«Геометрия» пәнінің
мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық
сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре
отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің
озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін
дамыту.
Оқытудың міндеттері:
Геометриялық фигуралар туралы түсінік. Геометриялық
фигуралардың өзара орналасуы. Метрикалық қатыстар. Векторлар және
түрлендірулербөлімдері бойынша математикалық білім, және дағдыларын
қалыптастыру мен дамытуға жағдай
жасау;
әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді
және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен
кеңістіктікформаларды оқып білуге мүмкіндік
беру;
есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін
математикалық модельдерді құруға және керісінше, шынайы процестерді
сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге
бағыттау;
өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша
білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да
теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және
практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың
қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау
мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу
үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс
және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен,
басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану
қабілетін дамыту;
өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік,
жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен
толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді
дамыту;
математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың
пайда болу тарихымен таныстыру;
қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін
қамтамасыз ету;
математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды (АКТ) қолдану дағдыларын
дамыту.
Оқу жүктемесінің көлемі:аптасына – 1
сағат, жылына – 34 сағат
БЖБ саны – 5
«Алгебра» пәні
бойынша күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
Алгебрапәні8сыныg
Аптасына2
сағатОқу
жылында68
сағат
№
Ауыспалы
тақырыптар
/бөлім
атаулары/
Сабақтардың
тақырыбы
Оқудың
мақсаттары
Сағат
саны
мерзімі
Ескерту
І тоқсан
17сағ
1
7-сыныптағы алгебра курсын
қайталау
1
2
1
3
1
4
8.1А Квадраттүбір
жәнеиррационалөрнек
Нақты сандар
8.1.1.1 иррационал және нақты
сандар ұғымдарын меңгеру;
1
5
1
6
Квадрат түбір
8.1.1.2 санның квадрат түбірі
және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын
ажырату;
8.1.2.1 арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін
қолдану;
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін
бағалау;
1
7
1
8
1
9
1
10
Құрамында квадрат түбірлері
бар өрнектерді түрлендіру
БЖБ
№1
8.1.2.3 көбейткішті квадрат
түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір
белгісінің астына алу;
8.1.2.4 бөлшек бөлімін
иррационалдықтан арылту;
8.1.2.5 құрамында түбір
таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді
орындау;
1
11
1
12
1
13
1
14
функциясы, оның
графигі және қасиеттері
8.4.1.1функциясының
қасиеттерін білу және оның графигін
салу
8.4.1.4 аргументтің берілген
мәндері бойыншафункцияның мәндерін табу және функцияның мәні
бойынша аргументтің мәнін
табу;
1
15
1
16
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
1
17
Квадрат түбірге есептер
шығару
1
ІІ тоқсан 15
сағ
18
8.2А Квадрат
теңдеулер
Квадрат теңдеу
8.2.2.1 квадрат теңдеудің
анықтамасын білу;
8.2.2.2 квадрат теңдеулердің
түрлерін ажырату;
1
19
1
20
Квадрат теңдеулерді
шешу
8.2.2.3 - квадрат теңдеулерді
шешу;
8.2.2.4 - Виет теоремасын
қолдану
1
21
1
22
1
23
1
24
1
25
Квадрат
үшмүше
БЖБ
№1
8.2.1.1 квадрат үшмүшенің
түбірі ұғымын меңгеру;
8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің
толық квадратын бөлу;
8.2.1.3 квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеу;
1
26
1
27
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз