Геометрия
8-сынып
Түсінік хат
Ұзақ мерзімді жоспар ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы
№292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы
№668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік
оқу бағдарламалары, 2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының
жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың
ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру
ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың,
оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша
әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін
бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының
2013 жылғы 27 қыркүйектегі №400 бұйрығына өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2017
жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары
негізінде құрылған.
Оқыту мақсаты: «Геометрия» пәнінің
мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық
сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре
отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің
озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін
дамыту.
Оқытудың міндеттері:
-
Геометриялық фигуралар туралы түсінік. Геометриялық
фигуралардың өзара орналасуы. Метрикалық қатыстар. Векторлар және
түрлендірулербөлімдері бойынша математикалық білім, және дағдыларын
қалыптастыру мен дамытуға жағдай
жасау;
-
әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді
және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен
кеңістіктікформаларды оқып білуге мүмкіндік
беру;
-
есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін
математикалық модельдерді құруға және керісінше, шынайы процестерді
сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге
бағыттау;
-
өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша
білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да
теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және
практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың
қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
-
практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау
мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу
үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
-
коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс
және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен,
басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану
қабілетін дамыту;
-
өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік,
жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен
толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді
дамыту;
-
математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың
пайда болу тарихымен таныстыру;
-
қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін
қамтамасыз ету;
-
математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды (АКТ) қолдану дағдыларын
дамыту.
Оқу жүктемесінің көлемі:
аптасына – 1
сағат, жылына – 34 сағат
БЖБ саны – 5
«Алгебра» пәні
бойынша күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
Алгебра пәні
8
сыныg
Аптасына
2
сағат Оқу
жылында 68
сағат
№
|
Ауыспалы
тақырыптар
/бөлім
атаулары/
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
Ескерту
|
І тоқсан
17сағ
|
1
|
7-сыныптағы алгебра курсын
қайталау
|
1
|
|
|
2
|
1
|
|
|
3
|
1
|
|
|
4
|
8.1А Квадрат түбір
және иррационал өрнек
|
Нақты сандар
|
8.1.1.1 иррационал және нақты
сандар ұғымдарын меңгеру;
|
1
|
|
|
5
|
1
|
|
|
6
|
Квадрат түбір
|
8.1.1.2 санның квадрат түбірі
және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын
ажырату;
8.1.2.1 арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін
қолдану;
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін
бағалау;
|
1
|
|
|
7
|
1
|
|
|
8
|
1
|
|
|
9
|
1
|
|
|
10
|
Құрамында квадрат түбірлері
бар өрнектерді түрлендіру
БЖБ
№1
|
8.1.2.3 көбейткішті квадрат
түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір
белгісінің астына алу;
8.1.2.4 бөлшек бөлімін
иррационалдықтан арылту;
8.1.2.5 құрамында түбір
таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді
орындау;
|
1
|
|
|
11
|
1
|
|
|
12
|
1
|
|
|
13
|
1
|
|
|
14
|
функциясы, оның
графигі және қасиеттері
|
8.4.1.1
функциясының
қасиеттерін білу және оның графигін
салу
8.4.1.4 аргументтің берілген
мәндері бойыншафункцияның мәндерін табу және функцияның мәні
бойынша аргументтің мәнін
табу;
|
1
|
|
|
15
|
1
|
|
|
16
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
17
|
Квадрат түбірге есептер
шығару
|
1
|
|
|
ІІ тоқсан 15
сағ
|
18
|
8.2А Квадрат
теңдеулер
|
Квадрат теңдеу
|
8.2.2.1 квадрат теңдеудің
анықтамасын білу;
8.2.2.2 квадрат теңдеулердің
түрлерін ажырату;
|
1
|
|
|
19
|
1
|
|
|
20
|
Квадрат теңдеулерді
шешу
|
8.2.2.3 - квадрат теңдеулерді
шешу;
8.2.2.4 - Виет теоремасын
қолдану
|
1
|
|
|
21
|
1
|
|
|
22
|
1
|
|
|
23
|
1
|
|
|
24
|
1
|
|
|
25
|
Квадрат
үшмүше
БЖБ
№1
|
8.2.1.1 квадрат үшмүшенің
түбірі ұғымын меңгеру;
8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің
толық квадратын бөлу;
8.2.1.3 квадрат үшмүшені
көбейткіштерге жіктеу;
|
1
|
|
|
26
|
1
|
|
|
27
|
|