МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КТП

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып КТП 2 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2024
285
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«БЕКІТЕМІН» «Келісемін»

мектеп директоры: Директорының ОІЖ орынбасары

_____________ А.Б.Дакешева ____________Қ.Т.Аталықова «___» ___________________ «____»____________________






Арнайы педагогтың жеке сабақтарының ІІ тоқсанға жасаған күнтізбелік-тақырыптық жоспары


1 сынып оқушылары_________________________________________________________________________




















Түсінік хат

Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 № 365 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығына сүйенді.

КТЖ әзірлеуде 2023-2024 оқу жылында Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты ескерілді.

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды жалпы білім беру ұйымына қосу мүмкіндіктері (түрлері) білім беру жүйесінің қолданыстағы нормативтік құжаттарымен бекітілген. Қазақстан Республикасы үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 қаулысымен бекітілген жалпы білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) қызметінің үлгілі қағидаларының18-тармағына бекітілген. Ата-аналарының немесе өзгеде заңды өкілдердің мүдделерін ескере отырып, жергілікті білім беру басқару органдарымен келісім бойынша білім беру ұйымдарына ерекше білім алуды қажет ететін, оның ішінде оқу бағдарламасын меңгеруде қиналатын (үлгерімі төмен) оқушылар мен қалыпты оқушылардың бірлесіп оқытылуы тиіс. Инклюзивтік және арнайы сыныптардағы даму мүмкінділігі шектеулі барлық білім алушыларға арналған түзету сабақтарын арнайы педагогтар (олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, логопед) жүзеге асырады. Жалпы сыныпта отыратын ЕББҚ оқушылар бейімделген жалпы білім немесе жеке оқу бағдарламалар бойынша білім алады.

Сабақ оқу бағдарламаларын меңгеруде қиындықтарды бар оқушылар үшін жалпы дамытушы және пәндік бағыттылық сынды білімдегі кемшіліктердің орнын толтыру бойынша жеке және топтық түзету сабақтар ұйымдастырылады.

Сабақ жалпы мектептің «Әліппе», «Математика», қажет болған жағдайда « Дүниетану», «Әдебиеттік оқу» пәндеріне сүйене отырып күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрылады.

Сабақтың мақсаты жалпы оқушылардың деңгейін арттыру, алдыңғы оқыту мен дамудағы кемшіліктердің орын толтыру, жеткіліксіз меңгерілген оқу білігі мен дағдыларын қалыптастыру бойынша жеке жұмыс жасау, жаңа оқу материалдарын қабылдауға мақсатты бағытталған дайындық болып табылады. Бір оқушымен жүргізілетін сабақтың ұзақтылығы 45, сабаққа қажеттілігіне қарай аптасына 2 келеді.

     1-сынып, IІ-тоқсан

Барлығы: 16 сағат, аптасына: 2 сағат.





Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыптары

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

1

Әліппе/ Математика


45 минут

Сөз.Жол бағытындағы ерекше белгілер.

7 саны және цифры

1.1.4.4 Көмекші құралдар(тірек сызба,сюжетті суреттер)арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндауды, сөйлеу,сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастақы тілдік ұғымдарды түсінуге үйрету.

1.1.1.2 Бір таңбалы сандарды оқу, жазу, және салыстыру.

Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау.

2


2

Математика/ Әліппе


45 минут

Қаншаға артық? Қаншаға кем?

Буын Хайуанаттар әлемінде

1.5.2.2Бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады; сандарды салыстыру кезінде қолдана тын ұғымдарды; сандардың қосындысы мен айырма сын анықтау; «+», «-», «=», «≤», « ≥» таңбаларын қолданады

1.1.9.3Сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын тануды, дәптер бетінде берілген суреттерді бояуды, әріп элементтерін, үзік сызықтарды бастырып жүргізуді үйрету.

2


3

Әліппе/ Әліппе


45 минут

Буын Төрт түлігім-байлығым.

Дыбыс Ауылдағы дыбыстар

1.3.8.1 Сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын тануды, дәптер бетінде берілген суреттерді бояуды, әріп элементтерін, үзік сызықтарды бастырып жүргізуді үйрету.

1.2.9.1 Сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын тануды, дәптер бетінде берілген суреттерді бояуды, әріп элементтерін, үзік сызықтарды бастырып жүргізуді үйрету.

2


4

Әліппе/ Математика

45 минут



1. Дыбыс.Сөз Дыбыстар әлемінде/

2. Заттардың қандай айырмашылығы бар?

1.1.4.1 Жыл мезгілдеріне сөйлем құрастыруды үйрету.

1.4.1.2 Заттардың пішінін, түсін, өлшемін атауды және ажыратуды үйрету.




4


5

Әліппе/ Математика


45 минут

Сөз.Жол бағытындағы ерекше белгілер.

7 саны және цифры

1.1.4.4 Көмекші құралдар(тірек сызба,сюжетті суреттер)арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндауды, сөйлеу,сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастақы тілдік ұғымдарды түсінуге үйрету.

1.1.1.2 Бір таңбалы сандарды оқу, жазу, және салыстыру.

Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау. (Қайталау сабағы)

2



Арнайы педагог:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!