«Қазақ тілі» мен «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік жоспарын жасауда басшылыққа алынған құжаттар :
Мемлекеттік білім стандарты
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі –МЖМБС) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы; 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Үлгілік оқу жоспары
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365; 30.09.2022 ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Үлгілік оқу бағдарламасы
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Әдістемелік нұсқау хат Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылды (2023 жылғы 25 суәірдегі № 3 хаттама) «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023. – 107 б.
Оқу-әдістемелік кешен
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 ж. №68 бұйрығымен енгізілген өзгерістеріме
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Қазақ тілі пәні « 11» сыныбы; Барлығы: 68 сағат,аптасына: 2 сағат
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
|
1-тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
1. |
I бөлім. Қазақстан бейнесі. қазақстанның өткені мен келешегі. шешендік сөздер |
Ұлы даланың рухани құндылықтары |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; |
1 |
02.09.2025 |
|
||
|
2 |
Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.2.7.1 - БАҚ энциклопедиялық, ғылыми көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйек сөз келтіру жолдарын білу; |
1 |
04.09.2025 |
|
|||
|
3 |
Егемендік-елдіктің белгісі |
11.2.5.1 –мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; 11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; |
1 |
09.09.2025 |
|
|||
|
4 |
Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың ат әбзелдері |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
12.09.2025 |
|
|||
|
5 |
Қазақстан-алма мен қызғалдақтың Отаны |
11.3.7.1-жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат,идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
16.09.2025 |
|
|||
|
6 |
Ұлы даладағы ежелгі металлургия |
11.1.5.1- мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыдан бағалау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
18.09.2025 |
|
|||
|
7 |
|
Шешендік өнер тарихы БЖБ№1(диктант) |
11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); 11.4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
23.09.2025 |
|
||
|
8 |
II бөлім. Жастар мәдениеті және мәселесі. шешендік сөздер |
Тіршіліктің негізі-саламатты болашақ |
11.3.5.1-оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру; |
1 |
25.09.2025 |
|
||
|
9 |
Жастар және ұлттық мәдениет |
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
30.09.2025 |
|
|||
|
10 |
Мамандықты дұрыс таңдау- болашағыңның кепілі |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.6.1-әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең,әңгіме,естелік,шығарма) ұсына білу; |
1 |
02.10.2025 |
|
|||
|
11 |
Ғаламтор және жастар |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; |
1 |
07.10.2025 |
|
|||
|
12 |
Жаңашыл жастар-ел болашағы |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11. 4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
09.10.2025 |
|
|||
|
13 |
Жақсы кітап-жан азығы БЖБ №2 |
11. 4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; 11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; |
1 |
14.10.2025 |
|
|||
|
14 |
Шешендік-жалпыадамзаттық құндылық |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11.3.3.3-тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыра білу, салыстыру; |
1 |
16.10.2025 |
|
|||
|
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-1 |
I тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
21.10.2025 |
|
|||
|
16 |
Шешеннің көпшілік алдында өзін ұстау мәдениеті |
11.3.6.1-әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең,әңгіме,естелік,шығарма) ұсына білу; |
1 |
23.10.2025 |
|
|||
|
2-тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
17 |
III бөлім. Қазіргі қоғам.Миграция. зияткерлік миграция. Шешендік сөздер |
Миграция туралы түсінік |
11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау; 11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
04.11.2025 |
|
||
|
18 |
Зияткерлік миграция |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
06.11.2025 |
|
|||
|
19 |
Шетелдерде қазақ диаспорасының қалыптасуы |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
11.11.2025 |
|
|||
|
20 |
Халықаралық миграция. |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
13.11.2025 |
|
|||
|
21 |
Қазақстан-еңбек минранты көп елдің бірі |
11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
18.11.2025 |
|
|||
|
22 |
Шешендік толғау |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
20.11.2025 |
|
|||
|
23 |
|
Шешендік дау БЖБ№1(диктант) |
11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
25.11.2025 |
|
||
|
24 |
IV бөлім. Әлемді өзгерткен өнертабыстар. Шешендік сөздер |
ЭКСПО-2017. «Нұр әлем» павильоны – жел күші |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
27.11.2025 |
|
||
|
25 |
Никола Тесла. Электр энергиясы |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
02.12.2025 |
|
|||
|
26 |
Киіз үйдің сыры. Ақылды үй |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі ренцензия құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
04.12.2025 |
|
|||
|
27 |
Ұшатын автокөлік БЖБ№2 |
11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру; 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
09.12.2025 |
|
|||
|
28 |
Адамзатқа қауіп төндіретін өнертабыстар |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
11.12.2025 |
|
|||
|
29 |
Ғарышты игеру.
|
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
18.12.2025 №210 от 02.02.25ж |
|
|||
|
30 |
Мақсат - жетістік желкені |
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
№210 от 02.02.25ж |
|
|||
|
31 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-2 |
II тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
23.12.2025 |
|
|||
|
32 |
Тура биде туған жоқ |
11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру, дерек пен көзқарасты ажырата білу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала жазу; |
1 |
25.12.2025 |
|
|||
|
3 –тоқсан 21 сағат |
||||||||
|
33 |
V бөлім. Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика. Шешендік сөздер. |
Көгершін – бейбітшілік құсы |
11.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені, автор позициясын (қоғамдық-саяси, ғылыми) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
||
|
34 |
Бейбітшілік-ұранымыз, туған жер- тұғырымыз |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу;
|
1 |
|
|
|||
|
35 |
Бірлік пен бейбітшілік – біздің ортақ мүддеміз |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.2.5.1 –мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; |
1 |
|
|
|||
|
36 |
Ел қорғау – азаматтық парыз |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
|||
|
37 |
Қазақстан қарулы күштері – мемлекет қауіпсіздігінің кепілі |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
|||
|
38 |
Экономика – біздің өмірімізде |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
|||
|
39 |
Шешендік шеберлік БЖБ №1(диктант) |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
|||
|
40 |
VI бөлім. Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. |
«Алтын адам» - ұлы даланың тарихи жәдігері |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
|
|
||
|
41 |
Жылқыға жүген салған жер |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.4.1 – әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
42 |
Көне тарихтың куәсі болған құнды жәдігер – Қожа Ахмет Ясауи кесенесі |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
43 |
«Қазақстанның киелі жерлері» картасы |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; |
1 |
|
|
|||
|
44 |
«Ұлы даланың жеті қыры. Архив-2025» бағдарламасы |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; 11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; |
1 |
|
|
|||
|
45 |
Өлке тарихынан сыр шертетін ескерткіштер |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
46 |
Мұхтар Әуезов – көркемсөздің хас шебері |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; |
1 |
|
|
|||
|
47 |
VII бөлім. Тағиғат және экология. Шешендік сөздер. |
Табиғат - тіршілік көзі |
11.1.1.1 – мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
1 |
|
|
||
|
48 |
Табиғатты аялау – халық даналығында БЖБ №2 |
11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
49 |
«Жасыл ел»бағдарламасы |
11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау;
|
1 |
|
|
|||
|
50 |
Экология және табиғатты қорғау. Қоқыс – ғасыр мәселесі |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
|
|
|||
|
51 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-3 |
3 тоқсанның оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|||
|
52 |
Шешендік – ақылмен билеу өнері-1 |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып); 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
53 |
|
Шешендік – ақылмен билеу өнері-2 |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып); |
1 |
|
|
||
|
4- тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
54 |
VIII бөлім. Жаңа әлемдегі театр мен кинематография. Шешендік сөздер. |
Театр – мәдениет ордасы |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; |
1 |
|
|
||
|
55 |
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
56 |
Қазақ бұлбұлы – «Күләш» телехикаясында |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
57 |
Алматыдағы «Алатау» дәстүрлі өнер театры |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
58 |
«Жау жүрек мың бала» - азаттықтың айнасы |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
59 |
«Балуан Шолақ» фильмі немесе қазақтың «бұлшық еті» туралы туынды |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
60 |
Қазақ киносы – қазақ тарихы |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
61 |
Шешендік сөздердің тәрбиелік мәні БЖБ №1(диктант) |
11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
|||
|
62 |
IX бөлім. еңбек нарығы және сұраныс. Шешендік сөздер. |
Еңбек – адамның тіршілік әрекетінің негізі |
11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
||
|
63 |
|
Еңбек нарығы және оның әлеуметтік мәселелері |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
||
|
64 |
|
Еңбек нарығындағы жұмыс күші. Сұраныс факторлары |
11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; 11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; |
1 |
|
|
||
|
65 |
|
Жұмыссыздық пен инфляция – экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі БЖБ №2 |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.2.7.1 - БАҚ энциклопедиялық, ғылыми көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйек сөз келтіру жолдарын білу; |
1 |
|
|
||
|
66 |
|
Кәсіпкерлік – ерекше экономикалық құбылыс |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); |
1 |
|
|
||
|
67 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау-4 |
IV тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
||
|
68 |
|
Табысты адамдар – табысты ел |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
|
|
||
|
69 |
|
Шешендік сөздердің маңызы |
11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТП 11-сынып ҚГБ қазақ тілі
КТП 11-сынып ҚГБ қазақ тілі
«Қазақ тілі» мен «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік жоспарын жасауда басшылыққа алынған құжаттар :
Мемлекеттік білім стандарты
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі –МЖМБС) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы; 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Үлгілік оқу жоспары
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 8.11.2012 ж. № 500 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365; 30.09.2022 ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Үлгілік оқу бағдарламасы
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
Әдістемелік нұсқау хат Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылды (2023 жылғы 25 суәірдегі № 3 хаттама) «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023. – 107 б.
Оқу-әдістемелік кешен
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 ж. №68 бұйрығымен енгізілген өзгерістеріме
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Қазақ тілі пәні « 11» сыныбы; Барлығы: 68 сағат,аптасына: 2 сағат
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
|
1-тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
1. |
I бөлім. Қазақстан бейнесі. қазақстанның өткені мен келешегі. шешендік сөздер |
Ұлы даланың рухани құндылықтары |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; |
1 |
02.09.2025 |
|
||
|
2 |
Қазақстан аумағындағы Ұлы Жібек жолы |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.2.7.1 - БАҚ энциклопедиялық, ғылыми көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйек сөз келтіру жолдарын білу; |
1 |
04.09.2025 |
|
|||
|
3 |
Егемендік-елдіктің белгісі |
11.2.5.1 –мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; 11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; |
1 |
09.09.2025 |
|
|||
|
4 |
Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың ат әбзелдері |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
12.09.2025 |
|
|||
|
5 |
Қазақстан-алма мен қызғалдақтың Отаны |
11.3.7.1-жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат,идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
16.09.2025 |
|
|||
|
6 |
Ұлы даладағы ежелгі металлургия |
11.1.5.1- мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыдан бағалау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
18.09.2025 |
|
|||
|
7 |
|
Шешендік өнер тарихы БЖБ№1(диктант) |
11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); 11.4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
23.09.2025 |
|
||
|
8 |
II бөлім. Жастар мәдениеті және мәселесі. шешендік сөздер |
Тіршіліктің негізі-саламатты болашақ |
11.3.5.1-оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру; |
1 |
25.09.2025 |
|
||
|
9 |
Жастар және ұлттық мәдениет |
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
30.09.2025 |
|
|||
|
10 |
Мамандықты дұрыс таңдау- болашағыңның кепілі |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.6.1-әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең,әңгіме,естелік,шығарма) ұсына білу; |
1 |
02.10.2025 |
|
|||
|
11 |
Ғаламтор және жастар |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; |
1 |
07.10.2025 |
|
|||
|
12 |
Жаңашыл жастар-ел болашағы |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11. 4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
09.10.2025 |
|
|||
|
13 |
Жақсы кітап-жан азығы БЖБ №2 |
11. 4.1.1-мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; 11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; |
1 |
14.10.2025 |
|
|||
|
14 |
Шешендік-жалпыадамзаттық құндылық |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 11.3.3.3-тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыра білу, салыстыру; |
1 |
16.10.2025 |
|
|||
|
15 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-1 |
I тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
21.10.2025 |
|
|||
|
16 |
Шешеннің көпшілік алдында өзін ұстау мәдениеті |
11.3.6.1-әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең,әңгіме,естелік,шығарма) ұсына білу; |
1 |
23.10.2025 |
|
|||
|
2-тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
17 |
III бөлім. Қазіргі қоғам.Миграция. зияткерлік миграция. Шешендік сөздер |
Миграция туралы түсінік |
11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау; 11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
04.11.2025 |
|
||
|
18 |
Зияткерлік миграция |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
06.11.2025 |
|
|||
|
19 |
Шетелдерде қазақ диаспорасының қалыптасуы |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
11.11.2025 |
|
|||
|
20 |
Халықаралық миграция. |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
13.11.2025 |
|
|||
|
21 |
Қазақстан-еңбек минранты көп елдің бірі |
11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
18.11.2025 |
|
|||
|
22 |
Шешендік толғау |
11.2.2.1 - таза ғылыми стилді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
20.11.2025 |
|
|||
|
23 |
|
Шешендік дау БЖБ№1(диктант) |
11.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
25.11.2025 |
|
||
|
24 |
IV бөлім. Әлемді өзгерткен өнертабыстар. Шешендік сөздер |
ЭКСПО-2017. «Нұр әлем» павильоны – жел күші |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
27.11.2025 |
|
||
|
25 |
Никола Тесла. Электр энергиясы |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
02.12.2025 |
|
|||
|
26 |
Киіз үйдің сыры. Ақылды үй |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі ренцензия құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
04.12.2025 |
|
|||
|
27 |
Ұшатын автокөлік БЖБ№2 |
11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру; 11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
1 |
09.12.2025 |
|
|||
|
28 |
Адамзатқа қауіп төндіретін өнертабыстар |
11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
11.12.2025 |
|
|||
|
29 |
Ғарышты игеру.
|
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
18.12.2025 №210 от 02.02.25ж |
|
|||
|
30 |
Мақсат - жетістік желкені |
11.2.4.1-әртүрлі стильдегі(ғылыми,ресми іс- қағаздар,публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын,автор көзқарасын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын,тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі интервью, мақаланың құрылымы мен ресімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
№210 от 02.02.25ж |
|
|||
|
31 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-2 |
II тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
23.12.2025 |
|
|||
|
32 |
Тура биде туған жоқ |
11.1.3.3 – тыңдалған мәтіндегі ақпартты ғаламдық (отандық) мәселелермен байланыстыру білу, салыстыру, дерек пен көзқарасты ажырата білу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала жазу; |
1 |
25.12.2025 |
|
|||
|
3 –тоқсан 21 сағат |
||||||||
|
33 |
V бөлім. Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика. Шешендік сөздер. |
Көгершін – бейбітшілік құсы |
11.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені, автор позициясын (қоғамдық-саяси, ғылыми) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
||
|
34 |
Бейбітшілік-ұранымыз, туған жер- тұғырымыз |
11.3.5.1- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын іріктеу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу;
|
1 |
|
|
|||
|
35 |
Бірлік пен бейбітшілік – біздің ортақ мүддеміз |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.2.5.1 –мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; |
1 |
|
|
|||
|
36 |
Ел қорғау – азаматтық парыз |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
|||
|
37 |
Қазақстан қарулы күштері – мемлекет қауіпсіздігінің кепілі |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
|||
|
38 |
Экономика – біздің өмірімізде |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
|||
|
39 |
Шешендік шеберлік БЖБ №1(диктант) |
11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; 11.4.3.1 – белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану: көркемдеу, айшықтау, дәлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық); |
1 |
|
|
|||
|
40 |
VI бөлім. Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. |
«Алтын адам» - ұлы даланың тарихи жәдігері |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; |
1 |
|
|
||
|
41 |
Жылқыға жүген салған жер |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.4.1 – әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
42 |
Көне тарихтың куәсі болған құнды жәдігер – Қожа Ахмет Ясауи кесенесі |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
43 |
«Қазақстанның киелі жерлері» картасы |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; |
1 |
|
|
|||
|
44 |
«Ұлы даланың жеті қыры. Архив-2025» бағдарламасы |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; 11.4.4.1 – мәтін нормаларын (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып) сақтап жазу; |
1 |
|
|
|||
|
45 |
Өлке тарихынан сыр шертетін ескерткіштер |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
1 |
|
|
|||
|
46 |
Мұхтар Әуезов – көркемсөздің хас шебері |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; |
1 |
|
|
|||
|
47 |
VII бөлім. Тағиғат және экология. Шешендік сөздер. |
Табиғат - тіршілік көзі |
11.1.1.1 – мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
1 |
|
|
||
|
48 |
Табиғатты аялау – халық даналығында БЖБ №2 |
11.3.6.1 – әртүрлі тақырып көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
49 |
«Жасыл ел»бағдарламасы |
11.3.3.1 – мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдау жазу, өзіндік тұжырым жасау;
|
1 |
|
|
|||
|
50 |
Экология және табиғатты қорғау. Қоқыс – ғасыр мәселесі |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
|
|
|||
|
51 |
Тоқсандық жиынтық бағалау-3 |
3 тоқсанның оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
|||
|
52 |
Шешендік – ақылмен билеу өнері-1 |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып); 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
53 |
|
Шешендік – ақылмен билеу өнері-2 |
11.4.4.1 – мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып); |
1 |
|
|
||
|
4- тоқсан 16 сағат |
||||||||
|
54 |
VIII бөлім. Жаңа әлемдегі театр мен кинематография. Шешендік сөздер. |
Театр – мәдениет ордасы |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; |
1 |
|
|
||
|
55 |
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
56 |
Қазақ бұлбұлы – «Күләш» телехикаясында |
11.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
57 |
Алматыдағы «Алатау» дәстүрлі өнер театры |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
58 |
«Жау жүрек мың бала» - азаттықтың айнасы |
11.1.2.1-мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.2.6.1 – белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын жүйелі қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
59 |
«Балуан Шолақ» фильмі немесе қазақтың «бұлшық еті» туралы туынды |
11.3.2.1 – таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация, рецензия жазу; 11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; |
1 |
|
|
|||
|
60 |
Қазақ киносы – қазақ тарихы |
11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; |
1 |
|
|
|||
|
61 |
Шешендік сөздердің тәрбиелік мәні БЖБ №1(диктант) |
11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
|||
|
62 |
IX бөлім. еңбек нарығы және сұраныс. Шешендік сөздер. |
Еңбек – адамның тіршілік әрекетінің негізі |
11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
||
|
63 |
|
Еңбек нарығы және оның әлеуметтік мәселелері |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.3.4.1- қажетті ақпараттарды орынды қолданып,көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументті эссе); |
1 |
|
|
||
|
64 |
|
Еңбек нарығындағы жұмыс күші. Сұраныс факторлары |
11.4.5.1 – мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; 11.1.5.1 – мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; |
1 |
|
|
||
|
65 |
|
Жұмыссыздық пен инфляция – экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі БЖБ №2 |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.2.7.1 - БАҚ энциклопедиялық, ғылыми көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау, дәйек сөз келтіру жолдарын білу; |
1 |
|
|
||
|
66 |
|
Кәсіпкерлік – ерекше экономикалық құбылыс |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; 11.3.1.1 – жоспар түрлерін құру (күрделі, тезистік, тірек-сызба түріндегі жоспар); |
1 |
|
|
||
|
67 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау-4 |
IV тоқсан оқу мақсаттары негізінде |
1 |
|
|
||
|
68 |
|
Табысты адамдар – табысты ел |
11.2.1.1 – әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдісті анықтау; |
1 |
|
|
||
|
69 |
|
Шешендік сөздердің маңызы |
11.3.7.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау; 11.2.3.1 – таза ғылыми стильдегі мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
1 |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













