Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 2-сынып Т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді жоспар
2 - сынып
Жылдық жүктеме сағаты-102 аптасына 3 сағат
Ортақ тақырып |
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
||||||||
|
|
|
|||||||||||||
1 тоқсан – 24 сағат |
|
||||||||||||||
1. Өзім туралы |
1 |
ӨзӨзім туралы |
2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату 2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
2 |
Менің үйім |
2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
3 |
Менің бөлмем |
2.3.1.1шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып), рөлге бөліп оқу 2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау |
1 |
|
|
|
||||||||
|
4 |
Менің күн тәртібім |
2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау 2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың |
1 |
|
|
|
||||||||
|
5 |
Менің ас мәзірім |
2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру 2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау 2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
6 |
Менің киімдерім |
2.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
1 |
|
|
|
||||||||
|
7 |
Қандай киім киеміз? |
2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату 2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
8 |
Менің сүйікті ісім-кітап оқу |
2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру 2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау |
1 |
|
|
|
||||||||
|
9 |
Үйірмеге шақырамын. |
2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату 2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу |
1 |
|
|
|
||||||||
|
10 |
Менің сүйікті үйірмем |
2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу |
1 |
|
|
|
||||||||
|
11 |
Менің демалыс күнім |
2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
1 |
|
|
|
||||||||
|
12 |
Менің туған күнім |
2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем) |
1 |
|
|
|
||||||||
|
13 |
Сен не үйрендің? |
2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру 2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау |
1 |
|
|
|
||||||||
|
14 |
Уақыт кестесі. БЖБ №1 |
2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
2. Менің отбасым және достарым |
15 |
Менің отбасым. |
2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
||||||||
|
16 |
Отбасы мүшелері |
2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау |
1 |
|
|
|
||||||||
|
17 |
Менің атам мен әжем |
2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
18 |
Менің әкем. |
2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
19 |
Менің анам. |
2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем) |
1 |
|
|
|
||||||||
|
20 |
Менің әпкем. БЖБ №2 |
2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
||||||||
|
21 |
Өнерлі отбасы |
2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау 2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
22 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №1. |
2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/ сызбалар таңдау/сипаттау 2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру 2.4.2.1 оқыған/ аудио /бейнематериалдың мазмұны бойынша жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу 2.4.3.1 мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану 2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану 2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
23 |
Қамқорлық. Менің досым. |
2.3.2.1 – шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.4.2.1 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
1 |
|
|
|
||||||||
|
24 |
Сыйлық жасаймын Менің ең жақын досым |
2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын Түсіну 2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
2 тоқсан – 24 сағат |
|
|
|
|
||||||||
|
1 |
Отбасым және достарым |
2.2.4.1 суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
|
|
|
||||||||
|
2 |
Сен не үйрендің? |
2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
1 |
|
|
|
||||||||
3. Менің мектебім |
3 |
Менің мектебім. |
2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|
|
|||||||
|
4 |
Біздің сыныпта |
2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||||||
|
5 |
Оқу құралда- ры. |
2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.4.3.1 - мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану |
1 |
|
|
|
|
|||||||
|
6 |
Мектеп тегі сүйікті орным. |
2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
1 |
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |