Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді жоспар

    2 - сынып

    Жылдық жүктеме сағаты-102 аптасына 3 сағат


    Ортақ тақырып

    р/с

    Сабақтың

    тақырыбы

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту





    1 тоқсан – 24 сағат


    1. Өзім туралы



    1

    ӨзӨзім туралы

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    2

    Менің үйім

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    3

    Менің бөлмем

    2.3.1.1шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып), рөлге бөліп оқу

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    4

    Менің күн тәртібім

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың

    1





    5

    Менің ас мәзірім

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    1





    6

    Менің киімдерім

    2.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    1





    7

    Қандай киім киеміз?

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    8

    Менің сүйікті ісім-кітап оқу

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    9

    Үйірмеге шақырамын.

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу

    1





    10

    Менің сүйікті үйірмем

    2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу

    1








    11

    Менің демалыс күнім

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату


    1





    12

    Менің туған күнім

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

    1





    13

    Сен не үйрендің?

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    14

    Уақыт кестесі.

    БЖБ №1

    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1




    2. Менің отбасым және

    достарым

    15

    Менің отбасым.

    2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    1





    16

    Отбасы мүшелері

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    17

    Менің атам мен әжем

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    18

    Менің әкем.

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    19

    Менің анам.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

    1





    20

    Менің әпкем. БЖБ №2

    2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    1





    21

    Өнерлі отбасы

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    1





    22

    Тоқсандық жиынтық бағалау №1.

    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/ сызбалар таңдау/сипаттау

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру

    2.4.2.1 оқыған/ аудио /бейнематериалдың мазмұны бойынша жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

    2.4.3.1 мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1





    23

    Қамқорлық. Менің досым.


    2.3.2.1 – шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    2.4.2.1 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

    1





    24

    Сыйлық жасаймын

    Менің ең жақын досым

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын

    Түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1







    2 тоқсан – 24 сағат






    1

    Отбасым және достарым

    2.2.4.1 суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау






    2

    Сен не үйрендің?


    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1




    3. Менің мектебім

    3

    Менің мектебім.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    1






    4

    Біздің сыныпта

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1






    5

    Оқу құралда-

    ры.

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.4.3.1 - мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

    1






    6

    Мектеп

    тегі сүйікті орным.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну


    1



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тусупова Жангуль Аманбековна
    30 Қаңтар 2024
    1218
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТП 2-сынып Т2

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТП 2-сынып Т2

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Календарный план 2023-2024 оқу жылы 2-сынып Қазақ тілі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі пәнінен орта мерзімді жоспар

    2 - сынып

    Жылдық жүктеме сағаты-102 аптасына 3 сағат


    Ортақ тақырып

    р/с

    Сабақтың

    тақырыбы

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту





    1 тоқсан – 24 сағат


    1. Өзім туралы



    1

    ӨзӨзім туралы

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    2

    Менің үйім

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    3

    Менің бөлмем

    2.3.1.1шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып), рөлге бөліп оқу

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    4

    Менің күн тәртібім

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың

    1





    5

    Менің ас мәзірім

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    1





    6

    Менің киімдерім

    2.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    1





    7

    Қандай киім киеміз?

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    8

    Менің сүйікті ісім-кітап оқу

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    9

    Үйірмеге шақырамын.

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату

    2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу

    1





    10

    Менің сүйікті үйірмем

    2.2.6.1 - ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу

    1








    11

    Менің демалыс күнім

    2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және иннтонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату


    1





    12

    Менің туған күнім

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

    1





    13

    Сен не үйрендің?

    2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/ постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? Не істеді? құрастыру және оған жауап беру

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    14

    Уақыт кестесі.

    БЖБ №1

    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1




    2. Менің отбасым және

    достарым

    15

    Менің отбасым.

    2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    1





    16

    Отбасы мүшелері

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    1





    17

    Менің атам мен әжем

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    18

    Менің әкем.

    2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1





    19

    Менің анам.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

    1





    20

    Менің әпкем. БЖБ №2

    2.3.2.1шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастыралған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    1





    21

    Өнерлі отбасы

    2.4.1.1 – заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау

    2.5.1.1 мұғалімнің қолдаумен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    1





    22

    Тоқсандық жиынтық бағалау №1.

    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/ сызбалар таңдау/сипаттау

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.3.4.1 мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру

    2.4.2.1 оқыған/ аудио /бейнематериалдың мазмұны бойынша жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

    2.4.3.1 мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1





    23

    Қамқорлық. Менің досым.


    2.3.2.1 – шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

    2.4.2.1 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

    1





    24

    Сыйлық жасаймын

    Менің ең жақын досым

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын

    Түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1







    2 тоқсан – 24 сағат






    1

    Отбасым және достарым

    2.2.4.1 суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау






    2

    Сен не үйрендің?


    2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

    1




    3. Менің мектебім

    3

    Менің мектебім.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

    1






    4

    Біздің сыныпта

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану

    1






    5

    Оқу құралда-

    ры.

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жаңа сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.4.3.1 - мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

    1






    6

    Мектеп

    тегі сүйікті орным.

    2.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну


    1



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 2 сынып
    30.01.2024
    1218
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тусупова Жангуль Аманбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации