Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 2-сынып Т2. Алматы «Атамұра» 2022 жыл.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
олл
ТАҚЫРЫПТЫҚ –КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
Сынып: 2 Пән: Қазақ тілі (Т2) Барлығы – 102 сағат, Аптасына– 3 сағат, 34 апта
Оқулық авторлары: Қайырбекова А.И., Нукебаева Б.С., Мухамеджанова А.К. Алматы «Атамұра» 2022 жыл.
№ р/с |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері(тарауы) |
Сабақтың тақырыптары |
Оку мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
І тоқсан 25 сағат |
|
|
|||||||
|
Өзім туралы |
Өзім туралы |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.2.1 - сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем). |
1 |
02.09
|
|
|
|
|
|
Менің үйім |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
05.09 |
|
|
|
||
|
Менің бөлмем Кіріс бақылау жұмысы. |
2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. |
1 |
06.09 |
|
|
|
||
|
Менің күн тәртібім |
2.5.1.1 - мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану. 2.4.1.1 - тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолданып, постер/мәтін құрастыру. |
1 |
09.09 |
|
|
|
||
|
Менің ас мәзірім. Көшіріп жазу. |
2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
12.09 |
|
|
|
||
|
Менің киімдерім |
2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтарқұрастыру және оған жауап беру. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
13.09 |
|
|
|
||
|
Қандай киім киеміз? |
2.2.2.1 - сюжетті сурет негізінде өз ойын айту 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру |
1 |
16.09 |
|
|
|
||
|
Менің сүйікті ісім - кітап оқу |
2.4.1.1 - суреттегі бейнені сөздермен сәйкестендіре отырып, берілген суретті сөздермен жазу. 2.2.4.1 - суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау. |
1 |
19.09 |
|
|
|
||
|
Үйірмеге шақырамын. Диктант. |
2.4.1.1 - заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып,берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
20.09 |
|
|
|
||
|
Менің сүйікті үйірмем |
2.3.1.1- мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. 2.5.1.1 - мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану. |
1 |
23.09 |
|
|
|
||
|
Менің демалыс күнім. |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация /суреттер/ сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. |
1 |
26.09 |
|
|
|
||
|
|
Менің туған күнім |
2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. 2.4.1.1 - заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу. |
1 |
27.09 |
|
|
|
|
|
|
Уақыт кестесі |
2.2.1.1- сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
30.09 |
|
|
|
|
|
|
Сен не үйрендің? БЖБ№1 |
2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
03.10 |
|
|
|
|
|
Менің отбасым және достарым |
Менің отбасым |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.5.1.1 - мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану. |
1 |
04.10 |
|
|
|
|
|
Отбасы мүшелері |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация /суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
07.10 |
|
|
|
||
|
Менің атам және әжем |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
10.10 |
|
|
|
||
|
Менің әкем |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.5.1.2-сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
11.10 |
|
|
|
||
|
Менің анам. Менің ағам |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.4.1.1 - заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып,берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу. 2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. 2.5.1.3 - сөйлеу барысында етістіктің шақтарын: бұйрық рай,болымсыз етістікті қолдану. |
1 |
14.10 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Менің әпкем БЖБ№2 |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.2.1 - сюжетті сурет негізінде өз ойын айту. |
1 |
17.10 |
|
|
|
||
|
Өнерлі отбасы Менің досым. |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
18.10 |
|
|
|
||
|
Қамқорлық. |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру. 2.1.5.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркестері бойынша мазмұнын болжау . |
1 |
21.10 |
|
|
|
||
|
|
ТЖБ№1 |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу.
|
1 |
24.10 |
|
|
|
|
24 |
|
Қайталау сабағы |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу.
|
1 |
25.10 |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан 22 сағат |
|
|
|
|
|
|
25 |
Менің отбасым және достарым |
Сыйлық жасаймын |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.4.1.1 - заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана. |
1 |
04.11 |
|
|
|
|
26 |
|
Менің ең жақын досым |
2.3.5.1 - мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу. 2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. |
1 |
07.11 |
|
|
|
|
27 |
|
Отбасым және достарым |
2.2.2.1 - сюжетті сурет негізінде өз ойын айту. 2.4.3.1 - мұғалімнің көмегімен жай сөйлемдердің соңында қойылатын тыныс белгілерін қолдану. |
1 |
08.11 |
|
|
|
|
28 |
|
Сен не үйрендің? |
|
1 |
11.11 |
|
|
|
|
Менің мектебім |
|
|
|||||||
29. |
|
Менің мектебім. Көшіріп жазу. |
2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқу. 2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. |
1 |
14.11 |
|
|
|
|
30 |
Біздің сыныпта |
2.1.5.1 - тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және сипаттау. 2.4.4.1 - бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу. |
1 |
15.11 |
|
|
|
||
31
|
Оқу құралдары |
2.1.2.1 - қүнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.5.2.2 - ә,ө,ү,ұ,і,ң,қ,ғ,һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу. |
1 |
18.11 |
|
|
|
||
32 5 |
Мектептегі сүйікті орным |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және сипаттау. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат, кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін (мен... ойлаймын, мен ...санаймын) айту. |
1 |
21.11 |
|
|
|
||
33 |
Үзілісте Диктант ( 15-20 сөз) |
2.1.5.1 - тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және сипаттау. 2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. |
1 |
22.11 |
|
|
|
||
34 |
Мектептегі өмір |
2.4.4.1 - бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу. 2.5.1.5 - сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрастыру. |
1 |
25.11 |
|
|
|
||
35 |
Мектебіме саяхат. |
2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. 2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. |
1 |
28.11 |
|
|
|
||
36 |
|
Еңбек |
2.1.2.1 - қүнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.5.1.6 - мұғалімнің көмегімен айтылу мақсатына қарай сөйлем түрлерін (хабарлы,сұраулы,лепті) ажырату. |
1 |
29.11 |
|
|
|
|
37 |
Қай пән ұнайды? |
2.1.2.1 - қүнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.3.3.1 - мәтіннің жанрын өлең, ертегі, жұмбақ, әңгіме ажырату. |
1 |
02.12 |
|
|
|
||
38 |
Сен не үйрендің? БЖБ№3 |
2.1.5.1 - тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну, сұрақтар қою және сипаттау. 2.3.5.1 - мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу. |
1 |
05.12 |
|
|
|
||
39 |
Менің Туған өлкем |
Менің Отаным |
2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану. 2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
1 |
06.12 |
|
|
|
|
40 |
Отанымның табиғаты |
2.1.5.1 - тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну,сұрақтар қою және сипаттау. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат, кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін (мен...ойлаймын, мен ...санаймын) айту. |
1 |
09.12 |
|
|
|
||
41 |
Отан отбасынан басталады |
2.1.2.1 - қүнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.4.4.1 - бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу. |
1 |
12.12 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
Еліміздің астанасы Еліміздің астанасы |
2.1.5.1 - тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну,сұрақтар қою және сипаттау. 2.5.1.5 - сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрастыру. 2.1.5.1 - тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну,сұрақтар қою және сипаттау.
|
2
|
13.12 19.12 |
|
|
|
||
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44
|
Қазақстан – бақыт мекені Көрікті қала БЖБ№4 |
2.1.2.1 - қүнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. |
1 |
20.12 |
|
|
|
||
45 |
Армысың, ауыл! Жайлауда |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.3.5.1 - мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу. |
1 |
23.12 |
|
|
|
||
46 |
ТЖБ №2 |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.5.1.1 - мұғалімнің көмегімен заттың атың/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану. |
1 |
26.12 |
|
|
|
||
47 |
Сен не үйрендің? |
2.3.5.1- мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу. 2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған/тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. |
1 |
27.12 |
|
|
|
||
ІІІ тоқсан 31 сағат |
|
|
|
|
|
||||
48 |
Дені саудың – жаны сау |
Денің сау болсын десең |
2.1.1.1- ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. |
1 |
09.01 |
|
|
|
|
49 |
|
Гигиена |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
10.01 |
|
|
|
|
50 |
|
Дәрігерде |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
13.01 |
|
|
|
|
51 |
|
Емханада. Көшіріп жазу. |
2.1.5.1 -тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін ( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту. |
1 |
16.01 |
|
|
|
|
52 |
|
Дәрігерлік кеңес |
2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын,мен...санаймын) айту. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
17.01 |
|
|
|
|
53 |
|
Дәруменнің пайдасы |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту. |
1 |
20.01 |
|
|
|
|
54 |
|
Дұрыс тамақтану |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
23.01 |
|
|
|
|
55 |
|
Спорт-денсаулық кепілі. Диктант. |
2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
24.01 |
|
|
|
|
56 |
|
Жаттығу жасайық! |
2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. 2.3.1.1 - мәтінді мәнерлеп және дауыстап оқу. |
1 |
27.01 |
|
|
|
|
57 |
|
Спортшы |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
30.01 |
|
|
|
|
58 |
|
Шынықсаң, шымыр боласың |
2.1.5.1 - тыңдау –көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
31.01 |
|
|
|
|
59 |
|
Мектеп спортзалында |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
03.02 |
|
|
|
|
60 |
|
Мен шыныққан баламын |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.3.1.1 - шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.
|
1 |
06.02 |
|
|
|
|
61 |
|
Пайдалы тағам. |
2.3.5.1 - мұғалімнің көмегімен сөздік,анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. 2.2.1.1 - өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану . |
1 |
07.02 |
|
|
|
|
62 |
|
Сен не үйрендің? БЖБ№5 |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.3.5.1 - мұғалімнің көмегімен сөздік,анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. |
1 |
10.02 |
|
|
|
|
63 |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. |
Киіз үй |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. |
1 |
13.02 |
|
|
|
|
64 |
|
Қонақ күту |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау.
|
1 |
14.02 |
|
|
|
|
65 |
|
Дастархан ажары - бауырсақ |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. |
1 |
17.02 |
|
|
|
|
66 |
|
Бата жақсы тілек |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.1.5.1- тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. |
1 |
20.02 |
|
|
|
|
67 |
|
Ұлттық ойындар |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату. |
1 |
21.02 |
|
|
|
|
68 |
|
Ұлттық дәстүрлер |
2.1.5.1 - тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.5.1.3 - сөйлеу барысында етістіктің шақтарын: бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану. |
1 |
24.02 |
|
|
|
|
69 |
|
Ұлттық баскиімдер. |
2.1.1.1 - ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау. 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
27.02 |
|
|
|
|
70 |
|
Ұлттық бұйымдар |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.4.2.1 - мұғалімнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу. |
1 |
28.02 |
|
|
|
|
71 |
|
Ұлт мұрасы -домбыра |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
03.03 |
|
|
|
|
72 |
|
Ұлттық мұражай |
2.2.3.1 -тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
06.03 |
|
|
|
|
73 |
|
Әже – тәрбие бастауы. |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
07.03 |
|
|
|
|
74 |
|
Ертегі- ұлттық мұра БЖБ№6 |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.3.4.1 - мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру . |
1 |
13.03 |
|
|
|
|
75 |
|
Ертегі- ұлттық мұра |
2.1.5.1 – тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. |
1 |
14.03 |
|
|
|
|
76 |
|
Балалар әлемінде. |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.1.5.1- тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. |
1 |
17.03 |
|
|
|
|
77 |
|
ТЖБ№3 |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту.
|
1 |
20.03 |
|
|
|
|
78 |
|
Сен не үйрендің? |
2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып,белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқаның түсіну. 2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту.
|
1 |
21.03 |
|
|
|
|
4-тоқсан 24 сағат |
|
|
|
|
|
||||
79 |
Қоршаған орта |
Құстар- біздің досымыз |
2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту. 2.5.1.2 - сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану. |
1 |
03.04 |
|
|
|
|
80 |
Құс ұясын бұзбайық! |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
1 |
04.04 |
|
|
|
||
81 |
Табиғатты қорғайық! |
2.2.6.1 - салыстыру негізінде ақпарат,кейіпкер,оқиға туралы қарапайым ой-пікірін( мен... ойлаймын, мен...санаймын) айту. 2.5.1.4 - мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу,сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 |
07.04 |
|
|
|
||
82 |
Таза аула Диктант (15-20 сөз) |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
1 |
10.04 |
|
|
|
||
83 |
Гүлдер |
2.5.1.4 - мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу,сұрау есімдіктерін) қолдану. 2.2.3.1 - тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
1 |
11.04 |
|
|
|
||
84 |
Еңбекқор құмырысқа |
2.1.2.1 - күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.2.3.1 – тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
1 |
14.04 |
|
|
|
||
85 |
Төлдер. Екі лақ |
2.3.5.1 - мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу 2.4.5.2 - сөзді буынға бөлу және мұғалімнің қолдауымен сөзді тасымалдап жазу |
2 |
17.04 |
|
|
|
||
86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 |
Құстар мен балықтар |
2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.5.1.4 - мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу,сұрау есімдіктерін) қолдану. |
1 |
21.04 |
|
|
|
||
88 |
Суды үнемдейік! |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану |
1 |
24.04 |
|
|
|
||
89 |
Сен не үйрендің? БЖБ№7 |
2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
25.04 |
|
|
|
||
90 |
Саяхат |
Саяхатты жоспарлайық |
2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
28.04 |
|
|
|
|
91 |
|
Табиғаттағы демалыс |
2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
01.05
|
|
|
|
|
92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 |
|
Саяжайда |
2.2.1.1 - сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. 2.3.2.1 - таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. |
1 |
02.05 |
|
|
|
|
94 |
|
Қазақстанның көрікті жерлері |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. |
1 |
05.05 |
|
|
|
|
95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
|
Алматы –әсем қала |
2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. 2.3.4.1 - мәтін мазмұнын мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар ( қандай? қай? қашан?) құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
08.05
|
|
|
|
|
97 |
|
«Медеу» мұзайдыны |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.3.4.1 - мәтін мазмұнын мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар ( қандай? қай? қашан?) құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
09.05 |
|
|
|
|
98 |
|
Ертегіге айналған Түркістан |
2.4.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. 2.3.4.1 - мәтін мазмұнын мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар ( қандай? қай? қашан?) құрастыру және оған жауап беру. |
1 |
12.05 |
|
|
|
|
99 |
|
Саған саяхат ұнай ма? БЖБ№8 |
2.4.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. 2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. |
1 |
15.05 |
|
|
|
|
100 |
|
Саған саяхат ұнай ма? |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.2.4.1 - оқиға желісін сақтай отырып,таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау. |
2 |
16.05 |
|
|
|
|
101 |
|
Сен не үйрендің? Нәтиже сабақ |
2.2.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер /суреттер/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру. 2.4.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. |
1 |
19.05 |
|
|
|
|
102 |
|
ТЖБ№4 |
2.1.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.3.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. |
1 |
22.05 |
|
|
|
|
103 |
|
Қайталау сабағы |
2.3.3.1 - тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекіліктер/суреттер/сызбалар орналастырып,сұрақтарға жауап беру. 2.5.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін анықтау. |
1 |
23.05 |
|
|
|