Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 4-сынып Қазақ тілі 2023-2024 оқу жылы ҮЙДЕ ОҚЫТУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ: Хаттама №1 28.08.2022 ж. ӘБ жетекшісі Мамасерикова Е.Р. ________________ |
КЕЛІСЕМІН: Оқу ісінің меңгерушісі: Крутикова Е.Д. _______________ |
БЕКІТЕМІН: «№127 ЖББМ» КММ директоры Адилова Г.С. ______________ |
ОРТАМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Мұғалім |
Рахимова Г.З. |
Облыс, қала, аудан |
Алматы қаласы, Әуезов ауданы |
Мектеп |
«№127 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
Пәні |
Қазақ тілі |
Сыныптар |
4 |
Оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
Жылдық сағат саны |
108 |
Апталық сағат саны |
3 |
ТҮСІНІК ХАТ
«Қазақ тілі» оқу пәні бойынша 4-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді жоспар
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында «Қазақ тілі» (1-4-сыныптар) міндетті оқу пәні ретінде оқытылады. Ұзақ мерзімді жоспар:
– республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарларына (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы №25 бұйрықтармен бекітілген);
– «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ-нің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу бағдарламасына (27.11.2020 жылы №496 бұйрықпен бекітілген өзгерістер мен толықтыруларына)
сәйкес құрастырылды.
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі 4-сыныпта қысқартылған оқу жүктемесі кестесіне сәйкес аптасына 3 сағат, оқу жылында 108 сағатты құрайды.
Оқу мақсаттары арқылы сөйлеу қызметінің төрт дағдысы (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырылады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігі бағаланады және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат беріледі, олардың жүйесі бірізді, оңайдан қиынға қарай, шиыршық принципі сақталады. Бағдарламада оқыту мақсаттары кодтық белгімен берілген. Кодтық белгідегі бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сан бөлім мен бөлімше ретін, төртінші сан оқыту мақсатының реттік нөмірін көрсетеді. Мысалы, 4.2.1.2 кодында: "4" – сынып, "2.1." – бөлім мен бөлімше, "2" – оқыту мақсатының реттік саны.
Жазба жұмыстарының түрлері мен нормалары:
сынып |
жазба жұмысының түрлері |
||
сөздік диктант |
диктант |
көшіріп жазу |
|
4 |
9-10 сөз |
30-40 сөз |
20-25 сөз |
«ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, оларға аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына өзгерістер енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2022 жылғы № 193 бұйрығының 4-тармағына сәйкес «Формативтік бағалау, оның ішінде үй жұмысын бағалау білім алушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мониторинг жүргізу және сабақта сараланған жұмысты одан әрі құру үшін жүргізіледі және педагогтің ұсыныстары арқылы жазбаша нысанда (дәптерлерде немесе күнделіктерде) немесе ауызша жүзеге асырылады. 2-11 (12) сынып білім алушыларының оқу жетістіктерін бағалау бір балдан 10 балға дейінгі шекте жүзеге асырылады. 9-тармағына сәйкес БЖБ өткізу нысаны (бақылау, практикалық немесе шығармашылық жұмыс, жоба, эссе, диктант, мазмұндама, шығарма, тестілеу және басқалар) мен сабағын және БЖБ орындау уақытын педагог өздігінен белгілейді. БЖБ үшін максималды балл 1-4 сыныптарда кемінде 7 және 15 балдан артық емес болуы керек.
4-сыныпта білім алушылардың білім, білік, дағдысына қойылатын талаптар CEFR-да көрсетілген А1 деңгейіне сәйкес.
«Қазақ тілі» пәні
4-сынып
Аптасына 3 сағат, оқу жылында 108 сағат
р № |
бөлім / ортақ тақырыптар |
сабақтың тақырыбы |
оқу мақсаттары |
сағат саны |
мерзімі |
ескерту |
І тоқсан – 26 сағат |
||||||
1 |
І. Менің отаным - Қазақстан (13 сағат) |
Қазақстанның қалалары |
Тыңдалым: 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру; 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын түсіну; 4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру 4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау Айтылым: 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану; 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру; 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау; 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту Оқылым: 4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу; 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну; 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру Жазылым: 4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/ жарнама /презентацияны сөйлемдермен толықтыру; 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу; 4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу Тілдік бағдар: 4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану; 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану; 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану; 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану; 4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру |
1 |
5.09 |
|
2 |
Бурабайдағы демалыс |
1 |
6.09 |
|
||
3 |
«Туған ел» көрмесі |
1 |
12.09 |
|
||
4 |
Мемлекеттік рәміздер |
1 |
13.09 |
|
||
5 |
Менің сапарым |
1 |
19.09 |
|
||
6 |
Менің ауылым |
1 |
20.09 |
|
||
7 |
Сүйікті қаламыз |
1 |
26.09 |
|
||
8 |
Шегарашы (бөлімаралық жиынтық бағалау) |
1 |
27.09 |
|
||
9 |
ІІ. Құндылықтар (13 сағат) |
Мейірімділік – асыл қасиет |
1 |
3.10 |
|
|
10 |
Еңбектің сыйы |
1 |
4.10 |
|
||
11 |
Әдепті бала |
1 |
10.10 |
|
||
12 |
Үлгілі оқушы |
1 |
11.10 |
|
||
13 |
Анамның тапсырмасы /Не жақсы? |
1 |
17.10 |
|
||
14 |
Жаман жолдас (бөлімаралық жиынтық бағалау) |
1 |
18.10 |
|
||
15 16 |
Тоқсандық жиынтық бағалау Өткен тақырыпты қайталау |
1 1 |
24.10 25.10 |
|
||
ІІ тоқсан – 23 сағат |
||||||
17 |
IІІ. Мәдени мұра (11 сағат) |
Қаладан келеміз |
Тыңдалым: 4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 2500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |