Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП 5-сынып Қазақ тілі 2023-2024 оқу жылы ҮЙДЕ ОҚЫТУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 5-сынып (Т2)
Барлығы:102 сағат, аптасына: 3 сағат
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ.С.Жайлаубаева
Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017 жыл
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
Ескерту |
|
1-тоқсан (24 сағат) |
|||||||
1 |
1. Отбасындағы дәстүр мен мерекелер |
1. Қазақ отбасының дәстүрлері |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
1 |
1.09 |
|
|
2 |
3. Атам төрде отырады |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
5.09 |
|
||
3 |
4. Табалдырықты баспа! |
5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
6.09 |
|
||
4 |
5. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда» |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
8.09 |
|
||
5 |
7. Атам бата береді |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
12.09 |
|
||
6 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1. Диктант |
5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау. 5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай диктант жазу; |
1 |
13.09 |
|
||
7 |
2. Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала |
1. Менің мектебім |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
15.09 |
|
|
8 |
3. Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. |
1 |
19.09 |
|
||
9 |
4. Сүйікті жазушы |
5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
1 |
20.09 |
|
||
10 |
6. Қожа –әдепті бала |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
22.09 |
|
||
11 |
8. Жанар -ақылды қыз |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу . |
1 |
26.09 |
|
||
12 |
9. Қожа мектепте |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
27.09 |
|
||
13 |
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
29.09 |
|
||
14 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2. |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтер ала білу; |
1 |
3.10 |
|
||
15 |
3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. |
1. Қызыл кітап |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
4.10 |
|
|
16 |
3. Қызғалдақты сақтайық! |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
6.10 |
|
||
17 |
4. Қызғалдақты сақтайық! |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
10.10 |
|
||
18 |
5. Қасқыр мен тиін |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
11.10 |
|
||
19 |
6. Қасқыр мен тиін |
5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
13.10 |
|
||
20 |
7. «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
17.10 |
|
||
21 |
8. «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде) |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
18.10 |
|
||
22 |
9. Түлкі мен қырғауыл |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
20.10 |
|
||
23 |
10. Тоқсандық жиынтық бағалау №1. |
5.1.5.1, 5.3.3.1, 5.4.1.1, 5.2.5.1 |
1 |
24.10 |
|
||
24 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
25.10 |
|
||
2-тоқсан (24 сағат) |
|||||||
25 |
4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті. |
1. Көшпелілер туралы түсінік |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
1 |
7.11 |
|
|
26 |
2. Көшпелілер – жауынгер халық |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
8.11 |
|
||
27 |
4. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
10.11 |
|
||
28 |
6. Аңыз патшайым |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
14.11 |
|
||
29 |
7. Алтын адам |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
15.11 |
|
||
30 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.2.1 хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
17.11 |
|
||
31 |
|
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.Диктант |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. 5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай диктант жазу; |
1 |
21.11 |
|
|
32 |
5. Су тіршілік көзі. |
1. Сусыз өмір жоқ |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
22.11 |
|
|
33 |
2. Судың маңызы |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
24.11 |
|
||
34 |
3. Судың пайдасы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу . |
1 |
28.11 |
|
||
35 |
5. Қазақстан көлдері |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
29.11 |
|
||
36 |
6. Сырда туған сырдың ұлы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
5.12 |
|
||
37 |
8. Сырдың сұлу өзені |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
6.12 |
|
||
38 |
9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.2.1 жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
8.12 |
|
||
39 |
|
10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2. Мазмұндама |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу .5.4.2.1 мәтін тақырыбының желісінен шықпай,әрбір абзацты жүйелі құрастыру,қажетті мазмұнын ашып жазу |
1 |
12.12 |
|
|
40 |
6. Әлемдегі ірі кітапханалар. |
1. Кітап - бағалы сыйлық |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
13.12 |
|
|
41 |
3. Ұлттық кітапхана |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
15.12 |
|
||
42 |
5. Ірі кітапханалар |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
19.12 |
|
||
43 |
7. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
20.12 |
|
||
44 |
8. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
22.12 |
|
||
45 |
9. Әлемдегі ең ірі кітапханалар |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. |
1 |
26.12 |
|
||
46 |
10. Тоқсандық жиынтық бағалау №2 |
5.2.5.1, 5.3.3.1, 5.4.2.1, 5.1.3.1. |
1 |
27.12 |
|
||
47 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
28.12 |
|
||
48 |
|
12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.2.1эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
|
3-тоқсан (32 сағат) |
|||||||
49 |
7. Денсаулық зор байлық. |
1. Дәрігердің қабылдауында |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
1 |
|
|
|
50 |
3. Дәрумен –денсаулық кепілі |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру. |
1 |
|
|
||
51 |
4. Дәрумен –денсаулық кепілі |
5.4.3.1 жазба жұмыстарын сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
|
|
||
52 |
5. Ең үлкен байлық |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; |
1 |
|
|
||
53 |
7. Ас –адамның арқауы |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
|
|
||
54 |
9. Фастфудтың зияны |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
|
|
||
55 |
11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
|
|
||
56 |
8. Менің тәуелсіз Қазақстаным. |
1. Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
1 |
|
|
|
57 |
3. Тәуелсіздік нышандары |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
|
|
||
58 |
5. Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге |
5.1.2.1.тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
|
|
||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |