Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті 4 сағат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің «Ямышев жалпы орта білім беру мектебі" КММ
КГУ "Ямышевская средняя общеобразовательная школа" отдела образования района Аққулы, управление образования Павлодарской области
ҚАРАЛДЫ: КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
ӘБ кеңесінде Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
РАССМОТРЕНО СОГЛАСОВАНО: УТВЕРЖДАЮ:
на заседании МО: Заместитель руководителя Руководитель Ямышевской СОШ
______Б.Сальменова
№ ___ хаттама ________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
Протокол № _____
"____" ______2024 ж. "____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
2023 - 2024 оқу жылы
Календарно - тематическое планирование
2023 - 2024 учебный год
Сынып/ Класс 5 "Б"________________________________________________
Пән бойынша / по предмету қазақ тілі мен әдебиеті
Мұғалім /Учитель Жүнүсхан Дәурен Сабыржанұлы
Бекітілген бағдарлама бойынша құрастырылған
ҚР Оқу-ағарту министрлігінің 16.09.2022 жылы № 399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістермен сәйкес даярланды
_____________________________________________________________________________
(кіммен, қашан бекітілген)
Составлено в соответствии с программой, утвержденной
Приказ Министра просвещения РК от 16.09.2022 г. № 399; с изменениями от 21.11.2022 г. № 467 ____________________________________________________________________________
(когда, кем утвержден)
\
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
5 «Б» сынып
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жиынтық бағалаудың кестесі
№ |
БЖБ және ТЖБ |
Күні |
Ескерту |
ӘБ жетекшісінің Қолы |
1-тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №1 Отбасындағы дәстүр мен мерекелер. Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала. |
19.09.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №2 Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Су-тіршілік көзі |
17.10.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №1 |
21.10.2023 |
|
|
2- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №3 Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
15.11.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №4 Су-тіршілік көзі. Әлемдегі ірі кітапханалар |
20.12.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №2 |
24.12.2023 |
|
|
3- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №5 Денсаулық- зор байлық. Менің тәуелсіз Қазақстаным |
11.02.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №6 Аспан әлемінің құпиялары. Компьютердің тілін табу – өнер |
14.03.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №3 |
18.03.2024 |
|
|
4- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №7 Қазақстандағы ұлттар достастығы. |
18.04.2024 |
|
|
2 |
БЖБ № 8 Ұлы дала табиғаты. Ер есімі –ел есінде! |
16.05.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №4 |
20.05.2024 |
|
|
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:
Үлгілік оқу жоспарлары: ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары», ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж №365 бұйрықтарымен енгізілген өзгерістермен.
Стандарт: «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).
Үлгілік оқу бағдарламасы: «жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен.
Әдістемелік нұсқау хат:2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
Негізгі орта білім беру деңгейіне арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» бағдарламасының мақсаты– оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, қазақ тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету
«Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу пәні (оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптар үшін) бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі:
5-сынып – аптасына 4 сағат, оқу жылында – 144 сағатты;
Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлімді құрайды:
1) тыңдалым;
2) айтылым;
3) оқылым;
4) жазылым;
5) тілдік бағдар.
5-сыныпқа арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу пәнінің базалық білім мазмұны: .
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны. Үлгілік оқу жоспары бойынша
Сынып |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
5 «Б» сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Оқулық: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ. С.Жайлаубаева, «Көкжиек –Горизонт» баспасы, 2017
.
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5 «Б» сынып
Барлығы: 136 сағат, аптасына 4 сағат.
№ |
Бөлім атауы |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан – 32 сағат |
|
|||||
1 |
1-бөлім Отбасындағы дәстүр мен мерекелер |
Қазақ отбасының дәстүрлері |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
02.09 |
|
2 |
Қазақша амандасу мен ұлттық этикет |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
03.09 |
|
|
3 |
Атам төрде отырады |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
05.09 |
|
|
4 |
Төр- сыйлы орын |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
06.09 |
|
|
5 |
Табалдырықты баспа |
5.3.3.1 шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
09.09 |
|
|
6 |
Тиым сөздер мен ырымдар |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
10.09 |
|
|
7 |
«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда...» |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
12.09 |
|
|
8 |
Атам бата береді |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. |
1 |
13.09 |
|
|
9 |
Батаның түрлері |
5.3.1.1. мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау |
1 |
16.09 |
|
|
10 |
Әкеліңіз, көмектесейін! |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздерден тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту; |
1 |
17.09 |
|
|
11 |
Үлкенге- құрмет БЖБ №1 |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау |
1 |
19.09 |
|
|
12 |
2-бөлім Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала. |
Менің мектебім |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
20.09 |
|
13 |
Жаңа үлгідегі мектеп |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу. |
1 |
23.09 |
|
|
14 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
24.09 |
|
|
15 |
Кабинет жабықтары |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
26.09 |
|
|
16 |
Сүйікті жазушы |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
27.09 |
|
|
17 |
Балалар жазушысы – Бердібек Соқпақбаев |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
30.09 |
|
|
18 |
Қожа – әдепті бала |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
01.10 |
|
|
19 |
Сүйікті кейіпкерім |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу |
1 |
03.10 |
|
|
20 |
Жанар – ақылды қыз |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
1 |
04.10 |
|
|
21 |
Сыныптағы үздік оқушы |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
07.10 |
|
|
22 |
Қожа мектепте |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
1 |
08.10 |
|
|
23 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
10.10 |
|
|
24 |
3-бөлім Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі |
Қызыл кітап |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
11.10 |
|
25 |
Табиғатты қорғау– әр адамның борышы |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру ; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. |
1 |
14.10 |
|
|
26 |
Қызғалдақты сақтайық! |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау ; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу; |
1 |
15.10 |
|
|
27 |
Қызғалдақтың түрлері БЖБ №2 |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау ; 5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
17.10 |
|
|
28 |
Қасқыр мен тиін |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; 5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
18.10 |
|
|
29 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №1 |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу; |
1 |
21.10 |
|
|
30 |
Қазақстан барысы. |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. |
1 |
22.10 |
|
|
31 |
Түлкі мен қырғауыл. Тауда мекендейтін аң-құс |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
24.10 |
|
|
32 |
|
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
25.10 |
24.10 |
2-тоқсан -32 сағат |
||||||
33 |
4-бөлім Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Көшпелілер туралы түсінік |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
04.11 |
|
34 |
Көшпелілер мекендейтін Аймақтар |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу . |
1 |
05.11 |
|
|
35 |
Көшпелілер – жауынгер халық |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
1 |
07.11 |
|
|
36 |
Қазақстанда мекендеген тайпалар |
5.3.2.1 хат, хабарлама, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. 5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу. |
1 |
08.11 |
|
|
37 |
Тұмар (Томирис) туралы аңыз |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескеріп айту; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
11.11 |
|
|
38 |
Аңыз патшайым |
5.3.3.1. 5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
12.11 |
|
|
39 |
Алтын адам |
5.1.2.1. тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
14.11 |
|
|
40 |
Көшпелілердің ғажайып мұрасы БЖБ №3 |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; 5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
1 |
15.11 |
|
|
41 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.2.1. тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; 5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу. |
1 |
18.11 |
|
|
42 |
5 -бөлім Су-тіршілік көзі |
Сусыз өмір жоқ |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
19.11 |
|
43 |
Адам ағзасындағы су мөлшері |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
21.11 |
|
|
44 |
Судың маңызы |
5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
22.11 |
|
|
45 |
Судың табиғи құрамы |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.4жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
25.11 |
|
|
46 |
Судың пайдасы |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
26.11 |
|
|
47 |
Қазақстан көлдері |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
28.11 |
|
|
48 |
Балқаш көлі мен Көлсай көлі |
5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
29.11 |
|
|
49 |
Сырда туған сырдың ұлы |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
02.12 |
|
|
50 |
Сырдың сұлу өзені |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру, |
1 |
03.12 |
|
|
51 |
Су – тіршілік көзі. |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
05.12 |
|
|
52 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.1.4жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
06.12 |
|
|
53 |
6-бөлім Әлемдегі ірі кітапханалар |
Кітап – бағалы сыйлық |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
09.12 |
|
54 |
Кітапты ұқыпты ұста! |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
10.12 |
|
|
55 |
Ұлттық кітапхана |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
12.12 |
|
|
56 |
Кітапхананың тұрақты оқырманы бол! |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
13.12 |
|
|
57 |
Ірі кітапханалар |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
16.12 |
13.12 |
|
58 |
Конгресс кітапханасы |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
17.12 |
|
|
59 |
Абай- қазақтың ұлы ақыны. |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
1 |
19.12 |
|
|
60 |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі БЖБ №4 |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
20.12 |
|
|
61 |
Бес асыл іс |
5.3.3.1 шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
23.12 |
|
|
62 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №2 |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу ; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
24.12 |
|
|
63 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу ; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
26.12 |
|
|
64 |
|
Тоқсан бойынша қорытынды сабақ |
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; 5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
27.12 |
|
3-тоқсан – 41 сағат |
||||||
65 |
7. -бөлім Денсаулық- зор байлық |
Дәрігер қабылдауында. Мезгіл және мекен үстеулер |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
09.01 |
|
66 |
Емханада |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; |
1 |
10.01 |
|
|
67 |
Дәрумен – денсаулық кепілі |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
13.01 |
|
|
68 |
Ең үлкен байлық |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
14.01 |
|
|
69 |
Денсаулық – зор байлық |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
16.01 |
|
|
70 |
Ас – адамның арқауы |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
17.01 |
|
|
71 |
Дұрыс тамақтану |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
20.01 |
|
|
72 |
Фастфудтың зияны |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау;; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
21.01 |
|
|
73 |
Зиянды тағамдар |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.1.6 Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
23.01 |
|
|
74 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
24.01 |
|
|
75 |
8-бөлім Менің тәуелсіз Қазақстаным |
Тәуелсіз елім – Қазақстаным |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
27.01 |
|
76 |
Мен бақытты ұланмын! |
5.3.5.1. қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
28.01 |
|
|
77 |
Тәуелсіздік нышандары |
5.3.5.1. қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
30.01 |
|
|
78 |
Ту. Әнұран. Елтаңба |
5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
31.01 |
|
|
79 |
Тәуелсіздік символы – ұлттық теңге |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
03.02 |
|
|
80 |
Тәуелсіз елдің астанасы |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; 5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
04.02 |
|
|
81 |
Ақындардың Тәуелсіздікке арнаған өлеңдері |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
1 |
06.02 |
|
|
82 |
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы |
5.3.5.1. қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.4.4.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазу. |
1 |
07.02 |
|
|
83 |
Уа, Еркіндік! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім! |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
10.02 |
|
|
84 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №5 |
5.3.5.1. қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.1.7 ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
1 |
11.02 |
|
|
85 |
9-бөлім Аспан әлемінің құпиялары |
Аспан әлемі |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескеріп айту. |
1 |
13.02 |
|
86 |
Ашылмаған сырлары көп... |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.3.1 жазба жұмыстарында бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
14.02 |
|
|
87 |
Аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздердің мағынасын түсіну; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту; |
1 |
17.02 |
|
|
88 |
Аспан әлеміне саяхат |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
18.02 |
|
|
89 |
Шоқжұлдыздар |
5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздердің мағынасын түсіну; 5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
20.02 |
|
|
90 |
Ғарышты игеру |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
21.02 |
|
|
91 |
Жұлдызды аспанның құпиясы |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау; 5.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
24.02 |
|
|
92 |
Аспан әлемін зерттеген ғалымдар |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
25.02 |
|
|
93 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
27.02 |
|
|
94 |
10-бөлім Компьютердің тілін табу - өнер |
Компьютер қалай пайда болды? Жалғаулықтар |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
28.02 |
|
95 |
Ақпарат көзі |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлысөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
03.03 |
|
|
96 |
Ы.Алтынсарин шығармалары |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. |
1 |
04.03 |
|
|
97 |
«Өнер-білім бар жұрттар...» |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; |
1 |
06.03 |
|
|
98 |
Менің электронды поштам |
5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлысөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1
|
07.03 |
|
|
99 |
Электронды поштаның қызметі |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
10.03 |
07.03 |
|
100 |
Көзіңді қорға! Қосымша, жалғау, жұрнақ |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.5.2.1 жазба жұмыстарында хабарлы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
11.03 |
|
|
101 |
Компьютермен жұмыс істеу ережесі |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; . |
1 |
13.03 |
|
|
102 |
Нәтиже сабақ БЖБ №6 |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.4.1.1. ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу |
1 |
14.03 |
|
|
103 |
Мен не үйрендім? |
5.2.4.1 шағын көлемді 3мәтіндердің мазмұнына сүйеніп баяндау; |
1 |
17.03 |
|
|
104 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №3 |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; |
1 |
18.03 |
|
|
105 |
|
Тоқсан бойынша қорытынды сабақ |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; |
1 |
20.03 |
|
4-тоқсан – 31 сағат |
||||||
106 |
11-бөлім Қазақстандағы ұлттар достастығы |
Бірлігі жарасқан ел |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
1 |
01.04 |
|
107 |
Ұлттар достастығы |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
1 |
03.04 |
|
|
108 |
Маған қазақ әндері ұнайды |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.2.1 хат, хабарлама, жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау. |
1 |
04.04 |
|
|
109 |
«Атамекен» әні |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
07.04 |
|
|
110 |
Халықтар достастығы туралы шығарма |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
08.04 |
|
|
111 |
Татулық – бірліктің белгісі |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
10.04 |
|
|
112 |
Қазақтың заңғар жазушысы – М.Мағауин |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; 5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
11.04 |
|
|
113 |
Бір атаның балалары |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
14.04 |
|
|
114 |
Бір атаның балалары, көркемдігі |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
15.04 |
|
|
115 |
Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп... |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
1 |
17.04 |
|
|
116 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №7 |
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
18.04 |
|
|
117 |
12-бөлім Ұлы дала табиғаты |
Табиғат ғажайыптары |
5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
21.04 |
|
118 |
«Алтынемел» ұлттық саябағында |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
|
22.04 |
|
|
119 |
Қорықтардың негізгі міндеттері |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу. |
1 |
24.04 |
|
|
120 |
«Әнші құм» |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
25.04 |
|
|
121 |
«Әнші құм» көркемдігі |
5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
|
28.04 |
|
|
122 |
Сиқырлы әлем |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
29.04 |
|
|
123 |
Шайтанкөл – ғажайып құбылыс |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу ; 5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу. |
1 |
01.05 |
29.04 |
|
124 |
Шайтанкөл туралы аңыз |
5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
1 |
02.05 |
|
|
125 |
Аралдағы жұмбақ символдар |
5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу |
1 |
05.05 |
|
|
126 |
Қазақстанның көрікті жерлері |
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
1 |
06.05 |
|
|
127 |
Ақсу-Жабағылы қорығы |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
08.05 |
08.05 |
|
128 |
Қ.Мырза-Әлидің табиғат туралы өлеңі |
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау; 5.5.2.1 қазба жұмыстарында сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
09.05 |
|
|
129 |
Табиғат – жаратылыс пернесі |
5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында лепті сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру. |
1 |
12.05 |
|
|
130 |
13. Ер есімі –ел есінде! |
Ер есімі –ел есінде! |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
13.05 |
|
131 |
Көрнекті жазушы - Ғабит Мүсірепов |
5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; 5.5.2.1 жазба жұмыстарында бұйрықты сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, құрастыру |
1 |
15.05 |
|
|
132 |
«Қазақ солдаты» – соғыс туралы көркем шығарма БЖБ №8 |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескеріп айту. |
1 |
16.05 |
|
|
133 |
Бала Қайроштың қалаға кетуі |
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескеріп айту; 5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
1 |
19.05 |
|
|
134 |
Тоқсандық жиынтық бағалау №4 |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
1 |
20.05 |
|
|
135 |
Батырдың балалық шағы |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
1 |
22.05 |
|
|
136 |
|
Мен не үйрендім? |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау |
1 |
23.05 |
|