Материалдар / ктп ктж 10 сынып әдебиет т1

ктп ктж 10 сынып әдебиет т1

Материал туралы қысқаша түсінік
ктп ктж қазақ әдебиеті аптасына 2 рет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
121
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар (жаратылыстану-математикалық бағыт)

10-сынып

Жылына 68 с, аптасына 2 c.


Ұзақ мерзімді жоспар-дың бөлімдері

Тақырыптар

Оқу мақсаты

Cағат саны

Күні

Ескерту

1-тоқсан 16 сағат



1.«Қалың елім, қазағым»

1.Абай шығармашылы-ғы


10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


1

05.09


2.Ақындыққа біржола ден қоюы

10.2.2.1 - автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

 10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

1

06.09


3.Ақынның балаларына арнауы

10.3.3.1-шығарманың идеясын адамгерші
лік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 

1

12.09


4.«Сегіз аяқ»

10.2.1.1 - әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 

10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

13.09


5.Менің де күнім күн емес...

10.3.1.1 - шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 

1

19.09


6.Жалғыз қалдым тап шыным...

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

20.09


7.«Қалың елім, қазағым, қайран жұртым»

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

26.09


8.«Лай суға май бітпес қой өткенге»

БЖБ 1

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 

1

27.09


9.Абайдың қарасөздері

10.1.5.1 - ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;


1

03.10


10.«Он жетінші» қара сөзі

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 

1

04.10


11.«Отыз екінші» қара сөздері

10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу

1

10.10


12.«Масғұт» поэмасы

10.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 

10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

11.10


13.Қызыл жеміс

БЖБ -2

10.2.3.1 - шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау; 

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

17.10


14.«Қалың елім , қазағым» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға дайындық тапсырмалары

10.3.4.1 - ғылыми еңбектерге сүйене отырып әдеби сын жазу;

10.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.5.1 - қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау;

1

18.10


15.Тоқсандық жиынтық бағалау


Тоқсан бойынша мақсаттар

1

24.10


16.Ұлы ақынның сүйікті ойыны

«Тоғызқұмалақ»


10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.2.4.1 - көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

25.10


2-тоқсан 16 сағат



2.Қазақтың қанышы

1.М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

07.11


2.«Қаныш Сәтбаев» роман-эссе

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

08.11


3.Романның көркемдік ерекшелігі

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

14.11


4.Сібір шамшырағында

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

15.11


5.Сібір шамшырағында

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру

1

21.11


6.Оқу жылдарындағы сәттер

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

22.11


7.Оқу жылдарындағы сәттер

БЖБ-1

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

28.11


8.Ұлытау жотасында

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

1

29.11


9.Ұлытау жотасында

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

05.12


10.Зобалаң жылдар

10.1.1.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу

1

06.12


11.Зобалаң жылдар

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру


1

12.12


12.Алатау баурайында

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

1

13.12


13.Алатау баурайында

БЖБ-2

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

19.12


14.Ғалымның ғылымға қосқан үлесі

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

20.12


15. Тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсан бойынша мақсаттар

1

26.12


16.Қазақстанда өндірілеген кен өндірісі

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

1

27.12


3-тоқсан 21 сағат



3. Парасат пайымы

1.А. Кемелбаева «Шашты» әңгімесі,

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру;

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

09.01


2.«Шашты әңгімесі»

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

10.01


3.Әңгіменің көркемдік ерекшелігі

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

16.01


4.Тасқұл қарттың арманы

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

17.01



5.Т. Сұлтанбеков «Көшпелі алтын»


10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру

1

23.01


6.«Көшпелі алтын»

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

24.01


7.Таудағы от

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау

1

30.01


8.Таудағы от

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

31.01


9.Шайтантауға сапар

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

1

06.02


10.Шайтантауға сапар


10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

07.02


11.Үңгірдегі оқиға

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

13.02


12.Үңгірдегі сыр

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

14.02


13.Үңгірдегі сыр

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

1

20.02


14.Қиял әлемі

БЖБ-1

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

21.02


15.Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

27.02


16.«Шетте жүрген бауырларға»

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

28.02


17.Атажұртқа оралу


10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

06.03


18.«Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!» БЖБ-2

10.2.4.1 көркем шығармадада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

1

07.03


19. .«Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!»

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1

13.03



20.Тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсан бойынша мақсаттар

1

14.03



21.Қорытынды сабақ

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

20.03


4-тоқсан 15 сағат



4. Тарих тағылымы

1.Ш. Мұртаза шығармашылы-ғы

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

03.04


2.Ш.Мұртазаның драмалық шығармалары

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

04.04


3.«Бесеудің хаты»

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

1

10.04


4.«Бесеудің хаты»

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

1

11.04


5.«Үй толы тозақ»

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

17.04


6.«Үй толы тозақ»

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу;

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

1

18.04


7.«Рысқұлов пен Мүсірепов»

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

24.04


8.«Рысқұлов пен Мүсірепов»

БЖБ-1

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

25.04


9.Жәркен Бөдешұлы шығармашылы-ғы

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу;

1

01.05


10.«Жалғыз» поэмасы

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме ) жазу;

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

02.05


11.«Бұл жалғанда кім жалғыз»

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

08.05


12 Лирикалық кейіпкер бейнесі

БЖБ-2

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

1

15.05


13. .«Жалғыз» поэмасындағы құндылықтар

10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау;

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

1

16.05


14. Тоқсандық жиынтық бағалау

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

22.05


15.Бөлім бойынша бақылау тапсырмалары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

1

23.05
































КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:

Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:

________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина

"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.

Бақылау жұмыстарының саны

10-сынып қазақ әдебиеті


І тоқсан

Жұмыс түрі

Мерзімі

ӘБ қолы

Ескерту

1.

«Қалың елім, қазағым» БЖБ №1

27.09



2.

«Қалың елім, қазағым» БЖБ №2

17.10



3.

Тоқсандық бақылау жұмысы №1

24.10



ІІ тоқсан

4.

Қазақтың Қанышы БЖБ №1

28.11



5.

Қазақтың Қанышы БЖБ №2

19.12



6.

Тоқсандық бақылау жұмысы №2

26.12



ІІІ тоқсан

7.

Парасат пайымы БЖБ №1

21.02



8.

Парасат пайымы БЖБ №2

07.03



9.

Тоқсандық бақылау жұмысы №3

14.03



ІVтоқсан

10.

Тарих тағылымы БЖБ №1

25.04



11.

Тарих тағылымы БЖБ №2

15.05



12.

Тоқсандық бақылау жұмыс №4

22.05



Бөлім бойынша: 8

Тоқсандық: 4

Барлығы: 12








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ