Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп қтж 5 қазақ сыныбы қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің «Ямышев жалпы орта білім беру мектебі" КММ
КГУ "Ямышевская средняя общеобразовательная школа" отдела образования района Аққулы, управление образования Павлодарской области
ҚАРАЛДЫ: КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
ӘБ кеңесінде Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
РАССМОТРЕНО СОГЛАСОВАНО: УТВЕРЖДАЮ:
на заседании МО: Заместитель руководителя Руководитель Ямышевской СОШ
____Б.Т. Сальменова
№ ___ хаттама ________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
Протокол № _____
"____" ______2024 ж. "____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
2024 - 2025 оқу жылы
Календарно - тематическое планирование
2024 - 2025 учебный год
Сынып/ Класс 5 "А"________________________________________________
Пән бойынша / по предмету қазақ тілі________________________
Мұғалім /Учитель Жүнүсхан Дәурен Сабыржанұлы_____________________________
Бекітілген бағдарлама бойынша құрастырылған
ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығы бекітілген бағдарлама бойынша құрастырылған
____________________________________________________________________________
(кіммен, қашан бекітілген)
Составлено в соответствии с программой, утвержденной
Приказ Министра просвещения РК от 16.09.2022 г №399
_____________________________________________________________________________
(когда, кем утвержден)
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
5 «А» сынып
қазақ тілі пәнінен жиынтық бағалау кестесі
№ |
БЖБ және ТЖБ |
Күні |
Ескерту |
ӘБ Қолы |
1-тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №1 Мәдениет: тіл және қарым-қатынас |
18.09.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №2 Киіну. Сән.Талғам. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер |
16.10.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №1 |
22.10.2024 |
|
|
2- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №3 Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
26.11.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №4 Бос уақыт және хобби |
18.12.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №2 |
24.12.2024 |
|
|
3- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №5 Қиял әлемі. Көлік және жол белгілері |
25.02.2025 |
|
|
2 |
БЖБ №6 Адамның сырт келбеті мен мінезі |
12.03.2025 |
|
|
3 |
ТЖБ №3 |
18.03.2025 |
|
|
4- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №7 Аспан әлемінің құпиялары |
06.05.2025 |
|
|
2 |
БЖБ № 8 Саяхат және демалыс |
14.05.2025 |
|
|
3 |
ТЖБ №4 |
20.05.2025 |
|
|
Түсінік хат
5 «А» сынып «Қазақ тілі»
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:
Стандарт: Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Үлгілік оқу жоспары: Республиканың жалпы білім беретін мектептеріндегі оқу процесі ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары арқылы (өзгерістер мен толықтырулар өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 26 қаңтардағы № 25 бұйрықпен бекітілген) жүзеге асырылады.
Үлгілік оқу бағдарламасы: ҚР БҒМ 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (өзгерістер мен толықтырулар ҚР БҒМ 2019 жы 26 шілдедегі №334 бұйрығымен бекітілген) бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Әдістемелік нұсқау хат: 2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
«Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты – жалпы білім беретін негізгі мектептерде ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру және қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету.
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.
«Қазақ тілі» пәні бойынша жаңартылған мазмұндағы бағдарламаның қолданыстағы бағдарламадан ерекшелігі қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан оқытуға назар аударылып, төрт дағдыға негізделген:
-
nыңдалым және айтылым;
-
оқылым;
-
жазылым;
-
әдеби тіл нормаларын сақтау.
«Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.
Сынып |
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны |
|||
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
|
|
|
|
|
5-сынып |
2 |
2 |
2 |
2 |
Ескертпе: Тілдік пәндерде бөлім бойынша жиынтық бағалауда сөйлеу қызметінің екі түрі біріктіріледі (мысалы, тыңдалым және айтылым; оқылым және жазылым)
Оқулық: Ж. Дәулетбековна, Г. Қосымова. –Алматы: 2017
Түсінік хатқа қосымша
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына сәйкес үлгілік оқу бағдарламасына енген өзгертулер қарастырылды.
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5 «А» сынып
Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
|
І тоқсан (24 сағат) |
|
|
|
||||||
1 |
1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас |
Тіл-қарым-қатынас құралы |
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
02.09 |
|
|
|
|
2 |
Тілді қолдана білу шарттары |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
1 |
03.09 |
|
|
|
||
3 |
Адамзат үшін тілдің маңызы |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
04.09 |
|
|
|
||
4 |
Тіл және үндестік заңы |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
09.09 |
|
|
|
||
5 |
Сұхбаттасу мәдениеті |
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжау; |
1 |
10.09 |
|
|
|
||
6 |
Сұхбаттасу мәдениеті. Амандасу әдебі |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
11.09 |
|
|
|
||
7 |
Тілдік қарым-қатынас талаптары |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
1 |
16.09 |
|
|
|
||
8 |
Көпшілік алдындағы сөйлеу мәдениеті |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; |
1 |
17.09 |
|
|
|
||
9 |
Нәтиже сабақ БЖБ №1 |
5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
18.09 |
|
|
|
||
10 |
2-бөлім: Киіну. Сән.Талғам. |
Киім |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
23.09 |
|
|
|
|
11 |
Бас киім |
5.2.3.1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу |
1 |
24.09 |
|
|
|
||
12 |
Ұлттық киім-асыл мұра |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу |
1 |
25.09 |
|
|
|
||
13 |
Киім түрлері және талғам |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
30.09 |
|
|
|
||
14 |
Қазіргі сән |
5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу; 5.3.2.1 -жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу |
1 |
01.10 |
|
|
|
||
15 |
Киім кию мәдениеті |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
|
02.10 |
|
|
|
||
16 |
|
Нәтиже сабақ |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
07.10 |
|
|
|
|
17 |
3-бөлім: Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер |
Отбасылық ғұрыптар |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
08.10 |
|
|
|
|
18 |
Қазақтың отбасылық ғұрып фольклоры |
5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
09.10 |
|
|
|
||
19 |
Отбасылық мерекелердің тәрбиелік мәні |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.4.3.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздеркөркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
14.10 |
|
|
|
||
20 |
Қазақ халқының салт-дәстүрлері |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
15.10 |
|
|
|
||
21 |
Бесікке салу БЖБ №2 |
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; 5.4.3.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздеркөркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
16.10 |
|
|
|
||
22 |
Әдет-ғұрыптар |
5.2.3.1 хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу |
1 |
21.10 |
|
|
|
||
23 |
ТЖБ №1 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
22.10 |
|
|
|
||
24 |
Нәтиже сабақ |
5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
23.10 |
|
|
|
||
ІІ тоқсан 24 сағат |
|
||||||||
25 |
4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
Жануарлар әлемі |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
04.11 |
|
|||
26 |
Жануарлар – табиғат тартуының тамаша жаратылысы |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
05.11 |
|
||||
27 |
Жануарлар және тіршілік |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
06.11 |
|
||||
28 |
Жануарлардың мінез – құлықтары |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
1 |
11.11 |
|
||||
29 |
Төрт түлік |
5.2.3.1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
12.11 |
|
||||
30 |
Төрт түліктің атаулары |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру 5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
13.11 |
|
||||
31 |
Егін алабы |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; 5.4.3.1 омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
18.11 |
|
||||
32 |
Өсімдіктер әлемі |
5.2.3.1 -хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
19.11 |
|
||||
33 |
Дәрілік өсімдіктер |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
20.11 |
|
||||
34 |
Нәтиже сабақ |
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау |
1 |
25.11 |
|
||||
35 |
|
Қайың ағашы БЖБ №3 |
5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау; |
|
26.11 |
|
|||
36 |
5-бөлім: Бос уақыт және хобби |
Уақыт алға жетелейді |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап
беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
27.11 |
|
|||
37 |
Уақытты тиімді пайдалану |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
02.12 |
|
||||
38 |
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
5.2.2.1 -лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.1.1 -берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
1 |
03.12 |
|
||||
39 |
Туған елге саяхат |
5.2.3.1 -хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.4.1 - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
04.12 |
|
||||
40 |
Шынықсаң шымыр боласың |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұ»әрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
1 |
09.12 |
|
||||
41 |
Спорт денсаулық кепілі |
5.2.3.1 хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.4.1 - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
10.12 |
|
||||
42 |
Хобби еріккенің ермегі емес |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап
беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
11.12 |
|
||||
43 |
Cүйікті іс |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; |
1 |
16.12 |
17.12 |
||||
44 |
Хоббидің пайдасы |
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу; 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
17.12 |
|
||||
45 |
Бос уақыт және хобби БЖБ №4 |
5.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
1 |
18.12 |
|
||||
46 |
Аңшылық – қазақтың байырғы кәсібі |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
23.12 |
|
||||
47 |
|
ТЖБ №2 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
24.12 |
|
|||
48 |
|
Нәтиже сабақ! |
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу; 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
|
25.12 |
|
|||
ІІІ тоқсан (30 сағат) |
|
|
|||||||
49 |
6-бөлім: Қиял әлемі |
Қиял – адамға тән қасиет |
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
13.01 |
|
|||
50 |
Қиялдың ерекшелігі |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
14.01 |
|
||||
51 |
Қиялдай алу – ерекше қабілет |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
15.01 |
|
||||
52 |
Қиял кімге не үшін керек? |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
20.01 |
|
||||
53 |
Бала қиялы |
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
21.01 |
|
||||
54 |
Қиялдан туған суреттер |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
22.01 |
|
||||
55 |
Қиял мен шындық бірлігі |
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
27.01 |
|
||||
56 |
Суретші Бен Хейннің шығармашылығы |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
28.01 |
|
||||
57 |
Нәтиже сабақ |
5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
29.01 |
|
||||
58 |
Қиял шығармашылық бастауы |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану |
1 |
03.02 |
|
||||
59 |
7-бөлім: Көлік және жол белгілері |
Жол белгілерін білеміз бе? |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
04.02 |
|
|||
60 |
Жол қозғалысы ережелері |
5.2.3.1 -нұсқаулық құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
05.02 |
|
||||
61 |
Жол жүру ережелері қашан пайда болды? |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
10.02 |
|
||||
62 |
Жол белгілерінің шығу тарихы |
5.2.5.1 - мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
11.02 |
|
||||
63 |
Көлік түрлері |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
12.02 |
|
||||
64 |
Жеңіл көліктер |
5.2.3.1 нұсқаулық құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
17.02 |
|
||||
65 |
Жол ережесін сақтаймыз |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау; |
1 |
18.02 |
|
||||
66 |
Тротуарда |
5.2.3.1 нұсқаулық құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
19.02 |
|
||||
67 |
Нәтиже сабақ |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты анықтау; |
|
24.02 |
|
||||
68 |
Жол ережесін білудің маңызы БЖБ №5 |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
25.02 |
|
||||
69 |
8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Сыртқы келбет және тазалық
|
5.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,
дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін
қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; |
1 |
26.02 |
|
|||
70 |
Адамның ішкі әлемі |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
03.03 |
|
||||
71 |
Сыртқы келбет және өмір салты |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
1 |
04.03 |
|
||||
72 |
Мінез бен келбет |
5.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,
дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін
қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; |
1 |
05.03 |
|
||||
73 |
Мінез – ақылдың сауыты |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
1 |
10.03 |
11.03 |
||||
74 |
Мінезді қалыптастыратын қасиеттер |
5.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді,
дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін
қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; |
1 |
11.03 |
|
||||
75 |
Адамның кейбір кездері БЖБ №6 |
5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру 5.4.4.3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
12.03 |
|
||||
76 |
Мінез ерекшеліктері |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.4.3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
1 |
17.03 |
|
||||
77 |
ТЖБ №3 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
18.03 |
|
||||
78 |
Нәтиже сабақ |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
1 |
19.03 |
|
||||
|
ІV тоқсан 24 сағат |
|
|||||||
79 |
9-бөлім: Аспан әлемінің құпиялары
|
Тіршілікке қолайлы ғаламдар |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; |
1 |
01.04 |
|
|||
80 |
Сырлы да сиқырлы аспан әлемі |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
02.04 |
|
||||
81 |
Жұлдызшылық - қасиет |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; |
1 |
07.04 |
|
||||
82 |
Алғашқы ғарышкерлер |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
08.04 |
|
||||
83 |
Ғаламның ғажайып сандары |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
09.04 |
|
||||
84 |
Жұлдыздар. Аспан әлемі |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
1 |
14.04 |
|
||||
85 |
Жұлдыздар мен аңыздар |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; |
1 |
15.04 |
|
||||
86 |
Аспан денелеріне қатысты ырым мен тыйым сөздер |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
16.04 |
|
||||
87 |
Аспан денелері қалай зерттеледі? |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; |
1 |
21.04 |
|
||||
88 |
Аспан әлемінің құпиялары туралы зерттеулер |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
1 |
22.04 |
|
||||
89 |
Мен аспан әлеміне барсам... |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
23.04 |
|
||||
90 |
Кемпірқосақ |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды
анықтау; |
1 |
28.04 |
|
||||
91 |
Кемпірқосақ |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды
анықтау; |
1 |
28.04 |
|
||||
92 |
Темірқазық |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
1 |
29.04 |
|
||||
93 |
Шығармашылық жұмыс |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
1 |
30.04 |
|
||||
94 |
Жетіқарақшы |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
05.05 |
|
||||
95 |
Нәтиже сабақ БЖБ №7 |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтау; |
1 |
06.05 |
|
||||
96 |
10-бөлім. Саяхат және демалыс
|
Саяхат – таным бастауы |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап
беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
07.05 |
12.05 |
|||
97 |
Табиғатта демалудың пайдасы |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
12.05 |
|
||||
98 |
Ұлы саяхатшы |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.5.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану |
1 |
13.05 |
|
||||
99 |
Саяхатшы - Геродат БЖБ №8 |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
1 |
14.05 |
|
||||
100 |
Қазақтың тұңғыш жиханкезі Ыстықкөл экспедициясы |
5.2.3.1 хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу |
1 |
19.05 |
|
||||
101 |
ТЖБ №4 |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
20.05 |
|
||||
102 |
Қашқария сапары |
5.2.4.1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру;
5.3.3.1 сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; |
1 |
21.05 |
|