Материалдар / Күй анасы-Дина

Күй анасы-Дина

Материал туралы қысқаша түсінік
Күй анасы-Дина қысқа мерзімді жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім тақырыбы: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Мектеп: Пәні: қазақ тілі

Күні:

Пән мұғалімі:


Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Күй анасы - Дина

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің негізгі ойын түсіну, талдау;

Көптеген оқушылар: мәтін бойынша кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар





Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Жазылым алды. Қызығушылықты ояту. «Тірі кітап» әдісі. Оқушылар оқылым мәтінін «Тірі кітап» әдісімен оқиды.

1.«Күй атасы» деп кімді атайды? Дина Нұрпейісованы неге «Күй анасы» деп атайды?

2. Дина Нұрпейісова туралы өздерің қосымша ақпарат жинақтап, пікір бөлісіңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Оқушылар оқылым мәтінін «Тірі кітап» әдісімен оқиды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



ҚБ









https://kk.wikipedia.org/wiki/Классикалық_музыка








Сабақтың ортасы























Жазылым тапсырмасы.

2-тапсырма. Дина Нұрпейісованың жемісті жылдарын кластерге түсіріңдер.

3-тапсырма. «Қосжазба күнделігі» арқылы мәтіндегі негізгі ұғымдарға түсіндірме жазыңдар.

Дескриптор:

  • Дина Нұрпейісованың жемісті жылдарын кластерге түсіреді;

  • мәтіндегі негізгі ұғымдарға түсіндірме жазады.

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Жазылымнан кейін. Өлеңге кідіріс белгісін (|, ||, |||) қойып жазып, интонациясымен оқып шығыңдар. Өлеңдегі негізгі ойды анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Өлеңге кідіріс белгісін қойып жазады;

  • интонациясымен оқып шығады.

  • Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

  • Тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ

Дина Нұрпейісованың жемісті жылдарын кластерге түсіреді;

мәтіндегі негізгі ұғымдарға түсіндірме жазады.

Ойларын дәлелдейді.

Өлеңге кідіріс белгісін қойып жазады;

интонациясымен оқып шығады.

Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.

Тақырыпты қорытындылайды.










ҚБ










ҚБ












https://music.yandex.kz/album/370529






Сабақтың соңы Рефлексия


  • Үй тапсырмасы: 4-тапсырма










27 Мамыр 2025
53
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі