Материалдар / Күй атасы-Құрманғазы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күй атасы-Құрманғазы

Материал туралы қысқаша түсінік
уып-өскен жері Бөкей хандығы, қазіргі Батыс Қазақстан облысының Жаңақала ауданына қарасты Жиделі деген жер. Топырақ бұйырған орны – Астрахан облысының бұрынғы «Шайтани батага», қазіргі «Құрманғазы төбе» деп аталатын жер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2021
637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы Тарихи тұлғалар.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Күй атасы-Құрманғазы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.7.1. Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау.

6.4.3.1. Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты ақпаратты түсіну, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну;

Көптеген оқушылар: тақырыпқа байланысты ақпаратты түсіну, энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

Кейбір оқушылар: энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау, көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

Бағалау критеийлері

  • тақырыпқа байланысты ақпаратты түсінеді;

  • энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты қолдана біледі;

  • авторына сілтеме жасайды;

  • көнерген сөздердің мағыналық түрлерін ажыратады;

  • түрлендіріп қолданады.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Мен сізді жақсы көремін,себебі....» тренинг

Оқушылар бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

Үй тапсырмасын тексеру: Берілген мәтіннен көнерген сөздерді тауып, түрлеріне қарай ажыратыңдар.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

  1. Құрманғазының күйін тыңдату арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау

https://www.youtube.com/watch?v=cCj6xE_wgcE

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.


Үй тапсырмасын тексереді.




Оқушылар күй тыңдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Құрманғазының күйін тыңдату арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау.


ҚБ «Жүрек»







ҚБ «Жүрек»



6-сынып қазақ тілі оқулығы.












https://www.youtube.com/watch?v=cCj6xE_wgcE





Сабақтың ортасы















Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма. Мәтінді оқимыз.

Сұрақтарға жауап беріңдер.

2-тапсырма. Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан Құрманғазы Сағырбайұлы туралы ақпарат жинаңыз. Алған ақпаратыңыздың авторына сілтеме жасаңыз. Мәліметтерді сыныптастарыңызбен бөлісіп, құнды деректерді айтып, дәлелдеңіз.

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді;

  • қажетті ақпаратты табады;

  • тұлға туралы ақпарат жинайды;

  • авторына сілтемені жасайды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

2-тапсырма. Берілген көнерген сөздерді екі топқа бөліп, кестеге жазыңдар.

Дескриптор:

  • архаизмдерді анықтайды;

  • тарихи сөздерді анықтайды;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ

3-тапсырма. Екі топқа бөлініңдер. Төмендегі Абайдың өмірбаянын үлгі ретінде алып, Абылай хан мен Құрманғазының өмірбаянын жазыңдар.

4-тапсырма. Өздерің жазған өмірбаяннан көнерген сөздерді анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Абылай хан мен Құрманғазының өмірбаянын жазады;

  • Өздері жазған өмірбаяннан көнерген сөздерді анықтайды;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ



Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді;

қажетті ақпаратты табады;

тұлға туралы ақпарат жинайды;

авторына сілтемені жасайды













Оқушылар берілген көнерген сөздерді екі топқа бөліп, кестеге жазады.

Архаизмдерді анықтайды;

Тарихи сөздерді анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.


Абылай хан мен Құрманғазының өмірбаянын жазады;

Өздері жазған өмірбаяннан көнерген сөздерді анықтайды;

ойларын дәлелдейді.






ҚБ «Тамаша жауап!»



ҚБ «Тамаша жауап!»












ҚБ «Тамаша жауап!»




ҚБ «Тамаша жауап!»




(«Қазақ мәдениеті» энциклопедиясынан)


6-сынып қазақ тілі оқулығы.










































Сабақтың соңы







Үй тапсырмасы:

Кері байланыс. «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі

Мен сабақты өте жақсы түсіндім. Сабақ қызықты өтті.

Бұл тақырып бойынша әлі де ізденуім керек  

Мен сабақты жақсы түсіндім.  

5-ТАПСЫРМА












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!