1.Аудио Мәтінді тыңдайды.
Оұулықпен жұмыс.
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен
орындалады.
А) Мәтінмен жұмыс. «Күй құдыреті» мәтінін түсініп тізбектей дауыстап
оқыңдар.
Ә) Сөздік
жұмысы:
Қыпшақ – рудың аты.
Құдiретi – күшi,
қасиет
Б) Суретпен
жұмыс:
-Суретке зер сал. Күйші
қандай күй тартып отыр деп ойлайсың?
Неліктен?
В) Сұрақ-жауап:
Әл-Фараби кім?
- Фараби тартқан күйдің
құдіреті неде деп ойлайсың? Мәтінге сүйеніп, жауап
бер.
2.Адамдардың күй
тартқанда неге көңіл-күйлері
өзгерді?
-Әмірші Фарабиді неге
іздеді деп ойлайсың? Болжа.
«Ашық
микрофон»әдісі
-Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін бір-біріңе
сұрақтар қойып, жауап беріңдер.
Кейбір оқушылар: кейіпкер жайлы
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-Өз отбасыңда немесе туыстарың орындаған күйді тыңдағандағы
сезімді есіңе түсіріп әңгімеле.
Сергіту сәтінде қазақ күйіне
билейді.
Ұ.Ж .(Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.
А) «Кім
жылдам?» ойыны. Суреттегі
домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді тап.
.
Ә)
Сұрақ-жауап:
-Қандай күй тыңдағанды
ұнатасың?
-Қазіргі өнер
сахнасындағы күйшілерді білесің
бе?
А-тобындағы оқушы
тапсырмасы
Әл-Фараби
кім?
В-тобындағы оқушы
тапсырмасы
Әл-Фарабидің сарай
ішіндегі іс-әректін білдіретін тұсты тауып
оқы.
С-тобындағы оқушы
тапсырмасы
Әл-Фарабидің хатын тауып
оқы.
ҚБ:Тест арқылы
1.Қыпшақ 2.Екінші күйде адамдар
3.Әл-Фараби
а)адамның аты а) қамығып жылады
а)астроном
ә)рудың аты ә) қамығып күлді
ә)ақын
б)қаланың аты б)қамығып үйықтады
б)журналист
4.Хатта қыпшақ деп 5.Кұдіреті деген 6.Күйді кім үшін
тартты
а)атын жазд а) аты а)әмір
ә)руын жазды ә)күші ә)халық
б)мекен-жайын жазды б)досы
б)өзі
7.Әмірші іздеді 8.Әмір қандай адам 9.Атақты екі
күйшіні
а)сыйлық беруге а)бай
а)Құрманғазы,Сара
ә)жазалауға б)кедей
ә)Құрманғаз,Дина
б)дос болуға ә)орташа
б)Дина,Болат
|
Дескриптор:
-
Мәтінді тіз бектей дауыс тап
оқиды-1б
-
Сөздікті жа зып, жаттап
алады-1балл.
-Суретті
си-паттайды-1б
-
Фараби тарт қан күйдің
құдіретін әң гімелейді-1б
-
Әміршінің Фарабиді із
деу себебін болжайды-1б
-Мәтін мазмұ ны жайлы
бір-біріне сұрақтар қойып, жауап
береді-1балл.
Дескриптор:
-Күйді тыңда.
-Бірінші күйде .
-Екіншікүй.
-Үшінші күй.
Дескриптор:
- Домбыра ның әрбір ды
бысынан бас талатын өнер ге қатысты сөздерді таба
ды-2балл.
-Ұнататын күйлерін атай
ды -1балл.
-Күйшілерді
атайды-1балл
|