Материалдар / Күй құдіреті

Күй құдіреті

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
944
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Әдебиеттік оқуБөлім: ӨнерСынып: 3ДМектеп: №25 мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Базива Г.Қатысқандар саны:25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыКүй құдіреті
Оқу мақсаттары3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқидыКөпшілік оқушылар: көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізедіКейбір оқушылар: шығармаға байланысты қажетті ақпаратты тауып, көркем оймен жалғастырады
Бағалау критерийлері
  • Аңызды түсініп оқиды
  • Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді
  • Шығармаға қажетті ақпаратты табады


  • Тірек сөздерҚыпшақ, құдіреті
    Құндылықтарды дарыту Топтық,жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру. Адамгершілік құндылықтарды, ашықтықты, өмір бойы білім алу құндылықтарға бағыттау.
    Пәнаралық байланыстар Өз ойын жүйелі жеткізуде сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдану, сөз мағынасының дұрыс қолданылуы арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады.
    АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
    Алдыңғы білімді игеру Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннен қажетті ақпаратты табады



    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-5минутШирату тапсырмасы«Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар бойынша топқа біріктіріледі.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру,Қосымша 1













    Слайд №1-3
    Сабақтың ортасы 6-11 минут

































    12-22 минут











































    23-27минут

























    28-35минут
    1-тапсырма(Ж,Ұ) «Джигсо» әдісіМәтін екі бөлікке бөлінеді оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әр-қайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») тобы құрылады,сарапшылар топтарында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жүреді. Саралау:Ынтымақта бірлікте жұмыс жасап, білгенін жолдастарымен бөлісіп, тақырыпты ортаға салып талқылайды2-тапсырмаИнтербелсенді тақтадан «Ақсақ құлан» бейнеклипінен үзінді көрсетіледі(Т,Ұ) «Модельдеу» әдісіЖазушылар  тобы Күй тыңдау барысынада көз алдарыңа елестеген табиғатты қағаз бетіне түсіріп эссе жазу.Ғалымдар тобыКүй өнері туралы мағлұмат беру(анықтамалық кітаптарды қолдану, іздену)Ақындар тобыМына сөздерге байланысты төрт жол өлең шығару: табиғат, күй, кең дала, жыр.Суретшілер    тобыТыңдаған күйге байланысты көз алдарыңа елестеген табиғат көрінісін қағаз бетіне түрлі-түсті бояумен түсіру.Саралау: Топта балалар бірге жұмыс жасайды және өз идеяларын айтуға үйренедіҚБ «Бір-бірін бағалау»Топтар бір-бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ өз жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды.3-тапсырмаТалдауТоптарға оқуға қосымша ақпарат таратылады. Топтағы оқушылар кестені толтырады.

    Саралау:Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар кестені өз бетінше толтырады

    ҚБ «Қол шапалақтау»Тапсырманы дұрыс орындағандарды қол шапалақтау арқылы бағалау4-тапсырма (Ж,Т) «Мозайка» әдісіӘрбір топқа сурет қиындыларын тарату. Оқушылар сурет қиындыларынан сурет құрастырып,суретке қарап әңгіме құрастырады. Әңгіме құрастыру кезінде көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді Саралау:Топтық тапсырмалар арқылы оқушылардың ынтасы артады. Оқушылар бір-бірін тыңдайды және толықтырадыҚБ «Бағдаршам»Жасыл түс(тапсырманы толық,дұрыс орындаса)-Өте жақсыСары түс(тапсырманы толық орындамаса)-ЖақсыҚызыл түс(тапсырма толық емес және қателіктер болса)-Орташа



















    Слайд №4



















    Қосымша 2Слайд №5









    Слайд №6

    Қосымша 3Қосымша 4Слайд №7
    Сабақтың соңы36-40 минут «Шеңбердегі доп» әдісіШеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп алған оқушы сабақ туралы ойын бір сөйлеммен айтады.

    доп
    Саралау 1-тапсырмадаЫнтымақта бірлікте жұмыс жасап, білгенін жолдастарымен бөлісіп, тақырыпты ортаға салып талқылайды2-тапсырмадаТопта балалар бірге жұмыс жасайды және өз идеяларын айтуға үйренеді3-тапсырмадаКөмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар кестені өз бетінше жалғастырады4-тапсырмадаТоптық тапсырмалар арқылы оқушылардың ынтасы артады. Оқушылар бір-бірін тыңдайды және толықтырадыБағалау «Бір-бірін бағалау» әдісі«Қол шапалақтау» әдісі«Бағдаршам» әдісіДескриптор-Аңызды түсініп оқиды-Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді -Қажетті ақпаратты тауып, көркем оймен жалғастырады

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыТоп ережесін сақтау ескеріледіЖеліммен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелері ескертіледі
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді?Ынтымақтастық атмосферасы орнады ма?Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!