Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Күйші сазгер - Нұрғиса Тілендиев
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: Музыка және өнер түрлері. |
Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ |
|||||||
Педагогтің аты: |
Альханова Жаныл Рахметуллаевна |
|||||||
Күні: |
|
|||||||
Сынып: |
6 в |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
№23.Сабақтың тақырыбы: |
Кино және музыка |
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.1.1.1 туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтау; 6.1.2.3 көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру |
|||||||
Сабақтың мақсаты: |
-туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдайды және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтайды; -көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады. «Балапан қаз» әнін тыңдайды. |
|||||||
Құндылықтар |
Талап:Ізденімпаз,жаңашыл тұлға. |
|||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||
Сабақтың кезеңі) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 30 мин Сабақтың соңы 10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Сәлеметпе балалар? Топқа бөлу Психологиялық ахуал Сәттілік тілеу Балалар бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін Кинолардың дауысын қою Сабақ тақырыбын дауыс арқылы анықтау Бейнежазба көрсету: «Ой қозғау» Кино «Менің атым Қожа» . -Оқушылар бүгінгі бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені білдік? -Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Яғни «Кино және музыка» -Бүгінгі тақырыбымыз бойынша сабақ мақсатын қойып алайық? -Қандай мақсаттарға қол жеткіземіз деп ойлайсыздар? -Өзің жақсы көретін киноларды еске түсіріңдер? -Ол кинодағы музыка есіңде ма? -Киноны музыкасыз көрсе не болар еді,болама ? .«Миға шабуыл» әдісі. 1 тапсырма.Оқулықпен топпен жұмыс. 1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын айтады. 87-88 бет . 2 топ. Төлеген Мұхаметжанов жайлы. 3 топ.Қуат Шілдебаев туралы зерттеп айтады. 2 тапсырма.Әуенін тап ойыны Кинолардағы ойналатын музыкадан үзінді. 1.«Саржайлау» 2. «Гәкку» 3. «Мама» 4. «Шегенің термесі» 5. «Балапан қаз». 3 тапсырма.»Жау жұрек мың бала» киносыныа үзінді көрсету. «Балапан қаз» әнін және оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай» күйі Сұрақ-жауап 1 топ Әннің аты, композиторын атаңдар. 2 топ -Әннің сөзіне көңіл бөліңдер, не туралы? 3 топ -Сіздердің ойларыңызша мұндай әндерді қай уақытта,қандай жағдайда орындайды? 4 тапсырма. Қорытынды сұрақтарға жауап беріңіздер 1 топ. -Бұл шығармалардың бейнесіне қандай мінездеме беруге болады? -Қандай қазақ киноларының музыкасымен таныстыңыздар? Сабақты қорыту. Кинолармен әндерді сәйкестендір. С арыжайлау Қыз Жібек Шегенің термесі Менің атым Қожа Балапан қаз Тақиялы періште Мама Көшпенділер Рефлексия -Мен не білдім? -Бүгін мен не үйрендім? -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым? |
Бәрі бірге : Сәлеметсіз мұғалім Топ басшылыры Өз тобындағы оқушыларды айтып орналастырады. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқулықтан анықтаманы оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға келеді. Әуен тыңдап, жасырылған әуенді табады. Фильмнен үзінді көреді, Жеке оқушылар күй тартады. «Балапан қаз» әнін тыңдайды Берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап береді Сәйкестендіреді Стикерге жазып жапсырады |
Мадақтау Мақтау сөздер арқылы Тамаша! Жарайсыңдар! Керемет! Дескриптор: Бейне жазба көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: Мәтінмен жұ мыс жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: Ойын шарты мен танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: -Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай ды,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жарайсың! Керемет! |
Слайд аудио жазба Бейне жазба слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |