Материалдар / Күн режимі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күн режимі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
677
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Күн режимі. 1 – сыныпСабақтың мақсаты
  • Күн режимі.Тамақтану мерзімі туралы түсінік беру.2. Салауаттылыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиетті бойына сіңіру.3. Сана сезімін ояту,ой-өрісін дамыту.Сабақтың көрнекілігі: суреттер. Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру, әңгімелеу. Сабақтың мазмұны. І. Ұйымдастыру: Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. ІІ .Өткенді еске түсіру.Уақыт, мезгіл туралы. ІІІ .Жаңа сабақ:а) 12-беттегі сурет бойынша әңгіме.ә) 13 бет. Қыз баланың бір күнгі іс-әрекеті туралы айтып беремін.б) Жеке бас гигиенасына қажетті заттарды атату.Жеке бас гигиенасына қажетті заттарды дұрыс пайдалануға үйрету.Таза ауаның денсаулыққа пайдасы туралы түсінік беру.в) Оқушыларды мектеп асханасымен таныстыру. Дастархан басында өзін-өзі ұстау. Мәдениетті, тазалықты сақтау.Тағамдардың құндылығы .оны талғаммен пайдалану туралы түсінік беремін.Сергіту сәті.Бір, екі үш Бір,екі үшБұлшық етте күш.Мен ұшамын кептершеЕңкейемін жерге қолым жеткенше.д) Әдептілік және әдемілік кітапшасынан «Дастархан басында»әңгімесін оқып беру.е) Дәптермен жұмыс: Қоңырау, алмұрт, алма сөзіне сөйлем құрату. Сыртын қоршап сызу.Сабақты қорытындылау: Біз бүгін сендермен нені білдік?
  • Сабақтың тақырыбы: Менің бос уақытым. Сабақтың мақсаты:1. Бос уақыт туралы түсіндіру.2 Еңбекке баулу3 Оқуға деген ынта жігерін арттыру, еңбекке деген қызығушулығын ояту.Сабақтың көрнекілігі: Суреттер. Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру, әңгімелеу. Сабақтың мазмұны: І. Ұйымдастыру: Түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа назарын аудару. ІІ. Өткенді еске түсіру.-Сендер мектепке қай уақытта келесіңдер?-Сабақ қашан бітеді?-Таңертең, түс, кеш сөздері арқылы біз нені білеміз?ІІІ. Мақсат қою: Тақырыбын, мақсатын хабарлау. ІҮ. Жаңа білімді меңгерту:-Енді бүгін боса уақатымыз жайлы әгімелесіп көрейік.Сендер бос уақыттарыңда не істейсіндер? Ү Оқулықпен жұмыс: (сурет бойынша әңгіме.)-Балаларға ат қойғызу.
-Әли, Ернияз, Нұрсұлу мен Ералы бос уақытында не істеді?- Оралбек не істеді?ҮІ. Жаңа білімді түсінгенін тексеру.Балалар, бүгін біз бос уақытымызды қалай өткізетінімізді айтып көрейікші.Өздерің бос уақыттарың жайлы айтып беріңдер? ҮІ І.Сабақты қорытындылау:Бүгінгі сабақта нені білдік?
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!