Материалдар / Күн шуағын іздейміз

Күн шуағын іздейміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Таным саласы,Сенорика бөлімі Мектепке дейінгі кіші топ балаларымен ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2021
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: сенсорика

Тақырыбы: Күн шуағын іздейміз. (ойын сабақ)

Смарт мақсаты:

Түстерді ,геометриялық

пішіндерді таниды,атайды.Түстерді айырады,топпен,жеке әрекет ете алады.


Тобы, жасы:

Кіші топ (2-3жас)

Күтілетін нәтиже:

Топпен, жұппен жұмыс жасай біледі,үлкен-кіші ұғымдарын дұрыс қолданады.


Ресурстар, дамытушы орта:

Дамытушы пано,аудио дыбыс,үлестірмелі карточкалар,қуыршақтар,түрлі жарма,

қыстырғыштар,таспалар

Жоспар:

Педагогтың әрекеті

Балалардың әрекеті

1.Шаттық шеңбері.

Қайырлы таң қолдарым

сендер ояндыңдар ма?

Қайырлы таң көзерім

сендерде ояныңдар ма?

Қайырлы таң құлақтар,

Сендерде ояндыңдар ма?

Қайырлы таң аяқтар,

Ояныңдар сендерде

Ояна сап күлімдеп

Қол созайық біз күнге



Тағы шеңберге тұрады,қимылмен

қайталайды,көңіл-күйлері көтеріледі

2.Сұхбаттасу"әдісі арқылы балалардың қызғушылығын ояту:

-Ой балалар күн көрінбейді,

ол қайда кеткен?

-Енді не істейміз күн болмаса көңілсіз болады ғой,біз тоңып қаламыз.

-Балалар маған бір ой келді.біз күнді іздеуге шықсақ қайтеді.

-Іздейміз бе балалар?

-Балалар күнді іздеуге немен барсақ болады?

-Пойызбен бару үшін балалар сендерге билет алу керек, қолдарындағы пішіндерге сәйкес орындарды тауып отырыңдар,жолға шығамыз


4Кмоделі:Сыни ойлау, коммуникативтілік дамыту.






Қолдарындағы пішіндерге сәйке орындарды тауып отырады


3.Жұмбақ жасыру:

Үсті толған ине,

Бірақ,іс тігіп,

қадамайды түйме

Ғажайып сәт(Кірпіге жолығады)

Кірпі,кірпі білсең айтшы,

Күннің қайда екенін.

Іздеп жүрміз біз оның

Таба алмай мекенін.

4Кмоделі: Сыни ойлау, креативтілік дамыту.

4.Құрылымдалған ойын:

«Түсіне қарай жина»

Смарт мақсаты:

Түсіне көлеміне қарай заттарды себетерге орналастырады

5.Еркін ойын: «Көпір саламыз»

Смарт мақсаты: геометриялық пішіндердің түсіне,пішініне,көлеміне қарай орналастырады.

Бала үні: Қызығушылық

6.Ширату: Кірпі жаттығуы. (саусақ , қол моторикасын дамыту)

Момақанмын алайда,

Тікенім көп абайла.

Кіріп кетсе қолыңа,

Жылап жүрме алайда!

4Кмоделі сыни ойлау

Бала үні қызығушылық

5. Жұптық жұмыс:

Құрылымдалған ойын:

"Жарма тазалаймыз"

"Күн шуағын жинаймыз"

Смарт мақсат:

Жұптасып әрекет етеді,проблемалық жағдайдан шыға алады.

4Кмоделі: Сыни ойлау, креативтілік, коммуникативтілікті дамыту.

Қортынды: Талдау,бағалау,көңілді смайликтер арқылы марапатау


Жұмбақтың жауабын ойланып табады, кірпі екенін айтады









Алманың пішіні домалақ. Түсі қызыл, жасыл, сары деп жауап береді.









Балалар тапсырманы орындайды, қажетті пішіндерді тауып орнына қояды.


Таңдаған пішіндеріне қарай жұп құру










Топтасып әрекет етеді, күн шуақтарын орналастырады,қыстырғыштармен,таспалармен,таяқшалармен жұмыс жасайды







.

















Балалар қуанады.


Аналитикалық карта

Білім беру саласы:

«Таным»

ҰОҚ:

«Математика негіздері»

Тақырыбы:

Күн шуағын іздейміз. (ойын сабақ)

Смарт мақсат:

Түстерді ,геометриялық

пішіндерді таниды,атайды.Түстерді айырады,топпен,жеке әрекет ете алады.


Дағды:

Сыни ойлау, креативті дамыту дағдылары қалыптасады.

Оқу қызметіне тарту әдістері:

Сыни ойлау, коммуникатив, креативті дамыту арқылы ашық сұрақтар, жұмбақ жасыру,ойындар ойнату.

Саралау әдістері:

Оқу қызметінде балаларды жеке бақылау,өз- ара бағалату.

Жеке жұмыс

Құрылымдалған ойын:

1. "Жарма тазалаймыз"

"Күн шуағын жинаймыз"

Саралау әдісі: Ойын әрекетінде жеке бақылау және балалар өзін бақылап,жұмыстарын тексереді.Тапсырманы орындауға арналған балаға жетелеуші сұрақтар арқылы ,тапсырманы қайта орындатып қатесін түзету.Балал ойлау қабілеттерін дамыту, жетелеуші сұрақтар арқылы тапсырманы қайта орындатып қатесін түзету.

Топтық жұмыс:

Еркін ойын: "Көпір саламыз»


Саралау әдісі: топқа бөлінуін бақылау,тапсырманы түсінбеген балаларға ресурстар көрсету арқылы немесе жетекші сұрақтар қою арқылы топтық жұмысқа бақылау жасау,жұмыстарын қорғалым кезінде тілдік дамуын бақылап отыру.


Бақылау формасы:

Балалардың аты-жөні:

Түстерді ажыратады

Пішіндерді атайды

1

Унгар Ахмад

-

-

2

Болат Мирас

-

-

3

Жолдас Айзада

-

-

4

Хасен Медина

-

-

5

Жолдас Аяла

-

-

6

Біржан Дарын

-

-

7

Өрбісін АбдуРашид

-

-


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ