Ресурстар, дамытушы
орта:
|
Дамытушы пано,аудио
дыбыс,үлестірмелі карточкалар,қуыршақтар,түрлі
жарма,
қыстырғыштар,таспалар
|
1.Шаттық
шеңбері.
Қайырлы таң қолдарым
сендер ояндыңдар ма?
Қайырлы таң көзерім
сендерде ояныңдар ма?
Қайырлы таң құлақтар,
Сендерде ояндыңдар ма?
Қайырлы таң аяқтар,
Ояныңдар сендерде
Ояна сап күлімдеп
Қол
созайық біз күнге
|
Тағы шеңберге тұрады,қимылмен
қайталайды,көңіл-күйлері көтеріледі
|
2.Сұхбаттасу"әдісі арқылы
балалардың қызғушылығын ояту:
-Ой балалар күн
көрінбейді,
ол қайда
кеткен?
-Енді не істейміз күн болмаса көңілсіз болады
ғой,біз тоңып қаламыз.
-Балалар маған бір ой келді.біз күнді іздеуге
шықсақ қайтеді.
-Іздейміз бе балалар?
-Балалар күнді іздеуге немен барсақ
болады?
-Пойызбен
бару үшін балалар сендерге билет алу керек, қолдарындағы пішіндерге
сәйкес орындарды тауып отырыңдар,жолға шығамыз
4Кмоделі:Сыни ойлау,
коммуникативтілік дамыту.
|
Қолдарындағы пішіндерге сәйке орындарды тауып
отырады
|
3.Жұмбақ жасыру:
Үсті толған ине,
Бірақ,іс тігіп,
қадамайды
түйме
Ғажайып
сәт(Кірпіге
жолығады)
Кірпі,кірпі білсең айтшы,
Күннің қайда екенін.
Іздеп жүрміз біз оның
Таба алмай мекенін.
4Кмоделі: Сыни ойлау,
креативтілік дамыту.
4.Құрылымдалған
ойын:
«Түсіне қарай
жина»
Смарт
мақсаты:
Түсіне көлеміне қарай заттарды себетерге
орналастырады
5.Еркін ойын: «Көпір
саламыз»
Смарт
мақсаты: геометриялық пішіндердің
түсіне,пішініне,көлеміне қарай орналастырады.
Бала үні:
Қызығушылық
6.Ширату: Кірпі
жаттығуы. (саусақ , қол моторикасын
дамыту)
Момақанмын алайда,
Тікенім көп абайла.
Кіріп кетсе қолыңа,
Жылап жүрме
алайда!
4Кмоделі сыни
ойлау
Бала үні
қызығушылық
5.
Жұптық
жұмыс:
Құрылымдалған
ойын:
"Жарма тазалаймыз"
"Күн шуағын жинаймыз"
Смарт мақсат:
Жұптасып әрекет
етеді,проблемалық жағдайдан шыға алады.
4Кмоделі: Сыни ойлау, креативтілік,
коммуникативтілікті дамыту.
Қортынды:
Талдау,бағалау,көңілді смайликтер арқылы
марапатау
|
Жұмбақтың жауабын ойланып
табады, кірпі екенін айтады
Алманың пішіні домалақ. Түсі
қызыл, жасыл, сары деп жауап береді.
Балалар тапсырманы орындайды,
қажетті пішіндерді тауып орнына қояды.
Таңдаған пішіндеріне қарай жұп
құру
Топтасып әрекет етеді, күн шуақтарын
орналастырады,қыстырғыштармен,таспалармен,таяқшалармен жұмыс
жасайды
.
Балалар қуанады.
|