Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам\Өзім туралы Күні: 2018ж Сынып: 1Ә |
Мектеп: «№12 ЖББОМ» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жаппарова Ардак Жолдыбаевна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Күн тәртібі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.2.4 күн
тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіру және күн тәртібін
құрастыру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: күн тәртібін құрады және күн тәртібін сақтау маңызын түсінеді. Көптеген оқушылар: күн тәртібінің ретін ажыратады. Кейбір оқушылар: демалыс күнінің жеке жоспарын құрады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Күн тәртібін құрайды және күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелейді. Күн тәртібінің ретін анықтайды. Өзінің күн тәртібін құрастырады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар:
|
Пәнге тән лексика мен терминология: күндіз, таңертең, кеш, сағат, күн тәртібі Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Өз күн тәртібіңізді құрастыра аласыз ба? Демалыс күніңізді қалай жоспарлайсыз? Ұйқы не үшін керек? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Денсаулық сақтау мен нығайту шарттарының бірі – мүлтіксіз орындалатын күн тәртібі. Күн тәртібін сақтау кез келген жұмысты анағұрлым жеңілдетеді, денсаулықты сақтау үшін адам ағзасының барлық мүмкіндіктерін қолдануға болады. Күн тәртібі – бұл бір тәулікке іс әрекет пен демалыстың барлық түрлерін тиімді бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамдар көбірек іс тындырып, аз шаршайды. Адамды ұқыптылыққа, тәртіптілікке, жауапкершілікке үйретеді. Күн тәртібін құра отырып, уақыттың өлшемі бар екендігін, уақытты тиімді, пайдалы өткізу құндылықтары дарытылады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану. «Кеңес бер» тапсырмасы «Адам» бөлімшесімен байланысады. Математика. Жұмыс дәптеріндегі «Менің бір күнім» тапсырмасында оқушылар іс-әрекеттерді уақытқа сәйкестендіреді. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
(«Күн тәртібі туралы» ролик) көрсетілім
|
||||
|
Бастапқы білім
|
Тәуліктің жалпы өлшемі таңертең, күндіз, кеш, тал түс деген ұғымды біледі.
|
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Сабақ басында: (Ұ) Ширату жаттығуы «Күн тәртібі туралы» бейнежазбадан үзінді көрсетіледі. Кейіпкердің ұнататын істері туралы не айта аласыздар? (ҚБ) Уақыттың өлшеуіш құралы сағат екенін білесіздер.Бұл бейнежазбадан күн тәртібі туралы айтылғанын аңғардыңыздар, жарайсыздар! (Ж) Көршіңмен сырлас. Өздерінің таңертең, күндіз,кешке не істейтіндіктері туралы қасындағы жұбына әңгімелеп берулерін сұраймын. Сонымен, сендер күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасыздар ? Ұйқыдан тұрған соң не істейсіздер? Өз уақыттарыңыздың қалай өткізетіндіктері туралы біреуінің әңгімелейтіндіктерін ескертемін. (ҚБ) Көршіңізге айтыңыз... («жұдырық, алақан» әдісі) |
АКТ («Күн тәртібі туралы» бейнежазба) көрсетілім https://www.youtube.com/watch?v=FCMa_XIX6_8 |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) «Әңгіме құрастыр» айдары Оқушыларға бұдан әрі барлық іске үлгеру үшін уақытты бағалай біліп, уақыт құпиясын түсіну маңызды екенін хабарлаймын. «Уақыттың негізгі құпиясын білгілерің келе ме?» деп сұрап, сынып қабырғасында «Т, Ә, Р, Т, І, Б, І, » әріптері, тақтада «КҮН» сөзі ілініп тұр. Оқушылардың сөзді жинап, хормен оқытамын. Күн тәртібі туралы не білетіндіктерін сұраймын. (ҚБ) «Бас бармақ» әдісі (Т) Әңгіме құрастыру. Саралауға арналған тапсырма. Оқушылар үстел үстіндегі қима сағат үлгілері арқылы бөлінеді. 1- топ: сағат тілі 7.00 да тұр. 2 топ: сағат тілі 12.00 де тұрады. 3 топ сағат тілі 8.00 де тұрады. Сөйтіп 1 топ - « Таңертеңгі мезгілі» 2 топ - « Түскі мезгілі» 3 топ - « Кешкі мезгілі» Оқушылар, суретке мұқият қараймыз. А деңгейі: - Аслан таңертең, күндіз, кешке және түнде не істейді? В деңгейі: - Асыланның күн тәртібін өзінің күн тәртібімен салыстырады. С деңгейі: - Асланның күн тәртібін сақтауының қажеттілігі туралы әңгімелейді. (ҚБ) «Шапалақ» әдісі «Кеңес бер!» айдары. Суретке назар аударуды ұсынамын.Сұрақтарын оқимын. Осындай жағдай кімнің басында болғандығын сұраймын. Мұндай жағдай болмас үшін қандай кеңес ойлап табар едіңіз? 1-2 жұптың жауаптарын тыңдап, олардың жауаптарын «келісемін», «келіспеймін» деп жасыл, сары сигналдық белгілерін көтеру арқылы көрсетеді. (Ж) Сен білесің бе? айдары Оқушыларға «Ұйқы не үшін керек?» деген сұраққа жұпта диалог құруды ұсынамын. Барлық оқушылар ойын айтқаннан кейін, оқулықтағы рубрикадағы мәтінді оқуды ұсынамын.Ұйқының пайдасы мен зиянын талқылайды. (ҚБ) «Қолпаштау» әдісі (Ұ) Сергіту
Сағаттың
тіліндей (Ө) Жұмыс парағы «Сәйкестендіру» әдісі Оқушылар тәулік мезгілдерімен сол уақытта жасалатын іс-әрекеттің суретін сәйкестендіреді. Суретші таңертең, кешке жасалатын істерді шатастырып алды. Оларды ретімен сызық арқылы қосып шық. (ҚБ) «Ойлан!» «Ашық микрофон» әдісі Сыныптастары арасында... Сен демалыс күніңді қалай өткізесің? Бұл күні кімдермен бірге өткізуді жоспарлайсың? Демалыс күнінің қызықты болып өту үшін нені дұрыс ұйымдастыруың керек деп ойлайсың? (Ж) Қызықты демалыс күні Оқушылар өздерінің демалыс күндерін қалай өткізетіні туралы әңгімелейді. Демалыс күнін жоспарлайды. (ҚБ ) «Дұрыс жауапты таңда» әдісі (дұрыс болған жағдайда жасыл түспен, дұрыс емес болған жаңдайда қызыл түспен белгіле, кідіріп ойланып отырса, сары түс)
|
Жасыл, сары сигнал таяқшалары
|
|||
|
Сабақтың соңы |
(Ж) Орындап көр. Өз күн тәртібіңізді құрастыр..
А күн тәртібі сәттерінің орналасуында айырмашылық болса, сол топ мүшелері өз плакаттарын сөйлейтін қабырғаға іліп, тапсырмаларын қорғайды.
Рефлексия: «Блоб» ағашы. Оқушылар осы сабақта алған білімдерін қаншалықты меңгергендігін көрсету үшін ағашты өз деңгейлеріне сай бояиды. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||
|
Оқушылар тақырыпты жетік меңгеру үшін тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын қолданамын. Саралау тәсілдерінің ішінен: деңгейлік тапсырмалар, қарқын қабілетті оқушыларға қосымша тапсырмалар, диалог және қолдау көрсету көмекті қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетемін. ынталандыру жұмысын жүргізу тәсілдерін қолданамын. Саралау әдісін қолданудағы басты себеп, әрбір оқушының қажеттілігін қанағаттандыру, өз деңгейінде тапсырмалар беру. қорыта айтқанда саралап оқыту бұл сабақта әрбір оқушының қажеттіліктерін қамтамассыз етеді деп ойлаймын. |
Сабақ үрдісінде оқушылар алдын ала белгіленген бағалау критерийлері негізінде білім деңгейлері бағаланады. Оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдап, өз ойларын арттыруға ықпал етеді. Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін бағалау жүріп отырады. Оқушының бірін-бірі, өзін-өзі бағалауы да маңызды. Оқушылармен жұмыс жасау барысында бағалау үрдісі ауызша, жазбаша, графикалық түрде жүргізіледі.Әдістер: көршіңмен сырлас, бас бармақ, шапалақ, сәйкестендір, жұдырық- алақан, ашық микрофон, дұрыс жауапты таңда және рефлексия «Блоб» ағашы, «ББҮ» стратегиясы. Толық жауап бере алмаған оқушыларға жетелеу сұрақтарын қойып, ынталандырып отырамын.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады. Жаттығуларды орындауға арналған денсаулықты сақтау технологияларын
сақтауды ескеру. Сергіту жаттығуларын орындау дене мүшелерінің дамуын басшылыққа алу. Осы сабақта қауіпсіздік ережелерін сақтауды қадағалау. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл бөлімшені сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? Иә. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Иә. Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Иә. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар бойынша оқушы білімін саралау негізге алынды. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Иә. Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? Жоқ.
|
|||||
A
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күн тәртібі
Күн тәртібі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам\Өзім туралы Күні: 2018ж Сынып: 1Ә |
Мектеп: «№12 ЖББОМ» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жаппарова Ардак Жолдыбаевна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Күн тәртібі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.2.4 күн
тәртібін сақтаудың маңызын түсіндіру және күн тәртібін
құрастыру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: күн тәртібін құрады және күн тәртібін сақтау маңызын түсінеді. Көптеген оқушылар: күн тәртібінің ретін ажыратады. Кейбір оқушылар: демалыс күнінің жеке жоспарын құрады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Күн тәртібін құрайды және күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелейді. Күн тәртібінің ретін анықтайды. Өзінің күн тәртібін құрастырады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар:
|
Пәнге тән лексика мен терминология: күндіз, таңертең, кеш, сағат, күн тәртібі Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Өз күн тәртібіңізді құрастыра аласыз ба? Демалыс күніңізді қалай жоспарлайсыз? Ұйқы не үшін керек? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Денсаулық сақтау мен нығайту шарттарының бірі – мүлтіксіз орындалатын күн тәртібі. Күн тәртібін сақтау кез келген жұмысты анағұрлым жеңілдетеді, денсаулықты сақтау үшін адам ағзасының барлық мүмкіндіктерін қолдануға болады. Күн тәртібі – бұл бір тәулікке іс әрекет пен демалыстың барлық түрлерін тиімді бөлу. Күн тәртібін сақтайтын адамдар көбірек іс тындырып, аз шаршайды. Адамды ұқыптылыққа, тәртіптілікке, жауапкершілікке үйретеді. Күн тәртібін құра отырып, уақыттың өлшемі бар екендігін, уақытты тиімді, пайдалы өткізу құндылықтары дарытылады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану. «Кеңес бер» тапсырмасы «Адам» бөлімшесімен байланысады. Математика. Жұмыс дәптеріндегі «Менің бір күнім» тапсырмасында оқушылар іс-әрекеттерді уақытқа сәйкестендіреді. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
(«Күн тәртібі туралы» ролик) көрсетілім
|
||||
|
Бастапқы білім
|
Тәуліктің жалпы өлшемі таңертең, күндіз, кеш, тал түс деген ұғымды біледі.
|
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
Сабақ басында: (Ұ) Ширату жаттығуы «Күн тәртібі туралы» бейнежазбадан үзінді көрсетіледі. Кейіпкердің ұнататын істері туралы не айта аласыздар? (ҚБ) Уақыттың өлшеуіш құралы сағат екенін білесіздер.Бұл бейнежазбадан күн тәртібі туралы айтылғанын аңғардыңыздар, жарайсыздар! (Ж) Көршіңмен сырлас. Өздерінің таңертең, күндіз,кешке не істейтіндіктері туралы қасындағы жұбына әңгімелеп берулерін сұраймын. Сонымен, сендер күнде ұйқыдан қай уақытта тұрасыздар ? Ұйқыдан тұрған соң не істейсіздер? Өз уақыттарыңыздың қалай өткізетіндіктері туралы біреуінің әңгімелейтіндіктерін ескертемін. (ҚБ) Көршіңізге айтыңыз... («жұдырық, алақан» әдісі) |
АКТ («Күн тәртібі туралы» бейнежазба) көрсетілім https://www.youtube.com/watch?v=FCMa_XIX6_8 |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ) «Әңгіме құрастыр» айдары Оқушыларға бұдан әрі барлық іске үлгеру үшін уақытты бағалай біліп, уақыт құпиясын түсіну маңызды екенін хабарлаймын. «Уақыттың негізгі құпиясын білгілерің келе ме?» деп сұрап, сынып қабырғасында «Т, Ә, Р, Т, І, Б, І, » әріптері, тақтада «КҮН» сөзі ілініп тұр. Оқушылардың сөзді жинап, хормен оқытамын. Күн тәртібі туралы не білетіндіктерін сұраймын. (ҚБ) «Бас бармақ» әдісі (Т) Әңгіме құрастыру. Саралауға арналған тапсырма. Оқушылар үстел үстіндегі қима сағат үлгілері арқылы бөлінеді. 1- топ: сағат тілі 7.00 да тұр. 2 топ: сағат тілі 12.00 де тұрады. 3 топ сағат тілі 8.00 де тұрады. Сөйтіп 1 топ - « Таңертеңгі мезгілі» 2 топ - « Түскі мезгілі» 3 топ - « Кешкі мезгілі» Оқушылар, суретке мұқият қараймыз. А деңгейі: - Аслан таңертең, күндіз, кешке және түнде не істейді? В деңгейі: - Асыланның күн тәртібін өзінің күн тәртібімен салыстырады. С деңгейі: - Асланның күн тәртібін сақтауының қажеттілігі туралы әңгімелейді. (ҚБ) «Шапалақ» әдісі «Кеңес бер!» айдары. Суретке назар аударуды ұсынамын.Сұрақтарын оқимын. Осындай жағдай кімнің басында болғандығын сұраймын. Мұндай жағдай болмас үшін қандай кеңес ойлап табар едіңіз? 1-2 жұптың жауаптарын тыңдап, олардың жауаптарын «келісемін», «келіспеймін» деп жасыл, сары сигналдық белгілерін көтеру арқылы көрсетеді. (Ж) Сен білесің бе? айдары Оқушыларға «Ұйқы не үшін керек?» деген сұраққа жұпта диалог құруды ұсынамын. Барлық оқушылар ойын айтқаннан кейін, оқулықтағы рубрикадағы мәтінді оқуды ұсынамын.Ұйқының пайдасы мен зиянын талқылайды. (ҚБ) «Қолпаштау» әдісі (Ұ) Сергіту
Сағаттың
тіліндей (Ө) Жұмыс парағы «Сәйкестендіру» әдісі Оқушылар тәулік мезгілдерімен сол уақытта жасалатын іс-әрекеттің суретін сәйкестендіреді. Суретші таңертең, кешке жасалатын істерді шатастырып алды. Оларды ретімен сызық арқылы қосып шық. (ҚБ) «Ойлан!» «Ашық микрофон» әдісі Сыныптастары арасында... Сен демалыс күніңді қалай өткізесің? Бұл күні кімдермен бірге өткізуді жоспарлайсың? Демалыс күнінің қызықты болып өту үшін нені дұрыс ұйымдастыруың керек деп ойлайсың? (Ж) Қызықты демалыс күні Оқушылар өздерінің демалыс күндерін қалай өткізетіні туралы әңгімелейді. Демалыс күнін жоспарлайды. (ҚБ ) «Дұрыс жауапты таңда» әдісі (дұрыс болған жағдайда жасыл түспен, дұрыс емес болған жаңдайда қызыл түспен белгіле, кідіріп ойланып отырса, сары түс)
|
Жасыл, сары сигнал таяқшалары
|
|||
|
Сабақтың соңы |
(Ж) Орындап көр. Өз күн тәртібіңізді құрастыр..
А күн тәртібі сәттерінің орналасуында айырмашылық болса, сол топ мүшелері өз плакаттарын сөйлейтін қабырғаға іліп, тапсырмаларын қорғайды.
Рефлексия: «Блоб» ағашы. Оқушылар осы сабақта алған білімдерін қаншалықты меңгергендігін көрсету үшін ағашты өз деңгейлеріне сай бояиды. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||
|
Оқушылар тақырыпты жетік меңгеру үшін тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын қолданамын. Саралау тәсілдерінің ішінен: деңгейлік тапсырмалар, қарқын қабілетті оқушыларға қосымша тапсырмалар, диалог және қолдау көрсету көмекті қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетемін. ынталандыру жұмысын жүргізу тәсілдерін қолданамын. Саралау әдісін қолданудағы басты себеп, әрбір оқушының қажеттілігін қанағаттандыру, өз деңгейінде тапсырмалар беру. қорыта айтқанда саралап оқыту бұл сабақта әрбір оқушының қажеттіліктерін қамтамассыз етеді деп ойлаймын. |
Сабақ үрдісінде оқушылар алдын ала белгіленген бағалау критерийлері негізінде білім деңгейлері бағаланады. Оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдап, өз ойларын арттыруға ықпал етеді. Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін бағалау жүріп отырады. Оқушының бірін-бірі, өзін-өзі бағалауы да маңызды. Оқушылармен жұмыс жасау барысында бағалау үрдісі ауызша, жазбаша, графикалық түрде жүргізіледі.Әдістер: көршіңмен сырлас, бас бармақ, шапалақ, сәйкестендір, жұдырық- алақан, ашық микрофон, дұрыс жауапты таңда және рефлексия «Блоб» ағашы, «ББҮ» стратегиясы. Толық жауап бере алмаған оқушыларға жетелеу сұрақтарын қойып, ынталандырып отырамын.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады. Жаттығуларды орындауға арналған денсаулықты сақтау технологияларын
сақтауды ескеру. Сергіту жаттығуларын орындау дене мүшелерінің дамуын басшылыққа алу. Осы сабақта қауіпсіздік ережелерін сақтауды қадағалау. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл бөлімшені сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? Иә. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Иә. Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Иә. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар бойынша оқушы білімін саралау негізге алынды. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Иә. Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? Жоқ.
|
|||||
A
шағым қалдыра аласыз


3 парағын және күн тәртібінің кезеңдері бейнеленген
суреттер жинағын топтарға үлестіріп,.













