Күн тәртібіндегі дене жаттығу және серігу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күн тәртібіндегі дене жаттығу және серігу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі:



Күні:

Сынып:

Қатысқандар саны:29

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күн тәртібіндегі дене жаттығу және серігу

Оқытудың негізгі мақсаты

Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Дене жаттығуларының түрерін орындай алады, өз ойларын еркін жеткізе біледі

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Жосар

Сабақтың жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы






Сабақтың мақсатын таныстыру:

Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру.Өткен сабаққа шолу жасап, пысықтап алу.

Ұлттық ойындар суреттері бар қима қағаздар арқылы жұптастыру.

Қауіпсіздік ережесі:




Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.














Сабақтың ортасы










Жаңа сабақты түсіндіру

Екі топ топтасып жұмыс істейді. Сабақтың мазмұнын оқушыларға көрсетіп ауызша айтып түсіндіремін Жаттығу барысында төзімділігі мен дене қозғалысының қалыптасуын және жүрек қантамырларының жұмысын жақсартатындығын зерттейді,пікірлеседі.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Picture 2



Ұлттық ойындар:

Ақсерек-көксерек. 
Бұл ойынды ойнау үшін балалар екі топқа бөлінеді,қолдарынан ұстап тұрады.Ара қашықтық 20-30 қадам. 
1- ші топ. Ойынды бастайды 
Ақсрек-ау ақ серек 
Бізден сізге кім керек. 
2-ші Ақсерек –ау ақ серек 
Жаман-жаман бала аты (бала аты) керек 
Аты аталған бала келесі топқа дейін жүгіріп барып ортасынан ұстасқан қолдарды ажыратып кету керек.Егер өтіп кетсе сол топтан бір баланы тобына алып қайтады,өте алмаса сол топта қалады.Ойын осылай жалғаса береді. 
Қыз –қуу 
Балалар арасынан бір ер бала,бір қызды(ағаш атпен)қуады.Бала қызға жетіп қолынан ұстаса ол жеңіске жеткені.Кейде қызды 2 бала да қуады қай бала бұрын жетіп қыз қолын ұстаса сол бала жеңіске жетеді. 





Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.







Оқулық, дәптерлер.







Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут


Жұптық әдіс бойынша топтар арасында күн тәртібіндегі дене жаттығулары арқылы «Сыдырма» әдісі арқылы сұрақтар қойылып сабақ қорытындыланады.



Смайликтер


Қосымша ақпарат


Саралау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қаай түсіндіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының

сақтау., АКТ Құндылықтарымен байланыс

Рефлекция

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеті орындалдыма? Бүгінгі оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау іске астыма?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және не?

Жоспарланған сабағымда мақсатыма жеттім. Оқушылар күн тәртібіндегі дене жаттығуларын жасауды үйренді.

Сабақ өз дәрежесінде өтті.

Уақыт тиімді жұмсалды.

Оқушылар топтық жұмыста бір-біріне бәсеке блғандықтан тез үйренді.

Оқушылардың ұжымдық әрекетін көрдім.


Қорытынды бағалу

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

  1. Психологиялық дайындық

  2. Оқытуда мен бағыттаушы болым

Дайындаған

Назарқұлова Назира




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі