Сынып
сағаттың басы
5
минут
|
Үйымдастыру кезеңі
КР гимні
орындалады
Сәлемдесу және психологиялық орта
қалыптастыру:
Оқушыларға «қауіпсіздік пен жауапкершілік» ұғымы
туралы сұрақ қойып талқылаңыз.
Талқылау сұрақтары
:
1. Сіз үшін қауіпсіздік нені
білдіреді?
2. Күнделікті өмірде жауапкершілікке мысал
келтіре аласыз ба?
3. Неліктен біздің әрекеттерімізде әділдік
маңызды
|
Сыныпта
оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және
жағымды ахуал қалыптасады.
|
Нақыл
сөздер
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Ұғымды түсіндіру: Күнделікті өмірдегі
қауіпсіздікке анықтама беріңіз және оның маңыздылығын
талқылаңыз.
1. Жауапкершілік және
оның жеке іс-әрекеттері мен шешімдерімен байланысын түсіндіріңіз
.
2. Әділдік пен Адалдықты
жауапты мінез-құлықтың негізгі құрамдас бөліктері ретінде
талқылаңыз .
Мысалдар: Қауіпсіздік,
жауапкершілік, әділдік және адалдық маңызды болып табылатын
жағдайлардың нақты мысалдарын
келтіріңіз.
Топтық жұмыс: «Сценарий
талдауы» тапсырмасы. Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа
қауіпсіздік пен жауапкершілікке қатысты баспа сценарийін беріңіз
(мысалы, қорлауды көру, жоғалған затты табу және
т.б.).
Әр топ өз сценарийін
талқылап, келесі сұрақтарға жауап
береді:
1. Қандай қауіпсіздік
мәселелері бар?
2. Бұл жағдайда адамдар
қалай жауапкершілікпен әрекет ете
алады?
3. Әділ және шынайы жауап
қандай болар еді?
Жеке жұмыс: «Рефлексия
жазу» Оқушылардан қауіпсіздік пен жауапкершілікті қажет ететін
жағдайға тап болған уақыт туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. Олар
мыналарды қамтуы керек:
1. Не
болды?
2. Олар қалай жауап
берді?
3. Олар
тәжірибеден не үйренді?
ЕСКЕРТУ: Бөгде
адамдардың көлігіне отыруға, бөгде адамдармен сөйлесуге тыйым
салынған! Бейтаныс адамдарға есікті ашуға, электрқұралдарымен,
қауіпті заттармен ойнауға болмайды. Жануарларға жәбір көрсетуге
болмайды.
|
Оқушылар
мұғалімді мүқият тындайды. Қосымша ақпаратпен
танысады
Ой қозғайды, пікір
алмасады
Презентация :
Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа
ұсынады
Ескерту
бойынша өз ойларын айтады.
|
|
Қауыпсіздік сабағы
10
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Мақсаты: жалған
ақпаратты, оның ішінде желіде таратқаны үшін жауапкершілік туралы
ақпарат беру.
Қазақстанда жалған
ақпарат таратқандарға 20 АЕК сомасындағы айыппұл төлеуден бастап, 7
жылға бас бостандығынан айыруға дейінгі жаза
көзделген.
Қылмыстық
кодекстің бірнеше баптарына сәйкес жалған ақпарат таратушылар
жазаланады:
174-бап. Әлеуметтік,
ұлттық, тайпалық, нәсілдік, рулық немесе діни келіспеушіліктерді
қоздыру.
Қоғамдық немесе
бұқаралық ақпарат құралдарын немесе телекоммуникация желілерін
пайдалана отырып, әлеуметтік, ұлттық, тайпалық, нәсілдік, таптық
немесе діни араздықты тұтату кезінде: екі жылдан жеті жылға дейінгі
мерзімге бас бостандығын шектеу не сол мерзімге бас бостандығынан
айыру түріндегі жаза қолданылады.
273-бап. Терроризм актісі
туралы қасақана жалған хабар тарату үшін 5000 АЕК мөлшерінде
айыппұл; немесе түзеу жұмыстарына, немесе бес жылға дейінгі
мерзімде бас бостандығын айыру түріндегі жаза
қолданылады.
274-бап. Қасақана жалған
ақпаратты тарату. Қоғамдық тәртіпті бұзуға, азаматтардың немесе
ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделеріне не қоғамның немесе
мемлекеттің заңмен қорғалатын мүдделеріне елеулі зиян келтіруге
қауіп төндіретін қасақана жалған ақпарат таратқаны
үшін.
Ситуациялық тапсырма:
Оқушылар
топтасып, таратылған картадағы оқиға желісін тиімді шешуге
тырысады.
«Ертең қатты аяз, сабақ болмайды» деген смс келді, сіздің іс-әрекетіңіз
Рефлексия
-Қажетті
білімді толық меңгердің бе?
- Қай
дағдыларды қалыптастырдың?
|
Оқушылар талдау
жүргізеді.
Ақпаратпен
танысады
Өз ойларын
ортаға салады, сұрақтарға жауап береді
Оқушылар
кері байланыс пен рефлексия береді.
|
Стикерлер
қалам
Пайдалы
сілтеме:
https://youtu.be/CcK46GIfnkY https://youtu.be/A9dA194KXaY
|